-
Άντε ωραία ....
Να ξέρεις το διαβαζω το μπλογκ σου πολλές φορές....πολύ ωραίο και ευχάριστο ειναι στην ανάγνωση. Το προτείνω σε όλους. -
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κουμπώνει στην φύσα του γκαζιού και υποτίθεται ομαλοποιεί το πάτημα ( κάτι σαν το eco) και έτσι κερδίζεις μερικά χιλιόμετρα , έχει διάφορα μοντέλα με διαφορετικό αποτέλεσμα ... Παλιά βγάζανε κάτι αντίστοιχο που μηδένιζε την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου και ας έκαιγε και κάτι παραπάνω
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πως αλλάζουν οι καιροί... Το Range Extender πρέπει να είναι το ακριβές αντίθετο του Sprint Booster. Δηλαδή εκεί που το δεύτερο έδινε εντολή για μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας, για βελτίωση της απόκρισης του ηλεκτρόγκαζου (με τίμημα την αυξημένη κατανάλωση), το νέο θα δίνει εντολή για ακόμη πιο νωχελική απόκριση του ηλεκτρόγκαζου για να κερδηθούν λίγα εκατοστόλιτρα βενζίνης (με προφανές τίμημα).
-
@harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κουμπώνει στην φύσα του γκαζιού και υποτίθεται ομαλοποιεί το πάτημα ( κάτι σαν το eco) και έτσι κερδίζεις μερικά χιλιόμετρα , έχει διάφορα μοντέλα με διαφορετικό αποτέλεσμα ... Παλιά βγάζανε κάτι αντίστοιχο που μηδένιζε την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου και ας έκαιγε και κάτι παραπάνω
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πως αλλάζουν οι καιροί... Το Range Extender πρέπει να είναι το ακριβές αντίθετο του Sprint Booster. Δηλαδή εκεί που το δεύτερο έδινε εντολή για μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας, για βελτίωση της απόκρισης του ηλεκτρόγκαζου (με τίμημα την αυξημένη κατανάλωση), το νέο θα δίνει εντολή για ακόμη πιο νωχελική απόκριση του ηλεκτρόγκαζου για να κερδηθούν λίγα εκατοστόλιτρα βενζίνης (με προφανές τίμημα).
Ακριβώς έτσι μόνο να σε διορθώσω δεν κερδίζουμε εκατοστόλιτρα βενζίνης αλλά βολταμπέρ μιας και είναι αποκλειστικά για EV
-
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Σε διάφορα άρθρα , αναφορές, όπως και χαρούμενα ποστάκια
κάποιοι κριτικάρουν εως και ειρωνεύονται τα σκληρά πλαστικά κάτι κονσόλες που δεν είναι μασίφ κλπ τσιπιές κατά αυτούς στα βασικά μοντέλα των κατασκευαστών.
Δεν βλέπουν την τεχνολογία που κουβαλάνε για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα ουτε οτι το να τραυματιστείς /σκοτωθείς αλλα και να το τραυματίσεις /σκοτώσεις εναν άλλον οδηγώντας ενα μοντέλο 2021 είναι εξαιρετικά δύσκολο.
Με το παραπάνω βίντεο πιστεύω να κατάλαβαν γιατί ενα αυτοκίνητο είναι δύσκολο να κατασκευαστεί τηρώντας όλα τα σύγχρονα στάνταρ που θέτει η νομοθεσία και να αποφέρει ταυτόχρονα κέρδος ,να γιατί οι κατασκευαστές καταργούν τα μικρά και επικεντρώνονται στα πολύ κερδοφόρα μεγαλύτερα SUV ...αφου μόνο αυτά φτιάχνουν κάποιοι !
Μη κοροϊδεύετε τα μικρά αυτοκίνητα είναι πιο δύσκολο να κατασκευαστούν και να πουληθούν σε λογική τιμή απο κάπου πρέπει να κόψουν ...
Για το τέλος πιστεύω οτι οσοι κάνουμε "άσκηση" στα θέλω μας και αγοράζουμε αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε *θα έχουμε τα πιο ευκολοπούλητα και με την μικρότερη απαξίωση στην μεταπώληση αυτοκίνητα όταν θα έρθει η ώρα.
ΥΓ * για τους περισσότερους είναι μικρό οικονομικό και δεν χρειάζεται μεγάλη τελική
... για το σπρώξιμο ώστε να γίνει η προσπέραση της νταλίκας φροντίζει η ενα μικρό τούρμπο ή ηλεκτροκινητήρας ...μακάριοι οι έχοντες €€ και παίρνουν αυτοκίνητα και με τα δυο!
-
Γι'αυτό όσοι πρόλαβαν κάποιες πολύ καλές ευκαιρίες μέχρι τους πρώτους μήνες του 21 ήταν πολύ τυχεροί.
Το προηγούμενο Leon (ειδικά το 1.8Τ) , το Grandland , το Duster σε πετρέλαιο και με το 1.3 150 άλογα σε AWD , το Scross, το Ceed , τα πρώτα Focus , το 500x , φυσικά την Corolla όπως του Φάνη , κάποια τελευταία Astra k αυτόματα , τα τελευταία 308 , και εσχάτως τα πρώτα Mokka για 2-3 μήνες.
Σήμερα που μιλάμε μοναδική τέτοια ευκαιρία στην αγορά νομίζω είναι το Vitara , ίσως και το tipo Cross diesel με τα 130 άλογα.
Αυτοκινητάκια ασφαλή και με αρκετή τεχνολογία που μπορούν να σε πάνε άνετα μέχρι την νέα εποχή το 2030.
Θεωρώ πως από το 2023-2024 δεν θα υπάρχει κανένα αξιόλογο Supermini κάτω από 18κ, c hatchback κάτω από 25κ και C suv κάτω από 30κ , και ανάμεσα τους θα ξεκινάνε τα BSUV.
Για σχετικά φθηνό και καλουτσικα εξοπλισμένο αυτοκίνητο στα 20κ θα μιλάμε μόνο για Α SUV που έρχονται.
Κάποιες εξαιρέσεις ίσως να υπάρχουν στα 25 k όπως ίσως το νέο S cross.
Μετά όλες οι συγκρίσεις μας και τα διλήμματα θα γίνονται με πλήρως ηλεκτρικά C κατηγορίας που θα βρίσκονται στο κατώφλι των 30κ και κουβαδων πόλης ηλεκτρικούς με αστείες αυτονομίες στα 15K -
Γελάω με την σκέψη αυτού του 66% να σταματάει στο βενζινάδικο....αχαχαχα
-
Όταν καταλάβουν τι εννοουν ο κόσμος θα τρελαθεί. Πως και που θα φορτιζουν στις στενές γειτονιές που μένουν;;;;
Ακόμα δεν το έχουν καταλάβει
-
Ο βολος πάντως θα φορτίζει εδώ.
Όλος ο Βόλος.
Ώρες σούπερ μάρκετ...
Στου Βασιλόπουλου την υπόγα. -
Καλά αυτός γιατί τράβηξε μπαλαντέζα από τον απέναντι φορτιστή ? Μήπως αυτός που είναι δίπλα δεν δουλεύει ?
-
@yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά αυτός γιατί τράβηξε μπαλαντέζα από τον απέναντι φορτιστή ? Μήπως αυτός που είναι δίπλα δεν δουλεύει ?
Κι εγώ; μπορώ να πάω δίπλα του να ξεκοτσάρω το VW να το κουμπώσω στο δικό μου για όσο ψωνίζω, να χρεωθεί ο άλλος;
-
Περνώ από δύο ξεκάρφωτους φορτιστές (ο ένας Χαλάνδρι και ο άλλος Αγία Παρασκευή) και τις περισσότερες φορές είναι κάποιο αυτοκίνητο παρκαρισμένο εκεί. Είτε στο πεζοδρόμιο, είτε ακριβώς στη θέση του φορτιστή.
Αυτοί οι φορτιστές που φυτρώνουν από εδώ και από εκεί χωρίς φύλαξη και με πρόχειρες εγκαταστάσεις δύσκολα θα παραμείνουν σε καλή και λειτουργική κατάσταση.
Αν δεν φυλάσσεται ο χώρος και αν δεν επιτηρείται 24 ώρες το 24ωρο το ποιο πιθανό είναι να καταστραφούν.
-
https://www.4troxoi.gr/blog/ta-ilektrika-aytokinita-vlaptoyn-sovara-tin-oikonomia/
Εντάξει, εδώ θα αργήσει πολύ...
-
Σιγά, τι είναι αυτά για τους Νορβηγούς. Λίγο παραπάνω πετρέλαιο να πουλήσουν σε εμάς, τα έβγαλαν τα λεφτά.
-
Για πάρτε δοκιμή του Nissan Leaf 62 kWh, φρέσκο πράγμα, σπαρταράει:
https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/nissan-leaf-e-62.html
Αδέσμευτη ελεύθερη δημοσιογραφία, δεν τα παίρνουμε από πουθενά και γράφουμε την αλήθεια. Διαβάστε τα δικά μου και συγκρίνετε με το λιβάνισμα:
https://www.newsauto.gr/test-drive/proti-dokimi-nissan-leaf-e-62-kwh-me-528-chlm-aftonomia/
-
Πόσο Μ αρέσουν οι δοκιμές που κανείς!
Και δεν το λέω για να σε κολακέψω. Άλλωστε δεν σε ξέρω προσωπικά. Αλλά πραγματικά Μ αρέσει πολυ που τα γράφεις απλά ενώ ξέρεις τοσα πολλά από αυτοκίνητα.
Για εμένα οι δοκιμές σου και ο άμεσος τρόπος γραφής σου γίνονται όλο και καλύτερα σε κάθε δοκιμή.
Από έναν υπερήφανο αναγνώστη....
Εύγε από εμένα. Άριστα 10 με τόνο (Ρίο Μάρε).
Τελικά μήπως παίζει ρόλο η χαμηλή φόρτιση της μπαταρίας για την αξιοπιστία της;
Αυτό που ανέφερες για την αλλαγή της μπαταρίας, κάτω από ποιο όριο χαμηλης απόδοσης στην αλλάζουν; Διότι αν όντως στην αλλάζουν τότε ψηλοσυμφερει το leaf και ας είναι όπως είναι.
-
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το ποσοστό που δίνεται για την υγεία της μπαταρίας είναι το 70%. Πραγματικά θέλω να δω τι ποσοστό θα έχουν τα Leaf μετά από 160.000 χιλιόμετρα.
Σήμερα αναμένεται η δοκιμή του ID.3. -
Λάπη, σε είχα φάει ή όχι; Ότι πρέπει να οδηγήσεις ένα ID.3. Επειδή δεν το έκανες, πάρε μια έγκριτη δοκιμή για να δεις τι χάνεις.
https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/vw-id3-1st-58-kwh.html
-
Κενταει το κείμενο. Έχει ροή σαν να είσαι σε κάποιο καφέ κάποιας πίστας και συζητάς με μερακλήδες τω αυτοκινήτων.
-Το ότι μέσα στο κείμενο ενός playstation, ωχ σόρρυ, ενός αυτοκινήτου γίνεται αναφορα τεχνικών χαρακτηριστικών απο nissan z και miata, μόνο μερακλήδες θα το έκαναν.
-Χαχα η Μυρτώ ειναι μασκότ. Θα μεγαλώσει και όταν θα βλέπει πορτπαγκαζ θα βγάζει τα λίτρα με το μάτι. Χαχαχα
-Εκεί που λες για την οροφή γράψε και το ύψος σου, δεν είσαι και στον μέσο όρο....είσαι αρκετά πιο πάνω.
Πόσο κόστιζε αυτό που δοκίμασες;
Κάποια στιγμή στο μέλλον θα πάρω ένα. Βρήκα χώρο φόρτισης κλειστό. Θέλω αυτό με τα 550-600 χλμ.
Γενικά φαντάζομαι ακόμα θα είναι πανάκριβο.
Edit είδα τιμές. 48000 ευρώ αυτό το καλό. Δηλαδή ότι όφελος και να έχεις από το κόστος μετακινήσης είναι πάρα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για εμένα για να το δώσω σε αυτοκίνητο μπροστά και ότι προκύψει από το ρίσκο του μέλλοντος.
Όταν φτάσει στα 550 χλμ και 25-26.000 ευρώ τότε πλέον....μάλλον θα σκεφτώ σοβαρά την αγορά του.Μιας και τα ξέρεις τα περί ηλεκτρικών, αυτό με την μεγάλη μπαταρία αν πεις πως το φορτίζεις κάνα 8-9 Ώρο πόσα χιλιόμετρα θα γέμιζε σε χαμηλή τάση προκειμένου να προστατευθει και η μπαταρία από μελλοντική πτώση της απόδοσης της;
-
Εμ, μερακλίδικη προσέγγιση χρειάζεται. Όλοι μας έχουν πρήξει ότι τα ηλεκτρικά είναι ίδια και καταλήγουν να κοιτούν μόνο την αυτονομία και την τιμή αγοράς. Μέγα σφάλμα.
Δε χρειάζεται να πάρεις το μεγάλο, γιατί εκεί θα υπάρχει κι επιπλέον βάρος που δεν ξέρω πόσο θα σπιλώνει τα οδικά χαρακτηριστικά. Ούτε να φορτίζεις σε χαμηλή τάση (υπολόγισε ότι θα φορτίζεις 10-15 χιλιόμετρα ανά ώρα), αφού η φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα είναι πολύ ασφαλής για την μπαταρία. Το ID.3 φορτίζει με 11 kWh σε AC.
Αυτό που δοκίμασα υπάρχει με 32 ως μεταχειρισμένο:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/316335911-volkswagen-id3
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης