Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 121
    • 122
    • 123
    • 124
    • 125
    • 243
    • 244
    • 123 / 244
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    4866
    129966
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by panormus772

      Kι εδώ ένα άλλο -γαλλικό πάλι- review:
      https://www.caradisiac.com/essai-suzuki-vitara-1-5-dualjet-hybrid-2022-electrifie-et-bonifie-194132.htm
      Πάνω-κάτω τα ίδια λέει για τα συν και τα πλην του,με μόνη διαφορά ότι αυτοί στο τέτρα (μάλλον είναι το ίδιο αμάξι) σε εκτός πόλης έγραψαν κατανάλωση 6,7lt/100.

      piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • piliourits
        piliourits @panormus772 last edited by

        @panormus772 said in Suzuki Vitara 2015:

        Kι εδώ ένα άλλο -γαλλικό πάλι- review:
        https://www.caradisiac.com/essai-suzuki-vitara-1-5-dualjet-hybrid-2022-electrifie-et-bonifie-194132.htm
        Πάνω-κάτω τα ίδια λέει για τα συν και τα πλην του,με μόνη διαφορά ότι αυτοί στο τέτρα (μάλλον είναι το ίδιο αμάξι) σε εκτός πόλης έγραψαν κατανάλωση 6,7lt/100.

        Πολύ θάψιμο του ρίχνουν.
        Στο προηγούμενο Βιτάρα το πολύ πολύ να έκαναν παρατηρήσεις για την εμφάνιση οι δοκιμαστές, σε όλους τους τομείς ήταν ψηλά, αλλά όχι πια...

        Mountains all around me, reaching out to heaven...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • piliourits
          piliourits last edited by

          Εντάξει εγώ δεν ψάχνω αμάξι, αλλά μετά τα νέα για το βίταρα μπήκα και κοιτάζω το S-Cross.
          Στην τιμή και τον εξοπλισμό του και με ανανεωμένη εμφάνιση, είναι ίσως από τα πολύ vfm αυτοκίνητα!

          tkin, ευκαιρία, με 10-12 χιλιαρικάκια διαφορά, αν ζεις χωρίς ντίζελ, πας σε ένα πλήρες καινούριο αυτόματο GL+

          Mountains all around me, reaching out to heaven...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • A
            antoniokon last edited by

            S-cross GL+ αυτόματο έχει 24.870 .....

            Με ποιό έχει διαφορά 10-12 χιλιάδες?

            piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits @antoniokon last edited by

              @antoniokon said in Suzuki Vitara 2015:

              S-cross GL+ αυτόματο έχει 24.870 .....

              Με ποιό έχει διαφορά 10-12 χιλιάδες?

              Με το παλιό του 🙂 που σε αυτή την περίσταση θα πωληθεί μια χαρά ιδιωτικά

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tsek last edited by

                Μόλις είδα από κοντά το Vitara GL+ ...σκέτη απογοήτευση! εξωτερικά ομορφούλι, ως εκεί όμως!
                Άνοιξα τις πίσω πόρτες και ακουγόταν λες και άνοιγα το cinquencento του 99. Ένας ξερός ήχος από λαμαρίνα. Όταν πήγα να της κλείσω...δεν....με τίποτα...ήθελε δύναμη! 3 φορές προσπάθεια για να κλείσει η πόρτα!
                Έκατσα πίσω (1,85μ) και το κεφάλι μου έβρισκε οροφή χωρίς να τεντωθώ, με μικρή καμπούρα. Τα πίσω προσκέφαλα κατεβασμένα ήταν στη μέση από την πλάτη μου. Άρα για ενήλικες πίσω είναι πιο πολύ για τιμωρία.
                Σκληρά πλαστικά παντού, τουλάχιστον δε παρατήρησα κάπου να είναι μαλακό και τέλος ο τεμπέλης για το χέρι ερχόταν μπρος πίσω αλλά δε κατάφερα να τον ανοίξω, αν ανοίγει!Αποθηκευτικοί χώροι λίγοι και μικροί, και αν δεν ανοίγει ο τεμπέλης τότε μιλάμε για απειροελάχιστους. Οπότε φεύγει απ΄το bucketlist και εν αναμονή το scross σε full hybrid.

                P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Ακριβως ιδιες ηταν και οι δικες μου εντυπωσεις. Τενεκες απο τους λιγους οπως δυστυχως τα περισσοτερα Suzuki. Πολυ θα ηθελα να παρω ενα 4κινητο για τις δραστηριοτητες μου αλλα δε θα αντεχα με τπτ καθημερινοτητα με αυτο το αυτοκινητο. Ασθενικό μοτερ, μετριοι χωροι, τσιμπημενη τιμη (GLX 4x4 auto) και γενικα μονοδιαστατο αυτοκινητο. Δε βλεπω το λογο να το προτιμησει καποιος εναντι ενος Duster πχ, περαν των συστηματων ανεσης και ασφαλειας που εχει.

                  Ναι ειναι οικονομικο, εχει αρκετα καλη κυλιση και στησιμο αλλα ως εκει. Ειναι και θα πρεπει να αντιμετωπιζεται ως μια budget επιλογη αλλα χωρις την αναλογη τιμη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    tsek last edited by

                    Έχοντας ένα swift στην οικογένεια την τελευταία 10ετία, ήξερα τι να περιμένω. Δεν περίμενα να έχει LED φως καμπίνας, ούτε πολυτέλειες, αλλά εδώ μιλάμε για βήματα πίσω! αντί να εξελιχθεί ή έστω να παραμείνει σταθερή σε κάποια στάνταρ, έκανε βήματα πίσω σαν να θέλει να βγει από την αγορά εσκεμμένα.
                    Και ναι, οικονομικά και με βάση τον εξοπλισμό φαινόταν λουκούμι αν και με προειδοποιήσαν εδω μέσα ότι το full hybrid δεν θα έχει σχέση με τα Toyota, όμως νοιώθω πραγματικά ότι ήταν χάσιμο χρόνου ακόμα και που το είδα.
                    Τώρα καταλαβαίνω το @gatoz για τα σχόλια του στο Vitara

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      panormus772 @tsek last edited by

                      @tsek said in Suzuki Vitara 2015:

                      Μόλις είδα από κοντά το Vitara GL+ ...σκέτη απογοήτευση! εξωτερικά ομορφούλι, ως εκεί όμως!
                      Άνοιξα τις πίσω πόρτες και ακουγόταν λες και άνοιγα το cinquencento του 99. Ένας ξερός ήχος από λαμαρίνα. Όταν πήγα να της κλείσω...δεν....με τίποτα...ήθελε δύναμη! 3 φορές προσπάθεια για να κλείσει η πόρτα!
                      Έκατσα πίσω (1,85μ) και το κεφάλι μου έβρισκε οροφή χωρίς να τεντωθώ, με μικρή καμπούρα. Τα πίσω προσκέφαλα κατεβασμένα ήταν στη μέση από την πλάτη μου. Άρα για ενήλικες πίσω είναι πιο πολύ για τιμωρία.
                      Σκληρά πλαστικά παντού, τουλάχιστον δε παρατήρησα κάπου να είναι μαλακό και τέλος ο τεμπέλης για το χέρι ερχόταν μπρος πίσω αλλά δε κατάφερα να τον ανοίξω, αν ανοίγει!Αποθηκευτικοί χώροι λίγοι και μικροί, και αν δεν ανοίγει ο τεμπέλης τότε μιλάμε για απειροελάχιστους. Οπότε φεύγει απ΄το bucketlist και εν αναμονή το scross σε full hybrid.

                      O τεμπέλης ανοίγει κι είναι και αρκετά βαθύς (είναι ίδιος με του Scross,αλλά σ'αυτό το τελευταίο, έχει κι επιπλέον μία θύρα usb μέσα).Επίσης,δεν εμποδίζει το manual λεβιέ ταχυτήτων, αρκετά αναπαυτικός και πλατύς για να χωρά και το χέρι του συνοδηγού.
                      Μάλιστα για να λέμε την αλήθεια,μπορεί να προσάψεις στο αμάξι τα μείον που λες,αλλά το υποβραχιόνιο είναι από τα πιο βολικά που υπάρχουν σε σχέση με ιταλικά,γαλλικά,γερμανικά κι άλλα γιαπωνέζικα (π.χ. yaris cross)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator last edited by

                        Περιμέντε θα σας περιλάβει ο γάτος για το Βιτάρα...!!!

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • dimitriscsd
                          dimitriscsd last edited by dimitriscsd

                          Εγώ πάντως 1.86 πίσω στο Vitara έκατσα άνετα. Ούτε στο ταβάνι έβρισκα ούτε τα κατεβασμένα προσκέφαλα με ενοχλούσαν (... διότι τα σήκωσα!)

                          Επίσης... Ασθενικό μοτέρ; Για ποιο μοτέρ μιλάτε; Το 1.4 Turbo μόνο ασθενικό δε το λές. Για το καινούριο 1.5 full hybrid δεν γνωρίζω.

                          Τα πλαστικά όντως δεν είναι μαλακά (αδιάφορο), και οι χώροι πέραν του υποβραχιωνίου (που είναι ικανοποιητικότατο) όντως είναι λίγοι. Ανάλογα βέβαια και από τι όχημα έρχεσαι...

                          Όσο για την αίσθηση της πόρτας κτλ, που να δείτε και κανένα Yaris...

                          Για την σύγκριση με το Duster, λόγοι να προτιμήσει κανείς το Vitara υπάρχουν. Μπορεί να μη σου κάνει ή να μη θες πετρέλαιο, να θέλεις αυτόματο κιβώτιο και την μεγαλύτερη ασφάλεια που παρέχει το Suzuki.

                          Πάντως και εγώ μόνο GLX θα έπαιρνα σε Vitara. Το GL+ δεν μου άρεσε.

                          T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            tsek last edited by

                            Με απογοήτευσαν τόσο πολύ τα άλλα, που ίσως να είχε όντως βολικό τεμπέλη και να μη του έδωσα τη δέουσα σημασία. Πάντως σε γενικές γραμμές μου άφησε κακή εντύπωση. Το πορτμπαγκάζ για παράδειγμα μου άρεσε που είχε διπλό πάτο, αλλά αυτό. Θα προτιμούσα να είχε 1000€ παραπάνω και να έβλεπα/αισθανόμουνα την ποιότητα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Για να το πούμε κι αλλιώς, το GLX 4x4 Auto που ζητάει 29.5Κ, δε δικαιολογεί πουθενά αυτά τα χρήματα. Δεν αρκεί η 4κίνηση και το σχεδόν μονοπώλιο που έχει ως μοντέλο για να δικαιολογήσει αυτές τις τιμές. Στα 25Κ θα δικαιολογούσα και τα πλαστικά μέσα και τις τενεκεδένιες πόρτες και το παλιακό 6αρι κιβώτιο και τους μέτριους χώρους. Επίσης μην ξαχνάμε και το downgrade σε επιδόσεις και ιπποδύναμη...δεν είδα να πέφτει αναλόγως και η τιμή...

                              fanis75 dimitriscsd 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @stefan147 last edited by

                                @stefan147 said in Suzuki Vitara 2015:

                                Για να το πούμε κι αλλιώς, το GLX 4x4 Auto που ζητάει 29.5Κ, δε δικαιολογεί πουθενά αυτά τα χρήματα. Δεν αρκεί η 4κίνηση και το σχεδόν μονοπώλιο που έχει ως μοντέλο για να δικαιολογήσει αυτές τις τιμές. Στα 25Κ θα δικαιολογούσα και τα πλαστικά μέσα και τις τενεκεδένιες πόρτες και το παλιακό 6αρι κιβώτιο και τους μέτριους χώρους. Επίσης μην ξαχνάμε και το downgrade σε επιδόσεις και ιπποδύναμη...δεν είδα να πέφτει αναλόγως και η τιμή...

                                Ο Γάτος θα διαφωνήσει μαζί σου 1000%. Λόγω χρηστικότητας και δυνατοτήτων...αφού πάει εκεί που δεν πάνε οχήματα των 55.000€, οπότε με αυτό το σκεπτικό τα αξίζει. Ειναι καθαρά θέμα οπτικής...εαν ρωτήσεις τον Τεό θα σου πει ότι το προτιμάει 100 φορές από το 3008 που έχει.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • dimitriscsd
                                  dimitriscsd @stefan147 last edited by

                                  @stefan147 said in Suzuki Vitara 2015:

                                  Για να το πούμε κι αλλιώς, το GLX 4x4 Auto που ζητάει 29.5Κ, δε δικαιολογεί πουθενά αυτά τα χρήματα. Δεν αρκεί η 4κίνηση και το σχεδόν μονοπώλιο που έχει ως μοντέλο για να δικαιολογήσει αυτές τις τιμές. Στα 25Κ θα δικαιολογούσα και τα πλαστικά μέσα και τις τενεκεδένιες πόρτες και το παλιακό 6αρι κιβώτιο και τους μέτριους χώρους. Επίσης μην ξαχνάμε και το downgrade σε επιδόσεις και ιπποδύναμη...δεν είδα να πέφτει αναλόγως και η τιμή...

                                  Ξεκαθαρίζεις σε παρακαλώ σε ποιο μοντέλο αναφέρεσαι; Φαντάζομαι για το full hybrid μιλάς, οπότε δεν έχω άποψη για τις επιδόσεις και το μοτέρ.

                                  Για τα υπόλοιπα περί τιμών... Καλά δε βλέπετε τι γίνεται; Πως να κόψουν τιμές όταν το Duster έχει φτασει.... 26 χιλιάρικα;

                                  Όλα ανεβαίνουν. Κανένα δε πέφτει.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tsek @dimitriscsd last edited by tsek

                                    @dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:

                                    Εγώ πάντως 1.86 πίσω στο Vitara έκατσα άνετα

                                    7e4de5fa-8d8c-41d9-9f74-10a8073f7d5c-image.png

                                    Δε θα το έλεγα - Άσε που με παχαίνει αυτό το αμάξι!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • S
                                      stefan147 @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in Suzuki Vitara 2015:

                                      @stefan147 said in Suzuki Vitara 2015:

                                      Για να το πούμε κι αλλιώς, το GLX 4x4 Auto που ζητάει 29.5Κ, δε δικαιολογεί πουθενά αυτά τα χρήματα. Δεν αρκεί η 4κίνηση και το σχεδόν μονοπώλιο που έχει ως μοντέλο για να δικαιολογήσει αυτές τις τιμές. Στα 25Κ θα δικαιολογούσα και τα πλαστικά μέσα και τις τενεκεδένιες πόρτες και το παλιακό 6αρι κιβώτιο και τους μέτριους χώρους. Επίσης μην ξαχνάμε και το downgrade σε επιδόσεις και ιπποδύναμη...δεν είδα να πέφτει αναλόγως και η τιμή...

                                      Ο Γάτος θα διαφωνήσει μαζί σου 1000%. Λόγω χρηστικότητας και δυνατοτήτων...αφού πάει εκεί που δεν πάνε οχήματα των 55.000€, οπότε με αυτό το σκεπτικό τα αξίζει. Ειναι καθαρά θέμα οπτικής...εαν ρωτήσεις τον Τεό θα σου πει ότι το προτιμάει 100 φορές από το 3008 που έχει.

                                      Γι' αυτό ακριβώς και το χαρακτήρισα μονοδιάστατο. Κάνει μόνο ένα πράγμα καλά κι αυτό που κάνει καλά το χρειάζεται και τελικά το χρησιμοποιεί ένα πολύ μικρό ποσοστό των αγοραστών του. Οι περισσότεροι (κάνει τεράστιες πωλήσεις μην ξεχνάμε) το επιλέγουν από κεκτημένη ταχύτητα ή άγνοια, όπως πχ με τα αντίστοιχα Toyotα. Προφανώς υπάρχουν και λίγοι που όντως χρειάζονται στις εκτός δρόμου ικανότητες και το παίρνουν απολύτως συνειδητά. Κι εγώ όταν χρειάστηκα εκτός δρόμου αμάξι να πάω σε ένα μποστάνι του πεθερού μου στην πολύ ορεινή Κορινθία, ένα Vitara 1.6D 4x4 πήρα και πήγα. Δεν πήρα το Countryman που είχα ακριβώς δίπλα του.

                                      Οπότε είναι αρκετά αντικειμενικό αυτό που λέω νομίζω και προφανώς και αντιλαμβάνομαι και διαφορετικές οπτικές και ανάγκες/επιθυμίες του καθενός.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stefan147 @dimitriscsd last edited by

                                        @dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:

                                        @stefan147 said in Suzuki Vitara 2015:

                                        Για να το πούμε κι αλλιώς, το GLX 4x4 Auto που ζητάει 29.5Κ, δε δικαιολογεί πουθενά αυτά τα χρήματα. Δεν αρκεί η 4κίνηση και το σχεδόν μονοπώλιο που έχει ως μοντέλο για να δικαιολογήσει αυτές τις τιμές. Στα 25Κ θα δικαιολογούσα και τα πλαστικά μέσα και τις τενεκεδένιες πόρτες και το παλιακό 6αρι κιβώτιο και τους μέτριους χώρους. Επίσης μην ξαχνάμε και το downgrade σε επιδόσεις και ιπποδύναμη...δεν είδα να πέφτει αναλόγως και η τιμή...

                                        Ξεκαθαρίζεις σε παρακαλώ σε ποιο μοντέλο αναφέρεσαι; Φαντάζομαι για το full hybrid μιλάς, οπότε δεν έχω άποψη για τις επιδόσεις και το μοτέρ.

                                        Για τα υπόλοιπα περί τιμών... Καλά δε βλέπετε τι γίνεται; Πως να κόψουν τιμές όταν το Duster έχει φτασει.... 26 χιλιάρικα;

                                        Όλα ανεβαίνουν. Κανένα δε πέφτει.

                                        Για το mild hybrid λέω με τα 129 άλογα που πλέον γίνανε 116 νομίζω. Προφανώς και ήταν ρητορική η απορία για την τιμή. Και σταθερή που έμεινε εντύπωση μου κάνει.

                                        Το βενζινοκίνητο και το πετρέλαιο, με τα 140 και τα 120 αντίστοιχα, ήταν αρκετά σβέλτα και σούπερ οικονομικά. Έκτοτε το αμάξι έχει κάνει μόνο downgrades. Βάρυνε, έγινε πιο αργό, λιγότερο οικονομικό, πληρώνει τέλη, δε βλέπω πουθενα βελτίωση.

                                        dimitriscsd 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • dimitriscsd
                                          dimitriscsd @stefan147 last edited by dimitriscsd

                                          @stefan147 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @dimitriscsd said in Suzuki Vitara 2015:

                                          @stefan147 said in Suzuki Vitara 2015:

                                          Για να το πούμε κι αλλιώς, το GLX 4x4 Auto που ζητάει 29.5Κ, δε δικαιολογεί πουθενά αυτά τα χρήματα. Δεν αρκεί η 4κίνηση και το σχεδόν μονοπώλιο που έχει ως μοντέλο για να δικαιολογήσει αυτές τις τιμές. Στα 25Κ θα δικαιολογούσα και τα πλαστικά μέσα και τις τενεκεδένιες πόρτες και το παλιακό 6αρι κιβώτιο και τους μέτριους χώρους. Επίσης μην ξαχνάμε και το downgrade σε επιδόσεις και ιπποδύναμη...δεν είδα να πέφτει αναλόγως και η τιμή...

                                          Ξεκαθαρίζεις σε παρακαλώ σε ποιο μοντέλο αναφέρεσαι; Φαντάζομαι για το full hybrid μιλάς, οπότε δεν έχω άποψη για τις επιδόσεις και το μοτέρ.

                                          Για τα υπόλοιπα περί τιμών... Καλά δε βλέπετε τι γίνεται; Πως να κόψουν τιμές όταν το Duster έχει φτασει.... 26 χιλιάρικα;

                                          Όλα ανεβαίνουν. Κανένα δε πέφτει.

                                          Για το mild hybrid λέω με τα 129 άλογα που πλέον γίνανε 116 νομίζω. Προφανώς και ήταν ρητορική η απορία για την τιμή. Και σταθερή που έμεινε εντύπωση μου κάνει.

                                          Το βενζινοκίνητο και το πετρέλαιο, με τα 140 και τα 120 αντίστοιχα, ήταν αρκετά σβέλτα και σούπερ οικονομικά. Έκτοτε το αμάξι έχει κάνει μόνο downgrades. Βάρυνε, έγινε πιο αργό, λιγότερο οικονομικό, πληρώνει τέλη, δε βλέπω πουθενα βελτίωση.

                                          116 έχει το νέο 1.5 full hybrid. Το mild hybrid 1.4Τ με τα 129 θα βγαίνει μόνο χειροκίνητο και δεν είναι καθόλου ασθενικό. Είναι μάλιστα πολύ καλό! Ναι το παλιό σκέτη βενζίνη με τα 140 ήταν πιο γρήγορο, αλλά έκαιγε και περισσότερο.

                                          Παλιακό κιβώτιο δηλαδή εννοούσες το αυτόματο του 1.4; Ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί (κυκλοφορούσε δηλαδή γιατί πλέον τέλος - Μόνο στο S Cross πλέον!) για τέτοιου είδους αμάξι στην αγορά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • georgemit
                                            georgemit last edited by

                                            Το vitara είναι για συνειδητοποιημένους όπως και το duster. Αν ξέρεις τι ζητάς θα μείνεις ικανοποιημένος, αν ζητάς φρου φρου και αρώματα δεν είναι για σένα.

                                            i30 160 N line!

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 123
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 243
                                            • 244
                                            • 123 / 244
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr