-
Το σημερινό ή το προηγούμενο;
Νόικιαρικο; -
@lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Το σημερινό ή το προηγούμενο;
Νόικιαρικο;2017 μοντέλο μιας φίλης.
-
Το 2017 μόλις είχε παρουσιαστεί το σημερινό. Για αυτό ρωτώ
Δηλαδή ήταν το mk3 ή το mk4? -
@lap said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Το 2017 μόλις είχε παρουσιαστεί το σημερινό. Για αυτό ρωτώ
Δηλαδή ήταν το mk3 ή το mk4?Mk4
-
Τρακαρισμένο ήταν;
Σαν να περιγράφεις άλλο αυτοκίνητο.
Προαναφλεξη;;;;;;Ο κινητήρας στο mk4 είναι απλά ένα διαμάντι. ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ.
Ούτε προαναφλεξη, ούτε θόρυβος, τεράστιο εύρος ροπής με μεγάλη ελαστικότητα (οκ μαζί με το mhev σύστημα, μπαίνει στα στενά της πόλης με 3 η σχέση ) πολύ εύστροφος και απίστευτα οικονομικός.
Ταξιδεύεις με 120 χλμ και γράφει 5-5,2 λίτρα με acc.
Στην πόλη είσαι από 4,2-4,5 έως 5,5 ανάλογα το πόδι στο γκάζι και τις συνθήκες.
Η ανάρτηση είναι μέτρια στις ανωμαλίες κυρίως με τους 16 ιντσων τροχούς αλλά μεγάλο ρόλο παίζουν και οι πιέσεις στα ελαστικά. Αν το είχε στα 40psi γίνεται κούτσουρο. Δηλαδή επηρεάζεται πολύ από τα ελαστικά διότι ζυγίζει 900 κιλά.Στις στροφές είναι ανώτερο όλων στην κατηγορία και μόνο με το fiesta παίζει όπου χάνει στα σημεία από το φορντ. Για παράδειγμα το swift εχει καλύτερο κιβωτιο σε αίσθηση αλλά πολύ τεχνικό τιμόνι. Γενικά το Σουζούκι έχει ψεύτικο βάρος και κάπως ψεύτικη αίσθηση τιμόνι αλλά πολύ ελαφρύ για επιτόπιους ελιγμούς και παρκάρισμα. Το τιμόνι στο Φορντ είναι σαφως καλύτερο.
Το swift θυμίζει καρτακι με άμεση αλλαγή κατεύθυνσης ενω το fiesta θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκινητο σε όλα του.
-
Ψαχνοντας να αλλαξω αμαξι καθως τα τελη με πονανε
( εχω peugeot 307cc 2.0 αυτοματο με τέλη 690€ )
ψαχνω κατι να είναι υπερβολικα οικονομικο σε βενζίνη+τέλη.
Κοιτώντας βιντεο real consumption απο Ευρωπαϊκά αμάξια,
βλεπω καταναλώσεις 8+ λιτρα στα 130χμ/ώρα
πχ citroen C3 1.2 110hp του 1019
πχ mercedes A180 1.6 petrol
όταν το δικο μου ρυπογόνο 15ετίας με υψηλά CO2 αρα και μεγάλα τέλη έχει κατανάλωση στα ιδια χιλιόμετρα εχει 7,5
με τεσσάρι σασμάν!!!!
Απορώ ποια είναι η πρόοδος στους κινητήρες πέρα απο τις εκπομπές CO2... Εφόσον καίει παραπάνω βενζίνη δεν εκπεμπει και περισσότερο CO2;;; -
Άντε με τα συμβατικά και mhev λογικό είναι να καίνε πες λίγο παραπάνω βενζίνη, αυτό που είναι ενοχλητικό στη σκέψη είναι να βλέπεις σε τεστ ΦΕΒ να καταναλώνουν βενζίνη στην πόλη full φορτισμένα και μέσα στα όρια αυτονομίας του ηλεκτροκινητήρα τους
-
Με γεια το καινούριο σου υβριδικο ΤΟΥΟΤΑ!
Εκτός κι αν είσαι σαν και μας "ριψοκινδυνος" και πας σε 1.5HDi με το ωραίο Aisin αυτόματο.Τα καινούρια τουρμπάκια είναι πιο οικονομικά στο ξεκινά σταμάτα της πόλης, στη πορεία είναι μικρή η διαφορά με ροπατο δίλιτρο.
-
Με τίποτα δεν καταναλώνει ένα δίλιτρο μοτέρ peugeot 20 ετίας, 7,5 στα 130 χλμ/ώρα ακόμα και αν κλειδώσει ο μετατροπέας.
Απλά δεν μετράς σωστά.
Πάμε παρακατω...
Στα σύγχρονα της ίδιας εταιρίας 1.2 130hp, ιδιοκτήτες λένε πως βλέπουν 6,5 άντε να πούμε 7 να είμαστε μέσα.
Εσύ έχεις πολλά co2 διότι έχεις το παλιό 4αρι αυτόματο το οποίο είχε μεγάλες απώλειες και σε μεικτό κύκλο δεν έπεφτες ποτέ κάτω από 10-12 λίτρα.
Καταναλώνεις δηλαδή περισσότερο από ότι δύο μικρά mhev σε μικτό κυκλο -
@koulouri said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Ψαχνοντας να αλλαξω αμαξι καθως τα τελη με πονανε
( εχω peugeot 307cc 2.0 αυτοματο με τέλη 690€ )
ψαχνω κατι να είναι υπερβολικα οικονομικο σε βενζίνη+τέλη.
Κοιτώντας βιντεο real consumption απο Ευρωπαϊκά αμάξια,
βλεπω καταναλώσεις 8+ λιτρα στα 130χμ/ώρα
πχ citroen C3 1.2 110hp του 1019
πχ mercedes A180 1.6 petrol
όταν το δικο μου ρυπογόνο 15ετίας με υψηλά CO2 αρα και μεγάλα τέλη έχει κατανάλωση στα ιδια χιλιόμετρα εχει 7,5
με τεσσάρι σασμάν!!!!
Απορώ ποια είναι η πρόοδος στους κινητήρες πέρα απο τις εκπομπές CO2... Εφόσον καίει παραπάνω βενζίνη δεν εκπεμπει και περισσότερο CO2;;;Είχα τον ίδιο κινητήρα σε C5 χειροκίνητη.
Θεωρώ ότι στα 130 με το αυτόματο 4τάχυτο, όσο ελαφρύτερος και να είσαι , δεν θα είσαι χαμηλότερα από τα 8-8.5 λίτρα.Ενα C3 110 , στα ίδια χλμ , θα έχει 7 λίτρα.
Εδώ πρέπει να δούμε κάτι . Το παλιό έχει δίλιτρο κινητήρα που καίει σχετικά λίγο στο ταξίδι , αλλά στην πόλη θα είσαι 10-12 λίτρα.
Το 1.2 έχει τούρμπο, οπότε στο ταξίδι θα είναι μικρή η διαφορά , αλλά στην πόλη θα είσαι πάλι στα 7 λίτρα, οπότε είναι μεγάλη η διαφορά.
-
@criuser Νομίζω είναι τα ίδια κιλά μιας και το 307cc είναι με μεταλλική cabrio οροφή , πρέπει να είναι κοντά στον 1,5 τόνο
-
Εμένα νομίζω ότι ήταν πάνω από 1,5 τόνο. Σε κάθε περίπτωση , είχαν ανάλογες καταναλώσεις.
-
Εχετε ολοι εν μερη δικκιο.
1450 κιλα νομιζω μονο το αμαξι + εμενα + κλπ κλπ
Ωστοσο επειδη δε με ενδιαφερει καθολου το μεσα στην πολη και με νοιαζει μονο το ταξιδι
( Εχω κανει αρκετα, στα Βαλκανια κυριως )
τα 130χμ/ωρα ειναι στα 7,7 περιπου
μετρημενο με λιτρα και χιλιομετρα που εβγαλε,
αναλογα με την βενζινη
( στην Ρουμανια εχω βαλει την καλυτερη βενζινη )
μεσα στην Θεσσαλονικη, μονο αστικο κυκλο με πολυ ελαφρυ ποδι, οντως μιλαμε για καταναλωσεις 12+
Δεν εχω λόγους να παινεψω το αμαξι.. -
@monman2 said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Γιατί είναι επικίνδυνο;
Διότι:
- Οι μεγάλες ταχύτητες στο κιβώτιο και ακόμη περισσότερο η νεκρά λόγω δεν αφήνουν πολλά περιθώρια για απότομες αντιδράσεις αν χρειαστεί.
- Το να πηγαίνεις με 90-100 στους αυτοκινητόδρομους σε κάνει να είσαι πιο αργός και από τα τριαξονικά και συνεχώς έχεις από δίπλα σου κάποιον που σε προσπερνάει.
-
@koulouri said in Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις:
Εχετε ολοι εν μερη δικκιο.
1450 κιλα νομιζω μονο το αμαξι + εμενα + κλπ κλπ
Ωστοσο επειδη δε με ενδιαφερει καθολου το μεσα στην πολη και με νοιαζει μονο το ταξιδι
( Εχω κανει αρκετα, στα Βαλκανια κυριως )
τα 130χμ/ωρα ειναι στα 7,7 περιπου
μετρημενο με λιτρα και χιλιομετρα που εβγαλε,
αναλογα με την βενζινη
( στην Ρουμανια εχω βαλει την καλυτερη βενζινη )
μεσα στην Θεσσαλονικη, μονο αστικο κυκλο με πολυ ελαφρυ ποδι, οντως μιλαμε για καταναλωσεις 12+
Δεν εχω λόγους να παινεψω το αμαξι..Aν ειναι μονο για ταξιδια με ενα καινουριο μικρο τουρμπο πιθανον να εχεις ελαφρα μικροτερη καταναλωση πχ να πεσεις λιγο κατω απο τα 7 λτ/100 αρα 1 λτ στα 100 να σωσεις αλλα δεν θα κανεις αποσβεση ποτε ουτε απο τα μειωμενα τελη λογω του κοστους αλλαγης του αυτοκινητου. Αποσβεση θα κανεις μονο αν παρεις πχ καποιο 1.5 ντηζελ αυτοματο που εχουν τα πεζω/Σιτροεν.
-
Με το νεο focus 1.0 το απλο (οχι mhev) εχω περι 30% οικονομια σε σχεση με το Focus c-max 1600 115hp. οποτε σιγουρα ειναι ενας οικονομικος κινητηρας και μαλιστα με καλυτερες επιδοσεις.
Μη ρεαλιστικές εργοστασιακές καταναλώσεις