-
Αυτό που συμβαίνει στην αγορά αυτοκινήτου είναι τρομακτικό... Τα βλέπω και στη δουλειά.
Στην αμερική πουλάνε καθημερινά απλά αμάξια 5 και 10 χιλιάρικα πάνω από MSRP. Στα πιο ακριβά και luxury ακόμα περισσότερο...
Δε θέλω να ξέρω πόσο θα έκανε ένα ίδιο με αυτό που πήρα σήμερα (αν υπήρχε).
Θυμάμαι που σκεφτόμουν μήπως είναι υπερβολή τότε και τώρα θες σχεδόν τόσα για 1000 125
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Αυτό που συμβαίνει στην αγορά αυτοκινήτου είναι τρομακτικό... Τα βλέπω και στη δουλειά.
Στην αμερική πουλάνε καθημερινά απλά αμάξια 5 και 10 χιλιάρικα πάνω από MSRP. Στα πιο ακριβά και luxury ακόμα περισσότερο...
Δε θέλω να ξέρω πόσο θα έκανε ένα ίδιο με αυτό που πήρα σήμερα (αν υπήρχε).
Θυμάμαι που σκεφτόμουν μήπως είναι υπερβολή τότε και τώρα θες σχεδόν τόσα για 1000 125
Μια μισή διόρθωση, 1000 με 155 άλογα όχι 125. Έμενε βέβαια με χαλάει ο αριθμός των κυλίνδρων και όχι ο κυβισμός, αλλά αυτό είναι δικιά μου προτίμηση. Ο 1.5 diesel ειναι λίγο αργος νομίζω για το συγκεκριμένο αμαξι
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Αυτό που συμβαίνει στην αγορά αυτοκινήτου είναι τρομακτικό... Τα βλέπω και στη δουλειά.
Στην αμερική πουλάνε καθημερινά απλά αμάξια 5 και 10 χιλιάρικα πάνω από MSRP. Στα πιο ακριβά και luxury ακόμα περισσότερο...
Δε θέλω να ξέρω πόσο θα έκανε ένα ίδιο με αυτό που πήρα σήμερα (αν υπήρχε).
Θυμάμαι που σκεφτόμουν μήπως είναι υπερβολή τότε και τώρα θες σχεδόν τόσα για 1000 125
Μια μισή διόρθωση, 1000 με 155 άλογα όχι 125. Έμενε βέβαια με χαλάει ο αριθμός των κυλίνδρων και όχι ο κυβισμός, αλλά αυτό είναι δικιά μου προτίμηση. Ο 1.5 diesel ειναι λίγο αργος νομίζω για το συγκεκριμένο αμαξι
Ο αριθμός των κυλίνδρων για ποιο λόγο σε χαλάει;
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Αυτό που συμβαίνει στην αγορά αυτοκινήτου είναι τρομακτικό... Τα βλέπω και στη δουλειά.
Στην αμερική πουλάνε καθημερινά απλά αμάξια 5 και 10 χιλιάρικα πάνω από MSRP. Στα πιο ακριβά και luxury ακόμα περισσότερο...
Δε θέλω να ξέρω πόσο θα έκανε ένα ίδιο με αυτό που πήρα σήμερα (αν υπήρχε).
Θυμάμαι που σκεφτόμουν μήπως είναι υπερβολή τότε και τώρα θες σχεδόν τόσα για 1000 125
Μια μισή διόρθωση, 1000 με 155 άλογα όχι 125. Έμενε βέβαια με χαλάει ο αριθμός των κυλίνδρων και όχι ο κυβισμός, αλλά αυτό είναι δικιά μου προτίμηση. Ο 1.5 diesel ειναι λίγο αργος νομίζω για το συγκεκριμένο αμαξι
Ο αριθμός των κυλίνδρων για ποιο λόγο σε χαλάει;
Προτιμάω την ομαλότητα, ηρεμία, την πιο γλυκιά και μαλακή αίσθηση και την ομοιομορφία στην παροχη δύναμης των τετράκυλίνδρων. Ασφαλώς και δε τίθεται θέμα αξιοπιστίας, ειδικά της ford βραβεύονται συνεχώς
-
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
@strom said in Νέο Ford Focus MK4:
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Αυτό που συμβαίνει στην αγορά αυτοκινήτου είναι τρομακτικό... Τα βλέπω και στη δουλειά.
Στην αμερική πουλάνε καθημερινά απλά αμάξια 5 και 10 χιλιάρικα πάνω από MSRP. Στα πιο ακριβά και luxury ακόμα περισσότερο...
Δε θέλω να ξέρω πόσο θα έκανε ένα ίδιο με αυτό που πήρα σήμερα (αν υπήρχε).
Θυμάμαι που σκεφτόμουν μήπως είναι υπερβολή τότε και τώρα θες σχεδόν τόσα για 1000 125
Μια μισή διόρθωση, 1000 με 155 άλογα όχι 125. Έμενε βέβαια με χαλάει ο αριθμός των κυλίνδρων και όχι ο κυβισμός, αλλά αυτό είναι δικιά μου προτίμηση. Ο 1.5 diesel ειναι λίγο αργος νομίζω για το συγκεκριμένο αμαξι
Ο αριθμός των κυλίνδρων για ποιο λόγο σε χαλάει;
Προτιμάω την ομαλότητα, ηρεμία, την πιο γλυκιά και μαλακή αίσθηση και την ομοιομορφία στην παροχη δύναμης των τετράκυλίνδρων. Ασφαλώς και δε τίθεται θέμα αξιοπιστίας, ειδικά της ford βραβεύονται συνεχώς
Ούτε στα υπόλοιπα τίθεται θέμα. Εκτός αν εννοείς τον ήχο, ο οποίος όντως έχει μια διαφορετική (όχι χειρότερη) χροιά από ένα τετρακύλινδρο. Σε κάποιους αρέσει, σε κάποιους όχι.
Για τους κραδασμούς κτλ δεν υπάρχει θέμα πλέον καθώς στους σύγχρονους καλούς 3κύλινδρους χρησιμοποιούνται αντίβαρα και οι κραδασμοί είναι ανεπαίσθητοι.
-
Τι σημαίνει
ομοιομορφία στην παροχή δύναμης
;
-
@vagnar said in Νέο Ford Focus MK4:
Τι σημαίνει
ομοιομορφία στην παροχή δύναμης
;
Η παραγωγή ενέργειας στους τετρακύλινδρους κινητήρες είναι συνεχομενη
-
Όχι focus wagon βρε παιδιά, όσο όμορφο είναι το 5d τόσο άχαρο φαίνεται το wagon.
Μου θυμίζει τον ψιτ, τον ιππότη της λακκούβας.
Γενικά είμαι υπέρ των wagon, να είναι σαν την alfa 156 όμως. -
@georgemit said in Νέο Ford Focus MK4:
Όχι focus wagon βρε παιδιά, όσο όμορφο είναι το 5d τόσο άχαρο φαίνεται το wagon.
Μου θυμίζει τον ψιτ, τον ιππότη της λακκούβας.
Γενικά είμαι υπέρ των wagon, να είναι σαν την alfa 156 όμως.Από τα ομορφότερα wagon που κυκλοφορούν. Δε ξέρω που το βλέπεις άχαρο... Ίσα ίσα που είναι πιο αρμονικό στο προφιλ από το 5d, το οποίο κόβεται ακριβώς μετά την πίσω ρόδα!
-
Δε ξέρω μου φαίνεται τόσο άχαρο που μολις το βλέπω μου έρχεται στο μυαλό αυτο:
-
@georgemit said in Νέο Ford Focus MK4:
Δε ξέρω μου φαίνεται τόσο άχαρο που μολις το βλέπω μου έρχεται στο μυαλό αυτο:
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου.
Δηλαδή αυτό το θεωρείς πιο χαριτωμένο;
Βέβαια περι ορέξεως... Γούστα είναι αυτά.
-
Κούκλα.
-
Σίγουρα θα κάνετε τρομερή παρέα με τον Lap!
-
Τι λαλακία έγινε με το αυτομ.κιβώτιο (μετατροπέας ροπής δεν είναι;) και σαν έκοψε το στροφάρισμα γύρω στο 0:15? (μεταξύ 2ας και 3ης)
-
@panormus772 said in Νέο Ford Focus MK4:
Τι λαλακία έγινε με το αυτομ.κιβώτιο (μετατροπέας ροπής δεν είναι;) και σαν έκοψε το στροφάρισμα γύρω στο 0:15? (μεταξύ 2ας και 3ης)
ολες οι κριτικες ειχαν βγαλει το αυτοματο του ST χαλια..δεν αξιζε να το παρεις αυτοματο!και το προηγουμενο 8αρι αυτοματο με μετατροπεα ροπης χαλια ητανε και αυτο..σε συγκριση με τα 8αρια της ZF,aisin, mercedes κτλ
-
Διαμορφωτής Ιταλίας για Focus f/l. Λογικά είμαστε πολύ κοντά τιμολογιακά. Βέβαια η Ιταλία εισάγει όλες τις εκδοχές εκεί δεν είναι Βαλκάνια:
-
@sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:
Διαμορφωτής Ιταλίας για Focus f/l. Λογικά είμαστε πολύ κοντά τιμολογιακά. Βέβαια η Ιταλία εισάγει όλες τις εκδοχές εκεί δεν είναι Βαλκάνια:
Αν δεν κάνω λάθος ο τιμοκατάλογος για το νέο focus έχει βγει, ο διαμορφωτής λείπει, λογικά δε θα αργήσει να ανεβει
-
@sabas_thess said in Νέο Ford Focus MK4:
Διαμορφωτής Ιταλίας για Focus f/l. Λογικά είμαστε πολύ κοντά τιμολογιακά. Βέβαια η Ιταλία εισάγει όλες τις εκδοχές εκεί δεν είναι Βαλκάνια:
Αυτός είναι ο γερμανικός διαμορφωτής, μεταφρασμένος. Για αυτό έχει όλες τις εκδόσεις. Οι ιταλοί όπως και εμείς εισάγουν μόνο ST Line, Active και ST καθώς και το Business/Connected (μονο για εταιρικές πωλήσεις στην Ελλάδα). Το titanium δε το φέρνουν πλέον.
Ρώτησα για το διαμορφωτή πριν από 2 μέρες και μου είπαν με επιφύλαξη μέχρι το τέλος του μήνα ότι θα ειναι διαθέσιμος.
-
Καλησπέρα σε όλους.
Μια μικρή ενημέρωση για όσους χρησιμοποιούν ή σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν AAWireless στο Sync 3 της Ford (και ίσως και αλλού...):
Αν και απόλυτα ευχαριστημένος με την συσκευή και την λειτουργία της, είχα παρατηρήσει πως περνώντας από συγκεκριμένο σημείο της πόλης, ΠΑΝΤΑ με ακρίβεια 5 μέτρων, χανόταν το σήμα του wifi με αποτέλεσμα να κλείνει η σύνδεση με το Android Auto. Λίγα μέτρα παρακάτω συνδεόταν και πάλι.
Αρχικά είχα υποθέσει πως πρόκειται για κάτι που προκαλεί παρεμβολές στη συγκεκριμένη συχνότητα και μη γνωρίζοντας τι μπορώ να κάνω ζούσα μ αυτό. Τις προάλλες επισκέφθηκα ένα χωριό της περιοχής και στην ορεινή διαδρομή συνέβει ακριβώς το ίδιο!
Αποφάσισα να το ψάξω και τελικά υπάρχουν αναφορές χρηστών πως αυτό συμβαίνει όταν είμαστε αρκετά κοντά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας! Οι κεραίες αυτές αρκετές φορές παρεμβάλονται στα 5GHz, συχνότητα την οποία χρησιμοποιούν οι περισσότερες καινούριες συσκευές για το WiFi τους.
Τα βήματα που έλυσαν το πρόβλημα, είτε όλα μαζί είτε ένα από αυτά (δεν δοκίμασα μεμονομένα) είναι:
- Από τις ρυθμίσεις του κινητού, απενεργοποίησα την λειτουργία που γυρνάει σε δεδομένα mobile όταν το σήμα του wifi δεν είναι καλό.
- Από τις ρυθμίσεις του AAWireless (εφαρμογή στο κινητό) ενεργοποίησα το "Force 2.4GHz", το οποίο κλειδώνει την σύνδεση του infotainment με την συσκευή μόνο σε αυτή τη συχνότητα.
- Αναβάθμισα το AAWireless (μέσω της εφαρμογής) στην έκδοση 1.8.0 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Πριν λίγο έκανα και το τεστ! Πέρασα από το ίδιο σημείο και για πρώτη φορά δεν αποσυνδέθηκε! Success!
-
@dimitriscsd said in Νέο Ford Focus MK4:
Καλησπέρα σε όλους.
Μια μικρή ενημέρωση για όσους χρησιμοποιούν ή σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν AAWireless στο Sync 3 της Ford (και ίσως και αλλού...):
Αν και απόλυτα ευχαριστημένος με την συσκευή και την λειτουργία της, είχα παρατηρήσει πως περνώντας από συγκεκριμένο σημείο της πόλης, ΠΑΝΤΑ με ακρίβεια 5 μέτρων, χανόταν το σήμα του wifi με αποτέλεσμα να κλείνει η σύνδεση με το Android Auto. Λίγα μέτρα παρακάτω συνδεόταν και πάλι.
Αρχικά είχα υποθέσει πως πρόκειται για κάτι που προκαλεί παρεμβολές στη συγκεκριμένη συχνότητα και μη γνωρίζοντας τι μπορώ να κάνω ζούσα μ αυτό. Τις προάλλες επισκέφθηκα ένα χωριό της περιοχής και στην ορεινή διαδρομή συνέβει ακριβώς το ίδιο!
Αποφάσισα να το ψάξω και τελικά υπάρχουν αναφορές χρηστών πως αυτό συμβαίνει όταν είμαστε αρκετά κοντά σε κεραία κινητής τηλεφωνίας! Οι κεραίες αυτές αρκετές φορές παρεμβάλονται στα 5GHz, συχνότητα την οποία χρησιμοποιούν οι περισσότερες καινούριες συσκευές για το WiFi τους.
Τα βήματα που έλυσαν το πρόβλημα, είτε όλα μαζί είτε ένα από αυτά (δεν δοκίμασα μεμονομένα) είναι:
- Από τις ρυθμίσεις του κινητού, απενεργοποίησα την λειτουργία που γυρνάει σε δεδομένα mobile όταν το σήμα του wifi δεν είναι καλό.
- Από τις ρυθμίσεις του AAWireless (εφαρμογή στο κινητό) ενεργοποίησα το "Force 2.4GHz", το οποίο κλειδώνει την σύνδεση του infotainment με την συσκευή μόνο σε αυτή τη συχνότητα.
- Αναβάθμισα το AAWireless (μέσω της εφαρμογής) στην έκδοση 1.8.0 που κυκλοφόρησε πρόσφατα.
Πριν λίγο έκανα και το τεστ! Πέρασα από το ίδιο σημείο και για πρώτη φορά δεν αποσυνδέθηκε! Success!
ωραιο post, εμένα δεν μου το έχει κάνει ΠΟΤΕ μέχρι τώρα άλλα αν το κάνει θα ξέρω τι να κάνω. Ευχαριστώ που το μοιράστηκες
Ford Focus MK4