-
Μπορεί, δεν ξέρω. Κάπου είχα διαβάσει κάτι σχετικό αλλά δεν θυμάμαι. Οπότε δεν επιμένω.
Κατά την ταπεινή μου άποψη θα έπρεπε να υπήρχε ένα όριο. Για παράδειγμα φρενάρισμα με 4ατομα από τα 100χλμ μέχρι 50 μέτρα. Παραπάνω δεν παίρνει έγκριση τύπου. Αντίστοιχα σε σλαλομ και αποφυγή εμποδίου. -
@cirus said in Honda HR-V 2021:
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Φοβερά νούμερα σε αυτά τα τεστ ευστάθειας από το Χόντα!
Καλύτερα από 308, νέο κασκαι, γκολφ, πούμα, xceed και άλλα ....
https://m.youtube.com/watch?v=-6TFRJtut-M&list=PLjLnGJ5pjTuSAYEPDW7yai8HN_8hwRzg9&index=1Τώρα σοβαρά πιστεύετε ότι το HR-V είναι καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από τα καλά C-hatch, σαν το 308 ή το Golf; Με μια μ@λ@κία τεστ που το έχετε κάνει ευαγγέλιο, ενώ είναι ενδεικτικό μόνο μιας πολύ ειδικής κατάστασης, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του ESP...
Εντάξει όλα μ#λακιες είναι και μόνο εμείς από το πληκτρολόγιο τα ξέρουμε όλα!
Εγώ βλέπω ότι το 308 γέρνει περισσότερο από το Χόντα στο ίδιο τεστ και ότι το Χόντα ολοκληρώνει με περισσότερα χλμ το κωλοτεστ.
Αν έπρεπε να κάνω αυτόν τον ελιγμό θα ένιωθα πιο άνετα στο ακλόνητο Χόντα παρά στο μαλακό 308 που γέρνει. Απλά πράγματαείναι πιο ασφαλές το 308 από το honda σε ελιγμούς και στροφές
Το συγκκριμένο τεστ δείχνει μόνο σε έναν συγκεκριμένο ελιγμο και υπο συγκεκριμένες συνθήκες πως τα πάει ένα αμάξι και έχει πολυ σχέση με το πόσο παρεμβατικό είναι και το ESP
Καλό είναι να το λαμβάνουμε υπόξιν δεν είμαι μηδενιστής αλλά, ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ποσο ασφαλές είναι το αμάξι
Το συγκεκριμένο τεστ εγινε διάσημο με τις κωλοτούμπες που έκανε η πρώτη A CLASS
αλλιώς ούτε που θα το ξέραμε...... απλά το θυμίζω
για να ξαναγυρίσουμε λίγο στο επιμαχο τεστ που ειναι για τα ...μπαζα για κάποιους που δεν τους βολευουν... τα αποτελέσματα δείχνουν οτι το χοντα περνα με ποιο πολλα χλμ από τα χαμηλα 308, γκολφ και εννοείται και απο κασκαι xceed. Aφου το τεστ δειχνει την περεμβατικοτητα του esp βλεπουμε οτι στα 308,γκολφ παρεμβαινει περισσοτερο και κοβει ποιο πολυ τα αμαξια σε ταχυτητα. Αντιθετα στο χοντα υπαρχει μικροτερη παρεμβαση.
Εγω βλεπω όπως και αυτο που ανεφερα απο την αρχη οτι το hrv περνα και με περισσότερα χλμ και γερνοντας λιγοτερο, περνα τρενο, ενω αντιθετα το 308 και περνα με λιγοτερα χλμ αλλα και γερνει αισθητα περισσοτερο τερματιζοντας τα ελατηρια και φτανοντας πιο πολυ στα ορια του. -
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
@cirus said in Honda HR-V 2021:
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Φοβερά νούμερα σε αυτά τα τεστ ευστάθειας από το Χόντα!
Καλύτερα από 308, νέο κασκαι, γκολφ, πούμα, xceed και άλλα ....
https://m.youtube.com/watch?v=-6TFRJtut-M&list=PLjLnGJ5pjTuSAYEPDW7yai8HN_8hwRzg9&index=1Τώρα σοβαρά πιστεύετε ότι το HR-V είναι καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από τα καλά C-hatch, σαν το 308 ή το Golf; Με μια μ@λ@κία τεστ που το έχετε κάνει ευαγγέλιο, ενώ είναι ενδεικτικό μόνο μιας πολύ ειδικής κατάστασης, σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του ESP...
Εντάξει όλα μ#λακιες είναι και μόνο εμείς από το πληκτρολόγιο τα ξέρουμε όλα!
Εγώ βλέπω ότι το 308 γέρνει περισσότερο από το Χόντα στο ίδιο τεστ και ότι το Χόντα ολοκληρώνει με περισσότερα χλμ το κωλοτεστ.
Αν έπρεπε να κάνω αυτόν τον ελιγμό θα ένιωθα πιο άνετα στο ακλόνητο Χόντα παρά στο μαλακό 308 που γέρνει. Απλά πράγματαείναι πιο ασφαλές το 308 από το honda σε ελιγμούς και στροφές
Το συγκκριμένο τεστ δείχνει μόνο σε έναν συγκεκριμένο ελιγμο και υπο συγκεκριμένες συνθήκες πως τα πάει ένα αμάξι και έχει πολυ σχέση με το πόσο παρεμβατικό είναι και το ESP
Καλό είναι να το λαμβάνουμε υπόξιν δεν είμαι μηδενιστής αλλά, ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ποσο ασφαλές είναι το αμάξι
Το συγκεκριμένο τεστ εγινε διάσημο με τις κωλοτούμπες που έκανε η πρώτη A CLASS
αλλιώς ούτε που θα το ξέραμε...... απλά το θυμίζω
για να ξαναγυρίσουμε λίγο στο επιμαχο τεστ που ειναι για τα ...μπαζα για κάποιους που δεν τους βολευουν... τα αποτελέσματα δείχνουν οτι το χοντα περνα με ποιο πολλα χλμ από τα χαμηλα 308, γκολφ και εννοείται και απο κασκαι xceed. Aφου το τεστ δειχνει την περεμβατικοτητα του esp βλεπουμε οτι στα 308,γκολφ παρεμβαινει περισσοτερο και κοβει ποιο πολυ τα αμαξια σε ταχυτητα. Αντιθετα στο χοντα υπαρχει μικροτερη παρεμβαση.
Εγω βλεπω όπως και αυτο που ανεφερα απο την αρχη οτι το hrv περνα και με περισσότερα χλμ και γερνοντας λιγοτερο, περνα τρενο, ενω αντιθετα το 308 και περνα με λιγοτερα χλμ αλλα και γερνει αισθητα περισσοτερο τερματιζοντας τα ελατηρια και φτανοντας πιο πολυ στα ορια του.Για μένα ΔΕΝ είναι για τα μπάζα. Είναι ένα καλό τεστ. Απλά δεν είναι πανάκεια (όπως νομίζουν μερικοί και δεν αναφέρομαι σε σενα) και υπενθήμισα ότι δειχνει υπο συγκεκριμένες συνθήκες πως στρίβει ένα αυτοκίνητο και πόσο παρεμβατικό είναι το ESP
Και τα 2 αυτοκίνητα δείχνουν καλή συμπεριφορά και φαίνονται ασφαλή
Στο συγκεκριμένο τεστ το Honda βγαίνει καλύτερο.
Απλά πιστεύω ότι σε συνεχόμενες στροφές γενικά τα hatch ως πιο κοντα στο έδαφος είναι καλύτερα γενικά σε συνεχόμενες στροφές ακόμα και με μαλακες αναρτήσεις για άνεση και θα αισθανόμουν πιο σίγουρος. Στο συγκεκριμένο τεστ είναι πασιφανές το αποτέλεσμα δεν μπαίνω σε κόπο να σχολιασω. Το Honda κερδίζει, τέλος. Σε άλλα τεστ μπορεί να κερδίζει το 308, μπορεί και όχι.
-
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Εγω βλεπω όπως και αυτο που ανεφερα απο την αρχη οτι το hrv περνα και με περισσότερα χλμ και γερνοντας λιγοτερο, περνα τρενο, ενω αντιθετα το 308 και περνα με λιγοτερα χλμ αλλα και γερνει αισθητα περισσοτερο τερματιζοντας τα ελατηρια και φτανοντας πιο πολυ στα ορια του.
Στο συγκεκριμένο test μπορείς να δεις ότι όλα τα Honda είναι αλλού, έχουν στήσει άρτια ανάρτηση και esp, jazz, civic, όλα έχουν καλά αποτελέσματα.
Το τεστ πάντως είναι ενδεικτικό, σπορ εφαρμογές σε πισωκίνητες πλατφόρμες μπορεί να δυσκολευτούν, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι ικανές γενικότερα. -
@strom said in Honda HR-V 2021:
Μην ασχολείσαι, εδώ ο συγκεκριμένος μας έλεγε ότι δεν πειράζει που η Ford βγάζει τους πολλαπλούς από τα αυτοκίνητα της, δεν έχει διαφορά στην οδήγηση! Τι να πεις
Βρε καλώστον. Επειδή αναφέρεσαι σε μένα, θα σου απαντήσω. Ποτέ δεν είπα ότι "δεν πειράζει που η Ford βγάζει τους πολλαπλούς από τα αυτοκίνητα της". Αυτά που έχω πει κατά καιρούς σχετικά είναι τα εξής:
α) Ότι οι πολλαπλοί σύνδεσμοι είναι μια θεωρητικά καλύτερη πίσω ανάρτηση από τον ημιάκαμπτο.
β) Ότι οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια και δεν θεραπεύουν πάσα νόσο και πάσα μαλακία. Υπάρχουν και αυτοκίνητα με πολλαπλούς, όπως π.χ. το προηγούμενο Ceed, που δεν ξεχώριζαν για την οδική τους συμπεριφορά.
γ) Ότι δεν παίζει ρόλο μόνο η αρχιτεκτονική της ανάρτησης αλλά και η ικανότητα (ή η πρόθεση) του κατασκευαστή να τη ρυθμίσει σωστά. Δεν είναι τυχαίο ότι π,χ, το Megane RS είναι ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) προσθιοκίνητα hatch, παρόλο που δεν έχει πολλαπλούς συνδέσμους.
δ) Ότι υπάρχει τεστ του τελευταίου Focus με σύγκριση δύο εκδόσεων, με μία με ημιάκαμπτο και η άλλη με πολλαπλούς, όπου οι διαφορές σε χρόνους είναι αμελητέες.
ε) Ότι ο μέσος οδηγός απλώς δεν καταλαβαίνει τη διαφορά των δύο εκδόσεων.
στ) Ότι ακόμα και με ημιάκαμπτο, το Focus παραμένει από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.
ζ) Ότι κακώς η Ford έκοψε τους πολλαπλούς από το Focus (και εσχάτως το Kuga), αλλά δεν είναι και τόσο τρομερό όσο πολλοί θέλουν να πιστεύουν, αφού συνεχίζει να ισχύει η παραπάνω παρατήρηση στ.Τώρα κατάλαβες τη θέση μου ή πρέπει να τα κάνω ακόμη πιο λιανά;
-
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Lap συμφωνώ σε όλα. Ο άλλος επιτέθηκε ως συνήθως με την γνωστή αγένεια που τον χαρακτηρίζει. Για αυτό μίλησα για χεραδες.
Δεν είμαι αγενής, αλλά στερούμαι ενίοτε και της αστικής ευγένειας. Γι' αυτό είπα, όχι ως προσβολή αλλά ως αξιολόγηση της κριτικής σου ικανότητας, ότι το να πιστεύεις ότι ένα περίπτερο είναι καλύτερο οδηγικά από καταξιωμένα και ικανά C-hatch όπως το 308 και το Golf, επειδή πέρασε πιο γρήγορα στο τεστ αυτό, δείχνει ότι όντως δεν πρέπει να έχεις πάρει ούτε μυρωδιά από οδήγηση.
Υ.Γ.: Φαντάζομαι ότι θα πιστεύεις ότι και η Xantia Activa είναι το ικανότερο αυτοκίνητο που έχει πατήσει τις ρόδες του σε αυτό τον πλανήτη, ε;
-
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
Υ.Γ.: Φαντάζομαι ότι θα πιστεύεις ότι και η Xantia Activa είναι το ικανότερο αυτοκίνητο που έχει πατήσει τις ρόδες του σε αυτό τον πλανήτη, ε;
Αυτό ισχύει όμως, ρώτα και τον Κρούζερ να στο επιβεβαιώσει που είναι και αντικειμενικός!! Αλλά και εγώ το πιστεύω....!
-
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
-
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
@strom said in Honda HR-V 2021:
Μην ασχολείσαι, εδώ ο συγκεκριμένος μας έλεγε ότι δεν πειράζει που η Ford βγάζει τους πολλαπλούς από τα αυτοκίνητα της, δεν έχει διαφορά στην οδήγηση! Τι να πεις
Βρε καλώστον. Επειδή αναφέρεσαι σε μένα, θα σου απαντήσω. Ποτέ δεν είπα ότι "δεν πειράζει που η Ford βγάζει τους πολλαπλούς από τα αυτοκίνητα της". Αυτά που έχω πει κατά καιρούς σχετικά είναι τα εξής:
α) Ότι οι πολλαπλοί σύνδεσμοι είναι μια θεωρητικά καλύτερη πίσω ανάρτηση από τον ημιάκαμπτο.
β) Ότι οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια και δεν θεραπεύουν πάσα νόσο και πάσα μαλακία. Υπάρχουν και αυτοκίνητα με πολλαπλούς, όπως π.χ. το προηγούμενο Ceed, που δεν ξεχώριζαν για την οδική τους συμπεριφορά.
γ) Ότι δεν παίζει ρόλο μόνο η αρχιτεκτονική της ανάρτησης αλλά και η ικανότητα (ή η πρόθεση) του κατασκευαστή να τη ρυθμίσει σωστά. Δεν είναι τυχαίο ότι π,χ, το Megane RS είναι ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) προσθιοκίνητα hatch, παρόλο που δεν έχει πολλαπλούς συνδέσμους.
δ) Ότι υπάρχει τεστ του τελευταίου Focus με σύγκριση δύο εκδόσεων, με μία με ημιάκαμπτο και η άλλη με πολλαπλούς, όπου οι διαφορές σε χρόνους είναι αμελητέες.
ε) Ότι ο μέσος οδηγός απλώς δεν καταλαβαίνει τη διαφορά των δύο εκδόσεων.
στ) Ότι ακόμα και με ημιάκαμπτο, το Focus παραμένει από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.
ζ) Ότι κακώς η Ford έκοψε τους πολλαπλούς από το Focus (και εσχάτως το Kuga), αλλά δεν είναι και τόσο τρομερό όσο πολλοί θέλουν να πιστεύουν, αφού συνεχίζει να ισχύει η παραπάνω παρατήρηση στ.Τώρα κατάλαβες τη θέση μου ή πρέπει να τα κάνω ακόμη πιο λιανά;
Ωραίος, έγραψες ένα κατεβατό για να καταλήξεις ότι συμφωνείς μαζί μου. Χαίρομαι!
-
@strom said in Honda HR-V 2021:
Ωραίος, έγραψες ένα κατεβατό για να καταλήξεις ότι συμφωνείς μαζί μου. Χαίρομαι!
Έγραψα ένα κατεβατό, γιατί εσύ επίτηδες παρερμήνευσες όλα όσα έχω γράψει. Γκέγκε;
-
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
@strom said in Honda HR-V 2021:
Ωραίος, έγραψες ένα κατεβατό για να καταλήξεις ότι συμφωνείς μαζί μου. Χαίρομαι!
Έγραψα ένα κατεβατό, γιατί εσύ επίτηδες παρερμήνευσες όλα όσα έχω γράψει. Γκέγκε;
Ωχ, αγριέψαν τα πράγματα, Παναγιά μου.
-
@strom said in Honda HR-V 2021:
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
@strom said in Honda HR-V 2021:
Μην ασχολείσαι, εδώ ο συγκεκριμένος μας έλεγε ότι δεν πειράζει που η Ford βγάζει τους πολλαπλούς από τα αυτοκίνητα της, δεν έχει διαφορά στην οδήγηση! Τι να πεις
Βρε καλώστον. Επειδή αναφέρεσαι σε μένα, θα σου απαντήσω. Ποτέ δεν είπα ότι "δεν πειράζει που η Ford βγάζει τους πολλαπλούς από τα αυτοκίνητα της". Αυτά που έχω πει κατά καιρούς σχετικά είναι τα εξής:
α) Ότι οι πολλαπλοί σύνδεσμοι είναι μια θεωρητικά καλύτερη πίσω ανάρτηση από τον ημιάκαμπτο.
β) Ότι οι πολλαπλοί δεν είναι πανάκεια και δεν θεραπεύουν πάσα νόσο και πάσα μαλακία. Υπάρχουν και αυτοκίνητα με πολλαπλούς, όπως π.χ. το προηγούμενο Ceed, που δεν ξεχώριζαν για την οδική τους συμπεριφορά.
γ) Ότι δεν παίζει ρόλο μόνο η αρχιτεκτονική της ανάρτησης αλλά και η ικανότητα (ή η πρόθεση) του κατασκευαστή να τη ρυθμίσει σωστά. Δεν είναι τυχαίο ότι π,χ, το Megane RS είναι ένα από τα καλύτερα (αν όχι το καλύτερο) προσθιοκίνητα hatch, παρόλο που δεν έχει πολλαπλούς συνδέσμους.
δ) Ότι υπάρχει τεστ του τελευταίου Focus με σύγκριση δύο εκδόσεων, με μία με ημιάκαμπτο και η άλλη με πολλαπλούς, όπου οι διαφορές σε χρόνους είναι αμελητέες.
ε) Ότι ο μέσος οδηγός απλώς δεν καταλαβαίνει τη διαφορά των δύο εκδόσεων.
στ) Ότι ακόμα και με ημιάκαμπτο, το Focus παραμένει από τα πιο οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.
ζ) Ότι κακώς η Ford έκοψε τους πολλαπλούς από το Focus (και εσχάτως το Kuga), αλλά δεν είναι και τόσο τρομερό όσο πολλοί θέλουν να πιστεύουν, αφού συνεχίζει να ισχύει η παραπάνω παρατήρηση στ.Τώρα κατάλαβες τη θέση μου ή πρέπει να τα κάνω ακόμη πιο λιανά;
Ωραίος, έγραψες ένα κατεβατό για να καταλήξεις ότι συμφωνείς μαζί μου. Χαίρομαι!
Πέρα από την πλάκα, καλά τα έγραψες, ας τα βάλει ο mod στο αντίστοιχο νήμα του kuga.
-
@harisma23 said in Honda HR-V 2021:
@tkin73 said in Honda HR-V 2021:
Lap συμφωνώ σε όλα. Ο άλλος επιτέθηκε ως συνήθως με την γνωστή αγένεια που τον χαρακτηρίζει. Για αυτό μίλησα για χεραδες.
Δεν είμαι αγενής, αλλά στερούμαι ενίοτε και της αστικής ευγένειας. Γι' αυτό είπα, όχι ως προσβολή αλλά ως αξιολόγηση της κριτικής σου ικανότητας, ότι το να πιστεύεις ότι ένα περίπτερο είναι καλύτερο οδηγικά από καταξιωμένα και ικανά C-hatch όπως το 308 και το Golf, επειδή πέρασε πιο γρήγορα στο τεστ αυτό, δείχνει ότι όντως δεν πρέπει να έχεις πάρει ούτε μυρωδιά από οδήγηση.
Υ.Γ.: Φαντάζομαι ότι θα πιστεύεις ότι και η Xantia Activa είναι το ικανότερο αυτοκίνητο που έχει πατήσει τις ρόδες του σε αυτό τον πλανήτη, ε;
Ναι φίλε ότι πεις δεν μπορω/θέλω/αντέχω να διαφωνισω μαζί σου.
-
Δεν ξέρω αν πρέπει να πω την άποψη μου διότι παραμονεύουν και οδηγοί αγώνων ανάμεσα μας με φοβερές εμπειρίες.
Η αλήθεια είναι ότι εχοντας οδηγήσει αρκετά σύγχρονα c suv, όντως πιάνεις αρκετά χιλιόμετρα μέσα στην στροφή, ίδια με αυτά των χατς.Αλλά η αίσθηση είναι τελείως διαφορετική. Η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης, οι βουτες που εμφανίζουν σε αλλαγή κατεύθυνσης, σε ξενερώνουν και εν τέλη οδηγείς πιο αργά. Επίσης η ανάρτηση τους παρόλη την σχεδίαση και για εκτός δρόμου είναι κάπως σκληρή στην αντίδραση τους για να εξυπηρετήσει το υψηλότερο κέντρο βάρους.
Τώρα για το honda δεν έχω ιδέα. Ο δοκιμαστες λένε πως έχει γίνει πολύ καλή δουλειά.
Υ.γ Η ακτιβα είχε ελαττώματα όπως το μέτριο τιμόνι με τις πολλές στροφές και την κάποια ασάφεια και το μέτριο κιβώτιο. Από εκεί και πέρα, πραγματικοί οδηγοί αγώνων και όχι γιαλαντζι με φαντασιώσεις για πολλά χρόνια από την παραγωγή της την εξυμνούσαν. Φυσικά είναι ένα αυτοκίνητο 25 ετών με τα αντίστοιχα συστήματα της εποχής εκείνης. Η φιλοσοφία της όμως από τότε μέχρι και σήμερα ήταν μοναδική. Δηλαδή η εξάλειψη των κλίσεων στις στροφές για την πλήρη εκμετάλλευση των πελμάτων των ελαστικών πιάνοντας πλευρικά g ίσα με αυτά των supercars. Αυτό ακόμα και σήμερα μέχρι τα 30.000 ευρώ δεν μπορείς να το βρεις πουθενά.
-
Φίλε charisma ενω στα περισσότερα post που κάνεις βρίσκω τον εαυτό μου να συμφωνώ με σενα
Ακομα και να διαφωνώ βρισκω λογική σε αυτά που γράφεις
Πρέπει να σου ομολογήσω ότι είσαι πολύ επιθετικός χωρίς λόγο. Κάνε ότι νομίζεις, μεγάλος ανθρωπος είσαι απλά το γράφω. Νομιζω δεν χρειάζεται ο γραπτος σου λόγος να είναι τόσο εμπρηστικός εριστικός και γεματος θυμό. πέτα τα λόγια μου στα σκουπίδια αν θες
-
Ok είναι τσεκουρατος ο @harisma23 , δεν χαρίζεται , πάντα πιάνει πρόταση προς πρόταση τα λεγόμενα του άλλου και πάνω σε αυτά επιχειρηματολογεί απέναντι σου, στο ειδικό και όχι στο γενικό , και σχεδόν πάντα έχει δίκιο.
Εμένα προχθές σε άλλο θέμα με χαρακτήρισε εντελώς ανιστορητο επειδή έγραψα πως δεν θυμάμαι οι Γερμανοί να δυσκολεύτηκαν να φτάσουν μέχρι την Αθήνα και πως δεν προβάλαμε σημαντική αντίσταση κατά την εισβολή τους γιατί δεν έλαβα υπόψη μου το Ρούπελ.
Οι υπόλοιποι πριν το έκαναν με τακτ και προσέθεσαν και την κατάρευση του μετώπου στα σύνορα με την Γιουγκοσλαβία κλπ.
Ο @harisma23 ... μπαπ τι λες ρε ανιστορητε!!
Σε μια κουβέντα face to face καταλαβαίνεις πως το εννοεί ο άλλος , και οι παρεξηγήσεις αποφεύγονται , εδώ ο γραπτός λόγος δημιουργεί μια απόσταση που δημιουργεί εντάσεις.
Μια χαρά είναι ο harisma , εμένα μου αρέσει. Θυμήθηκα τώρα μια ατάκα που είχε φτιάξει ο Lap , ο Χάρης που δεν γουστάρεις τον έλεγε , και αυτό πλάκα είχε.
Μην τρελαινομαστε δηλαδή και ξεφεύγουμε ,μια χαρά μπορούμε να συνεννοηθούμε όλοι εδώ μέσα. -
Είπα τέτοιο πραγμα; Ούτε που το θυμάμαι... Δεν θυμάμαι τους καυγάδες, τους ξεχνάω. Δεν ξέρω αν τα θυμούνται οι άλλοι. Εγώ όμως όλους φίλους μου τους βλέπω σαν τα κουταβάκια που κουνούν την ουρά τους σε όλο τον κόσμο.
Όσο θυμώνω όταν υπάρχει απαξίωση και κοροϊδία κτλ άλλο τόσο μου φεύγει σε 5 - 10 λεπτά.Μη μαλώνουμε και κολλάμε στα επί προσωπικού και στα " Τι είπατε;;;;, Τι είπατε;;;"
Οδηγεί στο τέλος να παρατήσουμε το forum.Νομίζω το είδα στον δρόμο το αυτοκίνητο, honda, έχει ένα ενιαίο led στο πίσω μέρος.
Αν όντως ήταν αυτό. Παιδιά είναι πολύ όμορφο. -
Όμορφο είναι lap και γεμάτο αρετές αλλά υπάρχει το chr που δινει παρόμοια χαρακτηριστικά και με απείρως καλύτερη υποστήριξη μετά την αγορά με 9000 λιγότερα! Στους 100 που θέλουν αυτόν τον όγκο σε υβριδικό οι 99 θα πάρουν το Τογιότα. Μιλάμε για διάφορα 1/3 στο κόστος! Θα μου πεις ότι η πρώτη έκδοση της χοντα είναι λίγο πιο φορτωμένη από το Τογιότα. Σωστά. Αλλά ας έβγαζε και η χοντα ένα hrv λίγο πιο άδειο με 25-26 ! Εκεί θα ήταν πειρασμός! Αλλά στα 33.5 πρέπει να είσαι φανατικός χοντακιας και να μην υπολογίζεις το χρήμα.
Αν όμως δεν υπολογίζεις το χρήμα γιατί να πας σε υβριδικό; Αν σε νοιάζει η οικονομία τα 9000 διαφορά είναι Γολγοθάς! -
Και στο εξωτερικό έχει τέτοια διαφορά στην τιμή ή μόνο σε εμάς;
-
@vagkirk said in Honda HR-V 2021:
Ok είναι τσεκουρατος ο @harisma23 , δεν χαρίζεται , πάντα πιάνει πρόταση προς πρόταση τα λεγόμενα του άλλου και πάνω σε αυτά επιχειρηματολογεί απέναντι σου, στο ειδικό και όχι στο γενικό , και σχεδόν πάντα έχει δίκιο.
Εμένα προχθές σε άλλο θέμα με χαρακτήρισε εντελώς ανιστορητο επειδή έγραψα πως δεν θυμάμαι οι Γερμανοί να δυσκολεύτηκαν να φτάσουν μέχρι την Αθήνα και πως δεν προβάλαμε σημαντική αντίσταση κατά την εισβολή τους γιατί δεν έλαβα υπόψη μου το Ρούπελ.
Οι υπόλοιποι πριν το έκαναν με τακτ και προσέθεσαν και την κατάρευση του μετώπου στα σύνορα με την Γιουγκοσλαβία κλπ.
Ο @harisma23 ... μπαπ τι λες ρε ανιστορητε!!
Σε μια κουβέντα face to face καταλαβαίνεις πως το εννοεί ο άλλος , και οι παρεξηγήσεις αποφεύγονται , εδώ ο γραπτός λόγος δημιουργεί μια απόσταση που δημιουργεί εντάσεις.
Μια χαρά είναι ο harisma , εμένα μου αρέσει. Θυμήθηκα τώρα μια ατάκα που είχε φτιάξει ο Lap , ο Χάρης που δεν γουστάρεις τον έλεγε , και αυτό πλάκα είχε.
Μην τρελαινομαστε δηλαδή και ξεφεύγουμε ,μια χαρά μπορούμε να συνεννοηθούμε όλοι εδώ μέσα.Μου αρέσει που καταλαβαίνεις το πνεύμα μου. Η αλήθεια είναι ότι έγινα λίγο πιο τσεκουράτος με σένα, γιατί όταν έχεις τον συνονόματο παππού σου να έχει πολεμήσει στο Ρούπελ, έχεις και κάποιες παραπάνω ευαισθησίες...
Και για τον φίλο cirus που με (κατ)έκρινε, θα μπορούσα να πω (αλλά δεν το λέω ) ότι η κριτική του ικανότητα έχει υποστεί βαρύ πλήγμα μετά την καταβολή 40+ χιλιάρικων για την αγορά Puma!
Honda HR-V 2021