-
@lap said in Opel Astra 2021/22:
Το thomas blue είναι του thomas του δοκιμαστή,ή όντως υπάρχει τέτοιο χρώμα;
Ο ίδιος το έχει ονομάσει έτσι. Γουστάρει αυτά τα μπλέ!
-
@dimitriscsd said in Opel Astra 2021/22:
Ωραίο το station. Το προτιμώ από το 308. Στο πίσω μέρος δε μου κολλάει κάτι και δε μπορώ να καταλάβω ακριβώς τι φταίει. Περίεργο τελείωμα.
Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι. Δώσανε βάση στις ακμές για να "Γερμανίζει". Είναι όμως πράγματι πολύ όμορφο το άτιμο. Όχι όσο το δικό σου αλλά αρκουντως.
-
https://www.carandmotor.gr/nea/erhetai-proto-opel-astra-crossover
Το crossover του νέου Astra θα βασίζεται λέει, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, στο ST και όχι στο hatchback. Οκ είμαι φαν των sw και τα θεωρώ καλύτερα οχήματα από τα SW αλλά αυτό τα εκτρώματα τύπου Passat all track μου θυμίζουν redneck hillbillies από ταινία, σορυ...
-
@mastoras78 said in Opel Astra 2021/22:
Εμένα μου αρέσει το τούνελ-ακουμπιστήρι. Δίνει την ψευδαίσθηση παλιάς καλής πισωκουνας λόγω μετάδοσης.. Όπως και ο κοντός επιλογέας ταχυτήτων
Σε αυτό συμφωνώ. Είναι απόλαυση μια τέτοια θέση οδηγησης
-
Μια πρώτη παρουσίαση (στην 5η φώτο,δεν μου φαίνεται και πιο ευρύχωρο από το 308,αλλά δεν ξέρω πόσο ψηλός είναι κι ο δημοσιογράφος)
-
Έχει χάσει 4 εκ από το προηγούμενο στον χώρο των γονάτων για τους πίσω επιβάτες.
-
Θέλω να δω τι χώρους θα έχει για τους πίσω το TS. Μπας και γλιτώσω από τις πολύπλοκες επιλογές μεταξύ των suvs...
Πάντως ο 6'3" (190cm) χωράει στο hatchback όπως φαίνεται. Με +6cm (σχεδόν) λογικά θα είναι αρκετά άνετο το ST.
-
@lap said in Opel Astra 2021/22:
Έχει χάσει 4 εκ από το προηγούμενο στον χώρο των γονάτων για τους πίσω επιβάτες.
Έχει επίσης χάσει 3 εκ. εσωτερικό πλάτος για τους πίσω...
-
Βλέπω ότι ανέβηκε και στο επίσημο site και σιγά σιγά το εμπλουτίζουν! Οπότε ίσως να γνωρίζουν και εκδόσεις - τιμές στις αντιπροσωπείες...
-
Οκ για τον 1.2T puretech ξέρω από πρώτο χέρι πόσο τίμιος είναι σε επιδόσεις/κατανάλωση και δεν θα μπω πάλι στην διαδικασία του debate για αυτό. Ομοίως και blueHDI φυσικά, το οποίο μοτέρ σε συνδυασμό με το EAT8 λάτρεψα ότι το δοκίμασα. Αυτό που πραγματικά με εξέπληξε ευχάριστα είναι τα όσα λέει για τα οδηγικά χαρακτηριστικά του οχήματος, κυρίως για το τιμόνι του αλλά και φυσικά ως προς το τελικό του συμπέρασμά. Πολύ όμορφο και το κόκκινο με τον μαύρο ουρανό αλλά σαν το Thomas blue κανένα. Εκεί που δείχνει στις προθήκες σκέτες τις ζάντες σκάλωσα με την μαύρη της GS-line. Θα είναι τρελά πάνω στο αμάξι σε συνδυασμό με μαύρα καπάκια καθρεπτών, μαύρη γραμματοσειρά και μαύρη οροφή....
Στα αρνητικά δεν μου αρέσει το γεγονός ότι μπλέκουν πολλά διαφορετικά υλικά στο εσωτερικό σε πόρτες/ταμπλό. Θεωρώ ότι αυτό ενδέχεται να αυξήσει μελλοντικά τις πιθανότητες εμφάνισης τριγμών. Επίσης υπερβολική για άλλη μια φορά χρήση piano black. Τι σκατά τσάμπα τους το δίνουν αυτό το υλικό; Βάλε ένα brushed aluminium τουλάχιστον σε πόρτες και κεντρική κονσόλα και άστο το ρημάδι μόνο για πέριξ του pure panel βρε διάολε...
Στην αρχή του βίντεο όταν ανοίγει την πόρτα (07:50") στην συμβολή των δύο υλικών στην γωνία του ταμπλό εσωτερικά εκεί που κλείνει η πόρτα αλλά και λίγο παρακάτω σε ένα διακοσμητικό φιλέτο πάνω από το πορτάκι πριν τις θήκες της κεντρικής κονσόλας (14:50") φαίνονται ατέλειες στο φινίρισμα. Τέτοιες έχω και στο 308 (MK II) σε λιγότερο εμφανή σημεία αλλά και στο ίδιο ακριβώς σημείο του ταμπλό αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής (12/19' & 38,5κ χιλιόμετρα) δεν έχει τριγμούς. Είναι αισθητικό καθαρά το ζήτημα. Κάποιες τσιπιές δε που αναφέρει σε συγκεκριμένα υλικά (στα καπάκια από τις ποτηροθήκες και στον μηχανισμό ρύθμισης ύψους τιμονιού) νομίζω θα μπορούσα άνετα να τις καταπιώ αν απ' το αντίστοιχα εξοπλισμένο 308 ήταν κάτω 1500€ η τιμή του (πολύ πιθανό) Άλλωστε αυτά στο Golf είναι αρκετά χειρότερα όπως θα δείτε στο βίντεο που ακολουθεί. Για να μην αρχίσει κανείς πάλι τις ειρωνίες το συγκεκριμένο θέμα στο Golf το έχω διαπιστώσει με τα ίδια μου τα μάτια (χέρια) σε 3 διαφορετικά εκθεσιακά μοντέλα:
Ευχάριστη έκπληξη για εμένα το Astra 6 μέχρι στιγμής. Δυστυχώς, αν και το συνηθίζει ο συγκεκριμένος, δεν μπήκε στο ST να δούμε εν τέλει αν αυτά τα περίπου 6cm μεταξόνιου θα πάνε όπως στο 308 MK 3 στον χώρο αποσκευών. Ειλικρινά αναμένω με αγωνία ένα κανονικό review του ST.
-
Μου αρέσει πάρα πολύ. Πρώτη φορά το λέω αυτό για ένα opel.
-
@sabas_thess said in Opel Astra 2021/22:
https://youtu.be/3F_dH5CTPGM
:Λοιπόν, 3 σημαντικά συμπεράσματα που βγάζει ο Thomas.
Α) Είναι καλύτερο από το Golf.
Β) το προηγούμενο Golf ήταν προτιμότερο από το τελευταίο.
Γ) το Golf vs Astra είναι υπαρκτό δίλημμα στον Γερμανοκρατούμενο κόσμο, εκεί στοχεύει κυρίως η Opel.Ένα ζευγάρι φίλων που κάναμε το καλοκαίρι διακοπές μαζί, δουλεύουν στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών της Skoda, δεν είχαν δει ποτέ 2008 από κοντά (ξετρελαθηκαν)! Εκεί θέλεις πωλήσεις από την Opel, και αυτόν τον ρόλο θα παίξει στον όμιλο κυρίως.
Δεν είμαι σίγουρος ότι θα δείτε (πολύ) χαμηλότερες τιμές από το 308, δηλαδή από που να ξεκινάει; Από τιμές Skoda; Όπως βλέπετε είναι άμεσος ανταγωνιστής του Golf, όχι του Scala.
H Opel είναι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με την Peugeot, ούτε κάτω, ούτε πάνω. Βλέπετε και τιμές Cross land/Grandland/Mokka με τα αντίστοιχα Peugeot.
-
Ίσως στις μεσαίες εκδόσεις να είναι φθηνότερο, άλλωστε μπορείς να έχεις και τα προγράμματα opel more.
Θυμάμαι πως στο corsa είχαν δυνατότητα να βάλεις έξτρα πακέτα όπως acc με blind Spot
-
@dublin, εξήγησέ μου αν θες γιατί κάτι δεν κατάλαβα στο post σου. Γιατί περιορίζεις τον ρόλο του Astra στο γερμανικό κόσμο; Το Golf είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις c-hatch της Ευρώπης, μας αρέσει δεν μας αρέσει. Αν το Astra είναι εξίσου καλό (αν όχι καλύτερο) γιατί αυτό να μην το εκτιμήσει όλη η Ευρώπη αλλά μόνο η Γερμανία;
Όσο για την τιμολόγησή του ακόμα και ίδια με του νέου 308 να είναι το γεγονός ότι όπως φαίνεται θα είναι πολύ καλό οδηγικά ίσως αποτελεί από μόνο του σημαντικό πλεονέκτημα. Αν το νεανικό κοινό δε κοιτάει κυρίως suvs και απομένει το συντηρητικό κυρίως κοινό να ψωνίσει c-hatch αυτό θα είναι υπέρ του νέου Astra επίσης με αυτή την εμφάνιση που έδωσε. Τέλος ως προς την εργονομία αλλά και την άνεση της καμπίνας θεωρώ ότι έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα το Astra απέναντι στις ιδιαιτερότητες και τα touch panels του 308.
-
@sabas_thess said in Opel Astra 2021/22:
@dublin, εξήγησέ μου αν θες γιατί κάτι δεν κατάλαβα στο post σου. Γιατί περιορίζεις τον ρόλο του Astra στο γερμανικό κόσμο; Το Golf είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις c-hatch της Ευρώπης, μας αρέσει δεν μας αρέσει. Αν το Astra είναι εξίσου καλό (αν όχι καλύτερο) γιατί αυτό να μην το εκτιμήσει όλη η Ευρώπη αλλά μόνο η Γερμανία;
Όσο για την τιμολόγησή του ακόμα και ίδια με του νέου 308 να είναι το γεγονός ότι όπως φαίνεται θα είναι πολύ καλό οδηγικά ίσως αποτελεί από μόνο του σημαντικό πλεονέκτημα. Αν το νεανικό κοινό δε κοιτάει κυρίως suvs και απομένει το συντηρητικό κυρίως κοινό να ψωνίσει c-hatch αυτό θα είναι υπέρ του νέου Astra επίσης με αυτή την εμφάνιση που έδωσε. Τέλος ως προς την εργονομία αλλά και την άνεση της καμπίνας θεωρώ ότι έχει ξεκάθαρο πλεονέκτημα το Astra απέναντι στις ιδιαιτερότητες και τα touch panels του 308.
Να ξεκαθαρίσω, και φαντάζομαι το έχεις διαβάσει και εδώ, ότι πιστεύω ΚΑΙ το Astra, ΚΑΙ το 308 θα γίνουν τεράστιες εμπορικές επιτυχίες, ανάλογα με τις αγορές και τα ποσοστά που έχουν διαμορφωθεί. Δεν ξέρω αν θα πάνε 1 ή 2 ή 3, σίγουρα πάντως θα είναι ψηλά στην κατηγορία τους, μπορεί top 5 και τα 2 μαζί.
Υπάρχει ένας Γερμανοκρατούμενος κόσμος, που δεν γνωρίζουμε εμείς αρκετά. Κεντρική/βόρεια Ευρώπη και πολλές Σλαβοφωνες χώρες έχουν τεράστιες πωλήσεις σε VW/Audi/Skoda, που είναι κοινωνικό φαινόμενο, με μια ελαφριά (ή βαριά) ταξική χροιά.
Όπως μου εξηγούσε ο φίλος μου, στην Τσεχία, το πρώτο που θα σκεφτεί κάποιος για αγορά αυτοκινήτου είναι, φυσικά, η Skoda. Κάποιος με λίγο καλύτερο μισθό θα κοιτάξει VW, και κάποιος που μπορεί να πάει premium θα πάει Audi, και πολλοί θα πάνε σε μεταχειρισμένο Audi από Γερμανία για το θεαθήναι. Σου εξηγώ ότι το καλοκαίρι δεν είχαν δει καν 2008 από κοντά, δεν είναι καν στο μυαλό των περισσοτέρων ότι μπορούν (ή θέλουν, ή υπάρχουν!) Γαλλικά αυτοκίνητα εκεί!
Σε τέτοιες χώρες η Opel, είναι ο Δούρειος Ίππος του ομίλου, επίσης, κάπου θα ακούσουν "είναι παρόμοιο με το 308", και θα μπει σιγά σιγά στην συνείδησή τους (και την εξίσωση) και η Γαλλική μάρκα.
Αυτό σας το έχω πει πολλές φορές, απλά το επιβεβαιώνει και ο Thomas με το βίντεό του, που λέει ξεκάθαρα στην εισαγωγή, ότι ο Γερμανικός κόσμος είχε ανέκαθεν το ερώτημα "Golf oder Astra?".
Βέβαια, υπάρχουν αγορές όπως η Ελληνική, που δεν έχουμε γενικά favorite player, παίζουμε σε πολλά ταμπλό, οπότε εδώ θα δούμε τι θα γίνει. Πάντως Γαλλία περιμένεις το 308 πρώτο στην κατηγορία του, Γερμανία 1ο το Golf, και ότι του κόψει το Astra. Κάπως έτσι.
-
@dublin said in Opel Astra 2021/22:
Σου εξηγώ ότι το καλοκαίρι δεν είχαν δει καν 2008 από κοντά, δεν είναι καν στο μυαλό των περισσοτέρων ότι μπορούν (ή θέλουν, ή υπάρχουν!) Γαλλικά αυτοκίνητα εκεί!
Όπως και Αμερική είναι ανύπαρκτα, κυρίως λόγω χαμλών κυβικών (στο παρελθόν) και έλλειψης πρεστίζ.
-
@fanis75 said in Opel Astra 2021/22:
@dublin said in Opel Astra 2021/22:
Σου εξηγώ ότι το καλοκαίρι δεν είχαν δει καν 2008 από κοντά, δεν είναι καν στο μυαλό των περισσοτέρων ότι μπορούν (ή θέλουν, ή υπάρχουν!) Γαλλικά αυτοκίνητα εκεί!
Όπως και Αμερική είναι ανύπαρκτα, κυρίως λόγω χαμλών κυβικών (στο παρελθόν) και έλλειψης πρεστίζ.
..δεν πωλούνται καν, εκτός από κάτι μυθικά Citroen, δεν έχουν ιδέα από Γαλλικά αυτοκίνητα, και ο Δούρειος Ίππος της Stellantis εκεί είναι η FCA
Πάρτε παράδειγμα τη Γερμανία που η VW πουλάει περισσότερο από ότι η 2η και 3η Mercedes και BMW μαζί..
https://www.best-selling-cars.com/germany/2021-full-year-germany-best-selling-car-brands/
Η Opel 5η (με αύξηση 10% ενώ όλοι είναι πτωτικοι), Peugeot 14 και Citroen 17! Και μιλάμε για την τεράστια και πλούσια αγορά της Γερμανίας. Ότι καλύτερο κάνουν εκεί θα έχουν τεράστιο κέρδος. Πιστεύω το νέο Astra θα κάνει αίσθηση, όχι ότι θα περάσει πρώτο φυσικά, ή κάτι τέτοιο, αλλά το +11% πιστεύω θα αυξηθεί για την Opel του χρόνου (θα αυξήσει και πωλήσεις το Mokka, τα παλιά θα είναι όλα facelifted).
Εν το μεταξύ, η αμήχανη παρατήρηση ότι η Porsche #22 πουλάει 1.500 περισσότερα αυτοκίνητα από την #23 Suzuki! Προ-περυσι η διαφορά τους ήταν πάνω από 4000 αυτοκίνητα!
-
Ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου και θα προσθέσω κάποιες δικές μου σκέψεις και εμπειρίες για τα θέματα που έθιξες.
Γαλλία-Γερμανία-Ολλανδία-Δανία κλπ μια γειτονιά είναι, με μερικές ώρες οδήγηση πας από τη μία χώρα στην άλλη.
Μια χαρά τα ξέρει τα Γαλλικά αυτοκίνητα η Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη, εξαιρώ την Τσεχία και πρώην ανατολικές χώρες. Απλώς προτιμούν τα Γερμανικά, γιατί πιθανόν είναι πιο κοντά ο Γερμανικός τρόπος ζωής, σχεδιασμού κλπ στα δεδομένα τους.
Γενικά πάντως δεν έκοβαν φλέβες για την Opel, η vw εκεί μεσουρανεί, οπότε δεν περιμένω να κάνει τίποτα σημαντικό και τώρα η Opel, ένα αξιοπρεπές παρόν μάλλον θα της είναι αρκετό.Οι Γερμανοί είναι σοβινιστές και αρέσκονται να αγοράζουν προιόντα που παράγονται στη χώρα τους, προφανώς αυτό ισχύει και για τα αυτοκίνητα. Και να τους άρεσε κάποιο Γαλλικό, φαντάζομαι δύσκολα θα το έπαιρναν λόγω κουλτούρας. Ειδικά για τα Γιαπωνέζικα, τα θεωρούν κάπως, πως να το πω, "κοίτα αυτός δεν έχει λεφτά και πήρε Toyota".
-
Ο πραγματικά πλούσιος δεν θέλει να φαίνεται ότι είναι πλούσιος για αυτό αγοράζει τογιοτα. Ο πραγματικά φτωχός κάνει το σκατό του παξιμάδι για να φαίνεται ότι είναι πλούσιος.
Και οι δύο κάτι κρύβουν... Ποιον θα ήθελες για συνεργάτη;
-
@lap said in Opel Astra 2021/22:
Ο πραγματικά πλούσιος δεν θέλει να φαίνεται ότι είναι πλούσιος
Μεγάλη αλήθεια.
Opel Astra L (2021)