Καταρχάς ευχαριστώ για τις πληροφορίες κ την συνεισφορά ολων , ειλικρινα χρησιμες πληροφορίες
Δεν γνωρίζω αν εχει dual clutch αυτόματο κιβώτιο. Χειροκινητες αλλαγές γενικά δεν κάνω. Στα 120 περιπου πάιζει στις 2000 στροφες δλδ δε φαινεται κατι αξιοπερίεργο.
Σέρβις είχε γίνει στην αντιπροσωπεία ωστόσο τα χλμ απο την αγορά ειναι 4000 μονο κ να φανταστώ ότι ο μονος τρόπος να ελεγξω φίλτρο αέρα, καθαρά μπεκ ειναι ξανά μεσω σερβις .
Αυτό δεν το γνωριζα για τα diesel πολύ χρησιμη πληροφορία !!
Το πιο απλό πριν περαιτέρω διερεύνηση θα ήταν ένα καθαριστικό στο ντεπόζιτο και κάποιες διαδρομές αρκετών χιλιομέτρων πατημένο, να "ξεκαπνίσει" λίγο...
Όντως μου εκλεισες την ψαλίδα σχετικά κ νομιζω θα απευθυνθώ στο συνεργείο για να ελέγξω τουλάχιστον τα παραπανω