-
@alex-mix said in Οδήγησα....:
Να σου πω την αλήθεια Lap δεν ξέρω, αυτό που ξέρω να σου πω με σιγουριά είναι πως κατέβηκε κάποια σκαλοπατια από εκεί που το είχα.
Εννοείται και αναμενόμενο!
-
Η ενοικίαση αυτοκινήτου μου επιφύλαξε ένα Ηyundai ι30 με 80000 στο κοντέρ, υποθέτω ότι ήταν περίπου 3 με 4 ετών το αυτοκίνητο.
Όταν έψαχνα αυτοκίνητο τον Αύγουστο πέρασε σαν σκέψη να πάω να δω το ι30 αλλά όταν είδα ότι σε αυτόματο η τιμή του έφτανε πολύ κοντά στο golf δεν μπήκα καν στη διαδικασία να ασχοληθώ.
Όσον αφορά το κομμάτι οδήγηση στέκεται καλά σε δρόμους χωρίς ανωμαλίες, αλλά μέχρι εκεί. Κοπανάει αρκετά σε ανωμαλίες και στην καμπίνα περνά αρκετός θόρυβος από την ανάρτηση.
Πάσχει πολύ στο κομμάτι ηχομόνωση και σε τραχύ οδόστρωμα ειδικά στην άνοδο στο ποτάμι ο ήχος ήταν πάρα πολύ ενοχλητικός.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε αυτόματα φώτα και όταν το διαπίστωσα το άφησα εκεί, η διαφορά με την λειτουργία τους σε σχέση με το golf ήταν απελπιστικά αργή όμως.
Με ξίνισε πολύ η οθόνη του ραδιοφώνου γιατί όπως οδηγούσα ένιωθα οτι ήταν τοποθετημένη λοξά προς την μεριά του συνοδηγού.
Η εντύπωση που μου άφησε ήταν πως πρόκειται για ένα μετριότατο αυτοκίνητο.Edit : Πάντα αναρωτιόμουν γιατί όλοι θέλουν να απενεργοποιούν το start & stop. Οδηγώντας το i30 κατάλαβα το γιατί.
-
@limited_one said in Οδήγησα....:
Η ενοικίαση αυτοκινήτου μου επιφύλαξε ένα Ηyundai ι30 με 80000 στο κοντέρ, υποθέτω ότι ήταν περίπου 3 με 4 ετών το αυτοκίνητο.
Όταν έψαχνα αυτοκίνητο τον Αύγουστο πέρασε σαν σκέψη να πάω να δω το ι30 αλλά όταν είδα ότι σε αυτόματο η τιμή του έφτανε πολύ κοντά στο golf δεν μπήκα καν στη διαδικασία να ασχοληθώ.
Όσον αφορά το κομμάτι οδήγηση στέκεται καλά σε δρόμους χωρίς ανωμαλίες, αλλά μέχρι εκεί. Κοπανάει αρκετά σε ανωμαλίες και στην καμπίνα περνά αρκετός θόρυβος από την ανάρτηση.
Πάσχει πολύ στο κομμάτι ηχομόνωση και σε τραχύ οδόστρωμα ειδικά στην άνοδο στο ποτάμι ο ήχος ήταν πάρα πολύ ενοχλητικός.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε αυτόματα φώτα και όταν το διαπίστωσα το άφησα εκεί, η διαφορά με την λειτουργία τους σε σχέση με το golf ήταν απελπιστικά αργή όμως.
Με ξίνισε πολύ η οθόνη του ραδιοφώνου γιατί όπως οδηγούσα ένιωθα οτι ήταν τοποθετημένη λοξά προς την μεριά του συνοδηγού.
Η εντύπωση που μου άφησε ήταν πως πρόκειται για ένα μετριότατο αυτοκίνητο.Edit : Πάντα αναρωτιόμουν γιατί όλοι θέλουν να απενεργοποιούν το start & stop. Οδηγώντας το i30 κατάλαβα το γιατί.
Πολύ καιρό θέλω να οδηγήσω το i30 και δεν έχω βρει χρόνο. Το i20 πάντως δεν μου άρεσε καθόλου, π.χ. το clio μπροστά του ήταν λιμουζίνα.
Έχεις το νέο Golf απ' ότι θυμάμαι και οδήγησες τώρα και το i30, άρα έχεις μέτρο σύγκρισης για την ερώτηση που θέλω να κάνω. Τo Golf είναι αρκετά ακριβότερο από το i30 κατά κάποιες χιλιάδες €. Την αξίζει τη διαφορά, ή με κάποιους συμβιβασμούς μπορείς να πεις οκ, μιά χαρά παέι και το i30. Σχετικό είναι βέβαια το ερώτημα, αλλά θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσω την άποψή σου.
Το ρωτάω κυρίως γιατί το Golf το 1,0 mild hybrid έχει περίπου ίδια τιμή με το i30 το Nline 1.5, 48V 160ps DCT και τα πάντα από εξοπλισμό. Εσύ μπορεί να οδήγησες άλλη έκδοση του i30, αλλά τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου δεν νομίζω να αλλάζουν και πολύ. -
Εγώ που οδηγώ το Huyndai i30 του 18 με 1.0 turbo του πατέρα μου βλέπω ότι είναι αρκετά καλό ως κινητήρα για κάποιον που δεν θέλει πολλά πολλά και έχει φυσικά μικρή κατανάλωση.
Ο θόρυβος στα πολλά χλμ είναι κυρίως από τα λάστιχα και ένα καλό μέρος από τον αέρα.Ως προς κρατήματα βλέπω μεγαλύτερες κλίσεις από αυτά που έχω οδηγήσει.
Μπορεί να είναι καλό σε κρατήματα, αλλά δεν σου βγάζει ασφάλεια. -
Πολύ άσχημο να μη σου βγάζει αίσθημα ασφάλειας το αυτοκίνητο. Ακόμα και να ξέρεις ότι πρακτικά δε θα σε πουλήσει, να σε πετάξει σε καμιά στροφή κλπ., ψυχολογικά σε κρατάει σε απόσταση, δε σ' αφήνει να δεθείς μαζί του και να το χαρείς.
-
Έτσι ήταν όλα τα α3 πριν τουλάχιστον το τελευταίο (?) Στο τελευταίο το βελτίωσαν όπως λένε οι δοκιμαστες. Δεν το έχω οδηγήσει εγώ.
Στα προηγούμενα, έστριβες και ένιωθες το τιμόνι πως δεν είχε καμία επαφη με το μπροστινό σύστημα και τον δρόμο.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Έτσι ήταν όλα τα α3 πριν τουλάχιστον το τελευταίο (?) Στο τελευταίο το βελτίωσαν όπως λένε οι δοκιμαστες. Δεν το έχω οδηγήσει εγώ.
Στα προηγούμενα, έστριβες και ένιωθες το τιμόνι πως δεν είχε καμία επαφη με το μπροστινό σύστημα και τον δρόμο.
Τι λες βρε lap. Έχεις πιεί τίποτα βραδιάτικα?
-
Νεράκι...
Γιατί στα παλαιότερα α3 έστριβες και ένιωθες σιγουριά για το μπροστινό τμήμα και την πρόσφυση, ασχέτως αν τελικά ήταν διεκπεραιωτικά;;;;
-
Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να σε παρακολουθήσω έτσι όπως τα λες. Έχω πει ότι το Α3 στρίβει σαν τρένο, είναι τελείως ουδέτερο, σε πάει όπως στρίβεις το τιμόνι και σου αφήνει και περιθώρια μικροδιορθώσεων πάνω στη στροφή αν δεν την πήρες καλά εξ' αρχής.
Τώρα τι εννοείς με το διεκπεραιωτικά και τα άλλα δεν καταλαβαίνω. -
Τρένο στρίβουν όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας του.
Τα μέχρι προσφαρα audi ήταν ξακουστά για την κακή πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης. Πολύ μέτριο έως κακό πριν δύο γενιές.
Εάν δεν πιστεύεις εμένα, ρωτα τριγύρω σου ή διάβασε άρθα του ειδικού τύπου.
-
Μ' έχεις πιάσει με διάθεση για χιούμορ σήμερα, είμαι χαλαρός. Τώρα βγαίνω στο δρόμο να βρω ιδιοκτήτες Α3 να ρωτήσω.
Ουπς, άσε δε χρειάζεται, είμαι κι εγώ ιδοκτήτης Α3! -
Προφανώς δεν έχεις εμπειρίες από καλά αυτοκίνητα με πληροφοριακά τιμόνια στο εύρος τιμής και όχι μόνο (λιγότερο, όπως ένα focus) ενός α3.
Ένα Α3 ( τουλάχιστον τα παλαιότερα) δεν δίνουν πληροφόρηση για την πρόσφυση στον μπροστινό άξονα. Η ικανότητα να στρίβουν ως τρένο έχει να κάνει με την ψυχολογική σιγουριά που έχει ο οδηγός παρά από την πληροφόρηση του τιμονιού για το τι κάνουν οι μπροστινοί τροχοι όταν πιέζονται, κάτι σαν το hyundai που αναφέραμε πιο πάνω.
-
@andya3 said in Οδήγησα....:
Μ' έχεις πιάσει με διάθεση για χιούμορ σήμερα, είμαι χαλαρός. Τώρα βγαίνω στο δρόμο να βρω ιδιοκτήτες Α3 να ρωτήσω.
Ουπς, άσε δε χρειάζεται, είμαι κι εγώ ιδοκτήτης Α3!Οκ. Δεν έχω οδηγήσει focus, είναι εκτός των ενδιαφερόντων μου, αλλά έχω οδηγήσει αρκετά αυτοκίνητα μικρά και μεγάλα. Και σου λέω υπέυθυνα ότι το Α3 είναι "βιδωμένο" στις στροφές. Και για να είμαι και δίκαιος, και εγώ νόμιζα ότι το Α3 είναι από τα κορυφαία στο στρίψιμο, ώσπου οδήγησα το Α4. Εκεί μου πέσανε τα μούτρα... Μάλλον το μεγαλύτερο μεταξόνιο παίζει το ρόλο του.
-
Εμ είδες;
Έχεις μπερδέψει τα περιθώρια πρόσφυσης κατα την στροφή και την αίσθηση και ενημέρωση του οδηγού κατά την στροφή.Απλά εμπιστεύεσαι το αυτοκίνητο για τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που σου προσφέρει. Δεν σε ενημερώνει για το πότε αυτά θα σπάσουν ή για το τι συμβαίνει στην άσφαλτο από κάτω σου.
Έτσι κάνει και ένα απλό i30. Με πολύ λιγότερα χρήματα.
Αυτή είναι η διαφορά της audi από τις πιο οδηγοκεντρικες εταιρείες. Πάντως, το τελευταίο είναι αρκετά βελτιωμένο, οπως λένε οι ειδικοί.Έχω προσωπική εμπειρία από α4. Όντως πολύ διεκπεραιωτικο στις στροφές αλλά όπως περιγράφεις και στο α3 σου , ένιωθα σαν να είχε χαλασμένο τιμόνι. Σαν να οδηγείς σε αυτά τα λεία τσιμέντα σε κάποια γκαράζ.
-
lap δε σ' έχω σήμερα, είμαι κακός μαθητής. Θα διαβάσω καλύτερα και θα επανέλθω. Εννοείς χαλασμένο τιμόνι, επειδή σε αφήνει να κάνεις μικροδιορθώσεις πάνω στη στροφή, τι έπρεπε να κάνει δηλαδή, με τις 3 μοίρες στροφή να σε πετάει έξω για να είναι οδηγοκεντρικό?
-
Δεν μιλώ για την ασάφεια, και από αυτό είχε όπως λες. Αλλά πες το δέχομαι. Είναι πιο ξεκούραστο.
Δεν έχεις καταλάβει το τι λέω.
Μιλώ για την ενημέρωση περί πρόσφυσης και την αίσθηση του μπροστινού συστήματος.
Πάνε κανε τεστ μια άλφα Ρομέο , ένα focus st line, μια bmw 3 series.
Και τότε θα καταλάβεις τι σημαίνει να νιώθεις στα χέρια σου το τι κάνει το μπροστινό σύστημα του αυτοκινήτου.
Άλλο αυτό που σου λέω και άλλο η πρόσφυση κατά την στροφή και η ταχύτητα που τη διεκπεραιώνει το αυτοκίνητο.
-
@lap said in Οδήγησα....:
Έτσι ήταν όλα τα α3 πριν τουλάχιστον το τελευταίο (?) Στο τελευταίο το βελτίωσαν όπως λένε οι δοκιμαστες. Δεν το έχω οδηγήσει εγώ.
Στα προηγούμενα, έστριβες και ένιωθες το τιμόνι πως δεν είχε καμία επαφη με το μπροστινό σύστημα και τον δρόμο.
Οριστε; Εχω οδηγησει Α3 2005 2.0 turbo DSG και 2015 A3 1.6 diesel Ambition και τα δυο ειναι πολυ καλα αμαξια, με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα. Καλυτερα απο Golf.
Eπισης οδηγησα το 2017 νομιζω ενα S3 και αυτο σουπερ αμαξι αλλα ειχε πολυ ελαφρυ τιμονι το οποιο δεν μου αρεσε επηδη ηταν ελαφρυ. Κατα τα αλλα το αμαξι ειναι ονειρο.
-
Εξήγησα. Να μην επαναλαμβάνομαι με περισσότερες λεπτομέρειες. Μιλώ για ενημέρωση, όχι για ουδετερότητα αντιδράσεων και ταχύτητα εισόδου και εξόδου από την στροφή.
-
@wantone said in Οδήγησα....:
@lap said in Οδήγησα....:
Έτσι ήταν όλα τα α3 πριν τουλάχιστον το τελευταίο (?) Στο τελευταίο το βελτίωσαν όπως λένε οι δοκιμαστες. Δεν το έχω οδηγήσει εγώ.
Στα προηγούμενα, έστριβες και ένιωθες το τιμόνι πως δεν είχε καμία επαφη με το μπροστινό σύστημα και τον δρόμο.
Οριστε; Εχω οδηγησει Α3 2005 2.0 turbo DSG και 2015 A3 1.6 diesel Ambition και τα δυο ειναι πολυ καλα αμαξια, με πολυ καλη οδικη συμπεριφορα. Καλυτερα απο Golf.
Eπισης οδηγησα το 2017 νομιζω ενα S3 και αυτο σουπερ αμαξι αλλα ειχε πολυ ελαφρυ τιμονι το οποιο δεν μου αρεσε επηδη ηταν ελαφρυ. Κατα τα αλλα το αμαξι ειναι ονειρο.
Το Α3 του 2005 δεν ήταν 1.8 20vt? Υπήρχε διλιτρο;
-
Φυσικα. Ειχε αλλαξει το μοντελο
Οδήγησα....