-
@civil357 said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Λοιπόν , αβλεψία μου και εμένα που δεν ενημέρωσα , αλλά λίγο η δουλειά . λίγο το γεγονός ότι δε θέλω να κουράζω με την αναποφασιστικότητά μου , δεν έγραψα τα νέα επεισόδια αναζήτησης.
Tuscon , δόθηκε δεύτερη ευκαιρία σε εκτενέστερη δοκιμή. Δε τα βρίσκουμε , ιδίως όταν το πετρέλαιο με χρώμα όμορφο στην ακριβή έκδοση χωρίς τίποτα έξτρα , έφτασε 37.700 . Πολλά λεφτά ιδίως όταν δε σε ενθουσιάζει το αυτοκίνητο ( προς επίδοξους άλλους αγοραστές το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό , εμένα δε μου κάνει). Μάλλον με κατάλαβε και ο πωλητής και όταν ζήτησα προσφορά για το υβριδικό , δεν ανταποκρίθηκε και επέμενε ότι μόνο το πετρέλαιο μου ταιριάζει. Παράδοση κάπου το καλοκαίρι του 22.
Tiguan, πολύ τευτονικό για εμένα , απορρίφθηκε και λόγω dsg.
Είδα compass , μόνο την απλή βενζίνη είχε , ο πωλητής διατεθειμένος να μου βρει δοκιμή υβριδικού στην Αθήνα , μου άρεσε ξεφεύγει σε λεφτά, θα το σκεφτώ , που έλεγε και μια ψυχή.
Εισαγωγή, μου προτάθηκαν bmw ή countryman υβριδικά , με κόστος στην επιλέξιμη περιοχή ( το μίνι φθηνότερο) , από γαλλία μεριά , έχουν απορριφθεί λόγω ύψους , δόθηκε γραμμή για πιθανότητα εύρεσης 3008.
Τελευταίο σενάριο που πιθανόν να αρέσει στο υπόλοιπο φόρουμ , θυμίζω υπάρχων στόλος ένα μίκρα πετρέλαιο με 203.000 χλμ ( αγοράστηκε πρωην leasing, πριν 2 χρόνια με 130.000χλμ) , ένα μαβερικ με κάπου 180.000χλμ ένα saxo vts το οποίο πήγε στο χωριό να ξεκουραστεί και δε θα φύγει ποτέ και ένα navara για τα δύσκολα ( αυτό δε το πληρώνω εγώ).
Το σενάριο λέει να φύγουν μίκρα και μάβερικ (καλά δε θα φύγει, να παροπλιστεί και όποτε κινείται...) και στη θέση τους να έρθει ένα duster ή ένα vitara ( καθημερινός χαμάλης της γυναίκας που γράφει πολλά χλμ και εκδρομικό-οικογενειακό αυτοκίνητο) και εγώ με τα ρέστα να πάρω ένα οδηγοκεντρικό (όσο μπορώ, δε μπορώ άλλο βαρέθηκα...) μικρομεσσαίο π.χ. guilieta. Η τράμπα μεταξύ μας θα είναι εύκολη και καθημερινή , τώρα η σύζυγος δεν οδηγάει το μαβερικ, ενώ θα έπρεπε καθώς το χειμώνα βρίσκει σχετικά συχνά χιόνι και πάγο.
Κατά σεναρίου , το duster έφτασε τα 25.000 , είχα πάρει προσφορά κάποτε 19.980, το βιτάρα δεν έχει πετρέλαιο , και τέλος θα ήθελα κάποια στιγμή να αγοράσω ένα ακριβό αυτοκίνητο , τι δουλεύουμε νυχθημερόν ( πείτε με και ψώνιο).
Πάντως οτιδήποτε άνω των 45 με οδηγεί στη stelvio (υπάρχει και μια αγάπη στη μάρκα , είχα 156) , αλλά εκεί με σταματά η σύζυγος ως υπερβολή....
Αυτά τα λίγα , δεν ενημέρωσα λόγω του ότι όπως καταλαβαίνετε μάλλον δεν έχει νόημα να ζαλίζω το υπόλοιπο φόρουμ... Ευχαριστώ για όποιες προτάσεις.STELVIO ή FORMENTOR
προτιμώ το 1ο αλλά και το 2ο πολύ καλό οτιδηπωτε αλλο το απορίπτω με βάση πάντα τα δικα σου λεγόμενα.
-
Άκου τον @cirus ξέρει... πέρασε πρόσφατα midlife crisis
-
Χαχαχα καλοοοοο
-
Να ανησυχώ? Πριν λίγο κοιτούσα για Φιέστα st…
-
Σου έχουμε κρατήσει καρέκλα δίπλα στον cirus να τα λέτε .....η γενιά
-
@kkostask said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Να ανησυχώ? Πριν λίγο κοιτούσα για Φιέστα st…
αχχαχαχχα μπα , όταν φτάσεις να βλέπεις τιμές για mx5 - rx8 τότε ναι
-
Κάτσε... Ώπα ώπα!
Μχ5 έρωτας ....αλλά αν πάρω δεν θα έχω σπίτι να περάσω τη νύχτα.Και δεν έχει πίσω θέσεις για να ξαπλώσεις άνετα.
-
ΜΧ5? Αν καταφέρω να μπω δεν θα ξαναβγώ....
-
@kkostask said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
ΜΧ5? Αν καταφέρω να μπω δεν θα ξαναβγώ....
axaxxaax μία απο τα ίδια ...
-
ρε κερατάδες mildlife crisis αλήθεια????? χαχαχαχαχαχα
ειμαι νιατο ακόμα ρε !!!!!!!!!!!!!!
-
Αυτή την περίοδο είναι σε παρόμοια θέση ένας κολλητός, αλλά αυτοί θα κρατήσουν και το παλιό SX4 (το πρώτο) για δεύτερο, και έχουν και ένα ακόμη παλιότερο Α πόλης.
Μην αναφέρω όλες τις ζυμώσεις που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες, περιμένουμε να δούμε το Nissan Qasqai e-Power, το καινούργιο SX4, το Sportage (το Tucson απορρίφθηκε για παρόμοιους λόγους με σένα, και δεν έρχεται και πολύ φθηνό τελικά) και ακόμη παίζει κάποιο PSA με Grip Control σαν επιλογή (ίσως το C5 Aircross).
Το Duster είχα πάρει και εγώ προσφορά κάτω από 20, και τώρα είναι 24.000 κοντά;! Χωρίς να έχει βελτιωθεί/προστεθεί τίποτα!
Θα περίμενα το SX4 το καινούργιο, επιτέλους έχει - ελάχιστα από ότι είδα, αλλά τουλάχιστον κάτι έγινε - βελτιωμένο εσωτερικό, πολύ καλύτερους χώρους και αποσκευές από Vitara, και φαινομενικά καλύτερη επιλογή (πιο "μοντέρνα", καλύτερης ποιότητας υλικά) από το γηρασμένο Duster, που έχει χάσει τo value for money χαρακτήρα του.
Το νέο Qasqai ίσως είναι η Χρυσή τομή στην κατηγορία. Ξανά..
Ένα C5 Aircross στην Shine πετρέλαιο ίσως είναι ενδιαφέρουσα επιλογή, στα διάφορα τεστ τα πάει πολύ καλά off road για 2Χ4, με grip control και ένα 4season λαστιχακι μπορεί να πάει σε αρκετά μέρη. Αν το βρεις σε καλή τιμή.
-
@dublin said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Αυτή την περίοδο είναι σε παρόμοια θέση ένας κολλητός, αλλά αυτοί θα κρατήσουν και το παλιό SX4 (το πρώτο) για δεύτερο, και έχουν και ένα ακόμη παλιότερο Α πόλης.
Μην αναφέρω όλες τις ζυμώσεις που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες, περιμένουμε να δούμε το Nissan Qasqai e-Power, το καινούργιο SX4, το Sportage (το Tucson απορρίφθηκε για παρόμοιους λόγους με σένα, και δεν έρχεται και πολύ φθηνό τελικά) και ακόμη παίζει κάποιο PSA με Grip Control σαν επιλογή (ίσως το C5 Aircross).
Το Duster είχα πάρει και εγώ προσφορά κάτω από 20, και τώρα είναι 24.000 κοντά;! Χωρίς να έχει βελτιωθεί/προστεθεί τίποτα!
Θα περίμενα το SX4 το καινούργιο, επιτέλους έχει - ελάχιστα από ότι είδα, αλλά τουλάχιστον κάτι έγινε - βελτιωμένο εσωτερικό, πολύ καλύτερους χώρους και αποσκευές από Vitara, και φαινομενικά καλύτερη επιλογή (πιο "μοντέρνα", καλύτερης ποιότητας υλικά) από το γηρασμένο Duster, που έχει χάσει τo value for money χαρακτήρα του.
Το νέο Qasqai ίσως είναι η Χρυσή τομή στην κατηγορία. Ξανά..
Ένα C5 Aircross στην Shine πετρέλαιο ίσως είναι ενδιαφέρουσα επιλογή, στα διάφορα τεστ τα πάει πολύ καλά off road για 2Χ4, με grip control και ένα 4season λαστιχακι μπορεί να πάει σε αρκετά μέρη. Αν το βρεις σε καλή τιμή.
ρε συ δουβλη γραφε συχνοτερα, λειπεις...
και ας σου τη λεω. αγαπη μονο.
αλλα, μιλαει ο ανθρωπος στο νημα για τετρακουνητο και μαλιστα καλο και βαζεις στο παιχνιδι αυτο το ανεκδοτο με το γκριπ κοντρολ. λοιπον προσφατα ειχα βρεθει καπου με ενα φιλο, ξερεις εσυ ποιος εισαι, που απεκτησε 4κινηση. καλη. και ειχε ενα ανεβασματακι. τιποτε σημαντικο για μια σοβαρη τετρακινηση. που εμεινε και ο ιδιος εκπληκτος για το τι ειναι τελικα αυτο που πηρε. και ποσο ευκολα κανει τα πραγματα. την ιδια ωρα που ενα αδερφιστικο ουτε καν θα ξεκιναγε στο ιδιο σημειο. οχι, το σιτροεν δεν κανει για τιποτε εκτος απο μιλφατες οδηγους. τωρα κασκάι, εστω και τετρα, και εκτος. γελανε και οι λασπες.... -
Το C5 Aircross , το πρότεινα με επιμονή και το αγόρασε φίλος αδερφικός με 2 κουτσούβελα. Το έχω οδηγήσει αρκετά και από αυτό έπαθα πολιτισμικό σοκ με το aisin κιβώτιο ( είχα μείνει σε κάτι αρχαία αυτόματα τετρατάχυτα).
Αλλά, εκτός του ότι είναι αδιαπραγμάτευτη η τετρακίνηση , υπόψιν ότι ο χαμάλης μας φοράει ήδη τεσσάρων εποχών αλλά μάλλον θα κοιτάξω για χειμερινά, το άλλο μεγάλο θέμα είναι ότι όσο και να αγαπάω τη μάρκα , αυτή η σούζα που κάνει σε πλήρη επιτάχυνση ( έχει το 180αρι βενζίνη) και γενικά η απόλυτη "χαλαρότητα" , είναι μέγας ανασταλτικός παράγοντας. Το grip σε φρέσκο χιόνι που δοκιμάστηκε δούλεψε ικανοποιητικά , σε άλλες καταστάσεις δε βασανίστηκε ακόμα , αλλά μόνο τετρακίνηση από μεριάς μου.
Το duster κέρδισε τα Led , αλλά νομίζω ότι αφαίρεσαν κάτι άλλο από τη sportive, αλλά η αύξηση , αύξηση.
Το vitara , πρέπει να το πάρω εκτενή δοκιμή (αν μου δώσει) , να δώ πραγματικές καταναλώσεις ,γιατί φανάρι πόλης θα βλέπει σπάνια. Αλλά δυστυχώς το κριτήριο του "ψώνιου" , του να πάρω ένα πιο ακριβό αυτοκίνητο με σοβαρή ποιότητα κύλισης δε το πληρεί.
Υπόψιν η εμμονή στο πετρέλαιο δεν είναι θέμα χρημάτων τόσο , εδώ θα μου πεις ότι τόσα λεφτά δίνεις, αλλά η αίσθηση της οικονομίας σε κάθε γέμισμα, ο μη κάτοχος πετρελαίου, μάλλον δε θα με καταλάβει.
Η κρίση μέσης ηλικίας μου πάντως έχει τελικιάσει, αυτό επιβαρύνει την κατάσταση καθώς με οδηγεί σε σκέψεις δύσκολα υλοποιήσιμες.
Ο διάλογος είναι :
"Γυναίκα πρέπει να πάρουμε stelvio, μια φορά ζούμε, δε μου αρέσει τίποτα άλλο , κοίτα τι ωραία που είναι, μου λείπει το σταυρόφιδο"
Απάντηση :- τι είναι αυτό το σταυρόφιδο;( -το σήμα ), καλά θα σου πάρω ένα μπρελόκ, -δεν είναι ωραία, έχει χοντρό ποπό , -καλά είσαι τρελός τόσα λεφτά στο δρόμο; -θα δώσουμε τόσα λεφτά με τη μία (έχει και ληστρικά επιτόκια...); -πρέπει να βάλουμε τέντες, καλοριφέρ στο χωριό, να πάρουμε χαλιά, καναπέδες, μπουσουλήθρες, , να να να να ,- τι θα πει ο κόσμος; ( λες και τα έχουμε κλεμμένα, τα δουλεύω!!!) - είναι ο κορονοϊος - είναι ο κούλης, είναι ο αλέξης είναι ο γιωργάκης, .....-πάρε αυτό το leasing να μη σε μαζεύω πάλι τον ιούλιο που θα έρθει ο φόρος ( εδώ είμαι σίγουρος ότι το λέει επειδή της άρεσε το 3008, όχι από συμπόνοια!)
Μόνο ότι θα γίνει η συντέλεια του κόσμου δεν έχω ακούσει ακόμα....
Ψυχοθεραπεία τέλος , τα είπα , αλάφρωσα, επιστροφή στη στασιμότητα του θέματός μου! -
Όταν δεν μπορούσα να αποφασίσω για αυτοκίνητο ένα φιλαράκι είπε:
- Θυμάσαι τότε που σε ρώτησα τι υπολογιστή να πάρω και μου είπες "με 500 ευρώ κάνεις τη δουλειά σου, με 1000 ευρώ κάνεις το κέφι σου;"
- Τι σχέση έχει αυτό;
- Έχεις τα λεφτά να κάνεις το κέφι σου;
Ρώτα το ίδιο κι εσύ.
-
Με κάνα Mazda αυτόματο, βολεύεσαι;
-
@dublin said in Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV:
Αυτή την περίοδο είναι σε παρόμοια θέση ένας κολλητός, αλλά αυτοί θα κρατήσουν και το παλιό SX4 (το πρώτο) για δεύτερο, και έχουν και ένα ακόμη παλιότερο Α πόλης.
Μην αναφέρω όλες τις ζυμώσεις που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες, περιμένουμε να δούμε το Nissan Qasqai e-Power, το καινούργιο SX4, το Sportage (το Tucson απορρίφθηκε για παρόμοιους λόγους με σένα, και δεν έρχεται και πολύ φθηνό τελικά) και ακόμη παίζει κάποιο PSA με Grip Control σαν επιλογή (ίσως το C5 Aircross).
Το Duster είχα πάρει και εγώ προσφορά κάτω από 20, και τώρα είναι 24.000 κοντά;! Χωρίς να έχει βελτιωθεί/προστεθεί τίποτα!
Θα περίμενα το SX4 το καινούργιο, επιτέλους έχει - ελάχιστα από ότι είδα, αλλά τουλάχιστον κάτι έγινε - βελτιωμένο εσωτερικό, πολύ καλύτερους χώρους και αποσκευές από Vitara, και φαινομενικά καλύτερη επιλογή (πιο "μοντέρνα", καλύτερης ποιότητας υλικά) από το γηρασμένο Duster, που έχει χάσει τo value for money χαρακτήρα του.
Το νέο Qasqai ίσως είναι η Χρυσή τομή στην κατηγορία. Ξανά..
Ένα C5 Aircross στην Shine πετρέλαιο ίσως είναι ενδιαφέρουσα επιλογή, στα διάφορα τεστ τα πάει πολύ καλά off road για 2Χ4, με grip control και ένα 4season λαστιχακι μπορεί να πάει σε αρκετά μέρη. Αν το βρεις σε καλή τιμή.
Ξεκινάω αναφωνώντας: "ΠΟΥ 'ΣΕΙ 'ΣΥ ΡΕΕΕ;"
Και συνεχίζω: Θα το γράψω ως μη ειδικός, κι ας με διορθώσει ο γάτος ή όποιος άλλος τα γνωρίζει τεκμηριωμένα.
Το 4 εποχών λάστιχο, είναι μάλλον χειρότερο από ένα "σκληρό" θερινό ως προς την αντοχή του σε κακομεταχείριση εκτός δρόμου;
Και συνήθως είναι και λίγο χειρότερο στη διαβάθμισή του ως προς το φρενάρισμα σε βροχή (κι οικονομία καυσίμου και θόρυβο), από ένα φθηνότερο και οδηγικά καλύτερο θερινό;
Υπάρχει όντως σύγχυση και αυτό που θα έπρεπε να κοιτάζουν οι υποψήφιοι αγοραστές, είναι αν βγαίνει στη διάστασή τους κάποιο π.χ. 80-20% λάστιχο που κάνει και για παλιόδρομο, κι όχι να αγοράζουν 4 εποχών για να βγουν εκτός δρόμου; -
Προφανώς όταν μιλάμε για εκτός δρόμου πρέπει να κοιτάμε on-off λάστιχα (το λιγότερο) και όχι δρομίσια 4 εποχών. Συνήθως τα on-off είναι M&S, οπότε ουσιαστικά 4 εποχών. Υπάρχουν και καθαρά χειμερινά on-off.
-
Στο χαμάλη επιβατικό έχω 4 εποχών , μέτρια ελαστικά, δεν είναι πουθενά τέλεια. Στο φρέσκο χιόνι όλα καλά , στο παγωμένο αρχίζουν τα δύσκολα. Επίσης το ελληνικό κατακαλοκαιρο τα νιώθεις να διαμαρτύρονται. Δε ξέρω τα καινούργια crossclimate 2 ,τι κάνουν. Μάλλον με βλέπω για χειμερινά φέτος, άργησα κιόλας.
Τα latitude cross που έχω στο suv , παρόμοια συμπεριφορά το χειμώνα, καλά στο φρέσκο χιόνι , όσο πιο πάγος τόσο χειρότερα. Αλλά τα δικά μου δεν έχουν την περιβόητη νιφαδα στο πλάι. Κάπου ματιασα ότι τα καινούργια έχουν και έγκριση , μπορεί να κάνω λάθος. Ως ελαστικό για φυσιολογικές εξορμήσεις είναι πολύ καλό πάντως.
Mazda, το cx5 κοίταγα αλλά το είδα μόνο ίντερνετ, δεν υπάρχει πουθενά να το δω έστω στατικά ( τουλάχιστον πριν 15 μέρες που ρώτησα), πήρε και αυτό αύξηση ενόψει και φλ. -
Παιδιά δεν μπαίνω όπως παλιά, αλλά παρακολουθώ, ειδικά τώρα που ψάχνει ο φίλος.
Ανέφερα τα άκρα των δικών του δεδομένων, θέλει 4Χ4 αλλά επειδή θα είναι και το κύριο οικογενειακό παίζουν πολλοί παράγοντες.
Το Grip Control είναι καλύτερο από το τίποτα. Μου το έχουν επιβεβαιώσει δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που γνωρίζω. Καμία σχέση με 4κινηση, αλλά καλύτερο από το τίποτα, αυτό λέω, για κάποιους μπορεί να είναι και αρκετό, που δεν μπαίνουν πολύ off.
Τώρα, όλες οι άλλες επιλογές εξετάζονται, του αρέσουν Honda/Mazda και Rav4 αλλά θέλει να είναι σχετικά μανιτζεβελο C (όχι πάνω από 4.5μ), βαριέται Toyotιλα, φοβάται τους 2λιτρους (αν και θα τους ήθελε), και θέλει αποσκευές γιατί έχουν πολλά χόμπι, σκυλιά/γατιά, και τα λοιπά!
Δεν είναι τόσο ξεκάθαρες οι επιλογές. όπως τα βλέπουμε, SX4 καινούργιο/QQ. φοβάται για diesel (δεν είχε και ποτέ, οπότε δεν ξέρει τι χάνει!) αλλά δεν θέλει και κανονικές καταναλώσεις C suv βενζινοκίνητων, προτιμάει να δώσει παραπάνω και να πάρει κάποια υβριδική τεχνολογία. Επίσης ιδανικά θέλει manual (από μόνος του, δεν του είπα εγώ τίποτα!), Αλλά οι επιλογές στενεύουν, οπότε ίσως πάει σε auto τελικά.
Επίσης θα κρατήσει το 1ο SX4 4X4 για μουλάρι, οπότε ίσως καλύπτει και από εκεί κάποιες ανάγκες.
Όπως είπαμε δεν είναι όλα τόσο ξεκάθαρα, ειδικά αν θες ένα πιο σκληρό προφίλ για off road,. Αλλά ταυτόχρονα και Γαλλική φινέτσα με Ιαπωνική αξιοπιστία (κάτι τέτοιο θέλει αυτός!), Οπότε σαν μέση λύση, το QQ βλέπω, και ίσως το Soortage αλλά που δεν έχουμε δει ακόμη, και δεν ξέρουμε τιμές.
-
Το HEV συνολακι της ΚΙΑ/HUYNDAI φαίνεται καλό σύμφωνα με τα τεστ, και οικονομία αν θες και γκάζι.
Μάταιη προσπάθεια αγοράς τετρακίνητου SUV