-
Corsa diesel???
Πολύ ωραίο και καλό. Αν και δεν κάνει τόσο πολύ για την πόλη.
Αν δεν θες να πληρώσεις πολλά υπάρχει και τo sandero που στην ουσία του λείπουν δύο συστήματα ενεργητικής ασφάλειας από το clio.
Το lane assist και η αναγνώριση πεζών.
Στα υπόλοιπα θυμίζει πάρα πολύ το clio μέχρι την έκδοση dynamic.
Οδηγικά θυμίζει και πάλι το clio, σε μια πιο μαλακή του έκδοση, όχι ομως τόσο κοφτερό στις στροφές, αλλά και χωρίς τεράστιες διαφορές στην αίσθηση τους. Το stepway αλλάζει αρκετά λόγω ύψους και σκληρότερης αντίδρασης της ανάρτησης του και η διαφορά με το clio είναι μεγαλύτερη.Γενικά με 16500 (τιμή και με και κάποια πρακτικά έξτρα συστήματα, αν δεν έχουν αλλάξει οι τιμές με πριν κάτι μήνες) έχεις ένα μαλακότερο clio χωρίς lane assist και αναγνώριση πεζών αλλά με ιδιο κινητηρα,κιβώτιο και lpg.
To clio στην dynamic όντως δείχνει πιο πολυτελές και ποιοτικό το εσωτερικό του.
Σε κάθε περίπτωση το 1.0 μοτερ της renault κρεμάει κάπως στα χαμηλά. Θέλει συχνή χρήση του σαζμαν. -
Σωστοστ ο γύρος, τώρα το clio έχει 6αρι σασμάν και με το lpg μειώνεται λιγάκι η καθυστέρηση του turbo
-
@nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Φυσικά και πρέπει να το σκεφτεί. Το ένα προσφέρει οικονομία, το άλλο επιδόσεις. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Επίσης "πιο αυτοκίνητο" δεν είναι. Είναι ίδιας κατηγορίας από άποψη δεσίματος, συμπεριφοράς κλπ.
-
@realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Φυσικά και πρέπει να το σκεφτεί. Το ένα προσφέρει οικονομία, το άλλο επιδόσεις. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Επίσης "πιο αυτοκίνητο" δεν είναι. Είναι ίδιας κατηγορίας από άποψη δεσίματος, συμπεριφοράς κλπ.
Θεωρώ τους χώρους του Clio πολύ καλύτερους. Επίσης την ποιότητα κατασκευής του. Η οικονομία του εργοστασιακου υγραερίου νομίζω εύκολα κερδίζει τα λίγα άλογα παραπάνω.
Όλα βέβαια είναι ανάλογα τις προτεραιότητες του καθενός. Ας δούμε στο τέλος τι θα αποφασίσει και ο ενδιαφερόμενος...
-
@nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Φυσικά και πρέπει να το σκεφτεί. Το ένα προσφέρει οικονομία, το άλλο επιδόσεις. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Επίσης "πιο αυτοκίνητο" δεν είναι. Είναι ίδιας κατηγορίας από άποψη δεσίματος, συμπεριφοράς κλπ.
Θεωρώ τους χώρους του Clio πολύ καλύτερους. Επίσης την ποιότητα κατασκευής του. Η οικονομία του εργοστασιακου υγραερίου νομίζω εύκολα κερδίζει τα λίγα άλογα παραπάνω.
Όλα βέβαια είναι ανάλογα τις προτεραιότητες του καθενός. Ας δούμε στο τέλος τι θα αποφασίσει και ο ενδιαφερόμενος...
Η αλήθεια είναι ότι έχει ποιότητα και design το clio, είναι πιο ευρύχωρο και στο σαλόνι και στο πορτ μπαγκαζ του και στο test drive μου φάνηκε αρκετά καλό. Όχι τόσο δυνατό όσο το fiesta βέβαια, αλλά σκέφτομαι και την οικονομία που με το υγραέριο θα είναι πιο εφικτή
-
Μόνο πιο εφικτή, 30% κάτω θα είσαι.
-
@fzf said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@nascar1 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Αν και κάτοχος Ford focus μεταξύ των δύο θεωρώ προφανής την απάντηση. Clio με κλειστά μάτια. Το θεωρώ περισσότερο αυτοκίνητο (μεταξύ των δύο κατηγοριών σε χώρους), καλή ποιότητα κατασκευής, οικονομία με το υγραέριο. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Φυσικά και πρέπει να το σκεφτεί. Το ένα προσφέρει οικονομία, το άλλο επιδόσεις. Είναι θέμα προτεραιοτήτων. Επίσης "πιο αυτοκίνητο" δεν είναι. Είναι ίδιας κατηγορίας από άποψη δεσίματος, συμπεριφοράς κλπ.
Θεωρώ τους χώρους του Clio πολύ καλύτερους. Επίσης την ποιότητα κατασκευής του. Η οικονομία του εργοστασιακου υγραερίου νομίζω εύκολα κερδίζει τα λίγα άλογα παραπάνω.
Όλα βέβαια είναι ανάλογα τις προτεραιότητες του καθενός. Ας δούμε στο τέλος τι θα αποφασίσει και ο ενδιαφερόμενος...
Η αλήθεια είναι ότι έχει ποιότητα και design το clio, είναι πιο ευρύχωρο και στο σαλόνι και στο πορτ μπαγκαζ του και στο test drive μου φάνηκε αρκετά καλό. Όχι τόσο δυνατό όσο το fiesta βέβαια, αλλά σκέφτομαι και την οικονομία που με το υγραέριο θα είναι πιο εφικτή
To σαλόνι του Clio είναι αντίστοιχο έως και οριακά πιο στενόχωρο από το Fiesta. Κανένα από τα δύο άλλωστε δε διακρίνεται σ' αυτόν τον τομέα στην κατηγορία που ανήκουν. Εκεί που υπάρχει όντως μεγάλη διαφορά είναι στο πορτ μπαγκάζ του Clio. Με μία μικρή ένσταση στη μη δυνατότητα μεταφοράς ρεζέρβας που ισχύει ειδικά για την έκδοση με το lpg.
Η κύλιση και η άνεση πάντως του Clio, όσες φορές έχω μπει στο Clio V dci dynamic φιλικού μου προσώπου, ήταν μία αποκάλυψη για εμένα. Θεωρώ κι εγώ πως το Clio είναι με αντικειμενικά κριτήρια το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή στην πλειοψηφία.
-
Ευχαριστώ πολύ όσους βοηθήσατε ειλικρινά.
Αποφάσισα να προχωρήσω στην αγορά του Clio lpg.
Άλλωστε η ford πάγωσε προσωρινά τις πωλήσεις σε fiesta & focus λόγω αλλαγής τιμολογιακής πολιτικής από ότι μου είπε η αντιπροσωπεία.
Πιστεύω να αποδειχθεί καλή επένδυση ειδικά λόγω υγραερίου. -
Σου εύχομαι με το καλό να το παραλάβεις, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο. Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία του. Οικονομικό και αρχοντικό αυτοκίνητο, από τα λίγα Γαλλικά που θα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
-
Το Clio με τον χιλιάρη lpg δεν πάει... είναι ψόφιο... απλά δοκίμασέ το πριν οριστικοποιήσεις παραγγελία.
-
@shumakos said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Θεωρώ κι εγώ πως το Clio είναι με αντικειμενικά κριτήρια το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή στην πλειοψηφία.
Αν εξαιρέσεις το υβριδικό, δεν έχουν κάποιο μοτέρ της προκοπής, οπότε εξ' ορισμού δεν μπορεί να είναι το καλύτερο.
-
@andya3 said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Σου εύχομαι με το καλό να το παραλάβεις, καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο. Κατά τη γνώμη μου η καλύτερη επιλογή στην κατηγορία του. Οικονομικό και αρχοντικό αυτοκίνητο, από τα λίγα Γαλλικά που θα έπαιρνα με κλειστά μάτια.
Ευχαριστώ πολύ!
-
@kalmik said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Το Clio με τον χιλιάρη lpg δεν πάει... είναι ψόφιο... απλά δοκίμασέ το πριν οριστικοποιήσεις παραγγελία.
Το έχω ήδη οδηγήσει. Το θεωρώ το καλύτερο μετά το fiesta σε οδήγηση. Και επίσης έκανα test drive σε Hyundai i20, Kia Rio, Yaris, C3 που δεν με ικανοποίησε η οδήγηση.
-
@realzeus said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
@shumakos said in Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp:
Θεωρώ κι εγώ πως το Clio είναι με αντικειμενικά κριτήρια το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή στην πλειοψηφία.
Αν εξαιρέσεις το υβριδικό, δεν έχουν κάποιο μοτέρ της προκοπής, οπότε εξ' ορισμού δεν μπορεί να είναι το καλύτερο.
Το υβριδικό είναι η χειρότερη πρόταση αγοράς σε Clio αυτή τη στιγμή. Έχει τιμή καλά εξοπλισμένης Corolla ή αν θέλεις αντίστοιχη με mid level Jazz ενώ τους 140 ίππους που λέει στο specsheet ψάχνεις να βρεις πού είναι κρυμμένοι. Οι διαφορές του με τα Jazz και Yaris hybrid σε επιδόσεις είναι από ελάχιστες έως ανύπαρκτες ενώ και σε κατανάλωση δεν δρέπει δάφνες ανάμεσα στα αυτοφορτιζόμενα hybrid.
Συμφωνώ ότι δεν έχει κάποιο πιο ¨πικάντικο" μοτέρ η γκάμα του Clio, όπως ήταν ο 1,33 της κοινοπραξίας πριν κοπεί από το Clio, για να καλύψει και κάποιον με διαφορετικές απαιτήσεις (όπως εσένα και εμένα), αλλά υποστηρίζω την αποψή μου λέγοντας ότι την πλειοψηφία δεν τη νοιάζει. Άρα γι' αυτή είναι το καλύτερο supermini αυτή τη στιγμή.
-
Όταν άλλοι προσφέρουν όλα αυτά συν καλύτερο μοτέρ, δεν μπορώ να συμφωνήσω.
-
This post is deleted! -
Η ρενώ παίζει το χαρτί της οικονομίας με το κλιό, προσφέροντας και πετρέλαιο, και υγραέριο!, και απλούς βενζινοκινητήρες . Μόνο γλήγορο δε δίνει.
Η Φορντ από την άλλη πυροβολάει διαρκώς τα ποδάρια της με το φιέστα. Τέρμα το πετρέλαιο, και τέρμα από τη χώρα μας το μοτέρ με τα 100 άλογα, γιατί είμεθα λαρτζ και ΌΛΟΙ θέλουμε ΙΣΧΥ στην πηγμένη Κηφισίας.. Οι Γερμανοί, άγγλοι, γάλλοι, Πορτογάλοι που είναι τσίπηδες έχουν και το φθηνότερο 100άρι.
Renault Clio 1.0 100 lpg η Ford Fiesta Titanium 1.0 125hp