-
@alexandros-k said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@yem said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Μπήκε η επιδότηση στο diesel ?
Ναι . Απο χθες τα διυλιστηρια δινουν το diesel κινησης , περιπου 0,15€/λτ φθηνοτερα (μετα ΦΠΑ)
Έχει παίξει μεγάλη κομπίνα. Μια δυο μέρες πριν ανέβασαν το Diesel στα 5 λεπτά διαφορά με την αμόλυβδη. Έτσι με άλλα 15 λεπτά επιδότηση έφεραν την διαφορά εκεί που ήταν προ επιδότησης... Να θυμηθούμε ότι μέχρι το μπαράζ των αυξήσεων είχαν διαφορά από 25 έως 30 λεπτά. Τώρα παρά την επιδότηση 20... Δούλεμα που τρώμε ρεεεε....
-
Καλά αυτό είναι το μόνο σίγουρο κάτσε να δεις και με την "επιδότηση" καυσίμου τι έχει να γίνει
-
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.newsauto.gr/offers/afta-ine-ta-venzinadika-me-nothevmena-kafsima/
Λοιπόν, το έχω προσέξει, και μάλιστα ένα πολύ κοντά σπίτι μου, που αναγκάζομαι να βάλω που και που είναι μέσα στις ανακοινώσεις.
Μπράβο που επιτέλους ανακοινώνουν διευθύνσεις και ιδιοκτήτες.
Επίσης σαν να έχουν αυξηθεί οι έλεγχοι;
Έστω και τώρα, είναι μία καλή αρχή, και ελπίζω να φτάσουμε στα όρια.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
https://www.newsauto.gr/offers/afta-ine-ta-venzinadika-me-nothevmena-kafsima/
Δεν τους κλείνουν και τους υπόλοιπους; Πολλοί μαζευτήκανε και μας καταστρέφουν τα αμάξια
-
Τα πρόστιμα είναι αστεία. Είναι τα κέρδη μιας εβδομάδας από τη νοθεία
-
@spiros-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα πρόστιμα είναι αστεία. Είναι τα κέρδη μιας εβδομάδας από τη νοθεία
Συμφωνώ, το θέμα είναι να τους εντοπίσεις και να μην τους προτιμάς, νομίζω είναι σημαντικότερο από το πρόστιμο.
-
@dublin said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@spiros-0 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τα πρόστιμα είναι αστεία. Είναι τα κέρδη μιας εβδομάδας από τη νοθεία
Συμφωνώ, το θέμα είναι να τους εντοπίσεις και να μην τους προτιμάς, νομίζω είναι σημαντικότερο από το πρόστιμο.
Θα μπορουσε να υποχρεωσει το πρατηριο να εχει για 6 μηνες μια μεγαλη ταμπελα κατω απο τις τιμες του καυσιμου που να αναφερει κατι σαν "το παρον πρατηριο ελαβε προστιμο 5.000 για νοθεια καυσιμων".
Γιατι στην τελικη, δεν ειναι δυνατον ο κοσμος να μπαινει και να διαβαζει ποιος πιαστηκε και πότε.
-
Ακριβώς. Να το φωνάζει, "είμαι κλέφτης και καταστρεφω την περιουσία σας."
Γελοια υποκείμενα...
Αυτό θα ήταν τέλειο. Το ίδιο και σε άλλες εργασίες με απαταιωνες. 6 μήνες ταμπέλα διαπόμπευσηςΑν την κατεβάσεις, αφαίρεση αδείας να γίνεις υπάλληλος κάποιου σοβαρού πρατηρίου. Θες να γίνεις και επιχειρηματίας τρομάρα σου.
Που ψηφίζουμε;
-
Νομος 4000
-
Το είχα δει σε ελληνικό έργο, δεν τα έχω ζήσει. Οκ βάναυσο το κούρεμα, διότι είναι επιβολή στην αυτοδιάθεση του ατόμου, δεν μου άρεσε αυτο, αλλά και από την άλλη ποιος νορμάλ άνθρωπος πετάει γιαούρτια σε όποιον δεν γουσταρει; Έλεος δηλαδή, τι χωριατικη αντίδραση ;
Τέσπα....ταμπέλα απαταιωνα πάνω από τις τιμές, χωρίς πρόστιμο και επιβολή του νόμου της ελεύθερης αγοράς.
-
Εντάξει παιδιά.
Βρέθηκε η λύση.
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/meiosi-orion-tachytitas-to-eyropaiko-symvoylio-asfaleias-metaforon-leei-nai/ -
Ένα αυτοκίνητο που κινείται με 120 χλμ./ώρα καταναλώνει περίπου 20% λίγοτερα καύσιμα από ότι στα 100 χλμ./ώρα, υποστηρίζει στις ανακοινώσεις του το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών.
Μάλλον έκαναν σωστο τυπογραφικό.
-
https://www.greenncap.com/assessments/peugeot-208-2021-0074/
Και εδώ ένα ηλεκτρικό
https://www.greenncap.com/assessments/nissan-leaf-e-2021-0082/
Δεν το ήξερα ότι υπήρχε τέτοιο ncap. Τα diesel δεν τα πολυκαταφερνουν. Μόνο κάτι prius κάτι λένε. Όλα τα άλλα ακομα και τα βενζίνης ψηλομαπα
Η σύγκριση μεταξύ ηλεκτρικών και θερμικών δείχνει το μέλλον αν κανείς μείνει μόνο στην αξιολόγηση των ρύπων κατά την κίνηση
-
Και γιατί να μην αξιολογούμε τους ρυπους κι όταν είναι παρκαρισμένα;
-
Δεν το βάζω για την τιμή, αλλά για το ότι η αξία καυσίμου είναι ίδια με το ποσό για φόρο/δασμούς. -
Δεν το είδες καλά, είναι λίγο παραπάνω δασμοί και φόροι.
-
Συνεχίζω για να είμαστε οντοπικ από το θέμα της Citroen.
Εδώ ένα μη suv υβριδικό, plug in οικογενειακό αυτοκίνητο.
https://www.greenncap.com/assessments/toyota-prius-2021-0070/
Εδω ένα σύγχρονο diesel οικογενειακό suv
https://www.greenncap.com/assessments/peugeot-3008-2020-0043/Μπορειτε να κάνετε μια μαντεψια αν είναι να παρέμβουν στο είδος των αυτοκινήτων τι θα επιλέξουν.
Το τεστ μετρά και αέρια και ρύπους του θερμοκηπίου που δεν μετριούνται ακόμα υπό το euro 6, που ίσως αξιολογούνται όμως στο euro 7. Θα το δούμε αυτό.
-
Τώρα διάβαζα ότι στο euro 7 θα μετράνε και μικροσωματίδια από τα τακάκια των φρένων... Τι ψάχνεις, θα έχει γέλιο η ιστορία.
-
@antonakis said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Τώρα διάβαζα ότι στο euro 7 θα μετράνε και μικροσωματίδια από τα τακάκια των φρένων... Τι ψάχνεις, θα έχει γέλιο η ιστορία.
Ταμπούρα και μπροστά σημαίνει και μη γελάς καθόλου αν το μεγάλο μέρος του φρεναρίσματος γίνεται για να φορτιστούν οι μπαταρίες απο τους ηλεκτροκινητήρες που στην φάση αυτή είναι ηλεκτρογεννήτριες τότε θα επαρκούν τα ταμπούρα.
Ασε που με όριο 30 στην πόλη 100 στην Εθνική φτάνουν και περισσεύουν.
Ταμπούρα οικολογικά και δεν θα θέλουν συντήρηση , οι ζάντες κλειστές για αεροδυναμική δεν θα τα βλέπει και κανένας
.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά