-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πώς θα σας φαινόταν να νοικιάζετε θερμικό μοντέλο με 12 ευρώ την ημέρα για τα ταξίδια σας; και τον υπόλοιπο καιρό να κινείστε ξένοιαστα με το ηλεκτρικό σας εντός πόλης;
https://cartalk.gr/renault-parachorei-thermiko-30-meres-etisios-agorastes/
Σαν ομολογία της αποτυχίας της
μπαταρηλεκτροκίνησης.
Δεν είναι "παραχωρεί", είναι "νοικιάζει". -
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πώς θα σας φαινόταν να νοικιάζετε θερμικό μοντέλο με 12 ευρώ την ημέρα για τα ταξίδια σας; και τον υπόλοιπο καιρό να κινείστε ξένοιαστα με το ηλεκτρικό σας εντός πόλης;
https://cartalk.gr/renault-parachorei-thermiko-30-meres-etisios-agorastes/
Το ίδιο έκανε η BMW (αλλά δυστυχώς όχι στην Ελλάδα) όταν ξεκίνησε να πουλάει το i3. Νοίκιαζες άλλα μοντέλα σε πολύ χαμηλές τιμές για τα ταξίδια σου και τις εκδρομές. Πολύ έξυπνο!
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πώς θα σας φαινόταν να νοικιάζετε θερμικό μοντέλο με 12 ευρώ την ημέρα για τα ταξίδια σας; και τον υπόλοιπο καιρό να κινείστε ξένοιαστα με το ηλεκτρικό σας εντός πόλης;
https://cartalk.gr/renault-parachorei-thermiko-30-meres-etisios-agorastes/
Ίδια άποψη και εγώ. Πολύ καλή κίνηση λόγω του κόστους των 30 ευρώ ενοικίασης που λογικά ειναι πιο κάτω από αυτό που θα σου χρέωνε μια εταιρία ενοικίασης. Προφανώς σε απαλάσσει από το άγχος της αυτονομίας.
Σαφής παραδοχή βέβαια ότι τα ηλεκτρικά δεν κάνουν για αυτές τις 30 μέρες του χρόνου που θέλεις να είσαι ξένοιαστος και να χαρείς το αυτοκινητάκι σου. Και ότι όλα αυτά τα τεστ περί αυτονομίας, ταξιδίων κλπ στην πραγματικότητα δεν μπορούν να κρύψουν το γεγονός ότι μάλλον και σε πανευρωπαϊκή κλίμακα οι καταναλωτές δεν θέλουν να μπαίνουν σε τέτοιες διαδικασίες "κουταλομετρήματος" όταν κάνουν διακοπές. -
Δηλαδή, το συγκεκριμένο μοντέλο δεν είναι και το πλέον κατάλληλο για αυτόν που θέλει να πάρει την οικογένεια του και να πάει διακοπές. Αλλά ούτε και για αυτόν που θέλει ένα ευέλικτο αμάξι για μέσα στην πόλη (λόγω διαστάσεων). Μάλλον απευθύνεται σε πολύ λίγους.
Ειδικά η έκδοση με τη μικρή μπαταρία που μετά από λίγα χρόνια δεν θα αρκεί ούτε για τη διαδρομή Αθήνα-Λαμία...
Επίσης όποιος θα μπορούσε να ανεχθεί (ψυχολογικά) να πληρώνει 360ε το χρόνο ντ@β@τζιλικι για να έχει το δικαίωμα να νοικιάσει αυτοκίνητο σε προνομιακή τιμή ΑΝ το χρειαστεί, πιστεύω ότι έχει και πολύ καλύτερες επιλογές. -
Αφήνω το παρακάτω εδώ:
https://www.sfho.eu/
Έχει ενδιαφέροντα σημεία μέσα για όποιον έχει όρεξη για ανάγνωση.
Το έχω ξανα αναφέρει οι Δήμοι επιδοτούνται ( όχι πάντα, αλλά σχετικά συχνά) , τόσο για τη μελέτη της χωροθέτησης όσο και για την προμήθεια και τοποθέτηση σταθμών φόρτισης.Το μέλλον (όχι άμεσο και σίγουρα όχι πριν το 30) θεωρητικά λέει ότι θα υπάρχει επαρκής κάλυψη της χώρας. Έχω δεί σχέδια τα οποία προβλέπουν σταθμούς ακόμα και στο τέρμα θεού. Έχω δεί σχέδια τα οποία είναι προχειρο δουλειές ( επιεικής η έκφραση) και άλλα ωραία. Αλλά και εδώ υπάρχει ένα μεγάλο αλλά , το τελικό βήμα η προμήθεια και η τοποθέτηση αυτών ( η εφαρμογή του σχεδίου) , ακόμα είναι σε πολύ αρχικό στάδιο και προβλέπω να είναι και χρονοβόρο και κοστοβόρο. Κοινώς πρέπει να περιμένουμε σε πολλές περιπτώσεις άλλα εργαλεία χρηματοδότησης σε μελλοντικές προσκλήσεις.
Επίσης υπάρχουν και προβλήματα (σπαζοκεφαλιές) χωροθέτησης εκτός των άλλων, αν θες να γίνει σωστά η δουλειά σου....
Γενικά οι προδιαγραφές δεν είναι απολύτως δεσμευτικές και τα σχέδια μάλλον δεν συμβαδίζουν με την ανάπτυξη στο τομέα των φορτιστών. Επίσης προβλέπεται 1 σταθμός ανά 1000 κατοίκους. Οπότε αν ονειρευόμαστε σταθμούς φόρτισης εν σειρά παραλλήλως των πεζοδρομίων , για αρχή ας το ξεχάσουμε. Το μέλλον δε ξέρω τι θα φέρει.
Για όποιον ηλεκτροκίνητο ενδιαφέρεται οι Δήμοι πριν την οριστικοποίηση των σχεδίων τα αναρτούν σε Δημόσια διαβούλευση , οπότε ψαχτείτε οι ενδιαφερόμενοι....Πολλοί Δήμοι έχουν ήδη ολοκληρώσει τα Σχέδια.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφήνω το παρακάτω εδώ:
https://www.sfho.eu/
Έχει ενδιαφέροντα σημεία μέσα για όποιον έχει όρεξη για ανάγνωση.
Το έχω ξανα αναφέρει οι Δήμοι επιδοτούνται ( όχι πάντα, αλλά σχετικά συχνά) , τόσο για τη μελέτη της χωροθέτησης όσο και για την προμήθεια και τοποθέτηση σταθμών φόρτισης.Η διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης είναι κάτι που θα λύνεται όσο αυξάνεται το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς σε αυτό.
Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος με τη νοοτροποία του Έλληνα, ότι θα υπάρχει ορθή χρήση δημόσιων υποδομών, ότι θα συμφαίρει οικονομικά ή ότι θα κάνουν τη φόρτιση λιγότερο αγχώδη διαδικασία. -
@antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αφήνω το παρακάτω εδώ:
https://www.sfho.eu/
Έχει ενδιαφέροντα σημεία μέσα για όποιον έχει όρεξη για ανάγνωση.
Το έχω ξανα αναφέρει οι Δήμοι επιδοτούνται ( όχι πάντα, αλλά σχετικά συχνά) , τόσο για τη μελέτη της χωροθέτησης όσο και για την προμήθεια και τοποθέτηση σταθμών φόρτισης.Η διαθεσιμότητα των σταθμών φόρτισης είναι κάτι που θα λύνεται όσο αυξάνεται το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων, δε νομίζω να διαφωνεί κανείς σε αυτό.
Προσωπικά δεν είμαι αισιόδοξος με τη νοοτροποία του Έλληνα, ότι θα υπάρχει ορθή χρήση δημόσιων υποδομών, ότι θα συμφαίρει οικονομικά ή ότι θα κάνουν τη φόρτιση λιγότερο αγχώδη διαδικασία.Στην Ελλάδα ζούμε, είναι πιθανότερο την πρώτη δεκαετία τουλάχιστον, η διαθεσιμότητα να γίνεται χειρότερη όσο αυξάνεται το ποσοστό των ηλεκτρικών οχημάτων, είναι σίγουρο πως τα οχήματα θα πολλαπλασιαστούν πολύ πιο γρήγορα απ ότι οι ωφέλιμοι δημόσιοι φορτιστές, που θα ειναι λειτουργικοί και θα έχουν ρεύμα σε συμφέρουσες τιμές και ταχύτητες φόρτισης ώστε να τους προτιμεί κάποιος.
-
Aκριβώς. Αυτή η περίοδος είναι 'ο μήνας του μέλιτος' των ηλεκτρικών και φευ. Πιο πολλοί φορτιστές από οχήματα, που λέει ο λόγος. Σχεδόν μηδαμινή πιθανότητα να βρεις άλλον μπροστά από σένα, και να αναγκαστείς να περιμένεις με τις ώρες για να φορτίσεις. Συν ότι αρκετά σημεία η φόρτιση είναι δωρεάν, το λέγανε παλιά 'τα πρώτα ποτά είναι κερασμένα'.
Σε μερικά τέρμινα να δω τι θα γίνεται. Θα πιανονται μπούκλα με μπούκλα στα ΣΕΑ των εθνικών, να το θυμάστε αυτό. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Aκριβώς. Αυτή η περίοδος είναι 'ο μήνας του μέλιτος' των ηλεκτρικών και φευ. Πιο πολλοί φορτιστές από οχήματα, που λέει ο λόγος. Σχεδόν μηδαμινή πιθανότητα να βρεις άλλον μπροστά από σένα, και να αναγκαστείς να περιμένεις με τις ώρες για να φορτίσεις. Συν ότι αρκετά σημεία η φόρτιση είναι δωρεάν, το λέγανε παλιά 'τα πρώτα ποτά είναι κερασμένα'.
Σε μερικά τέρμινα να δω τι θα γίνεται. Θα πιανονται μπούκλα με μπούκλα στα ΣΕΑ των εθνικών, να το θυμάστε αυτό.Ότι γίνεται και τώρα...
https://www.newsauto.gr/news/apagorevmeni-i-arachova-gia-osous-echoun-ilektriko-aftokinito/Ζω για τη μέρα που θα δω καπαρωμένη θέση φόρτισης με πλαστική καρέκλα.
-
Σκέφτομαι ότι θα μπορούσαν να δημιουργηθούν και μερικές νέες θέσεις εργασίας που να έχουν σχέση με την φόρτιση αυτοκινήτων. Κάτι που σκέφτομαι είναι οι βοηθοί φόρτισης (δικιά μου ονομασία). Τι θα είναι αυτοί? Διάφοροι χασομέρηδες, άνεργοι, νεανίες, φοιτητάρια, κ.τ.λ. που θέλουν ένα εύκολο χαρτζηλήκι και οι οποίοι θα κάθονται στους σταθμούς φόρτισης και θα έχουν ποικίλα αντικείμενα.
Π.χ. να κρατάνε σε σημειωματάριο τη σειρά φόρτισης για να μην τσακώνεται ο κοζμάκης, να συνδέουν και αποσυνδέουν τα καλώδια στα ιχ όσο οι ιδιοκτήτες τους ασχολούνται με άλλα πράγματα (π.χ. ψώνια σε σούπερ ή μολλ, βόλτες, καφετέρια κ.ο.κ.), να φροντίζουν να μην παρκάρει κάποιος θερμικός σε θέση φόρτισης, κ.α. Και ο ιδιοκτήτης θα τους δίνει το κατιτίς τους. Από το να κάθεται και να περιμένει τη σειρά του, γιατί όχι? Ο χρόνος είναι χρήμα άλλωστε. -
-
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Εαν δεν υπάρχουν μεγάλα πρόστιμα ο Έλληνας δεν γίνεται άνθρωπος...μόνο με φοβέρα. Στο εξωτερικό γιατί είμαστε Παναγίες???
Όχι γιατί το πρόστιμο είναι μεγάλο, αλλά γιατί το πρόστιμο είναι σίγουρο.
-
Και γιατί ισχύει η ψυχολογία της μάζας.
Όταν είσαι σε ένα τακτοποιημένο και εποπτευόμενο χώρο που οι γύρω δεν συμπεριφέρονται σαν άτακτες μαϊμούδες, συμμορφώνεσαι...Και οι "Γερμανοί" όταν έρθουν εδώ για πάνω από βδομάδα με το γκρουπ, προσαρμόζονται στα δικά μας και γίνονται πιο μεσανατολίτες από μας στην οδήγηση (το αυτό και για Ευρωπαίους στην "κανονική" Μέση Ανατολή)
Πάντως το Κράτος ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να βάλει σειρά.
Και πως να θέλει, όταν Κράτος είναι ο κάθε Μπέος...
Είναι πολύ απλό, π.χ. 5 απλά πραγματάκια όπως πειραγμένη εξάτμιση, επέμβαση σε ορατότητα πινακίδας και τέτοια, κίνηση σε ΛΕΑ, αναγκαστική κατάσχεση οχήματος για 6μηνο... τέτοια μέτρα στην αρχή... τα οποία και πάλι είναι απλά αστείο να τα συζητάμε, με ΑΥΤΟΥΣ τους Αστυνομικούς και Δικαστικούς να τα εφαρμόσουν... -
-
@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ακόμα 8 υπερταχυφορτιστές!
https://www.newsauto.gr/news/allous-8-superchargers-topotheti-i-tesla-stin-ethniki-odo-pote-benoun-se-litourgia/Και μπράβο στην Tesla που προωθεί την ηλεκτροκίνηση με αυτό τον τρόπο.
Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές τι κάνουν? Σου δίνουν το καλώδιο και άντε βρες να το κουμπώσεις όπου βρεις. -
Αυτοί οι ταχυφορτιστές της Τέσλα που φορτίζουν δωρεάν, διατίθενται ΜΟΝΟ για τα δικά της αυτοκίνητα;
-
Δωρεάν σίγουρα μόνο στα δικά της.
Νομίζω Αμερική ξεκίνησε να τους δίνει με χρέωση και σε τρίτους (δεν είμαι σίγουρος αν ισχύει και αλλού). -
Μόνο στα δικά της και μόνο για λίγο καιρό. Τα πρώτα ποτά είναι κερασμένα.
-
Αυτό είναι μεγάλο έργο και μακάρι να γίνουν και άλλα!!
https://www.gocar.gr/news/feed/39154,sta8mos_fortishs_Ellada_e8nikh_odos.html
Βέβαια είναι πολύ κοντά στην Αθήνα (και αυτός ήταν και ο βασικός λόγος αποτυχίας του Σείριου) για να έχει χρησιμότητα, αλλά θα είναι βοηθητικό για τους κατοίκους ένα γύρω.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης