-
Τους πήρα τώρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού ετήσιου σέρβις και μου εξήγησαν για το ζήτημα ότι κανονικά θα πρέπει να έχω κάρτα συναγερμού με 4ψηφιο κωδικό απενεργοποίησης μέσω του μπουτον για το 2ο κλειδί. Δεν θυμάμαι καμία κάρτα να μου ανέφερε η σύζυγος καθώς αυτή παρέλαβε εκείνη την ημέρα. Ξεκίνησα να ψάχνω τα χαρτιά...
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Τους πήρα τώρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού ετήσιου σέρβις και μου εξήγησαν για το ζήτημα ότι κανονικά θα πρέπει να έχω κάρτα συναγερμού με 4ψηφιο κωδικό απενεργοποίησης μέσω του μπουτον για το 2ο κλειδί. Δεν θυμάμαι καμία κάρτα να μου ανέφερε η σύζυγος καθώς αυτή παρέλαβε εκείνη την ημέρα. Ξεκίνησα να ψάχνω τα χαρτιά...
ισχύει πάντως οτι δίνουν τέτοια κάρτα εγώ που έβαλα meta στο 2008 έχω 4ψηφιο κωδικό απενεργοποίησης
-
@thodorisls said in PEUGEOT FORUM:
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Τους πήρα τώρα τηλέφωνο να κλείσω ραντεβού ετήσιου σέρβις και μου εξήγησαν για το ζήτημα ότι κανονικά θα πρέπει να έχω κάρτα συναγερμού με 4ψηφιο κωδικό απενεργοποίησης μέσω του μπουτον για το 2ο κλειδί. Δεν θυμάμαι καμία κάρτα να μου ανέφερε η σύζυγος καθώς αυτή παρέλαβε εκείνη την ημέρα. Ξεκίνησα να ψάχνω τα χαρτιά...
ισχύει πάντως οτι δίνουν τέτοια κάρτα εγώ που έβαλα meta στο 2008 έχω 4ψηφιο κωδικό απενεργοποίησης
Επισης τα 2 κλειδιά του 2008 δουλευουν κανονικά με τον ΜΕΤΑ.
-
Ανανεωμένος (;) puretech 1,2T.
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Ανανεωμένος (;) puretech 1,2T.
Μακάρι, γιατί έχουν μείνει πολύ πίσω σε αυτό το θέμα.
-
Διάβασες για το κιβώτιο;
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Διάβασες για το κιβώτιο;
Εαν ρωτάς εμένα, ΔΕΝ διάβασα τίποτα...αχαχα!
Απλά είδα τον τίτλο, για mHEV.
ΥΓ: Διάβασα τώρα...αηδίες και ξεράσματα!! Όμως επένδυσαν τόσα δις για να φτιάχνουν Αιζιν στην Γαλλία...δεν πιστεύω να τα σταματήσουν.
Ξεκάθαρα λόγω CO2. Εεε στο τέλος μόνο Τουότα υβρίδια να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο!!! -
Κάπου είχε ειπωθεί ότι θα το γυρίσουν και αυτοί σε 7DCT...
-
Αηδία πια...
Πλάκα πλάκα σαν να δουλεύουν όλοι για την επιτυχία της τογιοτα.
Και να σκεφτείς ότι η τογιοτα πουλάει το σύστημα της και αυτοί πάνε και ψάχνονται να φτιαξουν δικά τους.Μωρέ να αγοράσει καμία τατα το σύστημα της toyota και εκεί να σας δω όλους.
-Τα aisin μπορεί να τα βάζει σε αγορές εκτος Ε.Ε
-
χαιρετώ το φόρουμ, το είχα γράψει στο τοπικ του 2008, το γράφω κ εδώ μήπως βρεθεί κάποια λύση. εχω ενα 2008 1.5 bluehdi, με 10χιλ χλμ, και ενω το ρεζερβουάρ είναι φουλ (ξεχείλισε) ο δείκτης πλήρωσης ειναι 2 γραμμές κάτω, δεν ανεβαίνει. Επίσης στο νησί δεν υπάρχει επίσημο service της peugeot. έχετε κάποια ιδέα; τι μπορεί να έχει συμβεί;
-
@sv8iik said in PEUGEOT FORUM:
χαιρετώ το φόρουμ, το είχα γράψει στο τοπικ του 2008, το γράφω κ εδώ μήπως βρεθεί κάποια λύση. εχω ενα 2008 1.5 bluehdi, με 10χιλ χλμ, και ενω το ρεζερβουάρ είναι φουλ (ξεχείλισε) ο δείκτης πλήρωσης ειναι 2 γραμμές κάτω, δεν ανεβαίνει. Επίσης στο νησί δεν υπάρχει επίσημο service της peugeot. έχετε κάποια ιδέα; τι μπορεί να έχει συμβεί;
Μαλλον κολλησε το φλοτερ . Δεν ειναι τιποτε ανησυχητικό . Οταν καψεις το καυσιμο και ξαναγεμισεις, μπορει και να φτιαξει . Αν το συνεχισει και εχεις εγγυηση , ζητα να στο αλλαξουν.
-
-
Κλειδώνει την τιμή αφού όμως πρώτα έχουν γίνει οι αυξήσεις στον τιμοκατάλογο, οπότε πόσο πιο πάνω να ανέβουν;
Επίσης χρεώνει πλέον όλα τα χρώματα εκτός ενός και σε αναγκάζει είτε να το πάρεις αποκλειστικά σε αυτό το χρώμα είτε να πληρώσεις ένα σκασμό λεφτά αν το θέλεις σε άλλο χρώμα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 3008 active plus eat8, το οποίο από 32800 πάει στα 35500 μόνο και μόνο για αλλάξεις το χρώμα σε λευκό.
Επειδή τα παρακολουθώ, πριν λίγες ημέρες η ίδια αλλάγη χρώματος στον Configurator πήγαινε από 32800 στα 33800 και τώρα ξαφνικά πάει στα 35500. Δεν ξέρω αν είναι κάποιο σφάλμα του Configurator όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο γιατί στα άλλα μοντέλα οι συγκεκριμένη αλλαγή δεν ανεβάζει σε τόσο μεγάλο ποσοστό την τιμή, αλλά όπως και να έχει πριν δεν τα χρέωνε όλα τα χρώματα. -
Ξυπνήσαν και οι κουτοφράγκοι!!!
-
@babisstinson said in PEUGEOT FORUM:
https://www.4troxoi.gr/agora/eggyisi-timis-gia-ola-ta-peugeot/
Έξυπνο!
Μια και οι τιμές μόνο να πέσουν μπορούν πλέον. -
@katafractos17 said in PEUGEOT FORUM:
Κλειδώνει την τιμή αφού όμως πρώτα έχουν γίνει οι αυξήσεις στον τιμοκατάλογο, οπότε πόσο πιο πάνω να ανέβουν;
Επίσης χρεώνει πλέον όλα τα χρώματα εκτός ενός και σε αναγκάζει είτε να το πάρεις αποκλειστικά σε αυτό το χρώμα είτε να πληρώσεις ένα σκασμό λεφτά αν το θέλεις σε άλλο χρώμα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το 3008 active plus eat8, το οποίο από 32800 πάει στα 35500 μόνο και μόνο για αλλάξεις το χρώμα σε λευκό.
Επειδή τα παρακολουθώ, πριν λίγες ημέρες η ίδια αλλάγη χρώματος στον Configurator πήγαινε από 32800 στα 33800 και τώρα ξαφνικά πάει στα 35500. Δεν ξέρω αν είναι κάποιο σφάλμα του Configurator όσον αφορά το συγκεκριμένο μοντέλο γιατί στα άλλα μοντέλα οι συγκεκριμένη αλλαγή δεν ανεβάζει σε τόσο μεγάλο ποσοστό την τιμή, αλλά όπως και να έχει πριν δεν τα χρέωνε όλα τα χρώματα.Επανέρχομαι γιατί τελικά σήμερα είδα ότι άλλαξαν πάλι τις τιμές και τώρα βγάζει νόημα το μεγάλο ποσοστό αύξησης με το χρώμα στο 3008 που γράφω παραπάνω.
Η τιμή πλέον της 3008 active plus eat8 δεν είναι 32800 που έγραφαν πριν δυο ημέρες αλλά πήγε στα 34500.
Με τη χρέωση του χρώματος λοιπόν ανεβαίνει ένα χιλιάρικο επάνω.
Το θέμα είναι ότι η συγκεκριμένη έκδοση τον Σεπτέμβρη είχε 32400. Τον Οκτώβρη πήγε 32800 και τώρα ανέβηκε πάλι και πήγε 34500. Τσίμπησε δηλαδή 2100 μέσα σε δύο μήνες.
Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τις άλλες εκδόσεις (allure, allure plus, κτλ).
Και επειδή δεν τους έφτανε η αύξηση αυτή, άρχισαν να χρεώνουν έξτρα και όλα τα χρώματα πλην ενός.Θα μου πείτε, εντάξει αναμένονται, αυξήσεις λόγω της κατάστασης.
Σε αυτό λοιπό θα απαντήσω ότι:
Το Tucson στο ίδιο χρονικό διάστημα πήρε αύξηση μόνο 200€.
Τα XC40, GLA180, X1 και CX-30 δεν έχουν πάρει μέχρι στιγμής καμία αύξηση και οι τιμές παραμένουν ίδιες με αυτές του Σεπτεμβρίου. Τουλάχιστον αυτό φαίνεται στους configurator της κάθε εταιρείας.Το δε έτερο του ομίλου Citroen C5 Aircross 1.2 PureTech eat8 έχει τσιμπήσει 2650€.
Να δείτε ποιος άλλος όμιλος έχει βιαστεί να κάνει τις αυξήσεις μην τυχόν και χάσει...;
-
Αυτά που αναφέρεις (Volvo,Merc) δεν ανήκουν στο όμιλο Σ. Η Μazda ανήκει στον όμιλο αλλά δεν κάνει πωλήσεις οπότε δεν υπάρχει λόγος αυξήσεων για διαφημίσεις κλειδώματος τιμής. Τα συμπεράσματα θα τα βγάλουν οι αγοραστές και πιστεύω η πτώση των πωλήσεων θα είναι εμφανής, πλάκα έχει που περίμενα τιμές για το 308 που το καλόβλεπα τώρα ούτε απέξω.
-
Και η VW ανέβασε τιμές.
Και η Φόρντ.
Γενικά όσοι πουλάνε και πουλάνε και λιανική.
Οσοι πουλάνε λήζινγκ ή δεν πουλάνε , θα κάνουν τις αυξήσεις με άλλο τρόπο -
Το θέμα εκτός των άλλων είναι η κοροϊδία.
Ανεβάζεις τις τιμές δύο και τρία χιλιάρικα και μετά βγαίνεις και διαφημίζεις ότι κλειδώνεις την τιμή.
Τι λε ρε μεγάλε;
Δηλαδή από τα 35500 που το έφτασες, που θα πάει παραπάνω;
Και αν τέλος πάντων αν το πας αργότερα ακόμη παραπάνω, ποιος θα το αγοράσει; -
Εγω δεν κατανοώ πως έφτασε το 3008 να πωλείται σε τιμές Q3. Θα μου πεις από το απλό Q3 έχει καλύτερο εξοπλισμό αλλά και πάλι είναι υπερβολικά ακριβό.
Όλοι την είδαν premium μάλλον..
PEUGEOT FORUM