Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    26
    56
    5005
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Το σημερινό ή το προηγούμενο;
      Νόικιαρικο;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ataim
        ataim @lap last edited by

        @lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

        Το σημερινό ή το προηγούμενο;
        Νόικιαρικο;

        2017 μοντέλο μιας φίλης.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Το 2017 μόλις είχε παρουσιαστεί το σημερινό. Για αυτό ρωτώ
          Δηλαδή ήταν το mk3 ή το mk4?

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ataim
            ataim @lap last edited by

            @lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

            Το 2017 μόλις είχε παρουσιαστεί το σημερινό. Για αυτό ρωτώ
            Δηλαδή ήταν το mk3 ή το mk4?

            Mk4

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lap last edited by lap

              Τρακαρισμένο ήταν;

              Σαν να περιγράφεις άλλο αυτοκίνητο.
              Προαναφλεξη;;;;;;

              Ο κινητήρας στο mk4 είναι απλά ένα διαμάντι. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
              Ούτε προαναφλεξη, ούτε θόρυβος, τεράστιο εύρος ροπής με μεγάλη ελαστικότητα (οκ μαζί με το mhev σύστημα, μπαίνει στα στενά της πόλης με 3 η σχέση ) πολύ εύστροφος και απίστευτα οικονομικός.
              Ταξιδεύεις με 120 χλμ και γράφει 5-5,2 λίτρα με acc.
              Στην πόλη είσαι από 4,2-4,5 έως 5,5 ανάλογα το πόδι στο γκάζι και τις συνθήκες.
              Η ανάρτηση είναι μέτρια στις ανωμαλίες κυρίως με τους 16 ιντσων τροχούς αλλά μεγάλο ρόλο παίζουν και οι πιέσεις στα ελαστικά. Αν το είχε στα 40psi γίνεται κούτσουρο. Δηλαδή επηρεάζεται πολύ από τα ελαστικά διότι ζυγίζει 900 κιλά.

              Στις στροφές είναι ανώτερο όλων στην κατηγορία και μόνο με το fiesta παίζει όπου χάνει στα σημεία από το φορντ. Για παράδειγμα το swift εχει καλύτερο κιβωτιο σε αίσθηση αλλά πολύ τεχνικό τιμόνι. Γενικά το Σουζούκι έχει ψεύτικο βάρος και κάπως ψεύτικη αίσθηση τιμόνι αλλά πολύ ελαφρύ για επιτόπιους ελιγμούς και παρκάρισμα. Το τιμόνι στο Φορντ είναι σαφως καλύτερο.

              Το swift θυμίζει καρτακι με άμεση αλλαγή κατεύθυνσης ενω το fiesta θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκινητο σε όλα του.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • K
                koulouri last edited by

                Ψαχνοντας να αλλαξω αμαξι καθως τα τελη με πονανε
                ( εχω peugeot 307cc 2.0 αυτοματο με τέλη 690€ )
                ψαχνω κατι να είναι υπερβολικα οικονομικο σε βενζίνη+τέλη.
                Κοιτώντας βιντεο real consumption απο Ευρωπαϊκά αμάξια,
                βλεπω καταναλώσεις 8+ λιτρα στα 130χμ/ώρα
                πχ citroen C3 1.2 110hp του 1019
                πχ mercedes A180 1.6 petrol
                όταν το δικο μου ρυπογόνο 15ετίας με υψηλά CO2 αρα και μεγάλα τέλη έχει κατανάλωση στα ιδια χιλιόμετρα εχει 7,5
                με τεσσάρι σασμάν!!!!
                Απορώ ποια είναι η πρόοδος στους κινητήρες πέρα απο τις εκπομπές CO2... Εφόσον καίει παραπάνω βενζίνη δεν εκπεμπει και περισσότερο CO2;;;

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jamesd last edited by

                  Άντε με τα συμβατικά και mhev λογικό είναι να καίνε πες λίγο παραπάνω βενζίνη, αυτό που είναι ενοχλητικό στη σκέψη είναι να βλέπεις σε τεστ ΦΕΒ να καταναλώνουν βενζίνη στην πόλη full φορτισμένα και μέσα στα όρια αυτονομίας του ηλεκτροκινητήρα τους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Με γεια το καινούριο σου υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ!
                    Εκτός κι αν είσαι σαν και μας "ριψοκινδυνος" και πας σε 1.5HDi με το ωραίο Aisin αυτόματο.

                    Τα καινούρια τουρμπάκια είναι πιο οικονομικά στο ξεκινά σταμάτα της πόλης, στη πορεία είναι μικρή η διαφορά με ροπατο δίλιτρο.

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Με τίποτα δεν καταναλώνει ένα δίλιτρο μοτέρ peugeot 20 ετίας, 7,5 στα 130 χλμ/ώρα ακόμα και αν κλειδώσει ο μετατροπέας.

                      Απλά δεν μετράς σωστά.

                      Πάμε παρακατω...

                      Στα σύγχρονα της ίδιας εταιρίας 1.2 130hp, ιδιοκτήτες λένε πως βλέπουν 6,5 άντε να πούμε 7 να είμαστε μέσα.

                      Εσύ έχεις πολλά co2 διότι έχεις το παλιό 4αρι αυτόματο το οποίο είχε μεγάλες απώλειες και σε μεικτό κύκλο δεν έπεφτες ποτέ κάτω από 10-12 λίτρα.
                      Καταναλώνεις δηλαδή περισσότερο από ότι δύο μικρά mhev σε μικτό κυκλο

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser @koulouri last edited by

                        @koulouri said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                        Ψαχνοντας να αλλαξω αμαξι καθως τα τελη με πονανε
                        ( εχω peugeot 307cc 2.0 αυτοματο με τέλη 690€ )
                        ψαχνω κατι να είναι υπερβολικα οικονομικο σε βενζίνη+τέλη.
                        Κοιτώντας βιντεο real consumption απο Ευρωπαϊκά αμάξια,
                        βλεπω καταναλώσεις 8+ λιτρα στα 130χμ/ώρα
                        πχ citroen C3 1.2 110hp του 1019
                        πχ mercedes A180 1.6 petrol
                        όταν το δικο μου ρυπογόνο 15ετίας με υψηλά CO2 αρα και μεγάλα τέλη έχει κατανάλωση στα ιδια χιλιόμετρα εχει 7,5
                        με τεσσάρι σασμάν!!!!
                        Απορώ ποια είναι η πρόοδος στους κινητήρες πέρα απο τις εκπομπές CO2... Εφόσον καίει παραπάνω βενζίνη δεν εκπεμπει και περισσότερο CO2;;;

                        Είχα τον ίδιο κινητήρα σε C5 χειροκίνητη.
                        Θεωρώ ότι στα 130 με το αυτόματο 4τάχυτο, όσο ελαφρύτερος και να είσαι , δεν θα είσαι χαμηλότερα από τα 8-8.5 λίτρα.

                        Ενα C3 110 , στα ίδια χλμ , θα έχει 7 λίτρα.

                        Εδώ πρέπει να δούμε κάτι . Το παλιό έχει δίλιτρο κινητήρα που καίει σχετικά λίγο στο ταξίδι , αλλά στην πόλη θα είσαι 10-12 λίτρα.

                        Το 1.2 έχει τούρμπο, οπότε στο ταξίδι θα είναι μικρή η διαφορά , αλλά στην πόλη θα είσαι πάλι στα 7 λίτρα, οπότε είναι μεγάλη η διαφορά.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • yem
                          yem last edited by

                          @criuser Νομίζω είναι τα ίδια κιλά μιας και το 307cc είναι με μεταλλική cabrio οροφή , πρέπει να είναι κοντά στον 1,5 τόνο

                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            criuser last edited by

                            Εμένα νομίζω ότι ήταν πάνω από 1,5 τόνο. Σε κάθε περίπτωση , είχαν ανάλογες καταναλώσεις.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              koulouri last edited by

                              Εχετε ολοι εν μερη δικκιο.
                              1450 κιλα νομιζω μονο το αμαξι + εμενα + κλπ κλπ
                              Ωστοσο επειδη δε με ενδιαφερει καθολου το μεσα στην πολη και με νοιαζει μονο το ταξιδι
                              ( Εχω κανει αρκετα, στα Βαλκανια κυριως )
                              τα 130χμ/ωρα ειναι στα 7,7 περιπου
                              μετρημενο με λιτρα και χιλιομετρα που εβγαλε,
                              αναλογα με την βενζινη
                              ( στην Ρουμανια εχω βαλει την καλυτερη βενζινη )
                              μεσα στην Θεσσαλονικη, μονο αστικο κυκλο με πολυ ελαφρυ ποδι, οντως μιλαμε για καταναλωσεις 12+
                              Δεν εχω λόγους να παινεψω το αμαξι..

                              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • alexandros-s
                                alexandros-s @monman2 last edited by

                                @monman2 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                Γιατί είναι επικίνδυνο;

                                Διότι:

                                1. Οι μεγάλες ταχύτητες στο κιβώτιο και ακόμη περισσότερο η νεκρά λόγω δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για απότομες αντιδράσεις αν χρειαστεί.
                                2. Το να πηγαίνεις με 90-100 στους αυτοκινητόδρομους σε κάνει να είσαι πιο αργός και από τα τριαξονικά και συνεχώς έχεις από δίπλα σου κάποιον που σε προσπερνάει.
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • W
                                  wantone @koulouri last edited by

                                  @koulouri said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:

                                  Εχετε ολοι εν μερη δικκιο.
                                  1450 κιλα νομιζω μονο το αμαξι + εμενα + κλπ κλπ
                                  Ωστοσο επειδη δε με ενδιαφερει καθολου το μεσα στην πολη και με νοιαζει μονο το ταξιδι
                                  ( Εχω κανει αρκετα, στα Βαλκανια κυριως )
                                  τα 130χμ/ωρα ειναι στα 7,7 περιπου
                                  μετρημενο με λιτρα και χιλιομετρα που εβγαλε,
                                  αναλογα με την βενζινη
                                  ( στην Ρουμανια εχω βαλει την καλυτερη βενζινη )
                                  μεσα στην Θεσσαλονικη, μονο αστικο κυκλο με πολυ ελαφρυ ποδι, οντως μιλαμε για καταναλωσεις 12+
                                  Δεν εχω λόγους να παινεψω το αμαξι..

                                  Aν ειναι μονο για ταξιδια με ενα καινουριο μικρο τουρμπο πιθανον να εχεις ελαφρα μικροτερη καταναλωση πχ να πεσεις λιγο κατω απο τα 7 λτ/100 αρα 1 λτ στα 100 να σωσεις αλλα δεν θα κανεις αποσβεση ποτε ουτε απο τα μειωμενα τελη λογω του κοστους αλλαγης του αυτοκινητου. Αποσβεση θα κανεις μονο αν παρεις πχ καποιο 1.5 ντηζελ αυτοματο που εχουν τα πεζω/Σιτροεν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    a-ctive last edited by

                                    Με το νεο focus 1.0 το απλο (οχι mhev) εχω περι 30% οικονομια σε σχεση με το Focus c-max 1600 115hp. οποτε σιγουρα ειναι ενας οικονομικος κινητηρας και μαλιστα με καλυτερες επιδοσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • First post
                                      Last post
                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3
                                    • 3 / 3
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΕΛΛΑΔΑ
                                      • ΚΟΣΜΟΣ
                                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • TEST
                                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                    • VIDEO
                                      • 4TTV
                                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CANDID CAMERA
                                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΛΕΞΙΚΟ
                                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • FORMULA 1
                                      • WRC
                                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4T CLASSIC
                                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                    • ΑΓΟΡΑ
                                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • CLASSIC
                                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                    • MENU
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                    • ΚΟΚ

                                    logo footer

                                    coty











                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • CLASSIC
                                    • ΤΙΜΕΣ
                                    • VIDEO
                                    • FORUM
                                    4T FORUM
                                    4T LIBRARY
                                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                    Powered by nxcode.gr