-
Καλησπέρα ομάδα μια ερώτηση γίνεται να βγάλω τον ήδη υπάρχων τεμπέλη και να βάλω κάποιον άλλον;γιατί νομίζω είναι μόνοκόμματος σε fiesta 2014 titanium
-
Εντάξει απλά κλαίω από τα γέλια!!!
Η αλήθεια είναι πως εάν υπάρχει σήμερα μια κατηγορία αυτοκινήτων τα μοντέλα της οποίας να αξίζουν μέχρι και το τελευταίο σεντ της τιμής τους, αυτή είναι δίχως αμφιβολία η κατηγορία του Ford Fiesta, με άλλα λόγια αυτή των σουπερμίνι.Τραγικό που δεν έχει χειροκίνητη επιλογή το αυτόματο κιβώτιο, ούτε καν από τον λεβιέ!!
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-125-ps-powershift
-
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
Εντάξει απλά κλαίω από τα γέλια!!!
Η αλήθεια είναι πως εάν υπάρχει σήμερα μια κατηγορία αυτοκινήτων τα μοντέλα της οποίας να αξίζουν μέχρι και το τελευταίο σεντ της τιμής τους, αυτή είναι δίχως αμφιβολία η κατηγορία του Ford Fiesta, με άλλα λόγια αυτή των σουπερμίνι.Τραγικό που δεν έχει χειροκίνητη επιλογή το αυτόματο κιβώτιο, ούτε καν από τον λεβιέ!!
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-125-ps-powershift
Ρε συ είναι σίγουρο οτι εκαναν τετοια μακακία????
το ίδιο αυτόματο με του puma δεν φοράει?
αφου στο puma εχει πως γίνεται να μην βάλανε paddles σε αυτό?????? ολόιδια είναι μέσα και μηχανικά.
Αν ισχύει το έχουν τερματίσει εκεί στην ford
-
@cirus said in Ford Fiesta 2017:
Ρε συ είναι σίγουρο οτι εκαναν τετοια μακακία????
Δεν ξέρω, έτσι λέει το τεστ. Δεν το έχω οδηγήσει (δεν το βρίσκω!!) για να μπορώ να πω 100%.
Πάντως από τις φωτογραφίες φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει χειροκίνητη επιλογή τον λεβιέ και δεν βλέπω και paddles. Οπότε μάλλον δίκιο έχουν.... -
Εγώ θα εστίαζα και στο εξής κομμάτι του άρθρου...
"Το μόνο που απομένει να καθοριστεί είναι η τιμή, η οποία είναι ακόμα υπό διαμόρφωση."
Σαράντα μέρες κοσκινίζουν...
-
@fanis75 said in Ford Fiesta 2017:
Εντάξει απλά κλαίω από τα γέλια!!!
Η αλήθεια είναι πως εάν υπάρχει σήμερα μια κατηγορία αυτοκινήτων τα μοντέλα της οποίας να αξίζουν μέχρι και το τελευταίο σεντ της τιμής τους, αυτή είναι δίχως αμφιβολία η κατηγορία του Ford Fiesta, με άλλα λόγια αυτή των σουπερμίνι.Τραγικό που δεν έχει χειροκίνητη επιλογή το αυτόματο κιβώτιο, ούτε καν από τον λεβιέ!!
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-125-ps-powershift
Καραγκιόζηδες, προσπαθούν να πείσουν τον κόσμο ότι 20 με 21k για μια αξιοπρεπή έκδοση ενός b seg είναι καλή τιμή.
-
Ξεχάστε τις παλιές τιμές. Τα αυτοκίνητα θα είναι πλέον πολύ ακριβότερα από ότι μέχρι πριν λίγο.
-
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
-
Θα συμφωνήσω ότι τα B "αξίζουν μέχρι και το τελευταίο σεντ της τιμής τους". Με τη μεταφορική έννοια, όχι την οικονομική.
Έχουν μεγαλώσει σε χώρους και καλύπτουν άνετα τις ανάγκες 3μελούς οικογένειας, ακόμα και 4μελούς με μικρές παραχωρήσεις και μια έξτρα μπαγκαζιέρα για τις διακοπές.
Είναι ευκολοδήγητα και παρκάρουν εύκολα στη πόλη. Οικονομικά και με χαμηλούς ρύπους, μπαίνουν και δακτύλιο. Έχουν καλό πάτημα και σε πάνε άνετα και τα ταξιδάκια σου. Και με τα 3κύλινδρα turbo μοτέρ και πολύ καλές επιδόσεις.
Γενικά θεωρώ ότι έχουν ωριμάσει πολύ σαν κατηγορία και θα έπαιρναν άνετα πελατολόγιο από τα C-hatch. Ειδικά από άτομα που τον περισσότερο χρόνο τον περνάνε οδηγώντας στην πόλη (δηλ. η πλειοψηφία) και κάνουν λίγα ταξίδια και εκδρομές.
Ήρθαν βέβαια τα b-suv και πρόλαβαν και την καθάρισαν την παρτίδα... -
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
Οι ελλείψεις ημιαγωγών θα συνεχιστούν ως το 2024, σύμφωνα με τα αισιόδοξα σενάρια. Το κόστος παραγωγής λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των ελλείψεων σε ανταλλακτικά και πρώτες ύλες έχει εκτιναχθεί. Το ίδιο και ο πληθωρισμός στην Δύση.
-
@realzeus said in Ford Fiesta 2017:
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
Οι ελλείψεις ημιαγωγών θα συνεχιστούν ως το 2024, σύμφωνα με τα αισιόδοξα σενάρια. Το κόστος παραγωγής λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των ελλείψεων σε ανταλλακτικά και πρώτες ύλες έχει εκτιναχθεί. Το ίδιο και ο πληθωρισμός στην Δύση.
Άρα όσο ακόμα υπάρχουν ειδικές συνθήκες και όχι μετά την αποκατάσταση της προσφοράς.
-
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
@realzeus said in Ford Fiesta 2017:
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
Οι ελλείψεις ημιαγωγών θα συνεχιστούν ως το 2024, σύμφωνα με τα αισιόδοξα σενάρια. Το κόστος παραγωγής λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και των ελλείψεων σε ανταλλακτικά και πρώτες ύλες έχει εκτιναχθεί. Το ίδιο και ο πληθωρισμός στην Δύση.
Άρα όσο ακόμα υπάρχουν ειδικές συνθήκες και όχι μετά την αποκατάσταση της προσφοράς.
Η προσφορά δεν θα αποκατασταθεί για χρόνια. Για τους ημιαγωγούς έχουμε το λιγότερο άλλα 2 χρόνια. Η παραγωγική ικανότητα των ουκρανικών εγκαταστάσεων σε ανταλλακτικά (από τους μεγαλύτερους προμηθευτές καλωδιώσεων παγκοσμίως) έχει δεχθεί τεράστιο πλήγμα καθώς πολλά από αυτά καταστράφηκαν ή κατελήφθησαν από τους Ρώσους. Το ίδιο ισχύει και για τα ορυχεία. Τα ανταλλακτικά και τις πρώτες ύλες από την Ρωσία επίσης ξεχάστε τα (τεράστιο ποσοστό από τις παγκόσμιες προμήθειες), γιατί οι κυρώσεις θα κρατήσουν για πάρα πολύ καιρό. Επίσης το κόστος της ενέργειας θα παραμένει πολύ υψηλό λόγω των κυρώσεων αλλά και των αντικυρώσεων των Ρώσων! Είδη σήμερα κόψαν το φυσικό αέριο σε Πολωνία και Βουλγαρία!!! Αυτό το ενεργειακό κόστος δεν αυξάνει μόνον το κόστος παραγωγής, αλλά και τον πληθωρισμό σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα, άρα θα αυξάνονται οι τιμές για δύο λόγους. Όσοι περιμένουν ομαλοποίηση και παλιές τιμές, θα απογοητευτούν οικτρά...
-
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
και γω αυτό πιστεύω
1ο επιχείρημα : γιατι μπορούν να μην τις ξανακατεβασουν. ή να μην κατέβουν στα ίδια επίπεδα πες το οπως θες
2ο επιχειρημα: γιατι αποφάσισαν όλοι μαζι να βγάζουν μεγαλύτερα κέρδηΔεν είναι σοβαρά επιχειρήματα με αποδείξεις πιο πολύ γνωμη μου είναι απλά λέω τι πιστεύω.
Βλέπουμε να καταργείται και η κατηγορία και να μικραίνει πολύ ο αριθμός των super μινι
βλεπε c1, ka, κτλθα παίξει η ιδια κατηγορία αλλά σε suv όπως το augo suv, suzuki ignis, huyindai kasper που σε μεγεθος θα είναι τα ίδια αλλά λόγω suv θα είναι πολύ πιο ακριβα.
-
@cirus said in Ford Fiesta 2017:
Βλέπουμε να καταργείται και η κατηγορία και να μικραίνει πολύ ο αριθμός των super μινι
βλεπε c1, ka, κτλΑυτά είναι Mini (A Segment). Supermini είναι τα B Segment. Στα αυτοκίνητα πάει αντίθετα από ότι στις φούστες που οι supermini είναι πιο κοντές.
-
@cirus said in Ford Fiesta 2017:
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
και γω αυτό πιστεύω
1ο επιχείρημα : γιατι μπορούν να μην τις ξανακατεβασουν. ή να μην κατέβουν στα ίδια επίπεδα πες το οπως θες
2ο επιχειρημα: γιατι αποφάσισαν όλοι μαζι να βγάζουν μεγαλύτερα κέρδηΔεν είναι σοβαρά επιχειρήματα με αποδείξεις πιο πολύ γνωμη μου είναι απλά λέω τι πιστεύω.
Βλέπουμε να καταργείται και η κατηγορία και να μικραίνει πολύ ο αριθμός των super μινι
βλεπε c1, ka, κτλθα παίξει η ιδια κατηγορία αλλά σε suv όπως το augo suv, suzuki ignis, huyindai kasper που σε μεγεθος θα είναι τα ίδια αλλά λόγω suv θα είναι πολύ πιο ακριβα.
Για να έχουν όμως περισσότερα κέρδη θα πρέπει να μπορούμε κι εμείς να αγοράσουμε όμως. Το μέγιστο κέρδος δεν επιτυγχάνεται πάντα με την υψηλότερη τιμή γιατί καταρρέουν οι πωλήσεις. Επιτυγχάνεται εκεί που ισορροπεί η προσφορά με την ζήτηση.
-
Το πρόβλημα που σκέφτομαι είναι πως φαίνεται να υπάρχει ψωμί και λίπος προς αυξήσεις ή τουλάχιστον διατήρηση τους διότι εστιάζουν κάπου που ίσως μας ξεφεύγει εμάς τους αγοραστές. Κάπου υπάρχει ένα κενό και η θεωρία της ισορροπίας που πολύ ολοσωστα αναφέρει ο georgemit (χρόνια πολλά κιόλας), ίσως δεν επέλθει στο άμεσο μέλλον, τουλάχιστον στο επίπεδο που περιμένουμε. Αυτό το κενό της θεωρίας ίσως οφείλεται στις εταιρικές πωλήσεις οι οποίες δίνουν και κίνητρα και μετριάζουν λογιστικά το τελικό κόστος.
Εάν αυτό ευσταθεί τότε η αγορά ίσως κινηθεί σε δύο κατευθύνσεις. Στις εταιρίες αλά dacia, δηλαδή αυτοκίνητα εντάσεως πρακτικότητας που απευθύνονται σε αγοραστές σε εποχές με οικονομικές κρίσεις και τις άλλες εντάσεως προφίλ, μόστρας, κοινωνικού status πού με λίγα λόγια καλύπτουν τις απαιτήσεις και τα κίνητρα ως μπόνους σε στελέχη και υπαλλήλους.Ίσως δηλαδή ξαναζήσουμε εποχές με λαϊκά αυτοκίνητα, όπως τη δεκαετία του 80.
Μπορεί η ίδια η κρίση που ζούμε να δώσει ευκαιρίες για την δημιουργία μιας τέτοιας αγοράς όπου σε άλλες συνθήκες θα ήταν δύσκολο μιας και ο ανταγωνισμός θα έσβηνε όποιον το επιχειρούσε μόνος του.
Το σίγουρο όμως είναι πως όταν υπάρχει κενό στην αγορά κάποιος το καλύπτει. Μπορει αυτό όμως να το καλύψει τελικά μια άλλη εταιρία από αυτές που γνωρίζαμε τόσο καιρό
-
Δε δίνω πιθανότητες να επανέλθουν οι τιμές στα αυτοκίνητα σε χαμηλότερες τιμές. Αυτό θα δημιουργούσε αθέμιτο ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά, τα οποία δε φαίνεται να μπορούν να φθηνύνουν στο κοντινό μέλλον. Δεν μπορούν οι εταιρείες από τη μια να επενδύουν τόσα λεφτά στα ηλεκτρικά και από την άλλη να τα σαμποτάρουν φθηναίνοντας τα θερμικά.
Απλώς έχουν μεταβληθεί τις τιμές των διαφόρων κατηγοριών. Με τα 20k πλέον παίρνεις ένα πολύ καλό B-hatch. Τα έχουν μεγαλώσει πολύ και με μικρούς συμβιβασμούς επαρκεί για μια οικογένεια και είναι αξιοπρεπέστατο. Μετά ανεβαίνεις στα 25k για B-SUV και εκεί κοντά είναι και τα C-hatch.
Οι εταιρικές πωλήσεις, οι φθηνές μάρκες και τα premium θα παραμείνουν σαν ειδικές κατηγορίες για να ικανοποιούνται οι ανάγκες άλλων κατηγοριών αγοραστών.Μπορεί να μην έγιναν εσκεμένα όλα αυτά, να πηγαίνουν αναγκαστικά εκεί τα πράγματα με βάση τα κόστη παραγωγής, αλλά η αγορά κάπως έτσι δείχνει να διαμορφώνεται. Εάν και όταν έρθει το euro 7 και διαμορφωθούν εκ νέου τα κοστολόγια, μπορεί να αλλάξουν πάλι οι ισορροπίες και να διαμορφωθεί άλλη κατάσταση.
-
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
@cirus said in Ford Fiesta 2017:
@georgemit said in Ford Fiesta 2017:
Ακόμα και όταν αποκατασταθεί η προσφορά; Επιχειρήματα;
και γω αυτό πιστεύω
1ο επιχείρημα : γιατι μπορούν να μην τις ξανακατεβασουν. ή να μην κατέβουν στα ίδια επίπεδα πες το οπως θες
2ο επιχειρημα: γιατι αποφάσισαν όλοι μαζι να βγάζουν μεγαλύτερα κέρδηΔεν είναι σοβαρά επιχειρήματα με αποδείξεις πιο πολύ γνωμη μου είναι απλά λέω τι πιστεύω.
Βλέπουμε να καταργείται και η κατηγορία και να μικραίνει πολύ ο αριθμός των super μινι
βλεπε c1, ka, κτλθα παίξει η ιδια κατηγορία αλλά σε suv όπως το augo suv, suzuki ignis, huyindai kasper που σε μεγεθος θα είναι τα ίδια αλλά λόγω suv θα είναι πολύ πιο ακριβα.
Για να έχουν όμως περισσότερα κέρδη θα πρέπει να μπορούμε κι εμείς να αγοράσουμε όμως. Το μέγιστο κέρδος δεν επιτυγχάνεται πάντα με την υψηλότερη τιμή γιατί καταρρέουν οι πωλήσεις. Επιτυγχάνεται εκεί που ισορροπεί η προσφορά με την ζήτηση.
Μα και βέβαια ισχύει αυτό αλλά δεν νομίζω ότι θα χάσουν σε πωλήσεις καθόλου.
Προφανώς και η αγορά της Ελλάδας είναι τόσο μικρή που δεν λαμβάνεται καν υποψιν.
-
@realzeus said in Ford Fiesta 2017:
@cirus said in Ford Fiesta 2017:
Βλέπουμε να καταργείται και η κατηγορία και να μικραίνει πολύ ο αριθμός των super μινι
βλεπε c1, ka, κτλΑυτά είναι Mini (A Segment). Supermini είναι τα B Segment. Στα αυτοκίνητα πάει αντίθετα από ότι στις φούστες που οι supermini είναι πιο κοντές.
ναι οκ πάντα τα μπερδεύω αυτά xaxaxaxaxa
-
Οι τιμές θα ανεβαίνουν, γιατί και οι απαιτήσεις των διαφόρων κανονισμών αυξάνονται συνέχεια. + όλα όσα έχει πει ο realzeus.
Ford Fiesta 2017