-
@realzeus said in Toyota Corolla 2019:
Με το ίδιο σκεπτικό το ότι έχουμε πυροσβεστήρα και δεν επαναπαυόμαστε μόνο με την ασφάλεια πυρός. Και ναι, ένας καλός συναγερμός μπορεί και να αποθαρρύνει και να αποτρέψει κλοπές.
Αυτό που λες θα ίσχυε αν είχες αυτόματο πυροσβεστήρα που θα έσβηνε τυχόν φωτιά στο αυτοκίνητο όταν εσύ κοιμάσαι στο σπίτι σου.
(και ειλικρινα καλά που το ανέφερες, γιατί μάλλον δεν έχω πυροσβεστήρα αυτή τη στιγμή στο αυτοκίνητο)ρωτάω, γνωρίζετε κάποιο αυτοκίνητο που το έσωσε ο συναγερμός;
-
Το παράδειγμα με τον πυροσβεστήρα έχει να κάνει με την πρόληψη και στις δύο περιπτώσεις. Ναι, γνωρίζω περιπτώσεις που προσπάθησαν αλλά δεν μπόρεσαν να βάλουν μπροστά αυτοκίνητο, όπως και hijacking στον δρόμο όπου το αυτοκίνητοι ακινητοποιήθηκε μετά από λίγο λόγω του anti-hijacking feature του συναγερμού του. Μιλάω για καλούς συναγερμούς όμως, δεν ξέρω τι βάζει η κάθε Toyota.
-
Οι απλοί συναγερμοί είναι καθαρά αποτρεπτικοί και αν τύχει και έχεις παρκάρει στο σπίτι και σε τρακαρουν και το ακούσεις έγκαιρα τότε μπορεί να επέμβεις πρώτου φύγει αν ο άλλος είναι "ζώο".
Από εκεί και πέρα για εμένα είναι ψυχολογικό και ίσως αν έχω καταλάβει καλά είναι ένα ακόμα εμπόδιο να πάρουν το αμάξι και να φύγουν γιατί μπλοκάρει επιπλέον την μίζα/εγκέφαλο/κτλ -
Αν στο τρακαρουν πάντως είναι άχρηστος. Εγώ με συναγερμό δώρο έφαγα τράκα παρκαρισμένος (2500€ ζημιά 6 μήνες όχημα) και δεν χτύπησε! Μόνο παραβίαση και ρυμούλκηση λέει χτυπάει...
-
@georpapa said in Toyota Corolla 2019:
Οι απλοί συναγερμοί είναι καθαρά αποτρεπτικοί και αν τύχει και έχεις παρκάρει στο σπίτι και σε τρακαρουν και το ακούσεις έγκαιρα τότε μπορεί να επέμβεις πρώτου φύγει αν ο άλλος είναι "ζώο".
Από εκεί και πέρα για εμένα είναι ψυχολογικό και ίσως αν έχω καταλάβει καλά είναι ένα ακόμα εμπόδιο να πάρουν το αμάξι και να φύγουν γιατί μπλοκάρει επιπλέον την μίζα/εγκέφαλο/κτλΈχεις απόλυτο δίκιο, στο Kuga που έχω(αγορά 2019) αποφάσισα για πρώτη φορά να μην βάλω το συναγερμό της προσφοράς από την έκθεση που το πήρα. Ο λόγος ήταν ότι αυτός που έβαζαν ήταν ο βασικός και στην ουσία δεν πρόσφερε τίποτα ιδιαίτερο σαν ασφάλεια μόνο το ψυχολογικό όπως λες. Μετά από δυο χρόνια που κλείνω τον Νοέμβριο λέω να βάλω ένα συναγερμό Pandora που μετά από πολύ ψάξιμο και διάβασμα έχω αποφασίσει.
-
Υπάρχουν κάποιοι καινούργιοι που επεμβαίνουν στο αυτοκίνητο και μόλις σταματήσει κάπου από το κινητό του κλείνεις τον κινητήρα και απενεργοποιεις τα πάντα.
Σου δειχνουν μέσω gps που βρίσκεται το αυτοκίνητο και σε ειδοποιούν μέσω μηνύματος ποτέ χτυπάει ο συναγερμός -
Πάντως,το καλύτερο στο θέμα συναγερμών είναι να υπάρχει ο εργοστασιακός.Και μάλιστα αν τον δίνουν και με τον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης,ακόμη καλύτερα.
Ειδικά οι Aσιάτες π.χ. Ηοnda,Suzuki,Hyundai-Kia (απορίας άξιο πως δεν ισχύει και για Τoyota),τον έχουν στάνταρ σε διάφορες εκδόσεις.
Ο.κ.,μπορεί να μην είναι top και να είναι της σειράς,αλλά α) κάνει την δουλειά που σου βάζουν οι aftermarket/δώρο αντιπροσωπείας δηλ. λειτουργεί αποτρεπτικά και ψυχολογικά για τον ιδιοκτήτη και β) δεν ξηλώνουν/ξεκουμπώνουν πλαστικά,πάνελ σε πόρτες,παράθυρα κι επομένως λιγότερες πιθανότητες μελλοντικών τριγμών,θορύβων και λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων σύνδεσης με τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου. -
@lap said in Toyota Corolla 2019:
Υπάρχουν κάποιοι καινούργιοι που επεμβαίνουν στο αυτοκίνητο και μόλις σταματήσει κάπου από το κινητό του κλείνεις τον κινητήρα και απενεργοποιεις τα πάντα.
Σου δειχνουν μέσω gps που βρίσκεται το αυτοκίνητο και σε ειδοποιούν μέσω μηνύματος ποτέ χτυπάει ο συναγερμόςΟ Pandora το κάνει από μόνος του αυτό, αν δεν ανιχνεύει το δικό του χειριστήριο ή δεν παίρνει η μηχανή ή σε περίπτωση κλοπής με αναμμένη τη μηχανή κάποια μέτρα μετά που δεν θα ανιχνεύει χειριστήριο σβήνει η μηχανή.
Βέβαια υπάρχουν και μεγαλύτερα μοντέλα με gps όπως λες και άλλα καλούδια ή μπορείς να προσθέσεις κάποια και να μην αλλάξεις μοντέλο συναγερμού. -
@panormus772 said in Toyota Corolla 2019:
Πάντως,το καλύτερο στο θέμα συναγερμών είναι να υπάρχει ο εργοστασιακός.Και μάλιστα αν τον δίνουν και με τον εξοπλισμό της κάθε έκδοσης,ακόμη καλύτερα.
Ειδικά οι Aσιάτες π.χ. Ηοnda,Suzuki,Hyundai-Kia (απορίας άξιο πως δεν ισχύει και για Τoyota),τον έχουν στάνταρ σε διάφορες εκδόσεις.
Ο.κ.,μπορεί να μην είναι top και να είναι της σειράς,αλλά α) κάνει την δουλειά που σου βάζουν οι aftermarket/δώρο αντιπροσωπείας δηλ. λειτουργεί αποτρεπτικά και ψυχολογικά για τον ιδιοκτήτη και β) δεν ξηλώνουν/ξεκουμπώνουν πλαστικά,πάνελ σε πόρτες,παράθυρα κι επομένως λιγότερες πιθανότητες μελλοντικών τριγμών,θορύβων και λιγότερες πιθανότητες προβλημάτων σύνδεσης με τα ηλεκτρολογικά του αυτοκινήτου.Σε ένα kia ceed που είχα πάρει το 09 ο εργοστασιακός συναγερμός ήταν απαράδεκτος χτυπούσε μόνο αν άνοιγαν οι πόρτες και το καπό της μηχανής και μόνο επίσης για σειρήνα χρησιμοποιούσε την κόρνα κάποια στιγμή μου έσπασαν το τζάμι του χώρου αποσκευών σπάσαν τη εταζερα και πήραν κάποια πράγματα και δεν χτύπησε ποτέ αντίθετα στο Tiguan ηταν πολύ καλός είχε ογομετρικα μέσα σε ειδικές θήκες στην οροφή αισθητήρα για ανύψωση πλήκτρο για απενεργοποίηση των ογκομετρικων οτι πρέπει να έχει ένας συναγερμός αλλά το + ήταν η εικόνα της εγκατάστασης.
Επίσης ήταν από τα λίγα εξαρτήματα πουδεν έβγαλε ποτέ κανένα πρόβλημα γιατί το υπόλοιπο αμάξι..... -
Κοίταγα σήμερα τον διαμορφωτή. Η style σε 1.8 γιατί έχει μεγαλύτερους ρύπους και κατανάλωση απο τις υπόλοιπες; Αν δεν κάνω λάθος οι διαφορές με τις άλλες εκδόσεις είναι φιμέ τζάμια, χρώμια και φωτισμός εσωτερισμός
-
@spiros75 said in Toyota Corolla 2019:
Κοίταγα σήμερα τον διαμορφωτή. Η style σε 1.8 γιατί έχει μεγαλύτερους ρύπους και κατανάλωση απο τις υπόλοιπες; Αν δεν κάνω λάθος οι διαφορές με τις άλλες εκδόσεις είναι φιμέ τζάμια, χρώμια και φωτισμός εσωτερισμός
Μήπως επειδή η style έχει 17" η Active 16" & η lounge 18"; Δεν μπορώ να φανταστώ ;καλό λόγο. Βέβαια δεν έχει καμία σημασία εφόσον ούτε η lounge πληρώνει Τ/Κ
-
@sabas_thess said in Toyota Corolla 2019:
@spiros75 said in Toyota Corolla 2019:
Κοίταγα σήμερα τον διαμορφωτή. Η style σε 1.8 γιατί έχει μεγαλύτερους ρύπους και κατανάλωση απο τις υπόλοιπες; Αν δεν κάνω λάθος οι διαφορές με τις άλλες εκδόσεις είναι φιμέ τζάμια, χρώμια και φωτισμός εσωτερισμός
Μήπως επειδή η style έχει 17" η Active 16" & η lounge 18"; Δεν μπορώ να φανταστώ ;καλό λόγο. Βέβαια δεν έχει καμία σημασία εφόσον ούτε η lounge πληρώνει Τ/Κ
Μην το λες. Δεν θεωρώ δεδομένο οτι του χρόνου δεν θα αποφασίσουν όριο να είναι τα 110 απο τα 120 και να πληρώνει
-
Α καλά ναι μιλάω για σήμερα. Καμία εμπιστοσύνη στο ελληνικό κράτος για αύριο!
-
Μαγκες μια ερώτηση. Σε στοπ σε φανάρι, τι συνηθιζετε να κανετε για να μην κανει crawl, αν δεν θέλετε να πατάτε φρενο?
Autohold? Ηλεκτρικο χειρόφρενο στο drive? Ή στο parking με χειρόφρενο?Θενξ!
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Μαγκες μια ερώτηση. Σε στοπ σε φανάρι, τι συνηθιζετε να κανετε για να μην κανει crawl, αν δεν θέλετε να πατάτε φρενο?
Autohold? Ηλεκτρικο χειρόφρενο στο drive? Ή στο parking με χειρόφρενο?Θενξ!
Autohold ή cruise control ανάλογα το είδος της κίνησης.
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Σε στοπ σε φανάρι, τι συνηθιζετε να κανετε για να μην κανει crawl
Τι είναι αυτό πάλι; -
Αυτό που αν σηκώσεις το πόδι από το φρένο το αυτοκίνητο σέρνεται σιγά σιγά προς τα μπροστά.
Πολύ βολικό σε παρκάρισμα. Στην ουσία παρκάρεις με το φρένο, δεν χρειάζεται να πατας και το γκάζι.
Ήταν το βασικό χαρακτηριστικό των αυτόματων με μετατροπέα ροπής. Τώρα και στο hsd της toyota.
-
Πάντως στο yaris hybrid που οδήγησα δεν υπήρχε δυνατότητα για crawling. Ρώτησα και τον πωλητή.
-
Σορρυ creeping εννοούσα, αλλά για το ίδιο λέμε. Μου κάνει εντύπωση που δεν το έκανε στο cross...
Και εγώ στο test drive που είχε το corolla hybrid gr sport, επαιζα με το autohold. Απλά μετά μου ρθε φλασιά, μήπως και με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι το ίδιο. Ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι άμα το βάλεις στο drive, ηλεκτρονικο και γκαζάρεις απενεργοποιείται αυτόματα, αλλά δεν θέλω να το δοκιμάσω και στο δικό μου... Ουτε αν ειναι καλη πρακτική να το κάνεις γενικώς...Btw παραλαβή hybrid active plus μεσα του επόμενου έτους. Αναμένω εντυπώσεις για τις 17αρες και το αντίστοιχο ελαστικό από τους φίλους του φόρουμ μέχρι τότε με το καλό...
-
@kos9120 said in Toyota Corolla 2019:
Σορρυ creeping εννοούσα, αλλά για το ίδιο λέμε. Μου κάνει εντύπωση που δεν το έκανε στο cross...
Και εγώ στο test drive που είχε το corolla hybrid gr sport, επαιζα με το autohold. Απλά μετά μου ρθε φλασιά, μήπως και με το ηλεκτρονικό χειρόφρενο είναι το ίδιο. Ειμαι σχεδόν σίγουρος ότι άμα το βάλεις στο drive, ηλεκτρονικο και γκαζάρεις απενεργοποιείται αυτόματα, αλλά δεν θέλω να το δοκιμάσω και στο δικό μου... Ουτε αν ειναι καλη πρακτική να το κάνεις γενικώς...Btw παραλαβή hybrid active plus μεσα του επόμενου έτους. Αναμένω εντυπώσεις για τις 17αρες και το αντίστοιχο ελαστικό από τους φίλους του φόρουμ μέχρι τότε με το καλό...
Καλοτάξιδο με πολλά και καλά χιλιόμετρα!! Θα σου πω εντυπώσεις για τις 17αρες τον Απρίλιο που έχω κι εγώ παραλαβή (hybrid style - sedan).
Toyota Corolla 2019