-
2.784,56 το χρεώνουν το πακετάκι, ας το δινουν δωρο σε οσους αγοράζουν.
Εγω θα το ζητουσα δωρο αν το επαιρνα, αλλα το εβγαλα εκτός λιστας τελικά.
Λεω για αυτο
Πακέτο εξοπλισμού Safety (Περιλαμβάνει τους εξοπλισμούς :Ηλεκτρικό άνοιγμα/κλείσιμο πόρτας χώρου αποσκευών με αισθητήρα κίνησης (hands-free) και το Advanced
Safety Pack με Adaptive Cruise Control (λειτουργία Stop&Go και Lane positioning Assist) και πακέτο εξοπλισμού Rear traffic detection)Εκτός αν λενε για καποιο απο αυτα που δεν εχει η βασική εκδοση
Advanced Safety Pack (Περιλαμβάνει: Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας/ υπόδειξη αλλαγής ταχύτητας βάσει των ενδεδειγμένων ορίων, Eνεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, Σύστημα αναγνώρισης επικίνδυνης οδήγησης και εφίσταση προσοχής οδηγού, αναβαθμισμένο σύστημα αυτόματης
πέδησης) -> 298,80Advanced Safety Pack με Adaptive Cruise Control (λειτουργία Stop&Go) -> 1.055,67
Advanced Safety Pack με Adaptive Cruise Control (λειτουργία Stop&Go) και πακέτο εξοπλισμού Rear traffic detection (Περιλαμβάνει: Σύστημα επόπτευσης νεκράς γωνίας στα πλαϊνά του οχήματος και κατά την όπισθεν (Rear cross traffic alert) -> 2.469,88
-
2.784,56 το χρεώνουν το πακετάκι, ας το δινουν δωρο σε οσους αγοράζουν.
Εγω θα το ζητουσα δωρο αν το επαιρνα, αλλα το εβγαλα εκτός λιστας τελικά.
Λεω για αυτο
Πακέτο εξοπλισμού Safety (Περιλαμβάνει τους εξοπλισμούς :Ηλεκτρικό άνοιγμα/κλείσιμο πόρτας χώρου αποσκευών με αισθητήρα κίνησης (hands-free) και το Advanced
Safety Pack με Adaptive Cruise Control (λειτουργία Stop&Go και Lane positioning Assist) και πακέτο εξοπλισμού Rear traffic detection)Εκτός αν λενε για καποιο απο αυτα που δεν εχει η βασική εκδοση
Advanced Safety Pack (Περιλαμβάνει: Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας και ορίων ταχύτητας/ υπόδειξη αλλαγής ταχύτητας βάσει των ενδεδειγμένων ορίων, Eνεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, Σύστημα αναγνώρισης επικίνδυνης οδήγησης και εφίσταση προσοχής οδηγού, αναβαθμισμένο σύστημα αυτόματης
πέδησης) -> 298,80Advanced Safety Pack με Adaptive Cruise Control (λειτουργία Stop&Go) -> 1.055,67
Advanced Safety Pack με Adaptive Cruise Control (λειτουργία Stop&Go) και πακέτο εξοπλισμού Rear traffic detection (Περιλαμβάνει: Σύστημα επόπτευσης νεκράς γωνίας στα πλαϊνά του οχήματος και κατά την όπισθεν (Rear cross traffic alert) -> 2.469,88
Το 298.80€ είναι, τα άλλα έχουν το ACC και το Blind Spot.
Είπαμε είναι premium δεν κάνουν δώρα.
Δεν το έχει στην Bastille και στην Performance Line πρέπει να το προσθέσεις.
-
Το αναβαθμισμένο σύστημα αυτόματης πέδησης πρέπει να είναι η διαφορά. Δηλαδή λειτουργεί και στο σκοτάδι ΚΑΙ για ποδηλάτες.
Στο 2008 στην Active/Allure δεν τον έχει και παίρνει 4 αστερια, στην Allure Plus και πάνω που το έχει παίρνει 5 αστέρια. Για μένα έπαιξε λόγο στην επιλογή μου πάντως.
-
Έχουμε φτάσει 2022 και αυτοκίνητο πολυτελείας κάνει τέτοιες διαβαθμίσεις στο αυτόματο φρενάρισμα που δεν τις κάνουν αυτοκίνητα πόλης. Δεν υπάρχει δικαιολογία. Άλλος ένας λόγος για μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Μια περηφάνια, μια έξαψη ρε παιδί μου τη νιώθω ως φίλος της Citroen.
Χρεωστε μας και άλλα για βασικό εξοπλισμό αυτοκινήτων πόλης. Μας αρέσει! -
Από 7/22 υποτίθεται ότι θα είναι απαραίτητα όλα τα συστήματα ασφαλείας σε όλα τα νέα αμάξια ανεξάρτητα εκδόσεως; Φανταστείτε τι ανατίμηση νέα έχει να έρθει..
-
Από το 2017-18 κάποια αυτοκίνητα πόλης το εχουν standard.
Πόσο με απογοητεύουν τέτοιες κουτοπονηριες.
-
Αυτό ακριβώς το πακετακι ασφαλείας έλειπε και από την έκδοση feel pack της C4 που δοκιμάστηκε. Πήρε 4 αστέρια. Αλλά δεν έγινε νέα δοκιμή στη shine pack που το περιλαμβάνει.
-
Καλά το marginal στη θωρακική περιοχή του οδηγού στο frontal γιατί το προσπερνάτε και σχολιάζετε τα συστήματα μόνο…δεν το βρίσκετε σημαντικό;
-
Καλά το marginal στη θωρακική περιοχή του οδηγού στο frontal γιατί το προσπερνάτε και σχολιάζετε τα συστήματα μόνο…δεν το βρίσκετε σημαντικό;
Κατέβασα 2-3 reports.
Για το Formentor πχ το ίδιο λέει για την θωρακική του οδηγού.
Στα GLA και Tiguan δεν λέει κάτι τέτοιο αλλά είναι πιο παλιά τα test.Μήπως τα τεστ γίνονται πιο αυστηρά;
Σίγουρα βάζει ένα ακόμα ερωτηματικό στην επιλογή...
-
Ότι γενικά γίνονται πιο αυστηρά με διαφορετικά ανώτατα και κατώτατα όρια πίεσης στα ανδρείκελα είναι δεδομένο. Πρέπει να το ψάξει κανείς για να δει αν υπάρχουν διαφορές στα ανώτατα όρια σε αυτόν τον τομέα δηλαδή τη θωρακική περιοχή από τα ανταγωνιστικά μοντέλα.
Για αυτό όπως έχω ξαναγραψει οι βαθμολογήσεις για αυτοκίνητα που βρίσκονται ταυτόχρονα στην αγορά είναι έως και παραπλανητική. -
-
Είπαμε είναι premium δεν κάνουν δώρα.
Τα βασικα θεωρω οτι επειδη ειναι premium πρέπει να τα εχει, και να μην αναγκάζεσαι να κάνεις custom παραγγελία για τα αυτονόητα.
Δεν παίρνεις premium με stadard τασακι που ελεγε η διαφήμιση.
καλά αυτό δεν ισχύει, θεωρείς λάθος. Πήγαινε σε configurator mersedes ή vag audi και θα δεις μόνος σου μη πω εγω τίποτα για τα premium. Ειναι απίστευτο ΠΟΣΣΑ πράγματα είναι εξτρα. Βασικά λέω. Ξερω γω γίνεται να πάρεις premium και να μην έχει led φώτα εν ετη 2022??? δεν είναι βασικό προφανώς με τοσα χρήματα???? εμ δεν είναι
Αν είναι να κοιτάς και τιμές κούμπωσε και κάνα depon πρώτα
-
Ξερω γω γίνεται να πάρεις premium και να μην έχει led φώτα εν ετη 2022??? δεν είναι βασικό προφανώς με τοσα χρήματα???? εμ δεν είναι
Δίκιο έχεις. Όμως τα πρίμιουμ είχαν άλλη λογική:
-
Ποιότητα (ειδικά σε σημεία που δεν φαίνεται, π.χ. αναρτήσεις, φρένα, δεσίματα, κλπ.) παντού.
-
Δυνατότητα εξοπλισμού που δεν υπήρχε σε άλλες κατηγορίες/αυτοκίνητα (π.χ. ABS, αερόσακοι κλπ.) που φυσικά τον πλήρωνες (αν και η MB ήταν 1η που έβαλε στάνταρ ABS και αερόσακους την δεκαετία του '80).
Πλέον έχει αλλάξει λίγο η έννοια του πρίμιουμ.
-
-
Ξερω γω γίνεται να πάρεις premium και να μην έχει led φώτα εν ετη 2022??? δεν είναι βασικό προφανώς με τοσα χρήματα???? εμ δεν είναι
Δίκιο έχεις. Όμως τα πρίμιουμ είχαν άλλη λογική:
-
Ποιότητα (ειδικά σε σημεία που δεν φαίνεται, π.χ. αναρτήσεις, φρένα, δεσίματα, κλπ.) παντού.
-
Δυνατότητα εξοπλισμού που δεν υπήρχε σε άλλες κατηγορίες/αυτοκίνητα (π.χ. ABS, αερόσακοι κλπ.) που φυσικά τον πλήρωνες (αν και η MB ήταν 1η που έβαλε στάνταρ ABS και αερόσακους την δεκαετία του '80).
Πλέον έχει αλλάξει λίγο η έννοια του πρίμιουμ.
δεν διαφωνω αλλά δεν είπα αυτό, απλά δεν σημαίνει ότι επειδη είναι premium έχει ολα τα βασικά μέσα στην τιμή. αυτό λέω. ειναι εξτρα πάρα πολλά πράγματα (σιγουρα τα περισσότερα δεν είναι βασικά). αλλά υπάρχουν και πολλά που είναι βασικά και πρέπει να τα πληρώσεις έξτρα.
-
-
Πρόσφατα έκανα TD ένα Tiguan R Line, έψαχνα να βρω παντού στην κονσόλα το κουμπί για το drive mode, καλά λέω που το έχουν βάλει και δεν το βλέπω, στραβός είμαι;;; Ε είναι έξτρα και το συγκεκριμένο δεν το είχε
-
δεν διαφωνω αλλά δεν είπα αυτό, απλά δεν σημαίνει ότι επειδη είναι premium έχει ολα τα βασικά μέσα στην τιμή. αυτό λέω. ειναι εξτρα πάρα πολλά πράγματα (σιγουρα τα περισσότερα δεν είναι βασικά). αλλά υπάρχουν και πολλά που είναι βασικά και πρέπει να τα πληρώσεις έξτρα.
Συμφωνούμε....(απλά δεν το έγραψα σωστά)....κάποτε που τα τζαπάν είναι στάνταρ: ac, 4 ηλεκτρ παράθυρα, υδρ. τιμόνι και κεντρικό κλείδωμα, στα πρίμια ήθελες περί το 1.500.000 δρχ. για να τα βάλεις αυτά ως έξτρα....σήμερα έχει βελτιωθεί λίγο η κατάσταση, αλλά συνεχίζει να είναι όπως τα λές.
-
+1,300€ σε όλες τις εκδόσεις - ήταν ΚΑΙ αυτό σε τιμή ευκαιρίας και είπαν να το ανεβάσουν λίγο, θα ξεπούλησε...
-
-
-
+1,300€ σε όλες τις εκδόσεις - ήταν ΚΑΙ αυτό σε τιμή ευκαιρίας και είπαν να το ανεβάσουν λίγο, θα ξεπούλησε...
Αυτοί άραγε έχουν αμάξια ή απλά πουλάνε αέρα;
Το συγκεκριμένο βγαίνει από το εργοστάσιο της Opel στο Russelsheim της Γερμανίας, στα απλά θερμικά, και όχι τα PHEV, είχε παραδόσεις στο 4μηνο. Τώρα που έχει ξεκινήσει και το Astra δεν ξέρω τι θα γίνει...
DS4 2021