Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROEN C4 III mod 2021
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROEN C4 III mod 2021
    • 1
    • 2
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 178
    • 179
    • 126 / 179
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    89
    3567
    120878
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Το euro 5 diesel έχει απαγορευτεί από πολλές πόλεις στη Ευρώπη. Καταλύτης ήταν τα ΝοΧ. Τα νεότερα με το ad blue όντως έχουν καλύψει και αυτό το θέμα

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @stefan147 last edited by

        @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

        Καρκίνος εάν είσαι ταριφάδικο Οκτάβια του '98. Κατά τα άλλα τι καλύτερο έχει η βενζίνη? Χωρίς να είμαι και επιστήμονας αλλά μεταξύ αυτού παρακάτω (στοιχεία Cupra από sprintmonitor) και ενός C4 1.5d, το δεύτερο μάλλον θα επιβαρύνει πολύ λιγότερο.

        Consumption: 10,85 l/100km 53.694 km and 5.826 l
        CO2 emission: 253 g/km 53.694 km and 13.575 kg
        Fuel costs: 18,31 EUR/100km 50.010 km and 9.159 EUR

        Μην κοιτάς Co2 που δεν είναι ρύπος (αέριο είναι) αλλά τους πραγματικούς ρύπους. Αυτό είναι το πρόβλημα στα ντήζελ ακόμα και τα Euro 6.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • piliourits
          piliourits last edited by piliourits

          Να θυμίσουμε πως στις εκπομπές δοξειδίου, για το οποίο γίνεται όλος ο ντόρος μέχρι ΚΑΙ σήμερα, παραμένουν χαμηλότερα τα μοντέρνα ντίζελ.
          Αν αποφασίσουν να περιορίσουν το ντίζελ, λόγω άλλων ρύπων, για χάρη της βενζίνης, αυτόματα θα αυξηθεί το παραγόμενο διοξείδιο ολόκληρου του Ευρωπαϊκού στόλου αυτοκινήτων...
          Το να περιοριστεί/σταματήσει το ντίζελ στα επιβατικά, θα γίνει μόνο υπέρ των φουλ υβριδικών (που παράγει πρακτικά ΜΟΝΟ η Τογιότα, ίσως και δειγμα από κανα δυο ακόμη, άρα χλωμό) ή των ηλεκτροκίνητων (που πάλι δύσκολο να έχουν λυθεί τα ζητήματά τους στην τρέχουσα δεκαετία). Η γραφειοκρατική "λύση" των φεβ δεν θα δουλέψει στα ταξίδια και κοστίζουν πανάκριβα, ανέφικτο επίσης.
          Μέχρι να είναι πρακτικά εφικτή η "απαγόρευση" ντίζελ, που θα συμπεσει με την απαγόρευση ΜΕΚ, και μιλάμε για πώληση καινούριων κι όχι γενικά κυκλοφορία τους, εμείς που συζητάμε θα ανησυχούμε για το αν περάσουμε όλους τους γιατρούς στην ανανέωση της άδειας οδήγησης (εκτός απ τον Λαπ που είναι τζόβενο).

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Όλοι μια χαρά θα είστε, σιγά τους γέρους.

            Τεσπά, το θέμα είναι πιο πολύπλευρο. Βλέπετε ότι φτιάξαμε μεγάλους αυτοκινητόδρομους και με την ενεργειακή κρίση μας λένε ως ανώτατο όριο τα 100 χλμ/ώρα.
            Συνεπώς, για να εξασφαλίσουν μια ισορροπία και ένα αποτέλεσμα σε ένα θέμα ξεφεύγουν από τα κλασικά όρια παρεμβάσεων και φτάνουν σε εναλλακτικές αποφάσεις.

            Μόνο και μονο η μείωση της ταχύτητας εξασφαλίζει λένε τα όρια που επιθυμούν. Μείωση 20% της κατανάλωσης.

            Επίσης είναι δεδομένο πως η τάση για suv έχει οδήγησει σε αποτυχία κάλυψης των στόχων των κατασκευαστών για το co2.
            Το co2 απο τα οχήματα παρά τους περιορισμούς και τις τεχνολογίες αυξήθηκε κυρίως λόγω της τάσης,μόδας των suv. Οπότε όταν τελειώσουν με τα όρια ταχύτητας μη σας έκπληξει και κάποια παρέμβαση για συγκεκριμένο αριθμό προσφοράς suv στη γκάμα των εταιριών.

            Τελείως αυθαίρετο το συμεπρασμα μου αλλά βλέποντας τα δεδομένα μια λογική λύση είναι αυτή.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              super-t @stefan147 last edited by

              @stefan147 said in CITROEN C4 III mod 2021:

              Πότε πουλήθηκε τελευταία φορά Euro 4 diesel όμως? Παίζει ακόμα να είχαμε απαγόρευση στην Ελλάδα.

              Εάν πήρε 15 χρόνια στα Euro 4 να περιοριστεί (όχι απαγορευτεί) η κυκλοφορία τους, γιατί τα Euro 6 που είναι ήδη πολύ αυστηρό στανταρ, να περιοριστούν/απαγορευτούν συντομότερα? Ακόμα κι αν λάβουμε υπόψη ότι όντως εχει επιταχυνθεί πολύ η πορεία προς πιο περιβαλλοντικά φιλικές καταστάσεις, είναι μη ρεαλιστικό να θεωρούμε ότι σε 10 χρόνια από τώρα θα έχουν θέμα τα diesel. Γι' αυτό λέω...ποιος ζει ποιος πεθαίνει.

              Αν δεν αλλάξει κάτι δραματικά σε 10-14 χρόνια δεν θα πουλιούνται νέα diesel αυτοκίνητα και θα προσπαθήσουν να περιορίσουν αυτά που κυκλοφορούν ήδη.
              Ναι φαίνεται μακρινό αλλά σήμερα υπάρχουν πολλοί περισσότεροι που πιέζουν προς πιο γρήγορη απαγόρευση. Γενικά, η Ελλάδα είναι η τελευταία που θα κάνει κάτι ή και η πρώτη αν πιστεύουν οι πολιτικοί ότι θα φάνε μίζες από αυτό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by stefan147

                To "τελευταία" μοιάζει το πιο ρεαλιστικό αλλιώς ας πάνε να τα βάλουν με το σύντεκνο με το Ναβάρα στα Σφακιά ή τον ταρίφα με το Ε-Class στη Μάνη. Ποιος ελλ πολιτικός το θέλει αυτό?

                Εξαιρετικά πιθανότερο να εξαντλήσουν κάθε deadline ή ακόμα και να φάνε πρόστιμα τύπου λιγνίτη, παρά να επιβάλλουν τέτοιες απαγορεύσεις. Εκτός κι αν πια έχουμε τέτοια δημοσιονομικά περιθώρια που γίνουν πρωτοφανείς επιδοτήσεις αλλά κι αυτό μοιάζει δύσκολο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Αν εξαρτάται η συμμετοχή της Ελλάδας σε προγράμματα πράσινης ανάπτυξης, εκατοντάδων δις, αύριο τα καταργούν και κόψτε το λαιμό σας. Τι νομίζεις;

                  Νομίζεις θα μείνει η χώρα απ' έξω από τέτοιο πάρτυ επενδύσεων για κάποιους μπάρμπες σε κάτι χωράφια και χωριά;

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Να ρυπαίνουν περισσότερο από μολυβδουχα βενζίνη τα euro6+ diesel αποκλείεται.
                    Όσο πήρε να σταματήσει η μολυβδουχα, απ όταν βγήκαν τα "καίω και αμόλυβδη" τόσο θα πάρει και για το ντίζελ, μετά την "απαγόρευση" του

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Τα euro6+ μπορεί να μη τα κόψουν άμεσα, την επιδότηση όμως στο diesel στην αντλία ίσως την σταματήσουν. Εάν εφαρμοστεί το euro7 και τελικά δεν μπορούν να υπάρξουν diesel euro7, δεν γίνεται να έχεις έναν κανονισμό με κάποια αυστηρά όρια ρύπων για τα νέα αυτοκίνητα και παράλληλα να χρησιμοποιείς χρήματα από το δημόσιο ταμείο για να επιδοτείται κάτι που δεν περνά το νέο πρότυπο ρύπων. Είναι σαν να εμποδίζεις τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων αντιρυπαντικης τεχνολογίας euro7. Δεν έχει λογική.

                      Για τα επαγγελματικά το είπαμε. Με έναν ηλεκτρονικό μηχανισμό μπορεί να γίνει μείωση φόρων κατευθείαν στο ταμείο, είτε να περνά στο τέλος του μήνα με αναγνώριση ποσότητας λίτρων.

                      Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης αν δεν κάνω λάθος το diesel και η βενζίνη είναι πολύ κοντά στις τιμές αντλίας

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits last edited by piliourits

                        Δεν επιδοτείται το ντηζελ, απλά υπερφορολείται κατά τι λιγότερο.
                        Τέλος πάντων, θα δείξει...
                        Μην ξεχνάμε πως από ένα διυλιστήριο βγαίνει συγκεκριμένη αναλογία κλασματος βενζινης πετρελαίου, για να διπλασιασεις πχ την παραγωγή βενζίνης, πρέπει να έχεις κάποια ωφέλιμη χρήση και για το πετρέλαιο.
                        Αν π.χ. γίνουν όλα τα θερμικά μοτέρ βενζινοκινητα και διοχετευσεις όλη την περίσσεια ντίζελ στη θέρμανση, έκανες μια τρύπα στο νερό όσον αφορά τους ρυπους καύσης και γίνεται και "σπατάλη" ενέργειας...

                        Ας τα μεταφέρει ο αντμιν στο νήμα των καυσίμων, παρασυρθηκαμε

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          Gnikolas82 last edited by

                          Πως πάει η κατανάλωση καυσίμου? Κάπου είχα δει για 6.5lt/100km, ισχύει?
                          Επίσης, υπάρχει κάποιο προτεινόμενο gadget που έχετε χρησιμοποιήσει και σας φάνηκε χρήσιμο?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            theoph64 @piliourits last edited by

                            @piliourits said in CITROEN C4 III mod 2021:

                            Να ρυπαίνουν περισσότερο από μολυβδουχα βενζίνη τα euro6+ diesel αποκλείεται.
                            Όσο πήρε να σταματήσει η μολυβδουχα, απ όταν βγήκαν τα "καίω και αμόλυβδη" τόσο θα πάρει και για το ντίζελ, μετά την "απαγόρευση" του

                            Από τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων του νέου Peugeot 308 EAT8 (αριστερά το 1.2L Puretech και δεξιά το 1.5L BlueHDI):
                            Peugeot 308 new emissions diesel vs. gasoline.png Το diesel εκπεμπει κάπου 4 φορές λιγότερο CO, 2-2.5 φορές λιγότερα σωματίδια! και 45% περισσότερα NOx. Επίσης, παράγει λιγότερο CO2. Με βάση αυτά τα επίσημα στοιχεία, δεν προκύπτει ότι το diesel είναι περισσότερο ρυπογόνο (μάλλον το αντίθετο). Ειδικά στα σωματίδια που ήταν το αδύνατο σημείο των diesel, φαίνεται ότι η κατάσταση έχει αντιστραφεί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Υπάρχουν και άλλοι ρύποι που δεν αξιολογούνται με το υπάρχον euro6 και που λογικά θα εξεταστούν στο euro7. Ένας άλλος παράγοντας είναι η θερμοκρασία των καταλυτών. Στα diesel μέσα στην πόλη δεν φτάνουν στην κατάλληλη θερμοκρασία για να έχουν αυτά τα αποτελέσματα.
                              Και αυτό πιθανών να εξεταστεί στο euro7. Σε κάθε περίπτωση θα μάθουμε σε λίγο καιρό

                              Στον πίνακα τα Νox είναι πιο υψηλά απο την βενιζινη. Σημαντικός ρύπος. Το Co2 δεν είναι ρύπος.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                clockwork82 last edited by

                                Όπως «σβήνουν» τα diesel, σβήνουν και οι αμιγείς βενζίνες. Είναι το ίδιο ή και περισσότερο ρυπογόνες.

                                Η βενζίνη θα διατηρηθεί ως καύσιμο στα νέα αυτοκίνητα μόνον επειδή συνδυάζεται με υβριδικό σύστημα (και μέχρι να περάσουμε στον πλήρη εξηλεκτρισμό).
                                Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικό άνθρωπο που θα αγόραζε απλό βενζινοκίνητο όχημα το 2022 (και μάλιστα με τέτοια διαφορά τιμής καυσίμου σε σχέση με το πετρέλαιο).

                                fanis75 S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator @clockwork82 last edited by

                                  @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                  Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικό άνθρωπο που θα αγόραζε απλό βενζινοκίνητο όχημα το 2022 (και μάλιστα με τέτοια διαφορά τιμής καυσίμου σε σχέση με το πετρέλαιο).

                                  Και εγώ το ίδιο! Όμως μάλλον είμαστε μειοψηφία εαν κρίνω από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων!

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t @clockwork82 last edited by

                                    @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                    Όπως «σβήνουν» τα diesel, σβήνουν και οι αμιγείς βενζίνες. Είναι το ίδιο ή και περισσότερο ρυπογόνες.

                                    Μπορεί και να είναι. Ελέγχονται όμως πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα πετρέλαια για την ώρα.

                                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      Gnikolas82 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                      @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                      Δεν μπορώ να σκεφτώ λογικό άνθρωπο που θα αγόραζε απλό βενζινοκίνητο όχημα το 2022 (και μάλιστα με τέτοια διαφορά τιμής καυσίμου σε σχέση με το πετρέλαιο).

                                      Και εγώ το ίδιο! Όμως μάλλον είμαστε μειοψηφία εαν κρίνω από τις πωλήσεις των αυτοκινήτων!

                                      Αν γλυτώσεις από το κόστος του καυσίμου, θα σε πιάσουν από την αλλαγή στη φορολόγηση...
                                      https://www.newsauto.gr/news/erchonte-charatsia-sta-plug-in-ivridika-aftokinita/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        clockwork82 @super-t last edited by clockwork82

                                        @super-t said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                        @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                        Όπως «σβήνουν» τα diesel, σβήνουν και οι αμιγείς βενζίνες. Είναι το ίδιο ή και περισσότερο ρυπογόνες.

                                        Μπορεί και να είναι. Ελέγχονται όμως πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα πετρέλαια για την ώρα.

                                        Ελέγχονται μόνο με υβριδικό συνδυασμό.
                                        Που και αυτό έχει ημερομηνία λήξης την έναρξη ισχύος του Euro7, με το οποιο πιθανότατα θα αποχαιρετήσουμε και τα υβριδικα (εκτός αν γίνουν ακόμα πιο ισχυρά τα ηλεκτρικά μέρη τους και ενεργοποιούνται ακόμα λιγότερο οι θερμικοί κινητήρες τους.)

                                        Γενικά είναι στη δύση της η εσωτερική καύση και τα υβριδικα συστήματα την κρατάνε με οξυγόνο στο κρεβάτι της εντατικής μέχρι να της τραβήξουν την πρίζα.
                                        Το κακο είναι ότι θα βλέπουμε κινούμενες μηχανές καρκίνου για καμία 20ετια στις πόλεις.
                                        Τάχα μας πειράζουν τα euro6 οχήματα ενω τα μισά οχήματα που κινούνται στους δρόμους μας σπέρνουν 10 αναπνευστικά προβλήματα ανα λεπτο.
                                        Εγώ κινούμαι με μοτοσικλέτα εντός πόλης και ώρες ώρες ασφυκτιώ από τα euro μείον 6 που πετάνε θάνατο στα μούτρα μου…

                                        S S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          super-t @clockwork82 last edited by

                                          @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                          @super-t said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                          @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                          Όπως «σβήνουν» τα diesel, σβήνουν και οι αμιγείς βενζίνες. Είναι το ίδιο ή και περισσότερο ρυπογόνες.

                                          Μπορεί και να είναι. Ελέγχονται όμως πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα πετρέλαια για την ώρα.

                                          Ελέγχονται μόνο με υβριδικό συνδυασμό.
                                          Που και αυτό έχει ημερομηνία λήξης την έναρξη ισχύος του Euro7, με το οποιο πιθανότατα θα αποχαιρετήσουμε και τα υβριδικα (εκτός αν γίνουν ακόμα πιο ισχυρά τα ηλεκτρικά μέρη τους και ενεργοποιούνται ακόμα λιγότερο οι θερμικοί κινητήρες τους.)

                                          Γενικά είναι στη δύση της η εσωτερική καύση και τα υβριδικα συστήματα την κρατάνε με οξυγόνο στο κρεβάτι της εντατικής μέχρι να της τραβήξουν την πρίζα.
                                          Το κακο είναι ότι θα βλέπουμε κινούμενες μηχανές καρκίνου για καμία 20ετια στις πόλεις.
                                          Τάχα μας πειράζουν τα euro6 οχήματα ενω τα μισά οχήματα που κινούνται στους δρόμους μας σπέρνουν 10 αναπνευστικά προβλήματα ανα λεπτο.
                                          Εγώ κινούμαι με μοτοσικλέτα εντός πόλης και ώρες ώρες ασφυκτιώ από τα euro μείον 6 που πετάνε θάνατο στα μούτρα μου…

                                          Οπότε τα νούμερα που βάλαν πιο πάνω είναι από υβριδικά; Ενδιαφέρον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stefan147 @clockwork82 last edited by

                                            @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                            @super-t said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                            @clockwork82 said in CITROEN C4 III mod 2021:

                                            Όπως «σβήνουν» τα diesel, σβήνουν και οι αμιγείς βενζίνες. Είναι το ίδιο ή και περισσότερο ρυπογόνες.

                                            Μπορεί και να είναι. Ελέγχονται όμως πολύ πιο εύκολα σε σχέση με τα πετρέλαια για την ώρα.

                                            Ελέγχονται μόνο με υβριδικό συνδυασμό.
                                            Που και αυτό έχει ημερομηνία λήξης την έναρξη ισχύος του Euro7, με το οποιο πιθανότατα θα αποχαιρετήσουμε και τα υβριδικα (εκτός αν γίνουν ακόμα πιο ισχυρά τα ηλεκτρικά μέρη τους και ενεργοποιούνται ακόμα λιγότερο οι θερμικοί κινητήρες τους.)

                                            Γενικά είναι στη δύση της η εσωτερική καύση και τα υβριδικα συστήματα την κρατάνε με οξυγόνο στο κρεβάτι της εντατικής μέχρι να της τραβήξουν την πρίζα.
                                            Το κακο είναι ότι θα βλέπουμε κινούμενες μηχανές καρκίνου για καμία 20ετια στις πόλεις.
                                            Τάχα μας πειράζουν τα euro6 οχήματα ενω τα μισά οχήματα που κινούνται στους δρόμους μας σπέρνουν 10 αναπνευστικά προβλήματα ανα λεπτο.
                                            Εγώ κινούμαι με μοτοσικλέτα εντός πόλης και ώρες ώρες ασφυκτιώ από τα euro μείον 6 που πετάνε θάνατο στα μούτρα μου…

                                            E καλά ας μην υπερβάλλουμε. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις. Τα ηλεκτρικά δηλαδή δεν επιβαρύνουν? Το ρεύμα που καίνε από τι είναι φτιαγμένο? Οι μπαταρίες τους?

                                            Τα χουν βάλει όλοι με την αυτοκίνηση που ευθύνεται για ένα μικρό ποσοστό περιβαλλοντικής επιβάρυνσης και δεν ακούμε τίποτα για τους μεγάλους υπεύθυνους, τη βιομηχανία κτλ.

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 126 / 179
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr