-
Παιδιά είμαι βαθύτατα συγκινημένος. Το μεγαλείο μας συνεχίζεται. Μόλις πέρασε ένα jcb μπροστά από το σπίτι και καθάρισε ένα κομμάτι δρόμου, μικρού πλάτους, στο μέσο.
Αμέσως βρήκαν την ευκαιρία οι οδηγάρες να κουνήσουν τα αυτοκίνητά τους και να το πάρουν από πίσω. Όλοι βέβαια έχουν κολλήσει και σπινιάρουν στο δρόμο, με αποτέλεσμα να τον έχουν κλείσει πια τελείως.
Έχασα κάθε ελπίδα να βγάλω το αυτοκίνητο για τις επόμενες 2-3 μέρες.Μα καλά που είναι το κράτος, που είναι η πολιτική προστασία? Ποιος θα μας προστατέψει... από τους εαυτούς μας?
-
Στο Μαρουσι παντως ο δημος ειναι σε απουσια, κανενας δεν εχει καθαρισει ουτε ενα μερος των δρομων. Δεν υπαρχουν καν.
Στο υπουργειο κλιμ αλλαγης μια χαρα καθαρισαν το πεζοδρομιο και εριξαν αλατι ειναι στεγνο τωρα.
Μας εχουν αφησει μονους μας.
-
Το ένα και μοναδικό λάθος που αν δεν γινόταν θα είχε αλλάξει όλη η εικόνα ήταν ότι έμεινε κανονική εργάσιμη η Δευτέρα.
Όσοι παρακολουθούμε sites καιρού είχαμε δει τι θα γινόταν ακόμα και ότι δεν θα μπορούσαμε να γυρίσουμε σπίτι (λες και διάβαζες το ΣΚ τα ρεπορτάζ της Δευτέρας και Τρίτης). (Προσωπικά αν και έκανα μαλακια που κατέβηκα ήμουν σε αναμμένα κάρβουνα μέχρι να την κάνω και έφυγα με πλάνο, στάθηκα βέβαια και τυχερός).
Αλλά μας έφαγε η μαλακια μην σταματήσει η οικονομία και πιπες. Λες και δυο χρονια τώρα πάμε τρένο με την πανδημία και θα παθαίναμε τίποτα.
Δόξα τω Θεω που ήταν κλειστά τα σχολεία και δεν ταλαιπωρήθηκαν παιδακια και δεν είχαμε σκηνές αλλοφροσύνης με γονεις να σπεύδουν να πάρουν τα παιδια τους και να κολλάνε όλοι μαζί στους πάγους.Όχι βέβαια ότι μας πιάνεις και πουθενά! Θυμάμαι μου
έλεγε την Κυριακή ένας φίλος «μας *****αν με τα σχολεία κλειστά» και τη Δευτέρα μου έλεγε πάλι καλά που έκλεισαν.Δεδομένων των ελλείψεων σε μέσα και συντονισμό είναι προτιμότερο το lockdown σε κάθε υποψία σοβαρών φαινομένων. Και κάπου είναι λογικό γιατί δεν μπορεί μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα που δεν ήταν επι τόσα χρονια στο επίκεντρο των έντονων φαινομένων να έχει επαρκή εξοπλισμό και για τις φωτιές και για τους χιονιάδες.
Ποτε δεν θα έχουμε αρκετά μέσα και ποτε δεν θα μπορέσουμε να λειτουργούμε as usual στο μέσο οποιασδήποτε σοβαρης κακοκαιρίας.
Ας το δεχτούμε και ας έχουμε τουλάχιστον στο δρόμο μόνο όσους πραγματικά χρειάζονται.
Τι σημασία έχει να μείνει μια μέρα κλειστή η εθνική οδός ή τα μαγαζιά;
Περισσότερο πρέπει να ενδιαφέρει να μπορεί η κοινωνία και η οικονομία να επανέλθουν σε κανονικούς ρυθμούς όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Νομίζω εκεί πρέπει να επικεντρωθεί ο σχεδιασμός του κράτους.
Τη φύση δεν τη νικάς.
Έχεις εργαλεία να προβλέψεις εγκαίρως το κακό και μετά να επανέλθεις γρήγορα.Τα υπόλοιπα για πολιτικές ευθύνες, αποζημιώσεις, ποιος φταίει ή όχι, αν δίπλωσαν φορτηγά, αν έπρεπε να έχουμε 4Χ4 ή αλυσιδες ή χιονολαστιχα στο λεκανοπέδιο κλπ είναι αδιάφορο.
Τη Δευτέρα 24/1 έπρεπε να είχαμε lockdown.
-
@andya3 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Παιδιά είμαι βαθύτατα συγκινημένος. Το μεγαλείο μας συνεχίζεται. Μόλις πέρασε ένα jcb μπροστά από το σπίτι και καθάρισε ένα κομμάτι δρόμου, μικρού πλάτους, στο μέσο.
ε; είτε μένεις Χαλάνδρι, είτε όλη την Αττική την καθαρίζει το ίδιο JCΒ...
-
@panormus772 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Έτσι με χαρά να ακούσω τις προτάσεις και τις λύσεις όλων των πολιτικών (αν και μάλλον θα κοιταζόμαστε αμίλητοι για ώρα ή θα υποσχεθούν ένα(;)μισό(;) πράγμα απ'οσα τάζουν ως σήμερα). Αντε, ξεκινήστε πολιτικάντηδες,ακούμε με προσοχή...
Νομίζω ότι η λύση στο πρόβλημα είναι αυτό που είπε ο Τσίπρας.
Εκλογές. Να φύγει αυτή η κυβέρνηση.
Αυτό θα λύσει όλα τα προβλήματα. -
Ο Στρατής στον Ευαγγελάτο δίνοντας οδηγίες οδήγησης σε πάγο. Μου άρεσε αυτό που είπε. Αν έχετε παλιό αυτοκίνητο χωρίς abs, αυτό που πρέπει να κάνετε όταν έχει πάγο είναι......να το κλειδώσετε!
Σωστός! -
Τι ωραία που είναι εκεί στο μαγευτικό Σαφχάουζεν.
-
Και συμφωνώ και διαφωνώ παγωμένε.
Δεν είναι αδιάφορη η οποία ευθύνη. Διότι αν ήταν τότε θα δούλευαν τζάμπα. Από την στιγμή που πληρώνεσαι για μια θέση ευθύνης όταν κάτι δεν πάει καλά στα θέματα ευθύνης σου τότε πολύ απλα....επωμίζεσαι την ευθύνη της θέσεως σου. -
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Και συμφωνώ και διαφωνώ παγωμένε.
Δεν είδα και διάφορη η ευθύνη διότι αν ήταν τότε θα δούλευαν τζάμπα? Από την στιγμή που πληρώνεσαι για μια θέση ευθύνης όταν κάτι δεν πάει καλά επωμίζεσαι την ευθύνη της θέσεως σου.Σωστό αυτό που λες, αλλά καθε φορά τα ίδια γινονται!
Ο κόσμος ταλαιπωρείται και μετά παίζουμε τους εισαγγελείς, το κομματικοποιούμε κλπ και τελικά δεν καταλήγουμε πουθενά!
Αυτοί είμαστε και μόνο χειρότερα θα γινεται λόγω της σφοδρότητας των καιρικών φαινομένων! -
Η ουσιαστική απόδοση ευθυνών με πρόστιμα, καθαίρεση, απόταξη κτλ από μια θέση που επιφέρει και μια κάποια βλάβη στο βιογραφικό του υπευθύνου είναι και ένα μέτρο εκτόνωσης του γενικού αισθήματος θυμού, απογοήτευσης κτλ.
Δηλαδή το να παράγεται τέτοια ταλαιπωρία και ο υπεύθυνος να περιμένει τον μισθό του για τη θέση ευθύνης του, λογικά θα επιφέρει μεγάλη δυσαρέσκεια.
Βέβαια θα πρέπει ο υπεύθυνος να μην ξαναπιάσει μια παρόμοια θεση ευθύνης αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα συζήτησης.
-
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Η ουσιαστική απόδοση ευθυνών με πρόστιμα, καθαίρεση, απόταξη κτλ από μια θέση που επιφέρει και μια κάποια βλάβη στο βιογραφικό του υπευθύνου είναι και ένα μέτρο εκτόνωσης του γενικού αισθήματος θυμού, απογοήτευσης κτλ.
Δηλαδή το να παράγεται τέτοια ταλαιπωρία και ο υπεύθυνος να περιμένει τον μισθό του για τη θέση ευθύνης του, λογικά θα επιφέρει μεγάλη δυσαρέσκεια.
Βέβαια θα πρέπει ο υπεύθυνος να μην ξαναπιάσει μια παρόμοια θεση ευθύνης αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα συζήτησης.
Οταν αποδιδεις ευθυνες πρέπει να ειναι αποτέλεσμα σωστής δικης και με αποσταση από το χρονικό σημειο του συμβάντος. Αλλωστε ολες οι ευθυνες εν προκειμένω είναι μερικές! Μόνο οποιος αποφασίσε να μην κανει lockdown τη Δευτέρα έχει ακέραια την ευθύνη!
Καθε εν θερμω "αποδοση ευθυνών" δεν διαφέρει από θυσία στην αρένα!
-
Σωστά, αλλά και η μεγάλη χρονική απόσταση από το συμβάν κατά την απόδοση ευθυνών επιφέρει μια κοινωνική λήθη, και τελικά έχουμε συνεχώς τους ιδιους ανθρώπους να ανακυκλώνονται στις ιδιες θέσεις. Μετά λέμε πως η χώρα δεν αλλάζει κτλ.
Άλλωστε τέτοιες θέσεις δεν είναι φτιαγμένες για να πάρει κάποιος σύνταξη. Έχουν περιορισμένο χρονικό ορίζοντα. Τόσο όσο υπάρχει η εκάστοτε κυβέρνηση ή οσο τα πεπραγμένα τους τους το επιτρέπουν.
-
@iceman7 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Το ένα και μοναδικό λάθος που αν δεν γινόταν θα είχε αλλάξει όλη η εικόνα ήταν ότι έμεινε κανονική εργάσιμη η Δευτέρα.
Όσοι παρακολουθούμε sites καιρού είχαμε δει τι θα γινόταν ακόμα και ότι δεν θα μπορούσαμε να γυρίσουμε σπίτι (λες και διάβαζες το ΣΚ τα ρεπορτάζ της Δευτέρας και Τρίτης). (Προσωπικά αν και έκανα μαλακια που κατέβηκα ήμουν σε αναμμένα κάρβουνα μέχρι να την κάνω και έφυγα με πλάνο, στάθηκα βέβαια και τυχερός).
Αλλά μας έφαγε η μαλακια μην σταματήσει η οικονομία και πιπες. Λες και δυο χρονια τώρα πάμε τρένο με την πανδημία και θα παθαίναμε τίποτα.
Δόξα τω Θεω που ήταν κλειστά τα σχολεία και δεν ταλαιπωρήθηκαν παιδακια και δεν είχαμε σκηνές αλλοφροσύνης με γονεις να σπεύδουν να πάρουν τα παιδια τους και να κολλάνε όλοι μαζί στους πάγους.Όχι βέβαια ότι μας πιάνεις και πουθενά! Θυμάμαι μου
έλεγε την Κυριακή ένας φίλος «μας *****αν με τα σχολεία κλειστά» και τη Δευτέρα μου έλεγε πάλι καλά που έκλεισαν.Δεδομένων των ελλείψεων σε μέσα και συντονισμό είναι προτιμότερο το lockdown σε κάθε υποψία σοβαρών φαινομένων. Και κάπου είναι λογικό γιατί δεν μπορεί μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα που δεν ήταν επι τόσα χρονια στο επίκεντρο των έντονων φαινομένων να έχει επαρκή εξοπλισμό και για τις φωτιές και για τους χιονιάδες.
Ποτε δεν θα έχουμε αρκετά μέσα και ποτε δεν θα μπορέσουμε να λειτουργούμε as usual στο μέσο οποιασδήποτε σοβαρης κακοκαιρίας.
Ας το δεχτούμε και ας έχουμε τουλάχιστον στο δρόμο μόνο όσους πραγματικά χρειάζονται.
Τι σημασία έχει να μείνει μια μέρα κλειστή η εθνική οδός ή τα μαγαζιά;
Περισσότερο πρέπει να ενδιαφέρει να μπορεί η κοινωνία και η οικονομία να επανέλθουν σε κανονικούς ρυθμούς όσο το δυνατόν πιο γρήγορα.
Νομίζω εκεί πρέπει να επικεντρωθεί ο σχεδιασμός του κράτους.
Τη φύση δεν τη νικάς.
Έχεις εργαλεία να προβλέψεις εγκαίρως το κακό και μετά να επανέλθεις γρήγορα.Τα υπόλοιπα για πολιτικές ευθύνες, αποζημιώσεις, ποιος φταίει ή όχι, αν δίπλωσαν φορτηγά, αν έπρεπε να έχουμε 4Χ4 ή αλυσιδες ή χιονολαστιχα στο λεκανοπέδιο κλπ είναι αδιάφορο.
Τη Δευτέρα 24/1 έπρεπε να είχαμε lockdown.
+1000
-
@iceman7 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Η ουσιαστική απόδοση ευθυνών με πρόστιμα, καθαίρεση, απόταξη κτλ από μια θέση που επιφέρει και μια κάποια βλάβη στο βιογραφικό του υπευθύνου είναι και ένα μέτρο εκτόνωσης του γενικού αισθήματος θυμού, απογοήτευσης κτλ.
Δηλαδή το να παράγεται τέτοια ταλαιπωρία και ο υπεύθυνος να περιμένει τον μισθό του για τη θέση ευθύνης του, λογικά θα επιφέρει μεγάλη δυσαρέσκεια.
Βέβαια θα πρέπει ο υπεύθυνος να μην ξαναπιάσει μια παρόμοια θεση ευθύνης αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα συζήτησης.
Οταν αποδιδεις ευθυνες πρέπει να ειναι αποτέλεσμα σωστής δικης και με αποσταση από το χρονικό σημειο του συμβάντος. Αλλωστε ολες οι ευθυνες εν προκειμένω είναι μερικές! Μόνο οποιος αποφασίσε να μην κανει lockdown τη Δευτέρα έχει ακέραια την ευθύνη!
Καθε εν θερμω "αποδοση ευθυνών" δεν διαφέρει από θυσία στην αρένα!
Εδώ όμως διαφωνώ.
Δεν έχουμε να κάνουμε με εγκληματίες , άρα καμία χρονική απόσταση δεν χρειάζεται.Εχουμε να κάνουμε υποτίθεται με επαγγελματίες που πληρώνονται για να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις.
Δεν τις πήραν , θα πάρουν άμεσα τις ευθύνες τους και βέβαια την τιμωρία τους.
Ετσι γίνεται σε όλα τα σοβαρά κράτη.
Θυμάστε το σκηνικό με τον διοικητή της Ελβετικής κεντρικής τράπεζας, που είπε το βράδυ στην γυναίκα του ότι θα αλλάξει η ισοτιμία και αυτή η ηλίθια έπαιξε ηλεκτρονικά κάτι συναλλαγές και έβγαλε 500-1000 ευρώ την επομένη ? Αμέσως την τσίμπησε το σύστημα και την επομένη ο διοικητής παραιτήθηκε...
Αλλά ξέχασα η Ελβετία είναι μια χώρα με δεξιούς πολιτικούς που δεν τους ξέρει κανείς....
Για αυτό έχουν στείλει εδώ όλους τους αδέξιους....
-
Το lockdown είναι περίεργη έννοια. Πως ορίζεται το lockdown και ποιους αφορά; Αφορά όλους τους πολίτες; Αφορά μόνο τους δημοσίους υπαλλήλους; Αφορά μόνο όσους κάνουν κουμάντο στην εργασία τους ή στις υποχρεώσεις τους;
Ακόμη και η αργία που κήρυξε επίσημα το κράτος στην ουσία αφορούσε κάποιους δημοσίους υπαλλήλους. Αν δεν υπήρχε τόσο χιόνι έξω πάλι θα έψαχναν τρόπο χιλιάδες ιδιωτικοί υπάλληλοι να πάνε στην εργασία τους. Άλλωστε αυτό μου έλεγε σήμερα μία κοπελιά στο σούπερ μάρκετ. Και χθες και σήμερα κανονικά στο πόστο της από τις 9 το πρωί μέχρι το απόγευμα.
Στην Αττική επίσης παρατηρήθηκε το φαινόμενο να δίνεται εντολή να φύγουν από την εργασία τους οι υπάλληλοι στις 12 το μεσημέρι και αντί να πάνε σπίτι να κάτσουν, πήραν τα αυτοκίνητα και έτρεχαν στα χιόνια, στις καφετέριες και στα μαγαζιά για βόλτα και γενικά όπου του καπνίσει του καθενός.
Είναι πολύ δύσκολο να γίνει περιορισμός μετακινήσεων. Είναι ακατόρθωτο.
-
Ωχ!!!!! έδειξε μάλλον τον γάτο στον άλφα.
Ένα μαύρο βιταρα σαν τρανσφορμερ πήγαινε με χίλια....μετά κόπηκε το πλάνο. -
@criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@iceman7 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
@lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:
Η ουσιαστική απόδοση ευθυνών με πρόστιμα, καθαίρεση, απόταξη κτλ από μια θέση που επιφέρει και μια κάποια βλάβη στο βιογραφικό του υπευθύνου είναι και ένα μέτρο εκτόνωσης του γενικού αισθήματος θυμού, απογοήτευσης κτλ.
Δηλαδή το να παράγεται τέτοια ταλαιπωρία και ο υπεύθυνος να περιμένει τον μισθό του για τη θέση ευθύνης του, λογικά θα επιφέρει μεγάλη δυσαρέσκεια.
Βέβαια θα πρέπει ο υπεύθυνος να μην ξαναπιάσει μια παρόμοια θεση ευθύνης αλλά αυτό είναι μεγάλο θέμα συζήτησης.
Οταν αποδιδεις ευθυνες πρέπει να ειναι αποτέλεσμα σωστής δικης και με αποσταση από το χρονικό σημειο του συμβάντος. Αλλωστε ολες οι ευθυνες εν προκειμένω είναι μερικές! Μόνο οποιος αποφασίσε να μην κανει lockdown τη Δευτέρα έχει ακέραια την ευθύνη!
Καθε εν θερμω "αποδοση ευθυνών" δεν διαφέρει από θυσία στην αρένα!
Εδώ όμως διαφωνώ.
Δεν έχουμε να κάνουμε με εγκληματίες , άρα καμία χρονική απόσταση δεν χρειάζεται.Εχουμε να κάνουμε υποτίθεται με επαγγελματίες που πληρώνονται για να παίρνουν τις σωστές αποφάσεις.
Δεν τις πήραν , θα πάρουν άμεσα τις ευθύνες τους και βέβαια την τιμωρία τους.
Ετσι γίνεται σε όλα τα σοβαρά κράτη.
Θυμάστε το σκηνικό με τον διοικητή της Ελβετικής κεντρικής τράπεζας, που είπε το βράδυ στην γυναίκα του ότι θα αλλάξει η ισοτιμία και αυτή η ηλίθια έπαιξε ηλεκτρονικά κάτι συναλλαγές και έβγαλε 500-1000 ευρώ την επομένη ? Αμέσως την τσίμπησε το σύστημα και την επομένη ο διοικητής παραιτήθηκε...
Αλλά ξέχασα η Ελβετία είναι μια χώρα με δεξιούς πολιτικούς που δεν τους ξέρει κανείς....
Για αυτό έχουν στείλει εδώ όλους τους αδέξιους....
Και εγώ συμφωνώ με όσα λες αλλά όλες οι ευθύνες εν προκειμενω έπονται της βασικής αρχικής. Μετά και το Θεό να ειχες φέρει δεν νομίζω ότι θα άλλαζε κάτι.
Την πλήρωσε τώρα ο διευθύνων από το 1999 της ΑΟ που μπορεί να πλήρωσε και τίποτα άλλο μιας και εκεί γίνεται χαμός με τους τσακωμούς των μετόχων.Εγώ αναφερόμουν στην απόδοση ευθυνών αστικών και ποινικών οποτε και αναφέρθηκα στο γενικό κανόνα που πρέπει να διέπει κάθε κράτος δικαίου.
-
Οι αστικές και ποινικές είναι κατ΄ έγκληση μάλλον, αφού δεν είχαμε τραυματισμούς ή θανάτους.
Εγώ μιλάω για τις πολιτικές και τις πειθαρχικές ευθύνες. Αυτές μπορούν να είναι άμεσες.
-
Oι πολιτικές ευθύνες τι είναι; Θα συνεχίσει μέχρι να χάσει τις επόμενες εθνικές,αυτοδιοικητικές-δημοτικές εκλογές; Ή θα λέει ένα "αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη" και "συγγνώμη" και καθαρίσαμε;
Όχι,προσωπικά δεν αρκεί και δεν αναγνωρίζω την έννοια πολιτική ευθύνη άνευ συνεπειών. Μόνο ποινική,αστική και/ή πειθαρχική ευθύνη με κυρώσεις αποδέχομαι.
-
Διαβάζω τις τοποθετήσεις που έχουν γίνει από εχθές εδώ και απορώ με κάποια πράγματα.
Είναι παράλογο να θεωρώ αυτονόητο σε μια τέτοια κακοκαιρία που έχει προβλεφθεί με ακρίβεια , να υπάρχει ένα σχέδιο αρχικά από την περιφέρεια για άμεση παρέμβαση με το που πέσει το πρώτο χιόνι σε 50-60 καίρια σημεία σε δρόμους και λεωφόρους της Αττικής , -μια περιοχή με τον μισό πληθυσμό της χώρας τους περισσότερους πόρους σε ένστολο προσωπικό ,υπαλλήλους περιφέρειας και υπουργείων , μηχανημάτων και εξοπλισμό - σε συνεργασία με πολιτική προστασία και τροχαία , να κλείσει λίγο ο δρόμος και να μπουν αλατιερες και εκχιονιστικα , όσα διαθέτει η περιφέρεια , εκμισθωμενα τροποποιημένα ιδιωτών , και μηχανήματα του στρατού και πυροσβεστικής με προσωπικό έτοιμα για τα πολύ δύσκολα.
Αντίστοιχα και σε κάθε Δήμο προετοιμασία και σχέδιο από τον δήμαρχο για επεμβαση σε 20-30 καιρια σημεία σε επιφυλακή με το πρώτο χιόνι να ρυθμιστεί η κίνηση και να πέσει αλάτι και εκχιονισμος με επίσης κάποια μισθωμένα μηχανήματα.
Καλά για την ΑΟ δεν το συζητώ , δεν υπάρχει η παραμικρή δικαιολογία, είναι στο job description η αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων και να μην υπάρχει ούτε ζωάκι εγκλωβισμένο , όχι αυτοκίνητο.
Είναι όλα αυτά τα πράγματα τόσο δύσκολα ώστε να χρειάζεται πλήρης αναδιοργάνωση του Κράτους και επιπλέον πόροι;;
Δηλαδή στις φοβερές και τρομερές συσκέψεις επι συσκέψεων των υπευθύνων τι στο διάολο συζητούν και αποφασίζουν;
Μήπως τελικά είμαστε πραγματικά άχρηστοι και ανίκανοι μέχρι το μεδούλι , δηλαδή έχουμε θέμα πραγματικό χαμηλού IQ και κατανόησης σαν λαός , μια συλλογική κατάθλιψη , έχουμε παραιτηθεί τελείως;
Το γεγονός πως δεν έχει βγει ούτε ένας στους 100 στα στενά και στις εισόδους των πολυκατοικιών να καθαρίσει τα πεζοδρόμια και να ξεχιονισει το αυτοκίνητο του με έχει ρίξει σε μεγάλη σκέψη για την μιζέρια που μας μαστίζει ως κοινωνία.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!