-
@nasosto said in Opel Astra 2021/22:
Μιλήστε βρε!
Ποιο μικρομεσαίο στα 28 χιλιάρικα είναι καλύτερο; Focus 155, BMW 118, Mazda 3, Megane 160, Leon 150.
-
@fanis75 said in Opel Astra 2021/22:
- Το e-CVT των υβριδικών είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ και χωρίς αυτό δεν γίνεται να λειτουργήσει το σύστημα της Τογιότα, το οποίο είναι απίστευτα προηγμένο...το καταλαβαίνεις όταν ζήσεις το αυτοκίνητο.
αυτό αξίζει να το αναπτύξεις παραπάνω, να καταλάβουμε τι εννοείς.. αν το έχεις κάνει ήδη σε άλλο ποστ, αν σου είναι εύκολο να δώσεις κάποιο λινκ. θενξ.
-
@ntou said in Opel Astra 2021/22:
αυτό αξίζει να το αναπτύξεις παραπάνω, να καταλάβουμε τι εννοείς.. αν το έχεις κάνει ήδη σε άλλο ποστ, αν σου είναι εύκολο να δώσεις κάποιο λινκ. θενξ.
Δεν θέλω να το κάνω στο θέμα του Άστρα. Τα έχω γράψει αναλυτικά στο θέμα της Κορόλα...μπορώ να τα ξαναγράψω. Αλλά υπάρχουν και φοβερά αναλυτικά βίντεο στο Youtube που το αναλύουν.
-
@realzeus said in Opel Astra 2021/22:
Ποιο μικρομεσαίο στα 28 χιλιάρικα είναι καλύτερο; Focus 155, BMW 118, Mazda 3, Megane 160, Leon 150.
Το Focus 182ps ναι προφανώς. Το 1000αρι των 155ps το οποίο δεν έχει ούτε το καλό κιβώτιο ούτε πολλαπλούς το βάζεις στα κορυφαία;
Εκτός αν έγραψες εκ παραδρομής Focus 155 και εννοούσες το 182ps. -
εαν στην Opel θελουν να χαντακωσουν το πλεον ευπωλητο μοντελο τους (μετα το Corsa) θα το τιμολογησουν ψηλα
πιστευω οτι θα επρεπε να σταθει καπου εκει γυρω στα 20k ωστε να μπορεσει να γραψει πωλησεις χωρις να κανιβαλισει Crossland και Mokka -
@sabas_thess said in Opel Astra 2021/22:
@realzeus said in Opel Astra 2021/22:
Ποιο μικρομεσαίο στα 28 χιλιάρικα είναι καλύτερο; Focus 155, BMW 118, Mazda 3, Megane 160, Leon 150.
Το Focus 182ps ναι προφανώς. Το 1000αρι των 155ps το οποίο δεν έχει ούτε το καλό κιβώτιο ούτε πολλαπλούς το βάζεις στα κορυφαία;
Εκτός αν έγραψες εκ παραδρομής Focus 155 και εννοούσες το 182ps.Σίγουρα το 182 είναι ακόμα καλύτερο Χρήστο, όμως και το 155 είναι στην κορυφή της κατηγορίας. Το Drive είχε κάνει ένα συγκριτικό σε πίστα ανάμεσα σε Focus με πολλαπλούς και ημιάκαμπτο και οι διαφορές ήταν απειροελάχιστες στους χρόνους. Η μεγαλύτερη διαφορά ήταν το πιο ρυθμίσιμο πίσω μέρος του Focus με πολλαπλούς, αλλά και με ημιάκαμπτο στην κορυφή της κατηγορίας είναι. Δεν είναι μόνο το hardware, αλλά πως το ρυθμίζεις και το χρησιμοποιείς. Άλλωστε τα περισσότερα της κατηγορίας ημιάκαμπτο έχουν πίσω. Όσο για το κιβώτιο, αναφερόμουν στο αυτόματο, με το νέο διοπλοσύμπλεκτο (που φοράνε και οι BMW/Mini αλλά και τα Renault), που έχει εξαιρετικές κριτικές.
-
-
Μιας και για το ξαδερφακι (308) έχουν βγει τιμές και έχουν ανοίξει και οι προπαραγγελιες, έχει μιλήσει κανείς με την αντιπροσωπεία μήπως έχει γίνει το ίδιο και εδώ?
-
Για όσους ενδιαφέρονται, σήμερα έλαβα απάντηση από το customer support, όπου με ενημέρωσαν ότι τα πρώτα αυτοκίνητα τα περιμένουν τέλη Απριλίου – αρχές Μαϊου, ενώ αντίστοιχα ο τιμοκατάλογος μάλλον θα είναι διαθέσιμος τέλη του μήνα με αρχές του επόμενου (φαντάζομαι για προπαραγγελίες).
Μένει να δούμε αν θα ακολουθήσει την πολιτική του Mokka και αν θα υπάρξουν καλύτερες τιμές για τις προπαραγγελίες, καθώς και αν θα το εντάξουν στο πρόγραμμα "Opel More". -
Το νέο Astra θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή του νέου 308. Άνευ του ηλίθιου πίνακα οργάνων της Peugeot, με καλύτερους χώρους και χαμηλότερη τιμή...
-
Επίσης έμαθα ότι οι προπαραγγελιες μάλλον θα ανοίξουν περί τα μέσα Φεβρουαρίου...
-
@lapin said in Opel Astra 2021/22:
Το νέο Astra θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή του νέου 308. Άνευ του ηλίθιου πίνακα οργάνων της Peugeot, με καλύτερους χώρους και χαμηλότερη τιμή...
Οι καλύτεροι χώροι του Astra έναντι του 308 προκύπτουν από κάπου ή απλά είναι λογικό συμπέρασμα με δεδομένη την εργονομική ιδιαιτερότητα της καμπίνας του 308; Ρωτάω γιατί από ότι θυμάμαι πάτωμα μεταξόνιο είναι τα ίδια.
-
@sabas_thess said in Opel Astra 2021/22:
@lapin said in Opel Astra 2021/22:
Το νέο Astra θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή του νέου 308. Άνευ του ηλίθιου πίνακα οργάνων της Peugeot, με καλύτερους χώρους και χαμηλότερη τιμή...
Οι καλύτεροι χώροι του Astra έναντι του 308 προκύπτουν από κάπου ή απλά είναι λογικό συμπέρασμα με δεδομένη την εργονομική ιδιαιτερότητα της καμπίνας του 308; Ρωτάω γιατί από ότι θυμάμαι πάτωμα μεταξόνιο είναι τα ίδια.
Στην καμπίνα με βάση τα βίντεο που έχω δει νομίζω ότι είναι τα ίδια. Απλά το Astra έχει καλύτερη εργονομία ως προς το infotainment και επίσης έχω την εντύπωση ότι έχει και λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Με βάση τα νούμερα βλέπω ότι το Astra έχει 422 λίτρα ενώ το 308 έχει 412.
-
@sabas_thess said in Opel Astra 2021/22:
@lapin said in Opel Astra 2021/22:
Το νέο Astra θα είναι η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή του νέου 308. Άνευ του ηλίθιου πίνακα οργάνων της Peugeot, με καλύτερους χώρους και χαμηλότερη τιμή...
Οι καλύτεροι χώροι του Astra έναντι του 308 προκύπτουν από κάπου ή απλά είναι λογικό συμπέρασμα με δεδομένη την εργονομική ιδιαιτερότητα της καμπίνας του 308; Ρωτάω γιατί από ότι θυμάμαι πάτωμα μεταξόνιο είναι τα ίδια.
"The 308 2022 is manufactured on the EMP2 modular platform, the same as the previous model and the same one used, for example, by the DS 4. The body measures 4.37 meters in length, 1.85 m in width and 1.44 m in height, making it 11.4 centimeters longer, 4.8 cm wider and 3.1 cm lower than the 308 2017. In addition, the wheelbase is 5.5 centimeters longer.
That gain does not affect the rear seats, where we have only measured one centimeter more legroom. If I, who measure just over 1.80 meters in height, place the driver's seat in my ideal position, I travel with some overwhelm in the rear seat: there is hardly any room for the knees or space to put my feet under the front seat. Therefore, the 308 is still an inadvisable model for those who require amplitude behind (this is perfectly reflected in our comparative table of measurements). Another drawback is that the access and exit of these squares is worse than in other models because of the shape of the door frame and how narrow the gap is through which the feet are introduced."
Επίσης, σε κάποιο άλλο άρθρο που τώρα δεν μπορώ να βρω, το νέο 308 αναφερόταν ως ένα από τα αυτοκίνητα που άφησε αρνητικές εντυπώσεις, λόγω του χαοτικού εσωτερικού σχεδιασμού, αφού ο δημοσιογράφος δεν μπορούσε με τίποτα να βρει μια θέση που να τον βολεύει με αυτό το τιμόνι που του έκρυβε τα πάντα.
-
Πέραν τούτου με προβληματίζουν τα δεδομένα ότι πλέον δεν δίνουν έξτρα μήκος στο μεταξόνιο στα sw στον όμιλο (στο 308 ΜΚ2 το μεταξόνιο ήταν σαφώς μεγαλύτερο στο SW από το hatchback κάτι που δεν ισχύει στο ΜΚ3). Άρα δεν υπάρχει "παράθυρο" ούτε για το SW για όσους θέλουν καλούς χώρους.
Ίσως βέβαια αυτό να είναι επιλογή της εταιρίας ώστε να ωθήσει αυτούς που θέλουν έξτρα χώρους στα SUVS που έχουν πολύ μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους λόγω (πολύ) υψηλής τιμολόγησης.
Βλέποντας δε την τιμολόγηση των Mokka/Grandland να φλερτάρουν επικίνδυνα με τα 2008/3008 αντίστοιχα δεν ξέρω αν υπάρχει ελπίδα για νορμάλ τιμές στο Astra. Και εξηγώ ότι τίμια προσωπικά θεωρώ την τιμολόγηση η οποία θα είναι χαμηλότερη των 308/Golf σε αντίστοιχες εκδόσεις, για ευνόητους λόγους...
-
Καλά στο Grandland (Χ) οι τιμές έχουν ξεφύγει. Από 20-21.000 που ξεκινούσε πριν το facelift πήγε στα 30.000+ με το facelift....
-
@lapin said in Opel Astra 2021/22:
Καλά στο Grandland (Χ) οι τιμές έχουν ξεφύγει. Από 20-21.000 που ξεκινούσε πριν το facelift πήγε στα 30.000+ με το facelift....
Τους πήρε πολλά ο Φουστάνος, από κάπου πρέπει να τα βγάλουν.
-
Αν θυμάστε το μόκα όταν είχε έρθει είχε πάρα πολύ καλή τιμολόγηση, ειδικά στη συνέχεια που το έβαλαν και στο πρόγραμμα Opel more άξιζε τρομερά! Εν συνεχεία βέβαια μάθαμε ότι οι συγκεκριμένες τιμές ήταν τιμές λανσαρισματος και ότι μετά θα έπαιρναν την άνοδο. Μόνο με κάτι παρόμοιο θεωρώ ότι θα πουλήσει το άστρα έναντι του 308.
-
Εχετε δικιο για τις αυξημενες τιμες της Opel (στο γενικοτερο πλαισιο αυξημενων τιμων)
Ειχα την εντυπωση οτι στο PSA, θα λειτουργουσε οπως η Skoda στην VW, δλδ πιο προσιτες τιμες με πιο "συμβατικο" ντιζαιν ωστε να προωθησει το κομψο VFM
Ως εκ τουτου θα περιμενα το Astra να ειναι αρκετα φτηνοτερο απο το 308Καλα για το Grandland οι τιμες ειναι απλα εξωπραγματικες, δλδ οκ ολικο το facelift μεσα εξω αλλα εαν ειναι να ανεβαινεις περιξ των 30κ σαφως υπαρχουν καλυτερα αυτοκινητα πιστευω
-
Λυπάμαι αλλά τα βλέπω αμφότερα καταδικασμένα σε χαμηλές πτήσεις πωλήσεων με την "λογική" τιμολογήσεων του ομίλου.
Αντί το άνοιγμα με την αγορά της Opel να γίνει προς όφελος του καταναλωτή ως vfm επιλογή αυτοί επέλεξαν να κάνουν ένα άτυπο rebranding ανεβάζοντας τις τιμές τους σε επίπεδα premium κατασκευαστών. Θα μπορούσαν άνετα να κάνουν την Opel "την δική τους Seat" ή αν θέλετε την δική τους Skoda ως πιο συντηρητική.
Ποιός και γιατί να πάρει ένα Astra/308 σε αυτά τα λεφτά όταν υπάρχει με λιγότερα χρήματα καλύτερο οδηγικά όχημα με καλύτερους χώρους και αντίστοιχα (περισσότερο κατ' εμέ) όμορφο όπως το Leon;
Ποιός να παραβλέψει το πακέτο απόδοσης/τιμής μιας αδιάφορης οδηγικά μεν αλλά σαφέστατα υπερπλήρους οικογενειακής επιλογής δε που ακούει στο όνομα Octavia Style;
Ίσως το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να θέλει κάποιος αποκλειστικά αυτόματο και να προτιμήσει την ασφάλεια του μετατροπέα ροπής απο το όποιο ρίσκο του DSG ξηρού τύπου.
ΥΓ: Δεν συζητάω καν για το Golf όταν πάρει σε λίγους μήνες την αναβάθμιση hard/software που θα διορθώσει κατά πολύ το βασικό του ζήτημα, ήτοι το προβληματικό infotainment. Ούτε την επιλογή Focus καθώς με βασικό κριτήριο το fun2drive τα Focus/Leon (& Golf για εμένα) δεν έχουν αντίπαλο όσο δεν παίζει Civic.
Opel Astra L (2021)