-
Υπερβολές, το ίδιο έγινε και το 70 και το 80 και τέλη του 80 αρχές του 90 ξέσπασαν όλοι σε αγορές οταν το επέτρεψαν τα εισόδημα και το κόστος των αγορων. Οι οικονομία θα κάνει γκελ. Σήμερα ζουμε και μια πανδημία. Μη το ξεχνάμε αυτό
Άλλωστε μόλις πιάσουν τα πορτυπα κατασκευής θα υπάρχει ευφορο έδαφος για αυτοκινητα από τρίτες χώρες. Το ίδιο έγινε ξανά και στο παρελθον. Σήμερα βρισκόμαστε στο ίδιο σημείο του οικονομικού κυκλου με τα τέλη του 70.
Όντως είναι για άλλο νημα η συζήτηση.
-
@polistas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου θα συνεχίσει να υπάρχει.
Όμως οι πόροι συνεχώς μειώνονται (άρα η προσφορά περιορίζεται και τα κόστη αυξάνονται), η ελίτ παραμένει εξίσου άπληστη και αχόρταγη, οπότε η αγορά δεν θα απευθύνεται στον Μπάμπη από τη Νίκαια, αλλά μόνο στον Χρήστο από Φιλοθέη.Μάλλον ξεχνάτε πως οι αυτοκινητοβιομηχανιες είναι εταιρείες που δε βγαίνουν αν αγοράσει μόνο ο Χρήστος από τη Φιλοθέη, πρέπει να βάλει και η Σουλα η κομμώτρια από τη Νίκαια το χεράκι της, άσχετα αν οι κομμώτριες βγάζουν περισσότερα από μας.
Συμφωνώ με lap στα προηγούμενα ποστ.
Επίσης φαντάζεστε τον κακομοίρη τον Χρήστο από τη Φιλοθέη να μπορεί να αγοράσει μόνο λαϊκά αυτοκίνητα της πλέμπας;;; 308 και αστρα;; ωωωω τον κακομοίρη ούτε να το σκέφτομαι δεν θέλω,
Και τα πριμιουμ ποιος θα τα πάρει;;;;
Κι εμείς Σχιστο στο παζάρι για Αtos 20ετιας;;;;;
Εφιάλτης!!!!
Ξυπνήστε με!!!!!!!! -
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Θα παρει καιρό να επέλθει μια σχετική ισορροπία εισοδημάτων και κοστους. Σε αυτό συμφωνώ. Ότι δεν θα υπαρχει ξανά αγορά αυτοκινήτου μου φαίνεται ακραίο σενάριο και δεν έχει επιβεβαιώθει όσες κρίσεις και αν έχουν υπάρξει ανά δεκαετίες. Γιατί λοιπόν σήμερα να διαφερει η εξέλιξη των πραγματων;
Ποιός είπε ότι δεν θα υπάρχει αγορά;! Απλά διαμορφώνεται με άλλους όρους.
Διάβασε λίγο και για το Great Reset, πιάνω πολύ προ-covid την διαμόρφωση της σκέψης σου.
Λοιπόν. "Με έκπτωση 750 ευρώ διατίθεται στην ελληνική αγορά και το νέο Suzuki S-Cross, με την τιμή της βασικής εξοπλιστικής έκδοσης να περιορίζεται από τα 21.420 ευρώ στα 20.670 ευρώ."
Πριν ένα μήνα που έχω κρατήσει,"S-Cross 2WD
1.4 GL Hybrid 48V 129hp: 20.670 ευρώ"
Η έκπτωση είναι η ίδια τιμή που το έπαιρνες πριν 10μερες!!
-
@polistas said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αγορά καινούριου αυτοκινήτου θα συνεχίσει να υπάρχει.
Όμως οι πόροι συνεχώς μειώνονται (άρα η προσφορά περιορίζεται και τα κόστη αυξάνονται), η ελίτ παραμένει εξίσου άπληστη και αχόρταγη, οπότε η αγορά δεν θα απευθύνεται στον Μπάμπη από τη Νίκαια, αλλά μόνο στον Χρήστο από Φιλοθέη.Πίσω από έναν Χρήστο υπάρχουν 20 μπαμπηδες! Ότι ακριβό και να αγοράζει ο πρώτος και όσο συχνά να το αλλάζει η αγορά θα βουλιάξει αν δεν ψωνίσουν και οι 20 μπαμπηδες!
Επίσης τους μπαμπηδες τους γουστάρει το σύστημα γιατί ψωνίζουν με δανεικά τοκισμενα λεφτά, ενώ ο Χρήστος ψωνίζει με σκληρό κασέρι και γίνεται αντιπαθείς για την τράπεζα...
Η καταρακωση που κάνει το απίστευτο κύμα ακρίβειας στα λαϊκά στρώματα θα γυρίσει μπούμερανγκ γιατί όσα και αν πάρεις από τον φτωχό από την θέρμανση αν δεν μπορεί να βγει να ξοδέψει και στα υπόλοιπα καταναλωτικά αγαθά οι έχοντες θα βγουν ζημιομενοι.
Τώρα λειτουργούν σπασμωδικά λένε την οικονομική κρίση που έφερε η πανδημία θα την ρίξω στην ενέργεια για να πατσισω την χασουρα. Δεν είναι λύση... -
Πες τα γιατί σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μεσα σε 5 χρόνια θα κυκλοφορούμε με ποδήλατο και οι λεφταδες με φλορετα.
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Πες τα γιατί σύμφωνα με αυτά που διαβάζουμε εδώ μεσα σε 5 χρόνια θα κυκλοφορούμε με ποδήλατο και οι λεφταδες με φλορετα.
Εντάξει είναι ίσως και ο ευσεβής πόθος κάποιων. Ότι η ψαλίδα διαρκώς ανοίγει είναι γεγονός. Όσο πιο εύκολα κάποιος μπορεί να αγοράσει ένα πανάκριβο αγαθό τόσο περισσότερο δυσκολεύονται κάποιοι άλλοι για να πάρουν ένα βασικό αγαθό. Ο πλούτος είναι περιορισμένος.
-
Μάθαμε τώρα, να μπορεί με λίγο ζόρι ο κάθε πικραμένος να αγοράσει ένα Σουζουκάκι...
Κομμένα τα υποκοριστικά κύριοι, για να μπορείς να μπεις πλέον σε ένα μαγαζί που για παράδειγμα (κι οικονομία) συστεγάζει Σουζούκι και Ντάτσια, πρέπει να έχεις και την απαιτούμενη οικονομική επιφάνεια... -
Κυριοι οι αυξήσεις στα αυτοκίνητα ηρθαν και θα μείνουν θα το χωνέψουμε σιγα σιγα είναι ακόμα πρόσφατο και μας κάθεται άσχημα
εμένα με προβληματίζουν τιμές σε καύσιμα και ενέργεια και ήδη πρώτης ανάγκης
αυτοκίνητο όποιος δεν μπορεί θα πάρει ένα πιο φτωχό και μικρό ή ενα μεταχειρισμένο.
και μεις με αυτοκίνητο μεταχειρισμένο Lada μεγαλώσαμε καθώς και τότε τα αυτοκίνητα ήταν πανάκριβα (δεν υπήρχε ευρώ και νομισματική ένωση και όλα τα εισαγώμενα προιόντα ήταν ακριβά)
ακρή τελωςπάντων θα βρεθεί με το αυτοκίνητο. Πως θα την περάσει ο μπάμπης και η σούλα να ζήσουν είναι το θέμα αλλά οσο γράφω βγαίνω εκτός θέματος του Suzuki οπότε σταματάω
-
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό που όλοι θεωρείτε όλους τους άλλους αφελεις ενώ τον εαυτό σας τετραπέρατους στηριζόμενοι απλά σε εικασίες....με διασκεδάζει.
-
@georgemit said in SUZUKI SX4 SCROSS:
@lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Αυτό που όλοι θεωρείτε όλους τους άλλους αφελεις ενώ τον εαυτό σας τετραπέρατους στηριζόμενοι απλά σε εικασίες....με διασκεδάζει.
Εδώ κολλάει και το "γύρισε ο τεντζερης.."!
-
Tο ποστάρω όχι για το td (δεν αναφέρει και κάτι ιδιαίτερο ή άγνωστο),αλλά μόνο και μόνο για τη λειτουργία του adaptive c.c.,το οποίο αναφέρει ότι έχει μια διαφορετική ρύθμιση στο suzuki από τις άλλες μάρκες που έχει δοκιμάσει.
Ενώ στον ανοιχτό δρόμο λειτουργεί πολύ καλά κι ομαλά, μέσα στην πόλη σε περίπτωση "ουράς" σε σταμάτα-ξεκίνα,το αμάξι με acc ενεργοποιημένο αφού σταματήσει,πρέπει να πατήσεις το φρένο για να μείνει σταματημένο (βγάζει κι ένδειξη στο καντράν).Αλλιώς αν δεν το γνωρίζεις,θ'αρχίσει να ξανατσουλάει-όπως συμβαίνει στ'αυτόματα- με κίνδυνο να "φιλήσεις" τον μπροστινό..Για όποιον ξέρει ιταλικά ή θέλει να το δει και με μετάφραση είναι στο 6:50-8:20
Youtube VideoΥ.Γ. Αν κάποιος έχει acc σε Suz ή σε scross ας μας πει την εμπειρία του. Εχει εξαφανιστεί κι ο Lap...
-
Καλησπέρα σε ολους
Διάβασα αρκετούς μήνες απαντησεις σχετικα με το SX4 SCROSS. Βρισκομαι στη φάση αγοράς ενος SUV , χαμηλης "σχετικά" κατανάλωσης με δυνατότητα να οδηγησης σε χιόνια ( εννοώ φυσιολογικες συνθήκες 5 πόντων οχι μέτρου προς θεου)
Είδα αρκετά βιντεο απο ανάλογες περιπτώσεις κ καταλαβα οτι το συγκεκριμένο μοντέλο καλύπτει αρκετες από αυτές τις απαιτήσεις .
Το δόκιμασα στο τυπικό test drive της suzuki ( 2-3 χιλιομετρα) σε ευθεία οπότε αυτό που παρατήρησα ειναι μια σκληρότητα στις αναρτησεις καθως και λιγο θόρυβο ( 2 μειονεκτήματα)
Στα συν του θα προσθέσω το οικονομικό σέρβις κ η σχετικά οικονομική τιμή του σε σχέση με τους ανταγωνιστεςΩστόσο προτού καταλήξω θα ηθελα να ακούσω τη γνωμη ανθρώπων με περισσότερη πειρα σχετικά με τα εξής :
-
Με προβληματίζει οτι στα ευρωπαικά site του δινουν χαμηλη βαθμολογια , Πολυ χαμηλότερη το Vitara
-
Ποια έκδοση ειναι καλυτερη diesel προ 2021 η Hybrid βενζινης ? ως προς καταναλωση κ αποδοση
-
Ειδα αρκετά θετικά σχόλια στο forum αγοραστών με παλαιότερα μοντελα θα ήθελα να ακούσω κ για αναλογες περιπτώσεις στο καινούργιο
Σορρυ αν επαναλαμβάνω θέματα που έχουν γραφτεί το παρελθον αλλα πραγματικά οι απαντησεις ειναι παρα πολλές για να τις ψαξω μια προς μια
-
-
Ποιό θα είναι το προφίλ χρήσης του αυτοκινήτου; Που και πως θα κινείται, και για πόσα χλμ. το χρόνο;
-
Αν χρειάζεσαι πραγματικά την τετρακίνηση, υποθέτω αυτό εννοείς με το "να κινείται σε χιόνια", οι καλύτερες επιλογές που έχεις είναι Suzuki και δευτερευόντως το Duster.
Και μάλλον το ντιζελ δεν είναι πρώτη επιλογή αν ζεις σε μέρη με παγωνιές μεγάλο διάστημα του χρόνου και δεν κάνεις μετακινήσεις αρκετών χιλιομέτρων.
Το vitara με το S-cross έχουν τους ίδιους κινητήρες και 4κίνηση, αλλάζουν οι χώροι και στυλιστικά τα αμαξώματα, κι η συμπεριφορά στο δρόμο στο βαθμό που επηρεάζεται απ' το μέγεθος.
Το Duster λένε είναι πιο άνετο, αν και μάλλον υπολείπεται λίγο στους περισσότερους τομείς σαν όχημα και πλέον είναι αρκετά ακριβό. -
Γιατρέ, δεν σε σνομπαρω. Τώρα το είδα το ποστ απλά όπως ξέρεις την κάνω από το φόρουμ και μπαίνω σπάνια.
Στα χειροκίνητα δεν έχει τέτοια λειτουργία το acc. Στα 30 χλμ/ώρα σταματά να λειτουργεί και βγάζει ανακοίνωση στην οθόνη να πάρει ο οδηγός τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Αν δεν κάνεις τίποτα θα τσουλισει για λίγα μέτρα ανεξέλεγκτα και μόλις βρει εμπόδιο πολύ απλά θα καρφώσει αυτόματα τα φρένα με όλη την δύναμη τους.
Το δοκίμασα μια φορά (κακώς), και δεν το συστήνω σε κανένα. Είναι τρομακτική εμπειρία.
Με λίγα λόγια λειτουργεί πολύ καλά και ξεκούραστα, αλλά όταν λέει πως πρέπει να αναλάβεις....όντως πρέπει. Κάτω από τα 30 χλμ/ώρα δεν λειτουργεί. -
Κάτοχος 4,5 χρόνια, 90.000km Εκδοση GL+ 1.4T Auto.
To προτείνω σε κάποιον που:
- Δεν τον ενοχλεί η σκληρή του ανάρτηση (ιδιαιτερα οι πίσω επιβάτες νιώθουν αρκετό κοπάνημα σε λακούβες),
- Δεν τον πειράζουν οι τριγμοί απο τα πλαστικά στο ταμπλό και στην πόρτα (παράθυρο) του οδηγού, από τη θήκη των γυαλιών, από τα λαστιχάκια στις πόρτες κλπ.
- Τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και οι αραιές επισκέψεις στο service.
- Θέλει έναν καλό κινητήρα και σχετικά οικονομικό.
- Θέλει αυτοκίνητο με μεγαλύτερη απόσταση απο τον δρόμο σε σχέση με τα περισσότερα επιβατικά. Προσοχή το S-Cross δεν είναι τζιπ, απλά δεν σε περιορίζει πάρα πολύ εκτός δρόμου.
Πάντως απο αυτοκίνητο των 22k περίμενα λιγότερους τριγμούς και περισσότερη άνεση στην ανάρτηση. Δεν θα το ξαναγόραζα.
-
Και μιας και το ανέφερα.
Εχεις αλλάξει κανείς αμορτισερ σε S-Cross facelift? Και αν ναι στα πόσα χρόνια και πόσα km?
Σκέφτομαι να αλλάξω μπας και σωθώ γιατί δεν το παλεύω άλλο. -
Επειδή πολύς λόγος γίνεται τελευταία για τα υβριδικά και για την οικονομία που προσφέρουν έκανα ένα τεστ σήμερα με το ντίζελ.
Έπεσα σε ένα κλασικό μποτιλιάρισμα περιφερειακού Θεσσαλονίκης. Για τους γνωριζοντες από ανατολικά δυτικά. Μηδένισα μέση κατανάλωση και χλμ λίγο μετά τον Κ12 την αρχή του περιφερειακού και μέχρι πριν την έξοδο Μετεώρων πήγαινα με βαρύ μποτιλιάρισμα μέχρι 3η ταχύτητα έβαλα και μο ταχύτητας 17 χλμ. Ξεκίνησα από μο κατανάλωση 15λτ και έκλεισα σε 7.5. Στην συνέχεια άνοιξε ο δρόμος και μέχρι προέκταση μεανδρου που κατέληξα να γράψω στρογγυλό 5 λτ μέση κατανάλωση μαζί με τα χλμ του μποτιλιαρίσματος και 44 χλμ μέση ταχύτητα.
Δλδ σε μια μικτή διαδρομή που είχα στην μισή βαρύ μποτιλιάρισμα και μετά ανοικτό δρόμο με ανηφόρες και κατηφόρες κατέληξα σε στρογγυλό 5 και με 0 βαθμούς θερμοκρασία!
Θεωρώ ότι πχ με το chr το κλασικό υβριδικό στο μποτιλιάρισμα θα είχα 4λτ μετά θα πήγαινα 7 και θα είχα μο 5.5 λτ και με την διαφορά τιμής το κόστος θα άνοιγε περισσότερο. Συμπέρασμα ακόμα και σε μικτές διαδρομές το ντίζελ υπερτερεί του υβριδικού. Πρέπει να μείνεις αυστηρά σε αστικό κύκλο για να πας στο υβριδικό. -
@dstou said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Ποιό θα είναι το προφίλ χρήσης του αυτοκινήτου; Που και πως θα κινείται, και για πόσα χλμ. το χρόνο;
Όντως ξέχασα να το γράψω , βασική παράλειψη .θα έλεγα μέσο όρο 10 χιλ χιλιόμετρα το χρόνο , λίγα από αυτά στη πόλη.
-
@da-tsun said in SUZUKI SX4 SCROSS:
Κάτοχος 4,5 χρόνια, 90.000km Εκδοση GL+ 1.4T Auto.
To προτείνω σε κάποιον που:
- Δεν τον ενοχλεί η σκληρή του ανάρτηση (ιδιαιτερα οι πίσω επιβάτες νιώθουν αρκετό κοπάνημα σε λακούβες),
- Δεν τον πειράζουν οι τριγμοί απο τα πλαστικά στο ταμπλό και στην πόρτα (παράθυρο) του οδηγού, από τη θήκη των γυαλιών, από τα λαστιχάκια στις πόρτες κλπ.
- Τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και οι αραιές επισκέψεις στο service.
- Θέλει έναν καλό κινητήρα και σχετικά οικονομικό.
- Θέλει αυτοκίνητο με μεγαλύτερη απόσταση απο τον δρόμο σε σχέση με τα περισσότερα επιβατικά. Προσοχή το S-Cross δεν είναι τζιπ, απλά δεν σε περιορίζει πάρα πολύ εκτός δρόμου.
Πάντως απο αυτοκίνητο των 22k περίμενα λιγότερους τριγμούς και περισσότερη άνεση στην ανάρτηση. Δεν θα το ξαναγόραζα.
Εύχαριστω για την απάντηση , με προβλημάτισες με τη προθεση σου να μην το ξανά αγοραζες!
3,4,5 είναι νομίζω θετικά χαρακτηριστικά κ τα έχω ψιλά στη λίστα των κριτηρίων μου
Το 1 σαν αρνητικό το παρατήρησα κ εγώ στο test drive κ θεωρώ είναι σημαντικό εξίσουΘα ξανά επισκεφτώ την εταιρεία να παρατηρήσω τα πλαστικά του στο τρίξιμο
SUZUKI SX4 SCROSS