-
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
Ε εντάξει η Toyota δεν φημίζεται για τα αυτοκίνητα επιδόσεων (έχει βγάλει μερικά)άλλα τα συμβατικά της ποτέ δεν είχαν επιδόσεις. Σίγουρα δεν είναι το πιο γρήγορο, αλλά είναι οκ.
εγώ θα σταθώ στην σύγκριση με το απλό που έχει την ίδια μετάδοση, και είναι λίγο πιο ελαφρύ:
https://zeperfs.com/en/duel8761-9298.htm
στο 400αρι λέει το απλό 17,4 και το cross 17,7 πάνε δηλαδή σχεδόν μαζί, λογικό.
λίγο πιο κάτω στο 80-160 το απλό 21 το cross 29,5! 8,5 δευτερόλεπτα διαφορά;
άρα δύο αυτοκίνητα που πάνε μαζί στο 400αρι και έχουν την ίδια μετάδοση έχουν τόση μεγάλη διαφορά στο 80-160? είναι δυνατόν; εκτός αν το cross τελικά έχει αεροδυναμική μικρού φορτηγού.
-
@ataim said in Toyota Yaris Cross:
@oineas said in Toyota Yaris Cross:
Ε εντάξει η Toyota δεν φημίζεται για τα αυτοκίνητα επιδόσεων (έχει βγάλει μερικά)άλλα τα συμβατικά της ποτέ δεν είχαν επιδόσεις. Σίγουρα δεν είναι το πιο γρήγορο, αλλά είναι οκ.
εγώ θα σταθώ στην σύγκριση με το απλό που έχει την ίδια μετάδοση, και είναι λίγο πιο ελαφρύ:
https://zeperfs.com/en/duel8761-9298.htm
στο 400αρι λέει το απλό 17,4 και το cross 17,7 πάνε δηλαδή σχεδόν μαζί, λογικό.
λίγο πιο κάτω στο 80-160 το απλό 21 το cross 29,5! 8,5 δευτερόλεπτα διαφορά;
άρα δύο αυτοκίνητα που πάνε μαζί στο 400αρι και έχουν την ίδια μετάδοση έχουν τόση μεγάλη διαφορά στο 80-160? είναι δυνατόν; εκτός αν το cross τελικά έχει αεροδυναμική μικρού φορτηγού.
Μπορεί επίσης το απλό να είναι με 15άρες ζάντες και 185 πέλμα και το cross με 18άρες 215 πέλμα , βάλε και την χειρότερη αεροδυναμική...
-
σοβαρα τωρα ρε παιδια? μη ψαχνετε να αιτιολογησετε τα απιθανα.
Ειναι προφανες οτι εχουν κανει λαθος στη μετρηση του cross 0-160 που το δινουν 38.5s ενω το απλο yaris 27s . Οι προηγουμενες τιμες (0-140 πχ) δε δικαιολογουν με κανενα τροπο κατι τετοιο, και το πιο απλο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι εκει καναν ενα ψηφιο λαθος και ειναι 28.5s αντι για 38.5s .Ε μετα απο αυτη τη μετρηση τα πηρε και τα αλλα η μπαλα οπου εμπλεκεται το 160 γιατι τα βγαζουν συναρτησει, δεν ειανι ξεχωριστες μετρησεις.
-
Με τις 16 άρες ξερει κανεις τι πέλμα εχει το ελαστικό ;
-
Μήπως τελείωσε η μπαταρία;
-
@tgk said in Toyota Yaris Cross:
Με τις 16 άρες ξερει κανεις τι πέλμα εχει το ελαστικό ;
205 /65 είναι η διάσταση με τις 16άρες
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@tgk said in Toyota Yaris Cross:
Με τις 16 άρες ξερει κανεις τι πέλμα εχει το ελαστικό ;
205 /65 είναι η διάσταση με τις 16άρες
Καλη διάσταση όσο αφορά την οικονομία και την άνεση αλλα αλμυρή σε τιμες
-
@tgk said in Toyota Yaris Cross:
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
@tgk said in Toyota Yaris Cross:
Με τις 16 άρες ξερει κανεις τι πέλμα εχει το ελαστικό ;
205 /65 είναι η διάσταση με τις 16άρες
Καλη διάσταση όσο αφορά την οικονομία και την άνεση αλλα αλμυρή σε τιμες
ελα τωρα με τις παραπάνω επιδόσεις θα τα αλλάζουμε λόγω γηρατιών στα 6,7,8 χρόνια δεν θα λιώνουν με τίποτα λέμε
-
Λοιπόν προσπαθούσα να βρω εικόνες /βίντεο για το πως είναι εξωτερικά το active που εχω παραγγείλει για αληθινές μιλάω οχι αυτές που εχει το σαιτ της Toyota.
Βρήκα λοιπόν απο Αυστραλία ενα βίντεο που το εχουν δοκιμή μακράς διαρκείας γιατί εκει εχει παει σχεδόν ενα χρόνο νωρίτερα!!!
Μου αρέσει απέξω αν και οι ζάντες εκλιπαρούν να βαφτούν ενα σκούρο χρώμα , σε συνδυασμό με τα "μπαλονέ" ελαστικά θα δείχνουν πολύ καλλίτερες .
Σημειώνω οτι στο 0700 λέει για τα αρνητικά , ρύθμιση ύψους καθίσματος καθρέπτες στα σκιάδια υποβραχιόνιο , Ελλάδα υπάρχουν απο την active .
Τα θετικά απο την άλλη είναι πολλά , ενδιαφέροντα και μερικά απρόσμενα...
-
@monman2 said in Toyota Yaris Cross:
Λοιπόν προσπαθούσα να βρω εικόνες /βίντεο για το πως είναι εξωτερικά το active που εχω παραγγείλει για αληθινές μιλάω οχι αυτές που εχει το σαιτ της Toyota.
Βρήκα λοιπόν απο Αυστραλία ενα βίντεο που το εχουν δοκιμή μακράς διαρκείας γιατί εκει εχει παει σχεδόν ενα χρόνο νωρίτερα!!!
Μου αρέσει απέξω αν και οι ζάντες εκλιπαρούν να βαφτούν ενα σκούρο χρώμα , σε συνδυασμό με τα "μπαλονέ" ελαστικά θα δείχνουν πολύ καλλίτερες .
Σημειώνω οτι στο 0700 λέει για τα αρνητικά , ρύθμιση ύψους καθίσματος καθρέπτες στα σκιάδια υποβραχιόνιο , Ελλάδα υπάρχουν απο την active .
Τα θετικά απο την άλλη είναι πολλά , ενδιαφέροντα και μερικά απρόσμενα...
Καλησπέρα και εγώ τηνactive hybrid περιμένω!! Τίμια έκδοση για τα χρήματα της!!!
-
Βλέπω έχει διαφορετικό αυτόματο κιβώτιο για το υβριδικό και διαφορετικό για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Ποιο από τα δύο λέτε είναι καλύτερο?
Για τα αυτόματα κιβώτια μήπως είναι καλύτερο αυτά των ηλεκτρικών που έχουν μία σχέση( αν έχω καταλάβει σωστά)?Επίσης θεωρείτε ότι το Yaris Cross είναι πιο γρήγορο από το CHR?
Έχω κάνει test drive στο CHR και ήταν απογοητευτικό όσον αφορά την επιτάχυνση. Συνέχει μουγκριζε και δεν επιτάχυνε αλλά η μέση κατανάλωση μου έδειξε 4.8lt. Νούμερο πιο κάτω και από πετρελαιοκίνητα που έκανα test drive -
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Βλέπω έχει διαφορετικό αυτόματο κιβώτιο για το υβριδικό και διαφορετικό για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Ποιο από τα δύο λέτε είναι καλύτερο?Σαφώς του υβριδικού που είναι πλανητικό με γρανάζια και όχι cvt με ιμάντα.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Βλέπω έχει διαφορετικό αυτόματο κιβώτιο για το υβριδικό και διαφορετικό για τον ατμοσφαιρικό κινητήρα.
Ποιο από τα δύο λέτε είναι καλύτερο?Σαφώς του υβριδικού που είναι πλανητικό με γρανάζια και όχι cvt με ιμάντα.
Αν θες μπορείς να δώσεις μια εξήγηση γιατί είναι καλύτερο το πλανητικό? Βασικά δεν ξέρω καν τι είναι πλανητικό αλλά πιο πολύ θα ήθελα να μάθω ποια η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα στην οδήγηση
-
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Αν θες μπορείς να δώσεις μια εξήγηση γιατί είναι καλύτερο το πλανητικό? Βασικά δεν ξέρω καν τι είναι πλανητικό αλλά πιο πολύ θα ήθελα να μάθω ποια η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα στην οδήγηση
Στην οδήγηση δεν θα δεις μεγάλη διαφορά γιατί το πλανητικό στο υβριδικό λειτουργεί παρόμοια με τα CVT (e-CVT το ονομάζει η Τογιότα). Το πλανητικό είναι καλύτερο γιατί έχει γρανάζια (τα οποία αντέχουν αρκετά μάλιστα) αντί για ιμάντα. Ο ιμάντας έχει απώλειες και φθορές και γενικά τα cvt εχουν αρκετά θέματα και σε αξιοπιστία και αντοχή.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Αν θες μπορείς να δώσεις μια εξήγηση γιατί είναι καλύτερο το πλανητικό? Βασικά δεν ξέρω καν τι είναι πλανητικό αλλά πιο πολύ θα ήθελα να μάθω ποια η διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα στην οδήγηση
Στην οδήγηση δεν θα δεις μεγάλη διαφορά γιατί το πλανητικό στο υβριδικό λειτουργεί παρόμοια με τα CVT (e-CVT το ονομάζει η Τογιότα). Το πλανητικό είναι καλύτερο γιατί έχει γρανάζια (τα οποία αντέχουν αρκετά μάλιστα) αντί για ιμάντα. Ο ιμάντας έχει απώλειες και φθορές και γενικά τα cvt εχουν αρκετά θέματα και σε αξιοπιστία και αντοχή.
Άρα είναι θέμα αντοχής.
Και επιπλέον ερώτηση επειδή είσαι γνώστης και μας βοηθάς.
Σε σχέση με το αυτόματο κιβώτιο του 2008 το eat8 μπορείς να κάνεις μια σύγκριση με αυτό του υβριδικού toyota? -
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Σε σχέση με το αυτόματο κιβώτιο του 2008 το eat8 μπορείς να κάνεις μια σύγκριση με αυτό του υβριδικού toyota?
Μεγάλη κουβέντα!!
Και τα 2 είναι πλανητικά, αλλά εδώ σταματούν οι ομοιότητες (ααα είναι και τα 2 της Aisin η οποία είναι θυγατρική της Τογιότα). Το ΕΑΤ8 είναι κλασσικό πλανητικό με μετατροπέα ροπής (για την σύμπλεξη) και ένα από τα καλύτερα αυτόματα που κυκλοφορούν (μόνο το 8αρι της ZF είναι καλύτερο για εμένα).
Το υβριδικό έχει μεν πλανητικό, αλλά δεν έχει μετατροπέα ροπής, τον ρόλο της σύμπλεξης τον έχουν οι ηλεκτροκινητήρες οπότε και δουλεύει ως cvt. Ομως το κιβώτιο των υβριδικών της Τογιότα είναι έτσι γιατί είναι μέρος του υβριδικού συστήματος, δεν μπορεί να δουλέψει αλλιώς. Οπότε η σύγκριση δεν είναι εύκολο να γίνει.
Σίγουρα έχουν διαφορετικό τρόπο οδήγησης και λειτουργίας, με μόνο κοινό την αξιοπιστία. Και δεν είναι θέμα προτίμησης, αφού το υβριδικό σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει αλλιώς. -
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Σε σχέση με το αυτόματο κιβώτιο του 2008 το eat8 μπορείς να κάνεις μια σύγκριση με αυτό του υβριδικού toyota?
Μεγάλη κουβέντα!!
Και τα 2 είναι πλανητικά, αλλά εδώ σταματούν οι ομοιότητες (ααα είναι και τα 2 της Aisin η οποία είναι θυγατρική της Τογιότα). Το ΕΑΤ8 είναι κλασσικό πλανητικό με μετατροπέα ροπής (για την σύμπλεξη) και ένα από τα καλύτερα αυτόματα που κυκλοφορούν (μόνο το 8αρι της ZF είναι καλύτερο για εμένα).
Το υβριδικό έχει μεν πλανητικό, αλλά δεν έχει μετατροπέα ροπής, τον ρόλο της σύμπλεξης τον έχουν οι ηλεκτροκινητήρες οπότε και δουλεύει ως cvt. Ομως το κιβώτιο των υβριδικών της Τογιότα είναι έτσι γιατί είναι μέρος του υβριδικού συστήματος, δεν μπορεί να δουλέψει αλλιώς. Οπότε η σύγκριση δεν είναι εύκολο να γίνει.
Σίγουρα έχουν διαφορετικό τρόπο οδήγησης και λειτουργίας, με μόνο κοινό την αξιοπιστία. Και δεν είναι θέμα προτίμησης, αφού το υβριδικό σύστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει αλλιώς.Άρα μάλλον θεωρείς λίγο καλύτερο το eat8 αλλά είναι πολύ κοντά σε αποδοση και αξιοπιστία.
Οκ, ευχαριστώ!Αν θες, για κάνε και μια σύγκριση με τα ηλεκτρικά και το αυτόματο κιβώτιο τους. Είναι καλύτερα επειδή είναι μιας σχέσης?
-
@vagelis4 said in Toyota Yaris Cross:
Άρα μάλλον θεωρείς λίγο καλύτερο το eat8 αλλά είναι πολύ κοντά σε αποδοση και αξιοπιστία.
Οκ, ευχαριστώ!Το προτιμώ ως λειτουργία ναι, καλύτερο όχι. Αλλά δεν τα συγκρίνω, γιατί στην Τογιότα δεν υπάρχει επιλογή, είναι υποχρεωτικό αυτό το είδος κιβωτίου για να λειτουργήσει το υβριδικό σύστημα. Και λογικά είναι και πιο αξιόπιστο το υβριδικό.
-
Σε υβριδικό μιας σχέσης είναι της Ηοnda στο jazz και στο HRV που έρχεται.
-
@panormus772 said in Toyota Yaris Cross:
Σε υβριδικό μιας σχέσης είναι της Ηοnda στο jazz και στο HRV που έρχεται.
και το qashqai e-power που επίσης έρχεται.
Λογικά αυτά καλύτερα δεν θα είναι όσον αφορά το αυτόματο κιβώτιο? Δλδ δεν θα αλλάζουν ταχύτητες αν καταλαβαίνω καλά ενώ στα κλασσικά αυτόματα αλλάζουν ταχύτητες
Toyota Yaris Cross