-
Αυτό θα είναι το 2ο, στο 4ο πρόγραμμα πιστεύω θα έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για τους περισσότερους. Μέχρι τότε θα έχουν περάσει 4-5 χρόνια και για κάνα Ami 2ε με βλέπω, ακόμη diesel-αρα για τα ταξίδια.
-
Και σιγά τις πωλήσεις το 80% leasing , και prive parking στην ζούλα με κώνους και αλυσίδα και κρυφή γραμμή φόρτισης από τον συντηρητή σε υπόγειο εμπορικού , βρε στέλεχος γκόλντεν ριτρίβερ ... ντροπή ! Αυτός θα γράψει μετά στα φόρα πόσα οικολογική - οικονομική είναι η ηλεκτροκίνηση ....
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η επίσημη απόδειξη ότι τα ηλεκτρικά, βραχυπρόθεσμα, χειροτερεύουν την υπερθέρμανση του πλανήτη, μέσα από στοιχεία της ίδιας της Polestar.
XC40 vs Polestar 2, εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε όρους ανάλυσης κύκλου ζωής. Προσέξτε πόσο παραπάνω διοξείδιο έχει το ηλεκτρικό όταν βγαίνει από το εργοστάσιο.
Σε άλλο διάγραμμα της ίδιας, με βάση το ευρωπαικό ενεργειακό μείγμα του 2020, το χρειάζεται να φτάσει τα 120.000 χλμ. για να πατσίσει το συμβατικό που καίει βενζίνη. Στα 200.000 χλμ. βέβαια το ηλεκτρικό έχει πάρει κεφάλι για τα καλά.
Είχε γίνει ντόρος παλιότερα και με άλλα αυτοκίνητα ότι συμβαίνει το ίδιο, π.χ. ένα ηλεκτρικό Γκόλφ, αλλά εδώ τα στοιχεία είναι επίσημα.μα αυτά είναι γνωστά. Αυτα για το σωσιμο του πλανήτη με ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καθαρα παραμίθια της χαλιμάς.
Πότε στην ιστορία του έκανε κάτι ο ανθρωπος που να έχει βάση κάτι άλλο από την κονόμα και το χρήμα??? Πότε? ΠΟΤΕ
αλλά πρέπει να παραμυθιάσουμε τους πάντες για να πουλήσουμε. ΘΕΜΙΤΟ. Εγω ηλεκτρικό θα πάρω και μαρέσουν αλλά όχι ότι θα το πάρω για την οικολογία και να παραμυθιάζω και γω τον εαυτό μου.
Ουτως ή άλλως όλα τα αυτοκίνητα να ήταν ηλεκτρικά, όλα να έπαιρναν ρεύμα από καθαρές πηγές ενέργειας (αχαχαχαχαχαχαχ κλαίω),........................... Μία βόλτα να κάνετε στην ΚΙΝΑ αρκει, που έχω πάει πάρα πολλές φορές και να δείτε την μόλυνση στον αέρα και στα ποτάμια και τις θάλασσες και τα εργοστάσια που υπάρχουν εκεί και πως πολλαπλασιάζονται , τι να κλάσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (ας υποθέσουμε ότι είναι καλύτερα για το περιβάλλον)?????
-
Στο Κεφαλάρι, τη Δροσιά και στα νεόκτιστα που θα κάνει ο Άδωνις στο Ελληνικό δεν έχει εργοστάσια ούτε μόλυνση, επειδή θα έχει ηλεΧτρικά αμάξια να εξοικονομούν ντηζελ για να ζεσταίνονται οι πισίνες.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
μα αυτά είναι γνωστά. Αυτα για το σωσιμο του πλανήτη με ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι καθαρα παραμίθια της χαλιμάς.
Πότε στην ιστορία του έκανε κάτι ο ανθρωπος που να έχει βάση κάτι άλλο από την κονόμα και το χρήμα??? Πότε? ΠΟΤΕ
αλλά πρέπει να παραμυθιάσουμε τους πάντες για να πουλήσουμε.
+1.000!!! Τα λέω και εγώ χρόνια τώρα....τα ηλεκτρικά βγήκαν γιατί πρέπει να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον των ανθρώπων για την κατανάλωση, όπως γίνεται με όλα τα καταναλωτικά αγαθά.
-
Δεν τρέχει τίποτα λέει, θα το κάνουν upgrade το firmware, clear cache και μετά θα περάσουν ένα ένα τα updates πριν το τελικό reset και μετά θα ζεσταθεί το κοκαλάκι τους αν βάλουν μέσω ip τη φουφού να καίει κάνα μισάωρο πριν την επιβίβαση, όπως μαζεύει αέρα νωρίς το πρωί ο τράκτορας που παρκάρουν καμιά φορά στη γειτονιά (και δε ξέρουμε και σε ποιο διαμέρισμα διανυκτερεύει ο οδηγός)...
-
Διάβασα ότι στο νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά η μέγιστη επιδότηση προς ιδιώτες θα αυξηθεί από 6Κ € που είναι τώρα σε 8Κ €. Ενδιαφέρον έχει να δούμε αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξηθούν…
-
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διάβασα ότι στο νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά η μέγιστη επιδότηση προς ιδιώτες θα αυξηθεί από 6Κ € που είναι τώρα σε 8Κ €. Ενδιαφέρον έχει να δούμε αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξηθούν…
8Κ? παρα πολλά μου φαίνονται. ΑΝ γίνει, ίσως είναι μία έμμεση επιβεβαίωση οτι το πρώτο πρόγραμμα δεν θεωρείται επιτυχημένο.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διάβασα ότι στο νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά η μέγιστη επιδότηση προς ιδιώτες θα αυξηθεί από 6Κ € που είναι τώρα σε 8Κ €. Ενδιαφέρον έχει να δούμε αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξηθούν…
8Κ? παρα πολλά μου φαίνονται. ΑΝ γίνει, ίσως είναι μία έμμεση επιβεβαίωση οτι το πρώτο πρόγραμμα δεν θεωρείται επιτυχημένο.
Κύριε @bekiaris ας μας έδιναν και εμάς για θερμικό επιδότηση 6.000 και θα έτριβαν τα ματάκια τους από τις πωλήσεις . Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το μέγεθος της επιδότησης αλλά το Parking για τη φόρτιση . Δεν βάζω την αυτονομία μέσα γιατί το 90% των χιλιομέτρων του μ/ο γίνεται εντός πόλεων , αλλά το parking για φόρτιση είναι το Ν1 θέμα .
-
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@jamesd said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Διάβασα ότι στο νέο πρόγραμμα κινούμαι ηλεκτρικά η μέγιστη επιδότηση προς ιδιώτες θα αυξηθεί από 6Κ € που είναι τώρα σε 8Κ €. Ενδιαφέρον έχει να δούμε αν οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξηθούν…
8Κ? παρα πολλά μου φαίνονται. ΑΝ γίνει, ίσως είναι μία έμμεση επιβεβαίωση οτι το πρώτο πρόγραμμα δεν θεωρείται επιτυχημένο.
Κύριε @bekiaris ας μας έδιναν και εμάς για θερμικό επιδότηση 6.000 και θα έτριβαν τα ματάκια τους από τις πωλήσεις . Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το μέγεθος της επιδότησης αλλά το Parking για τη φόρτιση . Δεν βάζω την αυτονομία μέσα γιατί το 90% των χιλιομέτρων του μ/ο γίνεται εντός πόλεων , αλλά το parking για φόρτιση είναι το Ν1 θέμα .
χμμ, ίσως για σας που ζείτε σε μια "πόλη" ακτίνας 50 χιλιομέτρων, τα περισσότερα χιλιόμετρα τα υπολογίζετε ως μέσα στη πόλη (και πάλι αττική οδός και τέτοια δεν είναι "αστική μετακίνηση"), αλλά εκτός Αττικής η καθημερινή αστική μετακίνηση είναι 5-15χλμ το πολύ, άντε τα διπλά με παιδιά σε σχολείο και δουλειά κλπ τις εργάσιμες, ενώ μια μέση βόλτα εκτός πόλης είναι 50-100χλμ το ελάχιστο κι ένα ταξιδάκι μετ' επιστροφής γράφει άνετα 500 χλμ για όλους μας...
το πρώτο πρόγραμμα εξηλεκτρισμού είναι προφανώς αποτυχημένο απ' τη στιγμή που ήταν μηδαμινος ο εξηλεκτρισμός των ταξί και οχημάτων διανομών/μεταφορών κι αγοράστηκαν μόνο λίγα "παιχνίδια" για σποραδικές οικογένειες που πληρούν τις προϋποθέσεις (οι οποίες έτσι κι αλλιώς δεν οδηγούσαν σαπάκια 20ετίας) και μερικά λήζινγκ βάση του "γιατί όχι" κυρίως ως φεβ για τους φορολογικούς λόγους, ενώ κατάφερε σε επαρχιακές πόλεις των 100+ χιλιάδων κατοίκων να δημιουργήσει 5 θέσεις φόρτισης, σαν παράδειγμα...
-
Tα πατίνια και τα ποδήλατα ήταν οι μόνοι που πήγαν καλά στο πρώτο 'Κινούμαι ηλεκτρικά'.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Tα πατίνια και τα ποδήλατα ήταν οι μόνοι που πήγαν καλά στο πρώτο 'Κινούμαι ηλεκτρικά'.
Ναι τουλάχιστον θα βγάλουν μεροκάματο οι οδοντίατροι με τόσα σπασμένα δόντια ...κάτι είναι και αυτό
-
@piliourits κοντά στα 30χλμ κάνω εγώ κάθε μέρα σχολείο-πεθερικά-δουλειά κτλ, αστική μετακίνηση είναι και ο Κηφισός και η αττική οδός αφού καθημερινές και ώρες αιχμής σπάνια πας πάνω από 60-70χλμ ειδικά στην Αττική από την έξοδο Κηφισός και μέχρι τα διυλιστήρια πέφτουν οι ρυθμοί ! Τώρα για κοντινές εκδρομές μια χαρά είναι ακόμα και στο εξοχικό -120χλμ πήγαινε έλα -έχω γκαράζ στο σπίτι δεν έχω το γκαράζ και στην τσέπη τα λεφτά ... κρίμα , την επόμενη δεκαετία με τα λεφτά που θα βάλω στην άκρη από το γκαζάκι ...
-
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το μέγεθος της επιδότησης αλλά το Parking για τη φόρτιση . Δεν βάζω την αυτονομία μέσα γιατί το 90% των χιλιομέτρων του μ/ο γίνεται εντός πόλεων , αλλά το parking για φόρτιση είναι το Ν1 θέμα .
Αν πάντως μου χαρίσουν ένα σπίτι στην πόλη που μένω με κλειστό parking, πιθανότατα θα αγοράσω κι εγώ ένα ηλεκτρικό χωρίς καθόλου ανάγκη επιδότησης. Αντίθετα. Ακόμα και να μου χαρίσουν όποιο ηλεκτρικό, θα είναι τόσο χρήσιμο όσο μια μηχανή του γκαζόν στο διαμέρισμά μου, ή ένα τρακτέρ.
Μπορεί να καταγούσταρα το 500e όταν το οδήγησα, αλλά δεν μπορει να προχωρήσει η σχέση... -
Αυτό ακριβώς. Καλά και σε μια επιδοτησουλα δεν θα έλεγα όχι...καλό μας κρατουλη...
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το μέγεθος της επιδότησης αλλά το Parking για τη φόρτιση .
Αν πάντως μου χαρίσουν ένα σπίτι στην πόλη που μένω με κλειστό parking, πιθανότατα θα αγοράσω κι εγώ ένα ηλεκτρικό χωρίς καθόλου ανάγκη επιδότησης.
Να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, το πρόβλημα της φόρτισης σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με ηλεκτροδότηση είναι αρκετά σοβαρό, και είναι δύσκολο να λυθεί για πολλούς, οπότε ναι, δέχομαι ότι είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για μεγάλο ποσοστό υποψήφιων αγοραστών. Με επιδοτήσεις όμως που ενδέχεται να φθάσουν στα 8κ, ας μην ξεγελιόμαστε, η ηλεκτροκίνηση (ακόμα και με τις σημερινές υψηλές τιμές ρεύματος που είναι στον θεό) κάνει απόσβεση αρκετά σύντομα για κάποιον που κάνει 60+ χιλιόμετρα καθημερινά. Μην ξεχνάμε επίσης, ότι η βενζίνη και το πετρέλαιο έχουν πάρει και αυτά την ανιούσα πλέον αντίστοιχα.
Το θέμα με την ρυπογόνα κατασκευή ενός ηλεκτρικού έχει απαντηθεί πολλάκις, το είπε πρόσφατα και ο πρόεδρος της stelantis, μετά τα 70 χιλιάδες χιλιόμετρα αποσβένει το ενεργειακό αποτύπωμα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. -
Συμφωνώ με manast.
Χωρίς την επιδότηση,πάλι θα υπήρχαν να αγόραζαν κάποιοι ΒΕV (ίσως και περισσότεροι από τώρα με επιδότηση,αλλά χωρίς οικιακή φόρτιση).
Το σημαντικό είναι η εύκολη πρόσβαση σε φορτιστή κι ακόμη καλύτερα,οικιακό.Πως το λέγαμε όταν κάναμε μαθηματικά στο σχολείο; "Ικανή κι αναγκαία συνθήκη", νομίζω...
Υ.Γ. Επίσης παίζει ρόλο και πως και πότε πληρώνεσαι την επιδότηση.. Και 10.000€ να είναι,άμα προπληρώνεις και περιμένεις όπως στα ηλεκτ.ποδήλατα,να πληρωθείς μετά από κανένα 12μηνο,με τη μία αποκλείεις αρκετούς που δεν μπορούν να προκαταβάλουν και να αναμένουν την επιστροφή...
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το πρόβλημα δεν είναι μόνο το μέγεθος της επιδότησης αλλά το Parking για τη φόρτιση .
Αν πάντως μου χαρίσουν ένα σπίτι στην πόλη που μένω με κλειστό parking, πιθανότατα θα αγοράσω κι εγώ ένα ηλεκτρικό χωρίς καθόλου ανάγκη επιδότησης.
Να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, το πρόβλημα της φόρτισης σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με ηλεκτροδότηση είναι αρκετά σοβαρό, και είναι δύσκολο να λυθεί για πολλούς, οπότε ναι, δέχομαι ότι είναι ένας αποτρεπτικός παράγοντας για μεγάλο ποσοστό υποψήφιων αγοραστών. Με επιδοτήσεις όμως που ενδέχεται να φθάσουν στα 8κ, ας μην ξεγελιόμαστε, η ηλεκτροκίνηση (ακόμα και με τις σημερινές υψηλές τιμές ρεύματος που είναι στον θεό) κάνει απόσβεση αρκετά σύντομα για κάποιον που κάνει 60+ χιλιόμετρα καθημερινά. Μην ξεχνάμε επίσης, ότι η βενζίνη και το πετρέλαιο έχουν πάρει και αυτά την ανιούσα πλέον αντίστοιχα.
Το θέμα με την ρυπογόνα κατασκευή ενός ηλεκτρικού έχει απαντηθεί πολλάκις, το είπε πρόσφατα και ο πρόεδρος της stelantis, μετά τα 70 χιλιάδες χιλιόμετρα αποσβένει το ενεργειακό αποτύπωμα ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.Όταν όμως μιλάμε για οικονομικά θα πρέπει να τα λαμβάνει κανείς όλα υπόψη, συγκεκριμένα έχεις αφήσει εκτός την χειροτέρευση της αυτονομίας της μπαταρίας στον χρόνο και το κόστος αντικατάστασής της που είναι όσο ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Αν βάλεις και αυτά στην εξίσωση, ό,τι εξοικονομεί κανείς σε βενζίνη μπορεί να τα πληρώσει στην αντικατάσταση μπαταρίας. Όποτε αν μιλάμε για αγορά δεν είναι ξεκάθαρο ότι το ηλεκτρικό είναι πιο οικονομικό με τα τωρινά δεδομένα (δεν βάζω στην εξίσωση και το έμμεσο κόστος της δυσαρέσκειας που προκαλεί το άγχος αυτονομίας στα υπεραστικά ταξίδια)
-
Άμα κάποιος κάνει φυσιολογικά χλμ τα ηλεκτρικά είναι πιο ακριβά από τα κοινά ιχ. Ακόμα και με επιδότηση. Εκτός ειδικών περιπτώσεων πχ παναμέρα-ταικάν κοκ.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Άμα κάποιος κάνει φυσιολογικά χλμ τα ηλεκτρικά είναι πιο ακριβά από τα κοινά ιχ. Ακόμα και με επιδότηση. Εκτός ειδικών περιπτώσεων πχ παναμέρα-ταικάν κοκ.
Μα εννοείται...δεν αγοράζει κανείς σήμερα (ή είναι χαζό να το κάνει) ηλεκτρικό για να γλυτώσει χρήματα. Δεν θα γίνει ποτέ αυτό. Το αγοράζεις για την ανώτερη εμπειρία, το novelty κλπ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης