Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 41
    • Best 1
    • Groups 0

    da-tsun

    @da-tsun

    Please enter occupation - Please enter your interests

    1
    Reputation
    1
    Profile views
    41
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    da-tsun Unfollow Follow

    Best posts made by da-tsun

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @ktheoxaroulis

      Κάτοχος 4,5 χρόνια, 90.000km Εκδοση GL+ 1.4T Auto.

      To προτείνω σε κάποιον που:

      1. Δεν τον ενοχλεί η σκληρή του ανάρτηση (ιδιαιτερα οι πίσω επιβάτες νιώθουν αρκετό κοπάνημα σε λακούβες),
      2. Δεν τον πειράζουν οι τριγμοί απο τα πλαστικά στο ταμπλό και στην πόρτα (παράθυρο) του οδηγού, από τη θήκη των γυαλιών, από τα λαστιχάκια στις πόρτες κλπ.
      3. Τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και οι αραιές επισκέψεις στο service.
      4. Θέλει έναν καλό κινητήρα και σχετικά οικονομικό.
      5. Θέλει αυτοκίνητο με μεγαλύτερη απόσταση απο τον δρόμο σε σχέση με τα περισσότερα επιβατικά. Προσοχή το S-Cross δεν είναι τζιπ, απλά δεν σε περιορίζει πάρα πολύ εκτός δρόμου.

      Πάντως απο αυτοκίνητο των 22k περίμενα λιγότερους τριγμούς και περισσότερη άνεση στην ανάρτηση. Δεν θα το ξαναγόραζα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun

    Latest posts made by da-tsun

    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Και μιας και το ανέφερα.
      Εχεις αλλάξει κανείς αμορτισερ σε S-Cross facelift? Και αν ναι στα πόσα χρόνια και πόσα km?
      Σκέφτομαι να αλλάξω μπας και σωθώ γιατί δεν το παλεύω άλλο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      @ktheoxaroulis

      Κάτοχος 4,5 χρόνια, 90.000km Εκδοση GL+ 1.4T Auto.

      To προτείνω σε κάποιον που:

      1. Δεν τον ενοχλεί η σκληρή του ανάρτηση (ιδιαιτερα οι πίσω επιβάτες νιώθουν αρκετό κοπάνημα σε λακούβες),
      2. Δεν τον πειράζουν οι τριγμοί απο τα πλαστικά στο ταμπλό και στην πόρτα (παράθυρο) του οδηγού, από τη θήκη των γυαλιών, από τα λαστιχάκια στις πόρτες κλπ.
      3. Τον ενδιαφέρει η αξιοπιστία και οι αραιές επισκέψεις στο service.
      4. Θέλει έναν καλό κινητήρα και σχετικά οικονομικό.
      5. Θέλει αυτοκίνητο με μεγαλύτερη απόσταση απο τον δρόμο σε σχέση με τα περισσότερα επιβατικά. Προσοχή το S-Cross δεν είναι τζιπ, απλά δεν σε περιορίζει πάρα πολύ εκτός δρόμου.

      Πάντως απο αυτοκίνητο των 22k περίμενα λιγότερους τριγμούς και περισσότερη άνεση στην ανάρτηση. Δεν θα το ξαναγόραζα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Καλό σαν σύνολο, αλλά έχει θέματα συναρμογής (τριγμοί) που τα θεωρώ απαράδεκτα για αμάξι αυτής της τιμής και μάρκας. Προσωπικά δεν θα το ξαναγόραζα (στα 22.000 που έδωσα) γιατί μου έχει δημιουργήσει μια κακή εντύπωση με τα τριξίματα του (τρίξιμο στο ανεβοκατέβασμα παραθύρων οδηγού συνοδηγού, τρίξιμο απο την θήκη των γυαλιών, τρίξιμο απο συντονισμό μεταξύ 1500-2000 στροφών κλπ).
      Που δηλαδή να είχα συνέχεια στο χώμα τι είχαν να ακούσουν τα αφτιά μου...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Το οτι το 80% θα το ξαναγόραζαν πιο πολύ μπορεί να βοηθήσει στατιστικά και μόνο στο οτι δεν έχει βγάλει σημαντικά θέματα.

      Προς spi75:
      Εγώ ανήκω στο υπόλοιπο 20% που δεν θα το ξαναγόραζε όχι γιατί μου έχει βγάλει προβλήματα, αλλά γιατί με 22 χιλιάρικα περίμενα κάτι που να μην τρίζει τόσο. Ισως να έτυχε στο δικό μου αμάξι, αλλά όπως και να χει είναι ενοχλητικό για μένα.

      Πάντως για να λέμε τα πράγματα όπως έχουν, το S-Cross είναι κάπως ψηλό αλλά και το Allgrip δεν το κάνει τζιπάκι. Για τον λόγο αυτό αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο θα πήγαινα σε κάτι ψηλότερο και καλύτερο ποιοτικά (ποιότητα συναρμογής), ;ίσως και με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Η επιλογή του allgrip γίνεται κατά 90% για ψυχολογικούς λόγους.
      Το δικίνητο δεν είναι σκοτώστρα. Έλεος. Δεν έχω αισθανθεί ανασφαλής με το δικό μου ακόμα και ούτε μπορώ να φανταστώ γιατί θα έπρεπε να πάρω τετρακίνητο. Για να 'αισθάνομαι' περισσότερη ασφάλεια;
      Ισως μόνο στα χιόνια είναι η διαφορά τους, χωρίς να έχω τεστάρει το δικίνητο μου στα χιόνια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Όποιος αυτές τις μέρες νιώθει δικαιωμένος που πήρε το Allgrip παρόλο που του λέγαν
      '...σιγά μωρέ, πότε θα σου χρησιμεύσει η τετρακίνηση, δεν είσαι και κάθε μέρα στα βουνά...'
      να σηκώσει χέρι....

      Αυτόματο S-Cross ή Diesel S-Cross = καθημερινή δικαίωση
      Αll grip S-Cross= χιονισμένη δικαίωση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Το πρόβλημα με το βενζινοκίνητο είναι μέσα στην πόλη... Χτυπάει 8άρια.
      Εκεί η κατανάλωση δεν συμμαζευεται με τίποτα. Ούτε με start-stop κλπ.
      Γι'αυτό όποιος κάνει πολλά μέσα στην πόλη πάει σε diesel.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Με το 4κίνητο manual 6.9lt/100km στο trip,(υπολογισμένα 7.1-7.2) αλλά κατά 90-95% με οδήγηση σε Ε.Ο. και επαρχιακό (Ε.Ο. κυρίως με 120-140km/h).

      Καλό νούμερο.

      Με πιο 'νευρική' οδήγηση και μ.ο. στα 110km/h ανεβαίνει το δικό μου περίπου στα 6.5-7 lt/100km.
      Επειδή όμως κάνω 30.000km το χρόνο, ακόμα και το +0,5lt/100km για μένα είναι +250€ το χρόνο, οπότε δεν υπάρχει λόγος για 'νευρική' οδήγηση. Ασε που είναι και επικίνδυνη.
      Το έχω πάει και με 4,7lt/100km σε εθνική (300km) με 'χειρουργικές κινήσεις' όσο και αν δεν το πιστεύετε. Καθυστέρηση να φτάσω στον προορισμό μου: 1 ωρίτσα. Κέρδος απο το αν το πατούσα : 8-10€.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Αγορά κάρτας SD απο ebay για χάρτες GPS με 50€. Δεν υποστηρίζει ελληνικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • RE: SUZUKI SX4 SCROSS

      Το GLX υπερτιμημένο λόγω φορολογικού συντελεστή. Δεν αξίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      D
      da-tsun
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr