-
Φήμες λένε πως θα έρθει ως δοκιμαστής ο Τσακ Νόρις, ώστε να λυθούν τα προβλήματα που αναφέρετε, πριν καν υπάρξουν. Είναι ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο, πριν αυτό προλάβει καν να κατασκευαστεί.
-
@piliourits said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Φήμες λένε πως θα έρθει ως δοκιμαστής ο Τσακ Νόρις, ώστε να λυθούν τα προβλήματα που αναφέρετε, πριν καν υπάρξουν. Είναι ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο, πριν αυτό προλάβει καν να κατασκευαστεί.
Δεν είστε πλήρως ενημερωμένοι.
Ο Τσακ Νόρις έχει ήδη πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας του 22 και έβγαλε και κάρτα καυσαερίων. -
Σύμφωνα με πρόσφατες φήμες, τα λάστιχα του CHAOS θα είναι απ'το ίδιο υλικό που είναι φτιαγμένες οι σόλες των παπουτσιών του Τσακ Νόρις.
-
-
Θα μπορούσε κάλλιστα, να χρηματοδοτήσει το όλο εγχείρημα!
-
Λοιπόν παιδγιά μου, σήμερις έχω σκοπό να στενοχωρήξω πολλούς. Θυμάστε που το αγαπημένο έντυπο, το "κομμάτι του σύγχρονου ελληνικού πολιτισμού" (ώπα ρε μάστορα, μάζεψε λίγο τον αυτοθαυμασμό), ομού μετά διαφόρων άλλων εντύπωνε, καναλιώνε, σάιτζ καιταλιμπάν καιταλιμπάν, σας πιπιλούσε το μυαλό πως τάχαμ δήθεν στον τόπο τούτονε δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία μπικόζ γκουμουνιστέ, πασόκοι, ξύσται του δημοσίου κακοί εργάτες που κάνανε απεργίες και καταπιέζανε τους καλοκάγαθους εργοστασιάρχες καιταλιμπάν καιταλιμπάν;
Σας προειδοποιάω, ακολουθάει σεντόνι.
Για σκεφτείτε λίγο τι σημαίνει αυτοκινητοβιομηχανία. Είναι αυτοκινητοβιομηχανία ο κάθε επίδοξος ανθυπογκιόλβας ή γουόναμπι Τρέβορ Μίλτον της Κάτω Τραχανοπλαγιάς; Είναι ο κάθε Νεώριος με το Ένφιλντ και το Τσικάγκο (που μας έκανε να ξερνάμε απ'τα μάτια); Είναι άραγε η Βιαμάξ των 400 (στα καλύτερά της) εργαζομένων που, κατά το γνωστό αφήγημα, "είχε τεχνολογία τέτοια που τη ζήλευε κι η Μερτσεντέ" (και μετά ξυπνήσαμε); Είναι το κάθε συναρμολογητήριο τύπου Τεοκάρ που συναρμολογούσε CKDs για να παρακάμψει η μαμά εταιρεία τον προστατευτισμό (δηλαδής τους δασμοί) της ΕΟΚ και που μετά έκλεισε γιατί η μαμά εταιρεία είχε ήδη απ'το 1984 φκιάσει μια φαμπρικούρα ΝΑ με το συμπάθιο στο Σάντερλαντ, με ερευνητικά κέντρα, με κέντρα δοκιμών, με σοβαρή (κι όχι "θα διδάσκεις αυτό που λέω ΕΓΩ") συνεννόηση με τα ντόπια πανεπιστήμια και πολυτέκνικζ (σαν τα δικά μας τα ΤΕΙ ήταν αυτά) και την Άρτα με τα Γιάννενα και δεν είχε πια ανάγκη την κάθε Τεοκάρ;
Όχι παιδγιά μου. Δεν είναι τίποτα απ'όλα αυτά. Και δε μας φταίνε ούτε τα γκουμούνια ούτε οι εργατοϋπάλληλοι που διεκδικούν να πληρώνονται σαν άνθρωποι εργαζόμενοι κι όχι σαν ανπέηντ ιντέρνζ ή σαν οχτάχρονα που βγάζουν κοβάλτιο απ'τα ορυχεία του Κογκό για τα αειφώνια και τα αντρόιντ και τα "οικολογικά" υβριδικά και ζήρο εμίσιον βίχικουλζ, ούτε κανείς. Φταίνε άλλα πράγματα και πρώτα απ'όλους θα δείξω τους ιδιοκτήτες των μέσων τση παραγωγής, για να σας το πω και μαρξιστικά.
Οι ιδιοκτήτες των μέσων τση παραγωγής στη χώρα μας ποτέ δε λειτούργησαν με σκοπό να κάνουν κάτι σοβαρό. Ήταν πάντα, όπως είχαν πει κι οι απεσταλμένοι του Τρούμαν (τότε με το σχέδιο Μάρσαλ), αρπακολλατζήδες κι αεριτζήδες. Μόνο τους μέλημα ήταν να φάνε, να φάνε, να φάνε. Όχι να στήσουν κάτι που να δημιουργεί πλούτο, τεχνογνωσία, θέσεις εργασίας με αξιοπρεπείς μισθούς, όχι - αυτά είναι τζιζ, φτου κακά, των μπολσεβίκωνε (πόσο μπολσεβίκους θα μπορούσε να πει κανείς τους Αμερικανούς του μακαρθισμού είναι άλλο θέμα βέβαια). Τους ένοιαζε και τους νοιάζει να κάνουνε την αρπαχτή τους και μετά να κλείσουνε το μαγαζί γιατί "ΔΕΒΓΑΙΝΩΜΑΝΑΜ". Τους ένοιαζε να κάνουν τη φιγούρα τους, πασπαλισμένη με μπόλικη ΑΙΘΝΗΚΕΙΠΑΙΡΥΦΑΝΟΙΑ και μια γερή δόση ταρατατζούμ κι ανωτερότητα της φυλής (να δείτε, ποιος άλλος έσκουζε για το πόσο ανώτερη ήτουνα η φυλή του...) και μετά, όταν το πρότζεκτ κατέληγε στα σκουπίδια, ΦΤΕΝΑΙΗΓΚΟΥΜΟΥΝΗΣΤΑΙΚΕΗΔΙΜΩΣΥΕΙΙΠΑΛΙΛΗ. Πώς το τραγουδάγανε τα ΗΜΙΖ; "Τρεις το λάδι τρεις το ξύδι, παζαρεύω ό,τι θέλω κι αν δε γίνει το δικό μου, θα το κλείσω το μπουρδέλο" - ε, κάπως έτσι.
Όποιος έχει σπουδάσει μηχανικός παραγωγής καταλαβαίνει ότι, για να φτιάξεις γραμμή παραγωγής αμαξιώνε πρέπει να έχεις πρόσβαση σε πρώτες ύλες, να έχεις έκταση ικανή για επέκταση - αν χρειαστεί - του εργοστασίου, να έχεις πρόσβαση σε καλά εκπαιδευμένο προσωπικό (όχι μόνο για συναρμολόγηση, αλλά και για κάτι που λέγεται έρευνα και εξέλιξη, αλλά τι κάθομαι και λέω κι εγώ τώρα), να υπάρχουν υποδομές για να στεγαστεί, να ψωνίσει, να πάει τα παιδιά του σχολειό αυτό το προσωπικό, και να έχεις και υποδομές ρεύματος και μεταφορών για να λειτουργήσει το φαμπρικόνι και να στείλεις και το προϊόν σου στις αγορές. Και να έχεις γύρω σου κι ένα οικοσύστημα (είναι και τση μοδός ο όρος) προμηθευτώνε, να σου φέρνουσι βίδες, παξιμάδια, μπουλόνια, ζαντολάστιχα, εγκεφαλάκια, μπαρμπρίζια, διακόφτες και το λουρί τση μάνας.
Τι από όλα αυτά υπάρχει στη χώρα μας, που εν έτει 1997 ο τότε πρόεδρας της ΕΕΔΕ έπαιρνε ζβάρνα τα πανεπιστήμια (τότε μας τον είχε φέρει καλεζμένο ο Ζοπουνίδης σε μας στο Πολυτεχνάτο τση Κρήτης να μας πει τις σοφίες Σειράχ του) κι έλεγε ότι δε χρειαζόμαστε πρωτογενή και δευτερογενή τομέα, παρά μόνο τουρισμό και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες; Απροπό, ξέχασε να μας πει ο μάγκας ποιο διεθνές λαμόγιο θα είχε το γιώτα του αρκετά μεγάλο για να'ρθει να κάνει ξέπλυμα χρήματος στην Ελλάδα, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία, άλλο κεφάλαιο και στην ουσία κάτι τέτχοια δε λέγονται τραγουδισθά. Μηνγουάηλ, η ΕΕΔΕ, το εθνικό μας θινκ τανκ της Διοίκησης Επιχειρήσεων, έχει βαρέσει ένα κανόνι από δω ως τη Μεσοποταμία, αλλά είπαμε, δεν ξέρουμε εμείς, ξέρουν αυτοί.
Με δεδομένα αυτά, θα μπορούσε κανείς να πάρει στα σοβαρά τα πυροτεχνήματα του Γουλανδρή; Σοβαρά τώρα, θα έφτιαχνε αυτοκίνητα στη ΣΥΡΟ; Γελάει ο κόσμος ρε! Και τι αυτοκίνητα θα έφτιαχνε; ένα ηλεκτρικό microcar σε φάση Isetta και SMZ cyclecar, κάτι δηλαδή που κανένας πια δεν ήθελε, ούτε καν στο Ελλάντα. Και τι του έφταιγε που το πρότζεκτ πήγε άκλαφτο; Ό,τι φταίει της κοντής πάντα, οι τρίχες φυσικά - το ότι δεν υπήρχε νομικό πλαίσιο όχι για να υπολογιστεί η φορολόγηση του οχήματος, αλλά ούτε καν για να βγάλει έγκριση τύπου. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; Γκοτζαμάν εφοπλ*σταρος, δηλαδής εκπρόσωπος της μόνης τάξης που μετρούσε και μετράει πάντα στο γιδότοπο, της τάξης που'χει για γιο-γιο (απ'αυτό που χρησιμοποιούν τα νήπια) τον κάθε πρωθυπουργό, της τάξης που πάντα έδινε έτοιμους τους νόμοι στη βουλή να ψηφιστούνε αβλεπί, δε μπορούσε να βάλει έναν κολαούζο να μεταφράσει νόμοι απ'την Ιγγλατέρα ή τη Φραγκιά ή την Αλεμανία; ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ; Ή μήπως δε μπορούσε να βγάλει έγκριση τύπου στην Αγγλία;
Να πάμε λίγο στο άλλο του το πρότζεκτ, το Τσικάγκο το 4x4; Μου ήθελε με σασί AMC V8, με ένα αμάξωμα που αισθητικά θύμιζε κάτι αυτοσχέδια φορτηγοκάτι που χρησιμοποιούσαν οι αγρότες στον Κάμπο το Θεσσαλικό, χωρίς να έχει ίχνος προϋπηρεσίας κι ενσήμων στην παραγωγή όχι αμαξιώνε πολυτελείας (είπαμε, οι αγορασθαί των Ροζρόις, των Τζαγκουάρ, των Μερτσεντέ και των Μπέντλεϊ είναι αυτοί που είναι, αλλά κορόιδα δεν είναι), αλλά ούτε καν οποιουδήποτε οχήματος, να μπει και μάλιστα... δυναμικά στο παιχνίδι. Κι αυτό που έδειξε έκανε τους άλλους πλούσιους του πλανήτη να γελάνε κι όσους χαμπαρίζουν από ντιζάιν να τρέχουν ν'αγκαλιάσουν τη λεκάνη της τουαλέτας τους. Ο Ελληνάρας όμως; Ο συντάκτης ο αυτοκινητιστικός; Έκατσε καθόλου να δει κριτικά το εγχείρημα; Έκατσε να σκεφτεί αν ήταν ένα πιαρατζίδικο παπατζιλίκι ή αν υπήρχε κάποια μελέτη από πίσω; Μπααααα... Του'χε σηκωθεί η σημαία και δε μπορούσε να δει πέρα απ'αυτήνα. Μεσσίας ο Γουλανδρής κι αδικημένος απ'το "κακό" κράτος που δεν τόνε βοήθησε, κλαψ λυγμ δεινοπάθ κλαψομ*ν. Ο Γουλανδρής. Αδικημένος. Πάμε άλλη μία: ο Γουλανδρής. Αδικημένος. Και μάλιστα από δεξιά κυβέρνηση. ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ;
Θυμάστε μήπως ένα TWT Aletis, αυτό το κόνσεπτ του Δημήτρη του Βαρτζιώτη; Έλεγε πως υπήρχε ενδιαφέρον από εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων σε τουριστικούς προορισμούς για να το αγοράσουν ως κάτι ανάλογο του Mini Moke; Οκέεεεεεεεη... Δγιάολε, μόλις είχα πάρει τότε το πτυχίο μου το πρώτο και, παρόλο που δεν ήμουν αρνητικός - κάθε άλλο - στην ιδέα, κάτι δε μου κόλλαγε. Ναι, ήταν ένα λειτουργικό τουτού. Καλά ως εδώ. Αλλά μήπως παραήταν εξειδικευμένο και, ως εκ τούτου, υπερβολικά δεσμευτικό για τις εταιρείες ενοικιάσεων; Επίσης, δείτε το λίγο ξανά: σας πείθει σε ό,τι αφορά την παθητική ασφάλεια, ακόμα και με τα στάνταρ του 2000; Από μένα είναι όχι.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι δε βγήκε στην παραγωγή. Όπως και το Aztec και το Aspid της Italdesign. Ήταν κάτι που επιδείκνυε δυνατότητες, μια έκθεση ιδεών αν θέλετε. Ο Βαρτζιώτης έριξε μια ΙΔΕΑ κι είπε "ξέρετε, εγώ μπορώ να κάνω μερικά πράγματα". Είμαι απόλυτα σίγουρος πως είχε κατά νου να τσιμπήξει και καμιά κοινοτικιά (κρατικιά δηλαδής, αλλά μην κολλάμε στα σεμάντικς και μην το ψειρίζουμε τόσο πολύ) χρηματοδότηση, αλλά τέτοιο πράγμα στο Ελλάντα της πλήρους αποβιομηχανοποίησης (είπαμε, μόνο τουρίζμο, παράγωγα και μετοχομούρηδες χρειαζόμαστε για να πάει ΒΖΙΙΙΙΙΙΙΙΝ η ανάφτυξη) δεν έπαιζε.
Και φυσικά, τα ΑΡΔάκια μετά δεν είπαν τίποτις για το ότι η επιχειρηματική τάξη στην Ελλάδα δεν έχει πιέσει καμία κυβέρνηση και κανέναν κομισάριο στην Κομισιόνα ώστε να μην έχουμε αποκλειστικά γερμανοκεντρικό μοντέλο (η Γερμανία παράγει κι οι άλλοι αγοράζουν). Ούτε είπαν τίποτα για το κυρίαρχο αφήγημα κυβέρνησης και "θινκ τανξ", ότι δε χρειαζόμαστε βιομηχανία παρά μόνο τριτογενή τομέα. Μόκο γι'αυτά, τζιζ, μη θίξουμε τον βασικό το μέτοχο, ξες τι ανεργία έχει έξω; Όλοι τους τα βάλανε πάλι με όποιον προσπαθεί να βρει δουλειά και να πληρώνεται γι'αυτή. Ποτέ μ'αυτούς που'χουν το μαχαίρι και το πεπόνι. Δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία, γιατί απλά λείπουν όλα όσα απαιτούνται για στήσιμο αυτοκινητοβιομηχανίας, με πρώτο απ'όλα μια σοβαρή επιχειρηματική τάξη. Κι έχουμε και τη δημοσιογραφίλα που μας αξίζει.
Κι απορούμε μετά που έχουμε τα ΑΡΔόνια να μας τα κάνουσι πλανήτες με το πόσο σουπερντουπερουάου θα είναι το CHAOS του Πανόπουλου και για το πόσο ΑΙΘΝΗΚΕΙ ΙΠΠΩΧΡΑΙΟΣΥ είναι να του δώκουμε μπαγιόκο κρατικό, αναπαράγοντας όλα τα απίθανα που αμολάει αυτός κι οι τελάληδές του, αποδεχόμενοι πλήρως όλες τις εθνοστεντόν κορώνες, χωρίς ΕΝΑΣ "δημοσιογράφος" αυτοκινητιστικού σάιτ να έχει πάει να κάνει πραγματικό ρεπορτάζ; Απορούμε ακόμα;
-
-
Σε ταληράκια, γιατί κάποιοι μπερδεύονται:
- Το Ένφιλντ ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Άμα ζεις στο 1977 και μπορείς να πάρεις ΕΝΑ μόνο αμάξι, προφανώς θα προτιμήσεις Fiat 127 μεταχειρισμένο παρά Ένφιλντ. Βασικά, και το 1972 ένα Fiat 600 ή 850 πιο σοβαρή πρόταση ήταν. OK, δεν είχε το στοιχείο της ΑΙΘΝΗΚΕΙΣΗΠΑΙΡΕΙΦΑΝΥΑΣ, αλλά το να φασώνεσαι μ'ένα εθνόσημο δεν αυξάνει την εμβέλεια ενός οχήματος που δε μπορεί να φτάσει απ'την Καλλιθέα στο Μενίδι.
- To Τσικάγκο το 4 επί 4 δεν είχε καμία σχέση με τις ανάγκες και τις επιθυμίες της αγοράς (αχ, πολύ μ'αρέσουν τα fanbois της "ελεύθερης" αγοράς που αρχίζουν μετά να σκούζουν "κράτος βοήθησέ με" όταν η αγορά τους γυρνάει την πλάτη), ελληνικής και ξένης, ενώ δεν υπήρχε ίχνος υποδομής για να παραχθεί.
- To TWT Aletis, αν πραγματικά το ήθελαν αρκετοί, θα γινόταν επένδυση για να παραχθεί και θα παραγόταν. Προφανώς κρίθηκε μη βιώσιμο. Και πολύ καλά κρίθηκε.
- Να θυμίσω ότι κι ο Λιβανός απλά το κέφι του έκανε με την Aston Martin, ενώ δεν επένδυσε ιδιαίτερα σ'αυτήν.
Ξεφύγετε λίγο απ'το Σύνδρομο Μάρθα Βούρτση και τη συνωμοσιολογική ψέκα της Rand (άλλη Δημουλίδου απ'τα Lidl αυτή), τους μεγαλοεπιχειρηματίες (που ελέγχουν ακόμα και το τι γνώμη θα είναι αποδεκτό να έχουμε) δεν τους κυνηγάει κανένας, ούτε τους καταπιέζει κανένας. Αντίθετα, βγάζουν τα λεφτά και τις παραγωγικές τους μονάδες όπου νομίζουν κι επιβάλλουν σε κράτη και πολιτείες τη θέλησή τους.
-
Αυτό το θέμα έχει τα πάντα. Από αυτοκίνηση, υπολογιστές, κάρτες γραφικών, πολιτική, Κυρίτση*, δημόσιο, ιδιωτικό τομέα. Τα πάντα όλα και στις καλύτερες τιμές.
Για την πανδημία θα γράψει κανείς κάτι; Κρίμα να μείνει απ' όξω η πανδημία από το Χάος...
*Πολύ πλάκα ο τύπος. Παλεύει και αυτός για το μεροκάματο.
-
Να θυμίσω εδώ ότι ο Πανόπουλας βασικά ζητάει να του δώσει το κράτος εκατό εκατομμυριάκια για να εξελίξει το CHAOS. Και να επισημάνω το cognitive dissonance των ΚΦΦ αντικρατιστών που θ'αρχίσουν να σκούζουν για τους δημόσιους υπαλλήλους που τον κουδουνάνε και τους συνταξιούχους που δεν ψοφάνε κι έτσι δεν περίσσεψαν κρατικά λεφτά για να πάρει ο Πανόπουλας για να μας κάνει ΑΙΘΝΗΚΑΕΙΠΑΙΡΟΙΦΑΝΟΥΣ με το CHAOS.
-
Βλέπω απόφοιτους της Μεγάλης Της Κωλοτούμπας Τσιπροσχολής...
Τώρα το περιορίζουμε στον Πανόπουλο...
Μέχρι τώρα έπαιρνε η μπάλα και αυτούς που δεν είχαν πάρει ποτέ κρατικά λεφτά...
-
Γεμάτη η χώρα από "Πανόπουλους". Άλλοι τα καταφέρνουν και τα παίρνουν τα φράγκα, άλλοι μένουν στο "περίμενε" και άλλοι περιμένουν να αλλάξουν τα πράματα για να πάρουν και αυτοί μπαξίσι.
Αν ο Πανόπουλος πάρει τα 100 μύρια τότε η ευθύνη θα είναι καθαρά της κυβέρνησης. Όχι του κράτους και φυσικά όχι του δημοσίου.
Εγώ αναρωτιέμαι όμως. Θέλω ή δεν θέλω να πάρει ο Πανόπουλος τα 100 μύρια;
Καλή ερώτηση... -
@criuser said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Βλέπω απόφοιτους της Μεγάλης Της Κωλοτούμπας Τσιπροσχολής...
Αφού σε χαλάει, τι το πίνεις; Μιλάμε για τον κάθε Πανόπουλο ή Trevor Milton ή Γεώργιο Γκιόλβα ή Elizabeth Holmes. Και για όλους εκείνους που, για λίγη δημοσιότητα και για να το παίξουν αδικημένοι δημιουργοί, πετάνε ένα πυροτέχνημα και μετά κλαψ λυγμ δεινοπάθ δεμουδώκανελεφτά. Άμα θες πάντως, σπάσε τον κουμπαρά σου και πήγαινε να του δώσεις ό,τι έχει μέσα. Κι αν βγάλει ποτέ το CHAOS και σου το προσφέρει πεσκέσι, δε θα σου πω να μην το δεχτείς.
-
Το Θέμα καθαρίστηκε και οι αμιγώς πολιτικές δημοσιεύσεις μεταφέρθηκαν στο Θέμα "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2" (https://forum.4troxoi.gr/topic/91806/forum-antilogos-elliniki-politiki-ekloges-2/11090). Παρακαλώ συνεχίστε εντός του Θέματος. {Admin}
-
Και τελικά αποδείχτηκε ότι ο Άγγελος Κυρίτσης έχει απόλυτο δίκιο... Ξαναρίχνω το +Ιερόν Βίδεον+ για να μην ξεχνιόμαστε:
Να συνοψίσουμε λίγο την επιχειρηματολογία της κάθε πλευράς;
Επικριτές του Πανόπουλου
- Σε μια χώρα χωρίς καμία υποδομή θα βγάλει ο άλλος με 100 εκατομμύρια ευρώ υπεραυτοκίνητο που θα ρίχνει ξύλο σε Bugatti και Pagani και με ΑΥΤΕΣ τις εγκαταστάσεις που γνωρίζουμε ότι έχει; ΟΚ...
- 500 χλμ/ώρα τελική; 0-100 σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα; Λιγότερους δράκους έχουμε ακούσει από κοντράκηδες της Βούτας, αλλά ΟΚ...
- Έστω όμως, 500 χλμ/ώρα τελική κλπ. Να το δεχτούμε. Με τι λάστιχα θα παραμείνει στο δρόμο;
- Με τόσο ανύπαρκτο ground clearance σε ποιον ακριβώς δρόμο θα κυκλοφορήσει;
- Σοβαρά τώρα, θα πειστούμε από ένα 3D render με τη μπροστινή αεροτομή κοπυπάστα απ'το GrabCAD και όλο superimposed σε φωτογραφία εγκαταστάσεων που δε βρίσκονται καν στην Ελλάδα;
- 3D printing σε μεταλλικά εξαρτήματα κινητήρων και σε ογκώδη εξαρτήματα; Σε ΑΥΤΕΣ τις εγκαταστάσεις; Γελάει ο κόσμος!
- ΟΛΑ τα εξαρτήματα θα παραχθούν στην Ελλάδα; Σοβαρά τώρα;
- Ψύξη σε -300 ΤΙ; Βαθμούς Κελσίου; Κέλβιν; Φαρενάιτ; Volt; Ohm; N·m; Πατατάκια; Πακοτίνια;
- Δε μας λέτε, ακόμα και τα υπερσουπερντούπερ λάστιχα που θα χρειαστούν για να το κρατήσουν στο δρόμο θα παράγονται στην Ελλάδα; Σε ποιο εργοστάσιο; Σε ποιες εγκαταστάσεις; Ποιος θα τα σχεδιάσει;
- Εχμ, ένας Έλληνας σχεδιαστής ΔΕΝ κάνει για δέκα ξένους. Για τόσο θαυματουργό το έχετε το γονίδιο Αίπσηλων
;
- Μπερδεγουέι, ποια είναι είπαμε η σχεδιαστική σας ομάδα;
- Σε ποια πίστα κάνατε τις δοκιμές είπαμε;
- Εσείς οι lato sensu δημοσιογράφοι του ειδικού "Τύπου" που σκίζετε τα ιμάτιά σας ότι πρόκειται για πραγματικό πρότζεκτ το είδατε με τα μάτια σας το αμάξι; Μπήκατε μέσα; Το οδηγήσατε; Ανοίξατε καπό; Είδατε specs κλπ; Ή απλά αναπαράγετε ό,τι λέει η ομάδα του Πανόπουλου θεωρώντας ότι ισχύει μόνο και μόνο επειδή το είπε;
- Extraordinary claims require extraordinary evidence. Bring it!
- Σίγουρα δεν έχουμε να κάνουμε με άλλη μια φάση τύπου Nikola και Theranos;
Υπερασπιστές του Πανόπουλου
- Είστε ανθέλληνες κι απάτριδες!
- Είστε χέητερζ!
- Θέλετε να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα!
- Είστε ξύστες!
- Άμα το βγάλει, μην το αγοράσετε!
- Δοκιμάστε ΕΣΕΙΣ να φτιάξετε υπεραυτοκίνητο, αφού είστε πιο έξυπνοι απ'τον Πανόπουλο!
- Όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια!
Need I say more?
Ή μάλλον, θα προσθέσω κι αυτό, αφιερωμένο εκεί που χρειάζεται:
Youtube Video -
@storm said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Εγώ αναρωτιέμαι όμως. Θέλω ή δεν θέλω να πάρει ο Πανόπουλος τα 100 μύρια;
Καλή ερώτηση...αυτο υποτιθεται το λυνουν οι τραπεζες. Ας καταθεσει το σχεδιο του και αν παρει χρηματοδοτηση, καλως. Να ρισκαρει η τραπεζα τα λεφτα της, οχι ο φορολογουμενος.
-
@spiros-0 said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
@storm said in CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός:
Εγώ αναρωτιέμαι όμως. Θέλω ή δεν θέλω να πάρει ο Πανόπουλος τα 100 μύρια;
Καλή ερώτηση...αυτο υποτιθεται το λυνουν οι τραπεζες. Ας καταθεσει το σχεδιο του και αν παρει χρηματοδοτηση, καλως. Να ρισκαρει η τραπεζα τα λεφτα της, οχι ο φορολογουμενος.
Ωραίο αυτό μου άρεσε.
Όσα έχουν "ρισκάρει" μέχρι τώρα οι τράπεζες, ποιος τα χει πληρώσει στην Ελλάδα;Αλλά τώρα έγινε πάλι πολιτικό το θέμα του (κ)Χάους της ελληνικής λουμπινιάς.
-
Δεν νομίζω ο Πανό να θέλει χρήματα απ' ευθείας από τράπεζα. Μάλλον επιδιώκει κάποια κρατική επιχορήγηση. Δηλαδή να χωθεί κάπου/κάπως στον προϋπολογισμό του κράτους.
Αναμένω με ενδιαφέρον την εξέλιξη του story σε αυτό το θέμα. Στα του αυτοκινήτου δεν περιμένω τίποτα. Η Ελλάδα ούτε καρφίτσες δεν παράγει. Τις εισάγει από το εξωτερικό.
-

-
Για κάποιο λόγο, θυμήθηκα και τον Πέτρο Ζωγράφο. Κι αυτός, όπως κι ο Γκιόλβας, ήταν ένας τιτανοτεράστιος εφευρέτης που ήθελε να προσφέρει αφιλοκερδώς την πρωτοποριακή του εφεύρεση στην ΠΑΤΡΙΔΑ.
CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός