-
από σημερα μπορείτε να δείτε τα μοντέλα πως διαμορφώνονται στον εξοπλισμό τους με βάση τις αλλαγές του MY22
-
Παρέλαβα κι εγώ το HB Style σε κόκκινο. Φανταστικό χρώμα και θα έλεγα πως το trim αν κ είναι 2-2.5χλ πιο ακριβό απο το active plus θεωρώ πως τα αξίζει. Δίνει μια πιο premium αίγλη στο αυτοκίνητο με τα τζάμια, τις 17άρες ζάντες αλλά και τα bi-led μπροστά. Το εσωτερικό weather-like υλικό είναι φανταστικό και τα καθίσματα πάρα πολύ άνετα. Για την οδήγησή του τα έχουν πει τα άλλα παιδιά εδώ αλλά προερχόμενος απο ένα Corolla του 04 η διαφορά είναι χαοτική και στη συμπεριφορά αλλά και στην άνεση. Το Hybrid θέλει λίγο να το μάθεις για να το εκμεταλλευτείς στο έπακρο αλλά η οικονομία είναι δεδομένη. Στα αρνητικά είναι οι αποθηκευτικοί χώροι μπροστά αλλά δεν είναι game breaking για εμένα. Το infotainment αν το συνδέσεις με CarPlay είναι μια χαρά. Χρειάζεται μια ανανέωση με καλύτερη οθόνη και πιο γρήγορο επεξεργαστή (ΜΥ22) αλλά την δουλειά του την κάνει αν θέλεις χάρτες, spotify κλήσεις κτλ.. Για ένα αυτοκίνητο με το κόστος του είναι φανταστικό
-
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
από σημερα μπορείτε να δείτε τα μοντέλα πως διαμορφώνονται στον εξοπλισμό τους με βάση τις αλλαγές του MY22
Τα ιδια βλέπω στο site, οπως ηταν απο το καλοκαίρι και μετά.
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
από σημερα μπορείτε να δείτε τα μοντέλα πως διαμορφώνονται στον εξοπλισμό τους με βάση τις αλλαγές του MY22
Τα ιδια βλέπω στο site, οπως ηταν απο το καλοκαίρι και μετά.
Στο sedan έχει τις αλλαγές στο χρώμα και από style και πάνω το smart connect. Αυτά που ο φίλος leonidas26 ανέφερε σε προγενέστερο post
-
Για το ΜΥ22 έχουν αλλάξει οι τιμές;
-
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
από σημερα μπορείτε να δείτε τα μοντέλα πως διαμορφώνονται στον εξοπλισμό τους με βάση τις αλλαγές του MY22
Τα ιδια βλέπω στο site, οπως ηταν απο το καλοκαίρι και μετά.
Στο sedan έχει τις αλλαγές στο χρώμα και από style και πάνω το smart connect. Αυτά που ο φίλος leonidas26 ανέφερε σε προγενέστερο post
Πλας καινούργιο σχέδιο 17'' ζαντών (μόνο για τη style)
-
Πολύ όμορφες οι νέες 17αρες. Πολύ θετικές οι αλλαγές με το βελτιωμένο info και τις LED λάμπες παντού (επιτέλους). Οι τιμές παραμένουν ίδιες. Έγινε κανένα θαύμα ή απλά δεν πρόλαβαν να περάσουν τις νέες στο site;
Επίσης το info στο style έχασε τα πλάγια κουμπιά όπως βλέπω στην φώτο του διαμορφωτή ή απλά δεν φαίνονται;
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
Πολύ όμορφες οι νέες 17αρες.
υπήρχαν αυτές που ήταν απιστευτα γμτες, όχι πια;
-
@ataim said in Toyota Corolla 2019:
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
Πολύ όμορφες οι νέες 17αρες.
υπήρχαν αυτές που ήταν απιστευτα γμτες, όχι πια;
Αυτές είναι οι 18". Στο sedan τις φοράει μόνο το Lounge και στο hatchback το Sport (αν δεν κάνω λάθος). Το TS ακόμα και ως Lounge φοράει 17".
-
Έκανα και εγώ το πρώτο σύντομο test drive με το υβριδικό και ως πρώτο που οδήγησα μου φάνηκε αρκετά παραξενη η απόκριση του γκαζιού. Όχι τόσο σε ευθεία, όσο σε ορεινό στροφιλίκι που στο άσε πάτα του γκαζιού, ακουγόταν η αυξωμείωση των στροφών του μοτέρ, χωρίς να γίνεται κάτι ιδιαίτερο στην επιτάχυνση (τα κακά του cvt προφανώς που είτε συνηθίζεις ή πας αλλού).
Στο σταμάτα-ξεκίνα κίνησης ιδανικό.
Σε λίγο πιο ανοιχτό δρόμο, μάζευε άνετα χιλιόμετρα χωρίς κόπο μέχρι τα 80-100.
Μου ήρθε όμως στο αυτί μεγάλος θόρυβος κύλισης (ίσως φταίει το GR sport test drive ) ίσως η ησυχία του μοτέρ. Δεν ξέρω.Σίγουρα πρέπει να το δω σε ένα πιο μεγάλης διάρκειας test drive πριν αποφασίσω υβριδικό/cvt.
Εκεί που δεν το περίμενα ήταν στους χώρους πίσω, μάλλον δεν είναι στα ατού του γενικά.Είμαι ανάμεσα στις εκδόσεις Active/Active plus (touring) που από όσο καταλαβαίνω η plus έχει επιπλέον (στα κυρίως) 17" ζάντες/αναδιπλούμενους καθρέπτες/αισθητήρα βροχής (και στα nice to have) ατμοσφαιρικό φωτισμό/καλύτερες επενδύσεις εσωτερικού. Αλλά δεν ξέρω αν δικαιολογεί την διαφορά των ~2.000.
Ίσως προτιμούσα και τις 16" της Active για άνεση.
Ευτυχώς, σε ηλεκτρονικά καλούδια είναι όλες οι εκδόσεις πλούσιες.Παραδόσεις άκουσα Σεμπέμβρη (και σε άλλους που ήταν ίδια ώρα αντιπροσωπεία για άλλα μοντέλα).
-
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
Έκανα και εγώ το πρώτο σύντομο test drive με το υβριδικό και ως πρώτο που οδήγησα μου φάνηκε αρκετά παραξενη η απόκριση του γκαζιού. Όχι τόσο σε ευθεία, όσο σε ορεινό στροφιλίκι....
Για καλύτερη απόδοση σε ανάβαση/κατάβαση πρέπει να το βάλεις στο σπορτ mode. Στις εξόδους των στροφών είναι ασυναγώνιστο, σε σχέση πάντα με αντίστοιχης ιπποδύναμης οχήματα, θα το διαπιστώσεις αν κυνηγήσεις κάποιον.
Βέβαια καταλαβαίνεις ότι η μετάδοση δεν έχει φτιαχτεί για αυτή τη δουλειά, και ναι οτι κρατάει σταθερές τις στροφές είναι κουραστικό, ή βάζεις μουσική η πας για δίλιτρο που έχει paddles -
@ataim said in Toyota Corolla 2019:
Για καλύτερη απόδοση σε ανάβαση/κατάβαση πρέπει να το βάλεις στο σπορτ mode.
Δεν το δοκίμασα είναι η αλήθεια. Το έβαλα στο Β στην κατάβαση μόνο να γεμίσει η μπαταρία.
Σίγουρα θέλει συνήθεια. -
Το B είναι πιο πολύ Brake, παρά Battery.
-
Good to know... μάλλον θα ξαναζητήσω Test drive αφού δω μερικά ακόμα.
-
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
@ataim said in Toyota Corolla 2019:
Για καλύτερη απόδοση σε ανάβαση/κατάβαση πρέπει να το βάλεις στο σπορτ mode.
Δεν το δοκίμασα είναι η αλήθεια. Το έβαλα στο Β στην κατάβαση μόνο να γεμίσει η μπαταρία.
Σίγουρα θέλει συνήθεια.To B δεν γεμίζει την μπαταρία, κάνει σε όλα τα αυτόματα κιβώτια engine brake κρατώντας σε ψηλές στροφές λειτουργίας τον κινητήρα δημιουργώντας έτσι επιπλέον τριβές, το χρησιμοποιεί κανείς για να μην ταλαιπωρεί τα φρένα του στις καταβάσεις, είναι το αντίστοιχο που κάνεις στο χειροκίνητο όταν επιλέγεις μικρές σχέσεις για να φρενάρεις.
Εγώ είχα εμπειρία 30 χρόνια χειροκίνητα κιβώτια και βρέθηκα πρόσφατα με cvt, στην αρχή είναι απίστευτα εκνευριστικό, μετά από λίγη χρήση όμως το εκτιμάς και όταν γυρνάς στα παλιά σου φαίνονται απαρχαιωμένα....
-
@antonakis said in Toyota Corolla 2019:
Δεν το δοκίμασα είναι η αλήθεια. Το έβαλα στο Β στην κατάβαση μόνο να γεμίσει η μπαταρία.
Στο Β δεν γεμίζει η μπαταρία...το αντίθετο!
-
Καλησπέρα στην ομάδα.
Την επόμενη εβδομάδα επιτέλους παραλαμβάνω Hatchback hybrid style 2.0L.
Καινούργιος οδηγός σε υβριδικά και σε αυτόματα αλλα και γενικότερα ειναι το πρώτο μου ολοκαινουργιο αυτοκίνητο.
Εννοείται πως θα ανοίξω το manual σελίδα-σελίδα, αλλα θα ήθελα αν μπορείτε να με συμβουλέψετε εμπειρικά σε πράγματα που θα πρέπει να προσέξω στην καθημερινή χρήση (όπως πχ στο σταμάτημα ή οταν κάνω στάση μένω στο D?) ή και μακρόχρονα.
Επίσης σχετικά με την προστασία του αυτοκινητου απο τη βροχή μιας και τον πρώτο καιρό δεν θα μπορώ να το έχω σε υπόστεγο, η κουκούλα ειναι κάλη λύση?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας! -
@obscured said in Toyota Corolla 2019:
Καλησπέρα στην ομάδα.
Την επόμενη εβδομάδα επιτέλους παραλαμβάνω Hatchback hybrid style 2.0L.
Καινούργιος οδηγός σε υβριδικά και σε αυτόματα αλλα και γενικότερα ειναι το πρώτο μου ολοκαινουργιο αυτοκίνητο.
Εννοείται πως θα ανοίξω το manual σελίδα-σελίδα, αλλα θα ήθελα αν μπορείτε να με συμβουλέψετε εμπειρικά σε πράγματα που θα πρέπει να προσέξω στην καθημερινή χρήση (όπως πχ στο σταμάτημα ή οταν κάνω στάση μένω στο D?) ή και μακρόχρονα.
Επίσης σχετικά με την προστασία του αυτοκινητου απο τη βροχή μιας και τον πρώτο καιρό δεν θα μπορώ να το έχω σε υπόστεγο, η κουκούλα ειναι κάλη λύση?
Ευχαριστώ για το χρόνο σας!Με γειά, το καλόβλεπα και γω για να παίζω με τα paddles αλλά φοβήθηκα τα 2.0l
Πάντα με D θα το λειτουργείς και θα βάζεις P μόνο όταν παρκάρεις για να κατέβεις. Εύκολο.
Τώρα για την βροχή αν δεν ρίξει χαλάζι δεν νομίζω οτι θα πάθει τίποτα. Ίσως καλύτερα να βρίσκεις έναν χώρο να το βάζεις αν πουν για κακοκαιρία παρά κουκούλα. -
Παντα στο D.
Σταματας, βαζεις χειροφρενο και μετα το βαζεις στο Ρ. -
Παρατήρησα ότι στον διαμορφωτή έχουν φύγει τα πλαϊνά hybrid
Toyota Corolla 2019