-
@dimitriscsd said in Ford Puma 2019:
Εμένα πάλι τα βαμμένα μου αρέσουν περισσότερο. Δε βλέπω τον λόγο να είναι άβαφα. Άσε που το άβαφο αν γρατσουνιστεί δε διορθώνεται. Θα είναι πάντα γρατσουνισμένο.
Και εγώ προτιμώ τα βαμμένα 100 φορές. Τα άβαφα το κάνουν να δείχνει ημιτελές, σαν "πτωχός" συγγενής!
-
@piliourits said in Ford Puma 2019:
νομίζω μόνο στη βασική που δεν διατίθεται πλέον ήταν άβαφα.
Εχεις δίκιο, στην TITANIUM που δεν διατίθεται πια εδώ ήταν αβαφα
Και γω βαμένα τα προτιμώ είναι πιο όμορφα.
Αν το αμαξι έχει offroad σοβαρές δυνατότητες τότε και μόνο τότε τα θέλω άβαφα
το PUMA έτσι και αλλιώς δεν έχει καθόλου τέτοιες δυνατότητες πέρα ότι είναι πιο ψηλό και πάει ελάχιστα πιο καλά άπό ένα sentan σε ένα πατημένο χωματόδρομο. Οπότε δεν υπάρχει λόγος να μην είναι βαμένα
#mono vitara για τέτοια
-
@dimitriscsd said in Ford Puma 2019:
Εμένα πάλι τα βαμμένα μου αρέσουν περισσότερο. Δε βλέπω τον λόγο να είναι άβαφα. Άσε που το άβαφο αν γρατσουνιστεί δε διορθώνεται. Θα είναι πάντα γρατσουνισμένο.
Ε ναι, πως να διορθώσεις ένα άβαφτο μαύρο πλαστικό, πιο εύκολο και φτηνό να αφαιρέσεις και ξαναβάψεις το βαμμένο ε...
είστε και σεις που τα θέλετε σαν γυναικεία νύχια, είμαστε και μεις (εγώ) που θα το θέλα ματ-σαγρέ όλο, να το κάνω μια φσσστ με το σπρέυ...
-
@piliourits said in Ford Puma 2019:
@dimitriscsd said in Ford Puma 2019:
Εμένα πάλι τα βαμμένα μου αρέσουν περισσότερο. Δε βλέπω τον λόγο να είναι άβαφα. Άσε που το άβαφο αν γρατσουνιστεί δε διορθώνεται. Θα είναι πάντα γρατσουνισμένο.
Ε ναι, πως να διορθώσεις ένα άβαφτο μαύρο πλαστικό, πιο εύκολο και φτηνό να βάψεις το βαμμένο ε...
Το βαμμένο το τρίβεις ασταρώνεις βάφεις τέλος. Το άβαφο τι το κάνεις; Το καμαρώνεις;
-
#cirus, οι πόντες στο ST σου είναι σε τέτοια χάλια;
-
@famas said in Ford Puma 2019:
#cirus, οι πόντες στο ST σου είναι σε τέτοια χάλια;
Σε ποιο σημείο ακριβώς είναι αυτή η ποντα;
-
@m-kro said in Ford Puma 2019:
@famas said in Ford Puma 2019:
#cirus, οι πόντες στο ST σου είναι σε τέτοια χάλια;
Σε ποιο σημείο ακριβώς είναι αυτή η ποντα;
Στη πόρτα είναι. Οι φωτογραφίες είναι από το ξενόγλωσσο, Ford Puma st owners club
-
Ναι έτσι είναι... Όχι μόνο στο St αλλά σε όλα τα puma.
-
@m-kro said in Ford Puma 2019:
Ναι έτσι είναι... Όχι μόνο στο St αλλά σε όλα τα puma.
Έλεγα μήπως στα St ήταν προσεκτικότερη η κατασκευή...
-
σε μένα δεν είναι έτσι. αλλά από τύχη.....
σε κάποιους είναι. Δεν έχει σχέση αν είναι ST ή όχι.
-
Λοιπον μετά από 11.000 χιλιομετρα συμβίωσης με το PUMA ST έχω να πω τα εξής:
Αν εξαιρέσουμε την αρχή της συμβίωσης με ένα προβλημα που είχα και ταλαιπωρήθηκα μεχρι να το βρει η FORD ολα τα χιλιόμετρα που έχω κάνει είναι απροβλημάτιστα. (αν δεν έχετε διαβάσει παλιότερα, μία φυσα στον πίσω προφυλακτήρα ήταν ελατωμματική από κατασκευής και αλλάχθηκε μέσα στην εγγυηση. Ηταν δύσκολο να το βρουν η βλάβη ήταν μηδαμινη αλλά είχε ως αποτελεσμα το αυτοκίνητο να μην επικοινωνεί σχεδον με όλους τους αισθητήρες. Μετα την αλλαγή δεν έκανε ξανα κανένα πρόβλημα). Η εμπειρία με την αντιπροσωπία ήταν πολύ καλή καθώς και αυτοκίνητο αντικατάστασης είχα και εξηπηρετήθηκα αμέσως, απλά χρειάστηκαν 2 επισκέψεις. και σύνολο 3 εβδομαδες με αυτοκίνητο αντικατάστασης
Λοιπον πάμε στα ενδιαφέροντα:
Καθημερινή συμβίωση με κίνηση η και χωρίς σε περιβάλλον πόλης:
6,3-8 καταλάνωση σε eco ή normal και οδήγηση με 1000-2200 στροφές. Η καταναλωση είναι πολύ μικρή θεωρώ για ένα κινητήρα 200 ίππων. (με δεδομένο ότι κρατας τις στροφές χαμηλά). Καθε μέρα κάνω 60 χλμ σε περιβάλον κίνησης και μη. Ειναι ένα πάρα πολύ καλο περιβάλλον να είσαι και αν και η κίνηση ποτέ δεν είναι ευχάριστη εν τούτις είσαι σε όσο γίνεται πιο άνετο μέρος να περάσεις αυτή την ώρα κάθε μέρα. Αν έχετε σωφέρ μάλλον δεν θα διαβάζετε αυτό το αθρο έτσι και αλλιώς.
Το αυτοκίνητο δεν είναι το πιο άνετο σε συνεχείς ανωμαλίες δρόμου αλλα δεν είναι και τόσο σκληρό όσο ανέμενα για σκληρές αναρτήσεις και 19ρες ζάντες. Σε καλό δρόμο ειναι αψογο. σε καλούτσικο δρόμο είναι μια χαρά και σε συνεχόμενες ανωμαλίες δρόμου (κακός δρόμος) αντέχεται, τίποτα το σπουδαίο να σε χαλάσει αλλά σίγουρα όχι άνετο.
Ηλεκτρικο θερμαινόμενο τιμόνι, καθίσματα, και παρμριζ μπρος πίσω μαζί με πολύ δυνατό κλιματισμό κάνουν άνετη την συμβίωση χειμώνα καλοκαίρι. Ελειψη η απουσία διζωνικού κλιματισμού και αεραγωγων πίσω. Οι αεραγωγοί πίσω δεν μου έλειψαν ποτέ γιατί το κλιματιστικο είναι τοσο καλο και δυνατό που τους καθιστά αχρείαστους , όλο το σαλόνι πιάνει την καταλληλη θερμοκρασία πολύ γρήγορα. θα έπρεπε να έχει διζωνικό πάντως είναι έλειψη. Ο έλεγχος του κλιματισμού είναι όλα με περιστροφικούς διακόπτες και κουμπια που είναι φανταστικο + απέναντι στην καινουργια κακια μοδα να είναι όλα με touch που πρέπει να κοιτας για να κανεις κάτι το οποίο βρίσκω σπαστικό.
Τα recaro καθίσματα μέσα στην πόλη και σε μικρές αποστάσεις ως 200 χιλιόμετρα είναι φανταστικά.
Τριξίματα αρκετά και σπαστικά........ αρκετός θόρυβος. Αναγκάστηκα να εγκαταστήσω ηχομόνωση σε 4 πορτες. Το αποτέλεσμα ? ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ. τίποτα δεν ακούγεται πλέον και μειώθηκε πάρα πολυ ο θόρυβος. Αλλο αυτοκίνητο. Η ήχος από το ηχοσύστημα των 7 ηχείων απλά απογειώθηκε. Πριν λίγο την ένταση να άνοιγες έτριζε παντού, τωρα απολαμβάνεις. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα καθώς το αυτοκίνητο πάσχει σε αυτόν τον τομέα. όχι καλή δουλειά από την ford.
Τα υλικά της καμπίνας είναι μαλακά και καλής ποιότητας όπου ακουμπάνε τα χέρια και το φινιρισμα καλο. Σκληρα πλαστικά υπάρχουν όπου δεν αγγιζεις συχνα και το συνολικό αποτέλεσμα είναι ίδιο με το μικρό του αδερφάκι fiesta που συνολικά παίρνει ένα καλό βαθμό. Οχι όμως τόσο καλό όσο σε κάποια ανταγωνιστικά μοντελα, ποσο δε μάλλον σε πιο premium μαρκες.
To start-stop δουλεύει άψογα δεν το καταλαβαίνεις. Ολοι οι αισθητήρες δουλεύουν και σε προστατεύουν, καλή αναλυση κάμερας για οπισθεν και γενικά μην το κουράζω, αυτοματα φώτα, αισθητήρες βροχής κτλ τελεια. Τα φαναρια LED είναι απόλαυση καμία σχεση με αλογόνου που είχα μέχρι τώρα και σίγουρα δεν τυφλώνουν τον απέναντι όπως τα καγκούρικα plasma aftermarket που έβαζαν κάποιοι.
Χώροι μέσα στο αυτοκίνητο μπροστά μια χαρά. Εχω ακούσει σχόλια ότι είναι στριμωχτά, τι να πω απλά δεν συμφωνώ, εγώ 1,80 και 94 κιλά (μινι όρκα) κάθομαι πάρα πολύ άνετα και δεν μου λείπει καθόλου χώρος. Χωρος πίσω κάθομαι πίσω από την θέση μου μια χαρά. 1,85 θα έχει θέμα όμως σε μακρινη μετακίνηση. 4 νορμαλ υψος κάθονται ανετα σε αυτοκίνητο. 5 όχι τόσο. μονο για μικρή μετακινηση
Τεμπέλης...... Πραγματικά χάλια. πολύ κακή υλοποιηση. πολύ πίσω, δεν είναι ρυθμιζόμενος καθ ύψος ούτε κατα μήκος και είναι πολύ μικρός και πολύ πίσω με αποτέλεσμα να μην κάνει σωστα την δουλειά του.
χώροι για μικροαντικείμενα : ok τίποτα το φοβερό αλλά υπάρχουν μικρες θήκες παντού. Το ντουλαπακι έχει χωριστό χώρο για χαρτιά και αρκετό βάθος οπότε είναι στα συν.
Ορατοτητα είναι πολύ καλή παντού, κανενα παράπονο εδώ, εκτός από τους καθρέπτες που θέλουν συνήθεια καθότι πιο μικροί από άλλα αυτοκίνητα. Τιποτα όμως το σπουδαίο και απλά συνήθίζονται γρήγορα.
Το πάτωμα του πορτ μπαγκάζ με την ηλεκτρική πόρτα ανοίγει από παντού και χωρίς χέρια (περνώντας απο κάτι μόνο το πόδι σου που βοηθάει πολύ σε ψώνια από supermarket) , έχει απλετο χώρο, έχει megabox για να βάλεις από μπυρες με πάγο μέχρι εργαλεια και πράγματα που δεν χρησιμοποιεις συχνα. Η πατέντα της ford με την εταζέρα που σηκώνεται μαζί με την πόρτα και έχεις όλο τον χώρο μπροστά σου και το σύστημα με τα 2 πατώματα (ευθεια φόρτωση χωρίς σκαλωπάτι) είναι εξαιρετική υλοποιήση. + η 12V πρίζα για να συνδέσεις σκουπάκι, τρόμπα για λάστιχο ή ότι άλλο θες είναι πολύ χρήσιμη. Η τρόμπα για το λαστιχο και ο αφρος επιδιώρθωσης είναι κρυμένα σε ξεχωριστό μερος να μην πιανουν χώρο οπότε γενικά εξαιρετική υλοποίηση.
Το infortainment τώρα είναι απλούστατο με ευκρινείς ρυθμίσεις και εύκολο χειρισμο με γρήγορη απόκριση με μετρια γραφικα. Η οθόνη είναι 8 ιντσων (ουτε τεράστια ουτε μικρή). Υπάρχουν καλυτερες υλοποιήσεις σε άλλους κατασκευαστές αλλά δεν είναι κακη και της ford αν εξαιρέσεις την έλειψη ελληνικών που σε ξενίζει. Βεβαια το android auto είναι μονιμα σε μενα συνδεδεμενο καθότι αγόρασα adapter που κάνει το ενσύρματο adroid auto ασυρματο οπότε με το που μπαίνω στο αυτοκίνητο ανοιγει κατευθείαν και δεν χρησιμοποιώ κάτι άλλο.
Η ψηφιακή οθόνη οργάνων μπροστά από τον οδηγό είναι όμορφη και καλοφτιαγμενη με αλλαγες στο χρώμα και σχέδια αναλόγως το πρόγραμμα που βάζεις από τα κουμπιά στο τιμόνι (sport, race track, eco, normal) και αρκετά παραμετροποιήσιμη αν και πάλι υπάρχουν καλύτερες υλοποιήσεις δεν υστερεί ωστόσο πολύ.
Το τιμόνι ειναι φανταστικό σε πληροφόρηση, υπέροχα υλικά να αγγίζεις, καταλληλο πάχος για μενα και βαραίνει όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα. Ειναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ευαισθητο για μέσα σε πόλη και ΞΕΝΙΖΕΙ στην αρχή μέχρη να το μάθεις. Τωρα πια που το συνήθισα μου φαίνεται μια χαρά.
Το ίδιο μπορώ να πω και για τα φρένα σε περίπου ιδιο βαθμό. Περίπου όμως...... και εξηγώ: Ειναι υπεραισθητα....... με το παραμικρό άγγιγμα πιανουν. μπορεί να ακούγεται καλό για γρήγορους ρυθμούς (και είναι, θα μιλήσουμε σε άλλο section για αυτό) αλλά μεσα στην πόλη και ειδικα τον πρώτο καιρό σε χαλάνε. δεν υπάρχει η προοδευτικότητα που πρέπει. Πάει κάπως έτσι κατάς λίγο? φρενάρει πολύ, πατας πολύ? φρεναρει λες και δεν υπάρχει αύριο! πατάς με όλη σου την δύναμη? αν έχεις αναπτύξει ταχύτητα και δεν φοράς ζώνη εκτοξεύεσαι έξω από το παρμπριζ. θέλει αρκετή προσπάθεια να το συνηθισεις σε πολυ μικρά αγγιγματα όταν θέλεις πολύ απαλό φρενάρισμα και μια στο τόσο κατα λάθος κοκκαλωνεις και η όμορφη συνοδηγός λέει άσχημα λόγια προς εσένα (πιπέρι) με το κραγιόν στο μάγουλο.
Η ήχος του κινητήρα είναι ωραίος στο normal όπως και ο ήχος της εξάτμισης, η οποία βεβαιως αλλάχθηκε με aftermarket της milltek (που κρατάει το ανοιγμα κλίσιμο βαλβίδας σε sport / normal για πιο δυνατό ήχο με σκασίματα ή πιο ύσηχη λειτουργία). Οι γείτονες βεβαια δεν εκτίμησαν τόσο αυτή την αλλαγη στο sport και δεν καταλαβαίνω γιατί......
Το κιβώτιο των ταχυτητων είναι εύκολο, ανετο με μικρές και σαφής διαδρομές και χαίρεσαι να το λειτουργείς από τον λεβιέ. Ναι ξερω κάποιοι θέλετε αυτόματο μέσα στην πόλη και δεν έχετε άδικο αλλά σε μη περιβάλλον πολης είναι απλά απόλαυση να έχεις ένα τέτοιο κιβώτιο.συνέχεια αργότερα.....................
-
Οδήγηση στην Εθνική οδό:
λοιπόν αν μέσα στην πόλη ένα PUMA ST σου φαίνεται απλά καλό περιβάλλον να οδηγείς (που είναι αλλά σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερα, πιο άνετα, πιο οικονομικά, πιο..., πιο πιο ότι θες) στην οδήγηση σε Εθνική οδό καλυτερεύουν τα πράγματα:
Η κατανάλωση αν ανεβαίνεις αρκετά πάνω από νόμιμα όρια και σκαρφαλώνει προς το 2 ε.... ανεβαίνει όσο να πεις (10-12) και αν πας τέρμα γκάζι ΜΟΝΟ 15-16 (και έχει την δυνατότητα σχεδόν παντού να πάει πάρα πολύ γρήγορα και να μην πατάει φρένο σε σχεδόν καμία στροφή) .
Υπάρχει μεγάλος θόρυβος από αεροδυναμική χωρίς την μόνωση σε υψηλές ταχύτητες. Με την μόνωση ΚΑΙ αυτό βελτιώθηκε αρκετά αλλά και πάλι υπάρχει. Οι νόμοι της φυσικής είναι αλύγιστοι για τα μη αεροδυναμικά σχήματα λέγε με SUV like. (βέβαια στο επόμενο section συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν και μικρές εξαιρέσεις…)
Είναι δύσκολο πολύ να πας με όρια ταχύτητας και είσαι επιρρεπής σε κλήσεις!!!! Θες ο ήχος της εξάτμισης (αν έχεις βάλει sport κάνεις κατεβάσματα χωρίς λόγο και αιτία απλά για να ακούσεις σκασίματα) και του κινητήρα (είναι υπέροχος ήχος για τρικύλινδρο μοτέρ), θες οι παραισθήσεις που έχεις: (ακολουθεί διάλογος που άκουσα από έναν φίλο μου, δεν έχω καμία σχεση): " Νατος , νάτος μου έκανε κωλοδάχτυλο τον είδες?????? είναι προκλητικός , θα πάω πιο γρήγορα να τον περάσω" και η πληρωμένη απάντηση βέβαια: μα δεν υπάρχει κανένας ρε συ, πάς καλά?????? ". Γενικά κρατήστε εδώ ότι είναι πολύ δύσκολο να πας στο όριο με δαύτο. Αλλά εσείς οδηγείτε προσεκτικά και πάντα στα όρια του ΚΟΚ.
Το ντεπόζιτο είναι μικρό 45 λίτρα και άρα δεν βγάζει πάρα πολλά χιλιόμετρα (μικρό μεν πρόβλημα άλλα όσο να είναι…, ήμουν κάτοχος πριν αυτοκινήτου με 65 λίτρα και μου κακοφαίνεται)Τέλος τα recaro είναι λίγο κουραστικά σε μεγάλα ταξίδια και καλό είναι να σταματάτε για κάνα ξέπιασα κάθε 200-300χλμ (εδώ βοηθάει το μικρό ντεπόζιτο να το συνδυάσεις με σταμάτημα για βενζίνη)
Αν τυχόν έχεις και άλλους επιβάτες μέσα στο αυτοκίνητο βοηθάνε κάποια κουμπιά που έχει. βάζεις ECO mode και πατάς ένα κουμπί. Cruise control νομίζω λέγεται. βάζεις την επιθυμητή ταχύτητα που σου υποδεικνύεται από τους υπόλοιπους επιβάτες και το αυτοκίνητο πάει τόσο όσο διατάχθηκες. και ένα άλλο που λέγεται lane assist κρατάει την λωρίδα. Οκ στα διόδια μπορείς να εξηγήσεις ότι χρειάζεται ξεμπούκωμα και να κάνεις ένα 0-100 να γουστάρεις και μετά…..παναγία ξανά μέχρι τα επόμενα διόδια. Αν δεν έχεις συνεπιβάτες τα παραπάνω κουμπιά είναι απλά άχρηστα.
Η ταχύτητα ανεβαίνει με πολύ γρήγορο ρυθμό. Τραβάει χαμηλά, τραβάει στις μεσαίες, τραβάει και ψηλά. Η ανάρτηση αρχίζει και λάμπει εδώ. Μπαίνει στις ανοιχτές καμπές χωρίς προσπάθεια και χωρίς κλίσεις. Μπαίνει στις μέτριες καμπές χωρίς προσπάθεια και χωρίς κλίσεις, μπαίνει στις λίγο πιο κλειστές καμπές τις εθνικής χωρίς προσπάθεια και χωρίς κλίσεις. Αν το παρακάνεις σε βοηθάει το ίδιο το αμάξι , πρέπει να είσαι μεγάλη παιχτούρα για να σου φύγει και να γίνει επικίνδυνο ή να μην έχεις τηρήσει στοιχειώδεις κανόνες όπως να έχεις επικίνδυνα φαγωμένα λάστιχα κτλ. Μιλώντας για λάστιχα απλά τα michelin pilot sport 4s είναι υπέροχα και βοηθούν πολύ. Ακριβά…… αλλά... υπέροχα.
Η ήχος και της μαμάς εξάτμισης ήταν πολύ ωραίος στο sport, μόνο παράπονο τα ελάχιστα σκασίματα. Με την milltek αυτό διορθώθηκε, τώρα ο ήχος είναι εξαιρετικός (για μένα φυσικά). Στο normal δεν έχει σκασίματα άλλα ωραίο ήχο που δεν ενοχλεί και δεν κουράζει σε πολύωρο ταξίδι.
Σταματάς για στάση για καφέ και τσιγάρο και το χαζεύεις. Οι γραμμές είναι αξιοζήλευτες για μικρό SUV. Ένα μπράβο στους σχεδιαστές και βέβαια στον δικό μας Γιώργο Σαριδάκη εδώ. Συνειδητοποιείς ότι δεν το χαζεύεις μόνο εσύ βέβαια την ώρα που πίνεις καφέ.
Τώρα βέβαια το τιμόνι που στην πόλη ήταν αχρείαστα ευαίσθητο,,,,,,, εδώ λάμπει…… Χαίρεσαι τόσο πολύ να το στρίβεις, να ξέρεις πάντα που είναι οι τροχοί σου, να έχεις τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου.
Γενικά ψάχνεσαι αν έχεις χρόνο στην διάθεση σου να βγεις από την εθνική οδό και να πας από κάνα επαρχιακό (και δεν είναι για να γλιτώσεις χρήματα από τα διόδια......)
Αν ο προορισμός σου είναι κάπου που μετά από εθνική υπάρχει επαρχιακός δρόμος απλά το: are we there yet? δεν είναι για το πότε θα φτάσεις στον προορισμό, αλλά για το πότε θα φτάσεις στον στριφτερο επαρχιακό.
Γενικά πάει ταξίδι , άνετα και ΓΡΗΓΟΡΑ στην εθνική. Δεν είναι Tourer αυτοκίνητο αλλά σίγουρα είναι μέσα σε αυτά που κάνει καλά. Και ναι όσο καιρό είμαι κάτοχος ψάχνομαι να φύγω για εθνική και επαρχιακούς δρόμους γιατί ευχαριστιέμαι να το οδηγώ. Αλήθεια μπορείς να πεις κάτι καλύτερο από το να ψάχνεις αφορμή να οδηγήσεις?Συνέχεια σε λίγο…………….
-
Οδήγηση σε επαρχιακό στριφτερο δρόμο:
Ανάβαση θες? Κατάβαση θες? Στροφές συνεχόμενες? Μικρές? Μεγάλες ? πέταλα ? S?
Το τιμόνι, το κιβώτιο , τα φρένα, ο κινητήρας θα συνεργαστούν με τον οδηγό και θα λάμψουν εδώ και θα ξεχάσεις τα τυχόν μειονεκτήματα που έχουν τιμόνι και φρένα σε αστικό περιβάλλον
θα το οδηγήσεις , θα το πατήσεις, θα φρενάρεις , θα τραβήξεις κάνα χειρόφρενο για χάζι, θα το ακούσεις το κροτάλισμα του κινητήρα, θα σκάσεις κάτι χαμόγελα με τα συνεχόμενα πρα πρα της εξάτμισης.
Μετά από πολλές προσπάθειες μπορεί και να πετάξεις το έξω τροχό στρίβοντας στα 3.
Θα μπεις γρήγορα , μετά θα μπεις ακόμα καλύτερα , θα αισθανθείς το διαφορικό και το τιμόνι να σε τραβάει προς την στροφή, θα πεις: ΔΙΑΟΛΕ αυτό δεν γίνεται!!!!! δεν μπορεί ένα SUV να μπαίνει έτσι σε στροφές !!!! απλά δεν μπορεί !!! και στην επόμενη στροφή το ίδιο. Θα κατεβάσεις θα σημαδέψεις και θα πατήσεις γκάζι και θα βγεις επιταχύνοντας.
και μετά θα το ξανακάνεις, και θα το ξανακάνεις και θα είναι όλες τις φορές σαν την πρώτη φορά. Θα γράψεις χρόνους? Όχι, ποιος τους μαμεί τους χρόνους?? αυτό το αυτοκίνητο όμως θα σε κάνει παιδί και θα περάσεις καλά. Ναι το Fiesta ST είναι πιο γρήγορο (φανταστικό επίσης) αλλά το PUMA ST είναι το ίδιο διασκεδαστικό. Υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα πολύ πιο γρήγορα αλλά δεν ξέρω αν όλα τα πιο γρήγορα είναι τόσο διασκεδαστικά!
Θα φτάσεις στον προορισμό σου χαμογελώντας να είσαι σίγουρος. Τα πράγματα στο πορτ μπαγκαζ δεν ξέρω αν θα συμμερίζονται την χαρά σου. Το μπροστά του αυτοκινήτου θα είναι νεκροταφείο ζουζουνιών, θα έχεις κάψει ένα ντεπόζιτο για ανάβαση αλλά δεν θα αναρωτηθείς ούτε μια στιγμή αν το άξιζε. Λίγα υλικά πράγματα μπορούν να σε κάνουν να αισθάνεσαι έτσι.Αυτή είναι η άποψη μου μετά την συμβίωση μαζί του.
Αν έπρεπε να περιγράψω αυτό το αυτοκίνητο με 2 λέξεις θα ήταν: ΑΡΝΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣΝαι αρνητής πραγματικότητας
(δεν μπορεί να στρίβει έτσι ένα ψηλό αυτοκίνητο)
(δεν μπορεί να κοστίζει τόσο πολύ περισσότερο από ένα fiesta ST)
(δεν μπορεί να προσφέρει τόση διασκέδαση με μόνο 200 άλογα)
(δεν μπορεί να έχει λόγο ύπαρξης κάτι τέτοιο, ποιος ο λόγος?)ΥΓ. Συγνώμη για το μεγάλο κείμενο και αν κούρασα.
-
Όμορφη περιγραφή
και φίνο αμαξάκι
μα ο γάτος καραδοκεί
..................
#δικο σας σύντροφοι
-
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Όμορφη περιγραφή
και φίνο αμαξάκι
μα ο γάτος καραδοκεί
..................
#δικο σας σύντροφοι
ο Γάτος μόνο νιαουρίζει στο χώμα και σκαρφαλώνει. Με το μόνο vitara και με την χοντρή δεν στρίβει . Αν πήγαινε για στροφές ούτε 9 ζωές δεν τον έσωζαν
-
Ωραίος ο cirus. Να το χαίρεσαι το εργαλείο και γράφε όσα σεντόνια και παπλώματα θες ️
-
@cirus said in Ford Puma 2019:
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Όμορφη περιγραφή
και φίνο αμαξάκι
μα ο γάτος καραδοκεί
..................
#δικο σας σύντροφοι
ο Γάτος μόνο νιαουρίζει στο χώμα και σκαρφαλώνει. Με το μόνο vitara και με την χοντρή δεν στρίβει . Αν πήγαινε για στροφές ούτε 9 ζωές δεν τον έσωζαν
1 νάις ποστα. ευγε.
2 κρυβεσαι...
3 σε εχω και με τζιβι ψηλωμενο 27 ποντους σε στροφες...."του κυρου η ροδα κρυβεται στη ακρη στο ποταμι
περαστικους ερωταγε, περαστικους ρωταει
το γατο μην το ειδανε να περπατει κει περα
φοβαται το τετράκουνο, φοβαται το χοντρο του
και αμα του πεις πως ερχεται
χαλαει το ονειρο του"χαχαχ
-
Τι να μας πουν Hamilton και Verstapen....
Ως θεατής θα προτιμούσα να δω Gatoz vs Cirus...
-
@gatoz said in Ford Puma 2019:
@cirus said in Ford Puma 2019:
@teo-mak said in Ford Puma 2019:
Όμορφη περιγραφή
και φίνο αμαξάκι
μα ο γάτος καραδοκεί
..................
#δικο σας σύντροφοι
ο Γάτος μόνο νιαουρίζει στο χώμα και σκαρφαλώνει. Με το μόνο vitara και με την χοντρή δεν στρίβει . Αν πήγαινε για στροφές ούτε 9 ζωές δεν τον έσωζαν
1 νάις ποστα. ευγε.
2 κρυβεσαι...
3 σε εχω και με τζιβι ψηλωμενο 27 ποντους σε στροφες....- thank you , cheers
- Δεν κρύβομαι απλά δεν προλαβαίνεις να με δεις
- Με έχεις στον κεντρικό καθρέφτη. Ουπς λάθος με είχες, ούτε που με βλέπεις τώρα
-
@gatoz said in Ford Puma 2019:
"του κυρου η ροδα κρυβεται στη ακρη στο ποταμι
περαστικους ερωταγε, περαστικους ρωταει
το γατο μην το ειδανε να περπατει κει περα
φοβαται το τετράκουνο, φοβαται το χοντρο του
και αμα του πεις πως ερχεται
χαλαει το ονειρο του"χαχαχ
Στα ποιηματάκια τα πας καλά όμως , ΚΑλό χαχαχαχαχαχ
Ford Puma 2019