Λογικά όταν ανοιχθεί το κιβώτιο ένας έμπειρος και πάνω από όλα ειλικρινής μάστορας, αν υπάρχει τέτοιος στην Ελλάδα, θα μπορούσε απ τη "νεκροτομή" του συμπλέκτη να αποφανθεί, αν ήταν κατασκευαστικη αστοχία, αν το οδήγησε ατζαμής και εφθειρε πρόωρα τα υλικά τριβής (μικρό το κακό), ή αν τρέχει κάτι άλλο, όπως το να δοκίμαζε ο οδηγός/οδηγοί αν μπαίνουν οι ταχύτητες χωρίς συμπλέκτη όπως διαβάσαμε πρόσφατα, και γενικά έχει υποστεί σεξουαλική επίθεση το αμάξι οπότε είναι ύποπτο και για άλλες μελλοντικές δυσλειτουργίες.
Σε ένα παράλληλο σύμπαν, ο μάστορας αυτός θα του έδινε μια γραπτή πραγματογνωμοσύνη, για να στηριχθεί να κυνηγήσει κι επιβάλει το δίκιο του.
Αλλά στο σύμπαν που ζούμε, στην Ελλάδα, αυτά δεν είναι εφικτά.
Να ρωτήσω, όταν λες "έμπορος" μιλάς για κάποιον τρίτο κι όχι αντιπροσωπεία Ford?Πρέπει κάποιος να πηγαίνει υποψιασμένος, για ποιο λόγο, αν υπήρξε προηγούμενος ιδιοκτήτης, αποχωρίστηκε αμάξι με τόσο λίγα χιλιόμετρα.
Απ τη νεκροτομή όμως ίσως μπορεί να βγάλει κάποια συμπεράσματα για το αν θα το κρατήσει ή όχι.
Ιδανικά αν ήταν απλά μια αστοχία και πρόκειται για αντιπροσωπεία Ford, μπορούν και θα έπρεπε να το καλύψουν στην εγγύηση και να κρατήσει το αμάξι. Αν φαίνεται απλά χειρισμός ατζαμήδων, που δεν θα εφθειρε και γρανάζια κλπ. ίσως να επεδίωκε έναν συμβιβασμό, όπου το ένα μέρος να πληρώσει μόνο τα υλικά και το άλλο την εργασία, με γνήσια ανταλλακτικά με εγγύηση επισκευής (σημαντικό).
Αν όμως μιλάμε για ανεξάρτητο έμπορο αυτοκινήτων κι όχι αντιπροσωπεία Ford, βρωμάει η δουλειά πως πρόκειται για επίφοβο αμάξι που κάποιος ξεφορτώθηκε.