-
@georgemit said in Volkswagen Taigo:
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
Το Taigo θα πουλήσει στη χαμηλή έκδοση με τα 21k. Δεν νομίζω να πάει κάποιος υποψήφιος αγοραστής του στα 26.500 της style με dsg. Εκεί πας σε άλλη κατηγορία αυτοκινήτου. Πονούσε η vw "χαμηλά σε τιμές" μετά τις νέες αυξήσεις, δεν είχε κάτι να δώσει σ' αυτούς που θα την προτιμούσαν αλλά έκαναν πίσω λόγω τιμών. Κατά τη γνώμη μου έκανε κίνηση ματ και θα πουλήσει πολύ το Taigo.
Το ανησυχητικό είναι ότι αρχίζουμε να συνηθίζουμε τις νέες τιμές και μας φαίνονται τα 21 καλά για ένα αυτοκίνητο αμιγώς βενζινοκίνητο, 1000άρι με 95 άλογα.
Τον Νοέμβρη του 19 πήρα το scala με αυτό το σετ απ στα 15.000 τοις μετρητοίς και με 2 εξτραδάκια δώρο που είχε βάλει ο προηγούμενος.
Τον Ιούνιο του 20 ο γαμπρός μου πήρε στα 21.500 karoq 1.5 ambition με δώρο κάποιο πακέτο που είχε clima και κάτι ακόμα που μου διαφεύγει.Έχεις δίκιο, δυστυχώς αρχίζουμε και συνηθίζουμε στις νέες τιμές. Και όσο πλησιάζουμε στην επικράτηση των ηλεκτρικών τόσο θα αυξάνονται. Αν δεν φανούν τα ηλεκτρικά ελκυστικά στον κόσμο από οικονομικής άποψης ποτέ δεν θα επικρατήσουν, όσο και να χτυπιούνται οι πολιτικοί για το κλίμα. Εκεί κοντά στο '25 που θα έρθει το Euro 7, θα μας φαίνονται φτηνές οι τιμές που συζητάμε σήμερα.
-
21000 για 95 αλογα το υπερυψωμενο polo......
-
Έχεις ιδέα ποσο κόστιζε ένα polo με dsg έκδοση Highline πριν την πανδημια;
-
@anergos13 said in Volkswagen Taigo:
21000 για 95 αλογα το υπερυψωμενο polo......
Σοβαρά τώρα? Μήπως έχεις χάσει επεισόδια στους τιμοκαταλόγους? Για δες π.χ. πόσο δίνουν το υπερυψωμένο clio (captur) με ταμπούρα και 90 άλογα ή άλλα υπερυψωμένα αυτοκίνητα b segment και δες και με τι εξοπλισμό δίνουν το Taigo σ' αυτά τα λεφτά. Εγώ πάντως έμεινα έκπληκτος, έριξε πολύ τη μύτη της η VW, φαίνεται τρόμαξε κι η ίδια απ' τις τιμές που δίνει τα αυτοκίνητά της!
-
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
@anergos13 said in Volkswagen Taigo:
21000 για 95 αλογα το υπερυψωμενο polo......
Σοβαρά τώρα? Μήπως έχεις χάσει επεισόδια στους τιμοκαταλόγους? Για δες π.χ. πόσο δίνουν το υπερυψωμένο clio (captur) με ταμπούρα και 90 άλογα ή άλλα υπερυψωμένα αυτοκίνητα b segment και δες και με τι εξοπλισμό δίνουν το Taigo σ' αυτά τα λεφτά. Εγώ πάντως έμεινα έκπληκτος, έριξε πολύ τη μύτη της η VW, φαίνεται τρόμαξε κι η ίδια απ' τις τιμές που δίνει τα αυτοκίνητά της!
Με 21Κ και παρομοιο εξοπλισμο το captur (που δεν ειναι ψηλο clio αφου εχει εξελιχθει αυτονομα και δεν εχει φασον ταμπλο κλπ ) υπαρχει εκδοση με lpg με το ασυγκριτο κερδος στην καταναλωση
.....Απ την αλλη γνωριζω τους τιμοκαταλογους και τους θεωρω ολους στοχευμενα και ηθελημενα στα υψη....και ειναι επιεικως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ..... αφου θεωρω οτι υπαρχει σχεδιο τιμολογιακης σύγκλισης με τα EV.....
ΥΓ. εννοειται οτι τα περισσοτερα μικρα suv b ειναι φασον των μικροτερων μοντελων και ειναι επισης εκνευριστικο γιατι πουλανε ξαναζεσταμενο φαγητο σε περιτύλιγμα δωρου και τιμη γκουρμε....
-
@anergos13 για ρίξε μια ματιά και στο 1000αρι Φοκους όπου η βασική των 125 ίππων κοστίζει 25χιλιαρικα.
Έχει ταμπουρα. Ε και; Και το Κλιο που έχω έχει ταμπουρα και μαντεψε..... Φρενάρει.... -
@ad276 said in Volkswagen Taigo:
@anergos13 για ρίξε μια ματιά και στο 1000αρι Φοκους όπου η βασική των 125 ίππων κοστίζει 25χιλιαρικα.
Έχει ταμπουρα. Ε και; Και το Κλιο που έχω έχει ταμπουρα και μαντεψε..... Φρενάρει....δλδ ..ποιο ειναι το νοημα ?
-
@ad276 said in Volkswagen Taigo:
@anergos13 για ρίξε μια ματιά και στο 1000αρι Φοκους όπου η βασική των 125 ίππων κοστίζει 25χιλιαρικα.
Έχει ταμπουρα. Ε και; Και το Κλιο που έχω έχει ταμπουρα και μαντεψε..... Φρενάρει....Φίλε μου εδώ δε συζητάμε αν φρενάρουν τα ταμπούρα. Τα συγκρίνουμε κοστολογικά με τα δισκόφρενα.
-
Το νοημα ειναι στο ειρωνικο σου σχολιο περι ακριβων 1000αριων.
Τα ταμπουρα ειναι οικονομικοτερα στην εγκατασταση απο τις εταιριες αλλα και επισης οικονομικοτερα στη συντηρηση τους.Ειχα Γκολφ και μου πηγε ο κουκος αηδονι οταν ηρθε η ωρα της αντικαταστασης τους.Σε αυτα τα αλογα μια χαρα ειναι τα ταμπουρα δεν χρειαζεται κατι παραπανω. -
Το πρόβλημα είναι ότι μηχανολογικα πας 30 χρόνια πίσω και τιμολογιακα 10 χρόνια μπροστά. Εσύ τα βρίσκεις ικανοποιητικά και ωραία. Εγώ το λέω πιασεκωλο!
-
καλά Φτηνό ΔΕΝ είναι εκτός αν το πάρεις γυμνό. Δεν είναι και ακριβό βεβαια για VW που παραδοσιακά τιμολογεί υπερβολικά ψηλά.
Εγώ έκανα μια διαμόρφωση LIFE με 95 άλογα manual και κάποιο αναγκαίο για μένα εξοπλισμό είναι λίγο πιο πάνω από τα 26000
Καλά ΔΕΝ το έπαιρνα με ΤΙΠΟΤΑ αλλά περίμενα να βγαίνει παραπάνω. Θα πουλήσει πιστεύω σε αυτούς που έχουν ψευδευσθήσεις ότι η VW είναι μάρκα κύρους (ναι υπάρχουν τέτοιοι είναι αλήθεια).
Τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν. (95 μουλάρια έχει τι να τα κάνει τα δισκόφρενα). Που και 130 να είχε πάλι αρκετά θα ήταν αλλά πες εκεί θα ξενερωνες.
-
Τα ταμπούρα είναι ξεπερασμένη τεχνολογία και όσοι κατασκευαστές επιμένουν είναι καθαρά για οικονομικό τους όφελος,που δεν μετακυλίεται στον πελάτη. Δεν έχει να κάνει τόσο με την ιπποδύναμη,αν και οι ισχυρότερες εκδόσεις ενός μοντέλου συνοδεύονται απο δίσκους λόγω μάρκετινγκ περισσότερο ως προς τις πιο απλές. Τα ταμπούρα φρενάρουν μια χαρά,όμως μειονεκτουν στην διάρκεια λόγω μη απαγωγής της θερμότητας. Τρανό παράδειγμα ότι το i10 μου έχει δίσκους,ενώ ισχυρότερα μοντέλα έχουν ταμπούρα. Δεν ξέρω αν και το καινούργιο i10 έχει στάνταρ δίσκους σε όλες τις εκδόσεις.
-
@cirus said in Volkswagen Taigo:
καλά Φτηνό ΔΕΝ είναι εκτός αν το πάρεις γυμνό. Δεν είναι και ακριβό βεβαια για VW που παραδοσιακά τιμολογεί υπερβολικά ψηλά.
Εγώ έκανα μια διαμόρφωση LIFE με 95 άλογα manual και κάποιο αναγκαίο για μένα εξοπλισμό είναι λίγο πιο πάνω από τα 26000
Καλά ΔΕΝ το έπαιρνα με ΤΙΠΟΤΑ αλλά περίμενα να βγαίνει παραπάνω. Θα πουλήσει πιστεύω σε αυτούς που έχουν ψευδευσθήσεις ότι η VW είναι μάρκα κύρους (ναι υπάρχουν τέτοιοι είναι αλήθεια).
Τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν. (95 μουλάρια έχει τι να τα κάνει τα δισκόφρενα). Που και 130 να είχε πάλι αρκετά θα ήταν αλλά πες εκεί θα ξενερωνες.
Για να έφτασες 26k το Taigo το life με τα 95 άλογα πρέπει να επέλεξες όλα τα κουτάκια του διαμορφωτή (που λέει ο λόγος). Κάτι που σίγουρα δε θα κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται για το Taigo, οικονομικό αυτοκίνητο είναι. Στα 21K το αυτοκίνητο είναι πλήρες, έχει όλα όσα χρειάζεται ο μέσος οδηγός.
Όσο για τη vw, θεωρώ ότι στη συνείδηση του μέσου Έλληνα είναι μάρκα κύρους ανάμεσα στα mainstream αυτοκίνητα. Και δικαίως γιατί βγάζει καλά αυτοκίνητα. Θα αυμφωνήσω όμως ότι ειδικά με τις νέες τιμές είναι υπερκοστολογημένα και αποθαρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό βέβαια μάλλον ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα πια. -
Προφανώς είναι καλύτερο στην θεωρεία να υπάρχουν δίσκοι παντού. Στην πράξη είναι θέμα μελέτης των μηχανολόγων. Focus Mk1 δεν μου "άναψε" φρένα ούτε στην πίστα των Σερρών, με πίσω δισκόφρενα. Οπότε δεν με αγχώνει καθόλου η ύπαρξή τους, ο κατασκευαστής ξέρει. Στην χειρότερη, τα καλά περιοδικά που κάνουν 10 φρεναρίσματα από τα 100-120 χ.α.ω.", θα σου πούνε πόσα μέτρα έχασε το αυτοκίνητο στο τελευταίο φρενάρισμα σε σχέση με το πρώτο.
-
Εσω δεν μπορουν να παραδωσουν πριν τους 10 μηνες μοντελλα που ειναι στη γκαμα τους εδω κ 6 χρονια, πανε κ προσθετουν κι αλλα;
-
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
@cirus said in Volkswagen Taigo:
καλά Φτηνό ΔΕΝ είναι εκτός αν το πάρεις γυμνό. Δεν είναι και ακριβό βεβαια για VW που παραδοσιακά τιμολογεί υπερβολικά ψηλά.
Εγώ έκανα μια διαμόρφωση LIFE με 95 άλογα manual και κάποιο αναγκαίο για μένα εξοπλισμό είναι λίγο πιο πάνω από τα 26000
Καλά ΔΕΝ το έπαιρνα με ΤΙΠΟΤΑ αλλά περίμενα να βγαίνει παραπάνω. Θα πουλήσει πιστεύω σε αυτούς που έχουν ψευδευσθήσεις ότι η VW είναι μάρκα κύρους (ναι υπάρχουν τέτοιοι είναι αλήθεια).
Τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν. (95 μουλάρια έχει τι να τα κάνει τα δισκόφρενα). Που και 130 να είχε πάλι αρκετά θα ήταν αλλά πες εκεί θα ξενερωνες.
Για να έφτασες 26k το Taigo το life με τα 95 άλογα πρέπει να επέλεξες όλα τα κουτάκια του διαμορφωτή (που λέει ο λόγος). Κάτι που σίγουρα δε θα κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται για το Taigo, οικονομικό αυτοκίνητο είναι. Στα 21K το αυτοκίνητο είναι πλήρες, έχει όλα όσα χρειάζεται ο μέσος οδηγός.
Όσο για τη vw, θεωρώ ότι στη συνείδηση του μέσου Έλληνα είναι μάρκα κύρους ανάμεσα στα mainstream αυτοκίνητα. Και δικαίως γιατί βγάζει καλά αυτοκίνητα. Θα αυμφωνήσω όμως ότι ειδικά με τις νέες τιμές είναι υπερκοστολογημένα και αποθαρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό βέβαια μάλλον ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα πια.Στη συνείδηση του μέσου Έλληνα είναι @@ που νομίζει ότι του προσδίδουν κύρος.
-
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
@cirus said in Volkswagen Taigo:
καλά Φτηνό ΔΕΝ είναι εκτός αν το πάρεις γυμνό. Δεν είναι και ακριβό βεβαια για VW που παραδοσιακά τιμολογεί υπερβολικά ψηλά.
Εγώ έκανα μια διαμόρφωση LIFE με 95 άλογα manual και κάποιο αναγκαίο για μένα εξοπλισμό είναι λίγο πιο πάνω από τα 26000
Καλά ΔΕΝ το έπαιρνα με ΤΙΠΟΤΑ αλλά περίμενα να βγαίνει παραπάνω. Θα πουλήσει πιστεύω σε αυτούς που έχουν ψευδευσθήσεις ότι η VW είναι μάρκα κύρους (ναι υπάρχουν τέτοιοι είναι αλήθεια).
Τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν. (95 μουλάρια έχει τι να τα κάνει τα δισκόφρενα). Που και 130 να είχε πάλι αρκετά θα ήταν αλλά πες εκεί θα ξενερωνες.
Για να έφτασες 26k το Taigo το life με τα 95 άλογα πρέπει να επέλεξες όλα τα κουτάκια του διαμορφωτή (που λέει ο λόγος). Κάτι που σίγουρα δε θα κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται για το Taigo, οικονομικό αυτοκίνητο είναι. Στα 21K το αυτοκίνητο είναι πλήρες, έχει όλα όσα χρειάζεται ο μέσος οδηγός.
Όσο για τη vw, θεωρώ ότι στη συνείδηση του μέσου Έλληνα είναι μάρκα κύρους ανάμεσα στα mainstream αυτοκίνητα. Και δικαίως γιατί βγάζει καλά αυτοκίνητα. Θα αυμφωνήσω όμως ότι ειδικά με τις νέες τιμές είναι υπερκοστολογημένα και αποθαρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό βέβαια μάλλον ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα πια.Όχι δεν έβαλα όλα τα κουτάκια είχε και άλλα. Αλλα πχ LED φανάρια τα θεωρώ απαραίτητα σε νέο αυτοκίνητο και δεν έβαλα καν την αρχική style που ξεκίναγε παραπάνω.
@@ μαρκα κύρους είναι. Καλά αυτοκίνητα βγάζει αλλά μέχρι εκεί, μια ακόμα mainstream μαρκα είναι τίποτα παραπάνω. Εχει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ infotainment. μέχρι εκεί.........
-
@cirus said in Volkswagen Taigo:
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
@cirus said in Volkswagen Taigo:
καλά Φτηνό ΔΕΝ είναι εκτός αν το πάρεις γυμνό. Δεν είναι και ακριβό βεβαια για VW που παραδοσιακά τιμολογεί υπερβολικά ψηλά.
Εγώ έκανα μια διαμόρφωση LIFE με 95 άλογα manual και κάποιο αναγκαίο για μένα εξοπλισμό είναι λίγο πιο πάνω από τα 26000
Καλά ΔΕΝ το έπαιρνα με ΤΙΠΟΤΑ αλλά περίμενα να βγαίνει παραπάνω. Θα πουλήσει πιστεύω σε αυτούς που έχουν ψευδευσθήσεις ότι η VW είναι μάρκα κύρους (ναι υπάρχουν τέτοιοι είναι αλήθεια).
Τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν. (95 μουλάρια έχει τι να τα κάνει τα δισκόφρενα). Που και 130 να είχε πάλι αρκετά θα ήταν αλλά πες εκεί θα ξενερωνες.
Για να έφτασες 26k το Taigo το life με τα 95 άλογα πρέπει να επέλεξες όλα τα κουτάκια του διαμορφωτή (που λέει ο λόγος). Κάτι που σίγουρα δε θα κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται για το Taigo, οικονομικό αυτοκίνητο είναι. Στα 21K το αυτοκίνητο είναι πλήρες, έχει όλα όσα χρειάζεται ο μέσος οδηγός.
Όσο για τη vw, θεωρώ ότι στη συνείδηση του μέσου Έλληνα είναι μάρκα κύρους ανάμεσα στα mainstream αυτοκίνητα. Και δικαίως γιατί βγάζει καλά αυτοκίνητα. Θα αυμφωνήσω όμως ότι ειδικά με τις νέες τιμές είναι υπερκοστολογημένα και αποθαρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό βέβαια μάλλον ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα πια.Όχι δεν έβαλα όλα τα κουτάκια είχε και άλλα. Αλλα πχ LED φανάρια τα θεωρώ απαραίτητα σε νέο αυτοκίνητο και δεν έβαλα καν την αρχική style που ξεκίναγε παραπάνω.
@@ μαρκα κύρους είναι. Καλά αυτοκίνητα βγάζει αλλά μέχρι εκεί, μια ακόμα mainstream μαρκα είναι τίποτα παραπάνω. Εχει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ infotainment. μέχρι εκεί.........
Ποια καλύτερα;! Το Golf άργησε να κυκλοφορήσει για το infotainment, και τελικά έγινε πάλι ανάκληση. Έχουμε και στο φόρουμ αναφορές για Kamiq με προβλήματα, ενώ έχουν δεχθεί κριτική ότι είναι υπέρ το δέον πολύπλοκα (ενώ οδηγείς).
-
@dublin said in Volkswagen Taigo:
@cirus said in Volkswagen Taigo:
@andya3 said in Volkswagen Taigo:
@cirus said in Volkswagen Taigo:
καλά Φτηνό ΔΕΝ είναι εκτός αν το πάρεις γυμνό. Δεν είναι και ακριβό βεβαια για VW που παραδοσιακά τιμολογεί υπερβολικά ψηλά.
Εγώ έκανα μια διαμόρφωση LIFE με 95 άλογα manual και κάποιο αναγκαίο για μένα εξοπλισμό είναι λίγο πιο πάνω από τα 26000
Καλά ΔΕΝ το έπαιρνα με ΤΙΠΟΤΑ αλλά περίμενα να βγαίνει παραπάνω. Θα πουλήσει πιστεύω σε αυτούς που έχουν ψευδευσθήσεις ότι η VW είναι μάρκα κύρους (ναι υπάρχουν τέτοιοι είναι αλήθεια).
Τα ταμπούρα μια χαρά φρενάρουν. (95 μουλάρια έχει τι να τα κάνει τα δισκόφρενα). Που και 130 να είχε πάλι αρκετά θα ήταν αλλά πες εκεί θα ξενερωνες.
Για να έφτασες 26k το Taigo το life με τα 95 άλογα πρέπει να επέλεξες όλα τα κουτάκια του διαμορφωτή (που λέει ο λόγος). Κάτι που σίγουρα δε θα κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται για το Taigo, οικονομικό αυτοκίνητο είναι. Στα 21K το αυτοκίνητο είναι πλήρες, έχει όλα όσα χρειάζεται ο μέσος οδηγός.
Όσο για τη vw, θεωρώ ότι στη συνείδηση του μέσου Έλληνα είναι μάρκα κύρους ανάμεσα στα mainstream αυτοκίνητα. Και δικαίως γιατί βγάζει καλά αυτοκίνητα. Θα αυμφωνήσω όμως ότι ειδικά με τις νέες τιμές είναι υπερκοστολογημένα και αποθαρύνουν τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτό βέβαια μάλλον ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα πια.Όχι δεν έβαλα όλα τα κουτάκια είχε και άλλα. Αλλα πχ LED φανάρια τα θεωρώ απαραίτητα σε νέο αυτοκίνητο και δεν έβαλα καν την αρχική style που ξεκίναγε παραπάνω.
@@ μαρκα κύρους είναι. Καλά αυτοκίνητα βγάζει αλλά μέχρι εκεί, μια ακόμα mainstream μαρκα είναι τίποτα παραπάνω. Εχει τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ infotainment. μέχρι εκεί.........
Ποια καλύτερα;! Το Golf άργησε να κυκλοφορήσει για το infotainment, και τελικά έγινε πάλι ανάκληση. Έχουμε και στο φόρουμ αναφορές για Kamiq με προβλήματα, ενώ έχουν δεχθεί κριτική ότι είναι υπέρ το δέον πολύπλοκα (ενώ οδηγείς).
Εχει από τις καλύτερες οθόνες και πολύ άμεση απόκριση με καλά γραφικά που δείχνει και γραφικά και άρτες και στην μπροστά οθόνη που δεν το έχουν άλλα
τα προβλήματα που έχει έκανε ανακληση και θα βάλει ότι χρειαστει να τα φτιάξει. Για μένα έιναι το πιο ωραίο infortainment σε mainstream κατηγορία. Προσωπική άποψη αυτό
-
Δεν μπορώ να δω τώρα το διαμορφωτή, αλλά χθες που τον κοίταγα το Taigo θυμάμαι στην έκδοση life με τα 95 άλογα και 21k είχε:
Ζάντες αλουμινίου 16" χαριτωμένες, standard φώτα led μπρος-πίσω, standard αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, οθόνη 8" με wireless σύνδεση με κινητό, ψηφιακό καντράν, ηλεκτρικούς και αναδιπλούμενους καθρέφτες. Αξιολογότατο μοτερ turbo με 95 άλογα που κινεί το αυτοκίνητο αξιοπρεπέστατα. Είναι και ομορφούλι.
Χρειάζεται κάτι άλλο ο μέσος οδηγός? Και πολλά του πέφτουν αυτά που έχει ήδη. Κι αν είναι και μερακλής με περίπου 1.000€ ακόμα βάζει μεταλλικό χρώμα και acc. Και είναι και ετοιμοπαράδοτο.
Εγώ πάντως το χτύπαγμα χθες το αμάξι να το κρατήσω λίγα χρόνια μέχρι να δω τι θα γίνει με τα ηλεκτρικά. Αλλά δυστυχώς δεν κυκλοφορεί δακτύλιο οπότε δε μου κάνει.
Δε νομίζω να κρατήσει πολύ το πάρτυ με τέτοια τιμή, τώρα γι' αρχή το δίνει έτσι η VW.
Volkswagen Taigo