Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 219
    • 220
    • 221
    • 222
    • 223
    • 906
    • 907
    • 221 / 907
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18140
    412028
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Άντε ωραία ....
      Να ξέρεις το διαβαζω το μπλογκ σου πολλές φορές....πολύ ωραίο και ευχάριστο ειναι στην ανάγνωση. Το προτείνω σε όλους.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        harisma23 @yem last edited by

        @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Κουμπώνει στην φύσα του γκαζιού και υποτίθεται ομαλοποιεί το πάτημα ( κάτι σαν το eco) και έτσι κερδίζεις μερικά χιλιόμετρα , έχει διάφορα μοντέλα με διαφορετικό αποτέλεσμα ... Παλιά βγάζανε κάτι αντίστοιχο που μηδένιζε την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου και ας έκαιγε και κάτι παραπάνω

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πως αλλάζουν οι καιροί... Το Range Extender πρέπει να είναι το ακριβές αντίθετο του Sprint Booster. Δηλαδή εκεί που το δεύτερο έδινε εντολή για μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας, για βελτίωση της απόκρισης του ηλεκτρόγκαζου (με τίμημα την αυξημένη κατανάλωση), το νέο θα δίνει εντολή για ακόμη πιο νωχελική απόκριση του ηλεκτρόγκαζου για να κερδηθούν λίγα εκατοστόλιτρα βενζίνης (με προφανές τίμημα).

        yem 1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • yem
          yem @harisma23 last edited by

          @harisma23 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Κουμπώνει στην φύσα του γκαζιού και υποτίθεται ομαλοποιεί το πάτημα ( κάτι σαν το eco) και έτσι κερδίζεις μερικά χιλιόμετρα , έχει διάφορα μοντέλα με διαφορετικό αποτέλεσμα ... Παλιά βγάζανε κάτι αντίστοιχο που μηδένιζε την απόκριση του ηλεκτρόγκαζου και ας έκαιγε και κάτι παραπάνω

          ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, πως αλλάζουν οι καιροί... Το Range Extender πρέπει να είναι το ακριβές αντίθετο του Sprint Booster. Δηλαδή εκεί που το δεύτερο έδινε εντολή για μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας, για βελτίωση της απόκρισης του ηλεκτρόγκαζου (με τίμημα την αυξημένη κατανάλωση), το νέο θα δίνει εντολή για ακόμη πιο νωχελική απόκριση του ηλεκτρόγκαζου για να κερδηθούν λίγα εκατοστόλιτρα βενζίνης (με προφανές τίμημα).

          Ακριβώς έτσι μόνο να σε διορθώσω δεν κερδίζουμε εκατοστόλιτρα βενζίνης αλλά βολταμπέρ μιας και είναι αποκλειστικά για EV

          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Youtube Video

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            monman2 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • monman2
              monman2 @piliourits last edited by monman2

              @piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Youtube Video

              Σε διάφορα άρθρα , αναφορές, όπως και χαρούμενα ποστάκια 😊 κάποιοι κριτικάρουν εως και ειρωνεύονται τα σκληρά πλαστικά κάτι κονσόλες που δεν είναι μασίφ κλπ τσιπιές κατά αυτούς στα βασικά μοντέλα των κατασκευαστών.

              Δεν βλέπουν την τεχνολογία που κουβαλάνε για να κάνουν οικονομία στα καύσιμα ουτε οτι το να τραυματιστείς /σκοτωθείς αλλα και να το τραυματίσεις /σκοτώσεις εναν άλλον οδηγώντας ενα μοντέλο 2021 είναι εξαιρετικά δύσκολο.

              Με το παραπάνω βίντεο πιστεύω να κατάλαβαν γιατί ενα αυτοκίνητο είναι δύσκολο να κατασκευαστεί τηρώντας όλα τα σύγχρονα στάνταρ που θέτει η νομοθεσία και να αποφέρει ταυτόχρονα κέρδος ,να γιατί οι κατασκευαστές καταργούν τα μικρά και επικεντρώνονται στα πολύ κερδοφόρα μεγαλύτερα SUV ...αφου μόνο αυτά φτιάχνουν κάποιοι !

              Μη κοροϊδεύετε τα μικρά αυτοκίνητα είναι πιο δύσκολο να κατασκευαστούν και να πουληθούν σε λογική τιμή απο κάπου πρέπει να κόψουν ...

              Για το τέλος πιστεύω οτι οσοι κάνουμε "άσκηση" στα θέλω μας και αγοράζουμε αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε *θα έχουμε τα πιο ευκολοπούλητα και με την μικρότερη απαξίωση στην μεταπώληση αυτοκίνητα όταν θα έρθει η ώρα.

              ΥΓ * για τους περισσότερους είναι μικρό οικονομικό και δεν χρειάζεται μεγάλη τελική👮 ... για το σπρώξιμο ώστε να γίνει η προσπέραση της νταλίκας φροντίζει η ενα μικρό τούρμπο ή ηλεκτροκινητήρας ...μακάριοι οι έχοντες €€ και παίρνουν αυτοκίνητα και με τα δυο!

              Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
              Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • V
                vagkirk last edited by

                Γι'αυτό όσοι πρόλαβαν κάποιες πολύ καλές ευκαιρίες μέχρι τους πρώτους μήνες του 21 ήταν πολύ τυχεροί.
                Το προηγούμενο Leon (ειδικά το 1.8Τ) , το Grandland , το Duster σε πετρέλαιο και με το 1.3 150 άλογα σε AWD , το Scross, το Ceed , τα πρώτα Focus , το 500x , φυσικά την Corolla όπως του Φάνη , κάποια τελευταία Astra k αυτόματα , τα τελευταία 308 , και εσχάτως τα πρώτα Mokka για 2-3 μήνες.
                Σήμερα που μιλάμε μοναδική τέτοια ευκαιρία στην αγορά νομίζω είναι το Vitara , ίσως και το tipo Cross diesel με τα 130 άλογα.
                Αυτοκινητάκια ασφαλή και με αρκετή τεχνολογία που μπορούν να σε πάνε άνετα μέχρι την νέα εποχή το 2030.
                Θεωρώ πως από το 2023-2024 δεν θα υπάρχει κανένα αξιόλογο Supermini κάτω από 18κ, c hatchback κάτω από 25κ και C suv κάτω από 30κ , και ανάμεσα τους θα ξεκινάνε τα BSUV.
                Για σχετικά φθηνό και καλουτσικα εξοπλισμένο αυτοκίνητο στα 20κ θα μιλάμε μόνο για Α SUV που έρχονται.
                Κάποιες εξαιρέσεις ίσως να υπάρχουν στα 25 k όπως ίσως το νέο S cross.
                Μετά όλες οι συγκρίσεις μας και τα διλήμματα θα γίνονται με πλήρως ηλεκτρικά C κατηγορίας που θα βρίσκονται στο κατώφλι των 30κ και κουβαδων πόλης ηλεκτρικούς με αστείες αυτονομίες στα 15K

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Γελάω με την σκέψη αυτού του 66% να σταματάει στο βενζινάδικο....αχαχαχα

                  https://www.drive.gr/news/apisteyto-66-ton-katanaloton-pisteyei-oti-ta-ev-ehoyn-kinitira-esoterikis-kaysis

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Όταν καταλάβουν τι εννοουν ο κόσμος θα τρελαθεί. Πως και που θα φορτιζουν στις στενές γειτονιές που μένουν;;;;

                    Ακόμα δεν το έχουν καταλάβει

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • piliourits
                      piliourits last edited by piliourits

                      Ο βολος πάντως θα φορτίζει εδώ.
                      Όλος ο Βόλος.
                      Ώρες σούπερ μάρκετ...
                      Στου Βασιλόπουλου την υπόγα.

                      alt text

                      Mountains all around me, reaching out to heaven...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • yem
                        yem last edited by

                        Καλά αυτός γιατί τράβηξε μπαλαντέζα από τον απέναντι φορτιστή ? Μήπως αυτός που είναι δίπλα δεν δουλεύει ?🤔

                        Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                        piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • piliourits
                          piliourits @yem last edited by

                          @yem said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Καλά αυτός γιατί τράβηξε μπαλαντέζα από τον απέναντι φορτιστή ? Μήπως αυτός που είναι δίπλα δεν δουλεύει ?🤔

                          Κι εγώ; μπορώ να πάω δίπλα του να ξεκοτσάρω το VW να το κουμπώσω στο δικό μου για όσο ψωνίζω, να χρεωθεί ο άλλος; 🙂

                          Mountains all around me, reaching out to heaven...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • storm
                            storm last edited by

                            Περνώ από δύο ξεκάρφωτους φορτιστές (ο ένας Χαλάνδρι και ο άλλος Αγία Παρασκευή) και τις περισσότερες φορές είναι κάποιο αυτοκίνητο παρκαρισμένο εκεί. Είτε στο πεζοδρόμιο, είτε ακριβώς στη θέση του φορτιστή.

                            Αυτοί οι φορτιστές που φυτρώνουν από εδώ και από εκεί χωρίς φύλαξη και με πρόχειρες εγκαταστάσεις δύσκολα θα παραμείνουν σε καλή και λειτουργική κατάσταση.

                            Αν δεν φυλάσσεται ο χώρος και αν δεν επιτηρείται 24 ώρες το 24ωρο το ποιο πιθανό είναι να καταστραφούν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • piliourits
                              piliourits last edited by

                              https://www.4troxoi.gr/blog/ta-ilektrika-aytokinita-vlaptoyn-sovara-tin-oikonomia/

                              Εντάξει, εδώ θα αργήσει πολύ...

                              Mountains all around me, reaching out to heaven...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tgd last edited by

                                Σιγά, τι είναι αυτά για τους Νορβηγούς. Λίγο παραπάνω πετρέλαιο να πουλήσουν σε εμάς, τα έβγαλαν τα λεφτά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Για πάρτε δοκιμή του Nissan Leaf 62 kWh, φρέσκο πράγμα, σπαρταράει:

                                  https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/nissan-leaf-e-62.html

                                  Αδέσμευτη ελεύθερη δημοσιογραφία, δεν τα παίρνουμε από πουθενά και γράφουμε την αλήθεια. Διαβάστε τα δικά μου και συγκρίνετε με το λιβάνισμα:

                                  https://www.newsauto.gr/test-drive/proti-dokimi-nissan-leaf-e-62-kwh-me-528-chlm-aftonomia/

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Πόσο Μ αρέσουν οι δοκιμές που κανείς!

                                    Και δεν το λέω για να σε κολακέψω. Άλλωστε δεν σε ξέρω προσωπικά. Αλλά πραγματικά Μ αρέσει πολυ που τα γράφεις απλά ενώ ξέρεις τοσα πολλά από αυτοκίνητα.

                                    Για εμένα οι δοκιμές σου και ο άμεσος τρόπος γραφής σου γίνονται όλο και καλύτερα σε κάθε δοκιμή.

                                    Από έναν υπερήφανο αναγνώστη....

                                    Εύγε από εμένα. Άριστα 10 με τόνο (Ρίο Μάρε).

                                    Τελικά μήπως παίζει ρόλο η χαμηλή φόρτιση της μπαταρίας για την αξιοπιστία της;

                                    Αυτό που ανέφερες για την αλλαγή της μπαταρίας, κάτω από ποιο όριο χαμηλης απόδοσης στην αλλάζουν; Διότι αν όντως στην αλλάζουν τότε ψηλοσυμφερει το leaf και ας είναι όπως είναι.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • D
                                      dimsabas @lap last edited by

                                      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το ποσοστό που δίνεται για την υγεία της μπαταρίας είναι το 70%. Πραγματικά θέλω να δω τι ποσοστό θα έχουν τα Leaf μετά από 160.000 χιλιόμετρα.
                                      Σήμερα αναμένεται η δοκιμή του ID.3.

                                      https://cartalk.gr/

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas @dimsabas last edited by

                                        Λάπη, σε είχα φάει ή όχι; Ότι πρέπει να οδηγήσεις ένα ID.3. Επειδή δεν το έκανες, πάρε μια έγκριτη δοκιμή για να δεις τι χάνεις.

                                        https://sabasgoeselectric.blogspot.com/2021/11/vw-id3-1st-58-kwh.html

                                        https://cartalk.gr/

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by lap

                                          Κενταει το κείμενο. Έχει ροή σαν να είσαι σε κάποιο καφέ κάποιας πίστας και συζητάς με μερακλήδες τω αυτοκινήτων.

                                          -Το ότι μέσα στο κείμενο ενός playstation, ωχ σόρρυ, ενός αυτοκινήτου γίνεται αναφορα τεχνικών χαρακτηριστικών απο nissan z και miata, μόνο μερακλήδες θα το έκαναν.

                                          -Χαχα η Μυρτώ ειναι μασκότ. Θα μεγαλώσει και όταν θα βλέπει πορτπαγκαζ θα βγάζει τα λίτρα με το μάτι. Χαχαχα

                                          -Εκεί που λες για την οροφή γράψε και το ύψος σου, δεν είσαι και στον μέσο όρο....είσαι αρκετά πιο πάνω.

                                          Πόσο κόστιζε αυτό που δοκίμασες;

                                          Κάποια στιγμή στο μέλλον θα πάρω ένα. Βρήκα χώρο φόρτισης κλειστό. Θέλω αυτό με τα 550-600 χλμ.

                                          Γενικά φαντάζομαι ακόμα θα είναι πανάκριβο.

                                          Edit είδα τιμές. 48000 ευρώ αυτό το καλό. Δηλαδή ότι όφελος και να έχεις από το κόστος μετακινήσης είναι πάρα πολύ μεγάλο κεφάλαιο για εμένα για να το δώσω σε αυτοκίνητο μπροστά και ότι προκύψει από το ρίσκο του μέλλοντος.
                                          Όταν φτάσει στα 550 χλμ και 25-26.000 ευρώ τότε πλέον....μάλλον θα σκεφτώ σοβαρά την αγορά του.

                                          Μιας και τα ξέρεις τα περί ηλεκτρικών, αυτό με την μεγάλη μπαταρία αν πεις πως το φορτίζεις κάνα 8-9 Ώρο πόσα χιλιόμετρα θα γέμιζε σε χαμηλή τάση προκειμένου να προστατευθει και η μπαταρία από μελλοντική πτώση της απόδοσης της;

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dimsabas @lap last edited by

                                            Εμ, μερακλίδικη προσέγγιση χρειάζεται. Όλοι μας έχουν πρήξει ότι τα ηλεκτρικά είναι ίδια και καταλήγουν να κοιτούν μόνο την αυτονομία και την τιμή αγοράς. Μέγα σφάλμα.

                                            Δε χρειάζεται να πάρεις το μεγάλο, γιατί εκεί θα υπάρχει κι επιπλέον βάρος που δεν ξέρω πόσο θα σπιλώνει τα οδικά χαρακτηριστικά. Ούτε να φορτίζεις σε χαμηλή τάση (υπολόγισε ότι θα φορτίζεις 10-15 χιλιόμετρα ανά ώρα), αφού η φόρτιση με εναλλασσόμενο ρεύμα είναι πολύ ασφαλής για την μπαταρία. Το ID.3 φορτίζει με 11 kWh σε AC.

                                            Αυτό που δοκίμασα υπάρχει με 32 ως μεταχειρισμένο:
                                            https://www.car.gr/classifieds/cars/view/316335911-volkswagen-id3

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 221
                                            • 222
                                            • 223
                                            • 906
                                            • 907
                                            • 221 / 907
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr