Καλημέρα στην παρέα!
Αν και παρακολουθώ το forum ανελλιπώς τα τελευταία 20+ χρόνια, μόλις διαπίστωσα πως το τελευταίο μου ποστ ήταν όταν αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο πριν 11 χρόνια!!! Πως περνούν τα άτιμα...
Το Yeti μου έκλεισε τα 11 χρόνια ζωής, εγώ τα 54 και είπα να πάω σε κάτι πιο σύγχρονο και ταυτόχρονα νεανικό!
Μετά από ψάξιμο κατέληξα στο Puma και οι λόγοι ήταν αρκετοί, με βασικό ίσως αυτό της χρηματοδότησης, γιατί 1% δεν βρίσκεις πουθενά σήμερα, όπως φυσικά της εγγύησης, αλλά και του αυτοκινήτου πάνω από όλα, αφού ένα τεστ με έπεισε για να είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου!
Η παραγγελία έγινε τέλη Ιουλίου και η παράδοση προβλέπετε τέλη 10ου, αρχές 11ου, αλλά βλέποντας τι συμβαίνει στο χώρο δεν έχω κάνει καν τον κόπο να ρωτήσω που βρισκόμαστε! Δυστυχώς λόγω κάποιας ασυνεννοησίας για την εκτίμηση του Yeti χάθηκε χρόνος, γιατί όπως μου είχε πει ο πωλητής αν η παραγγελία γινόταν αρχές Ιουλίου μπορεί να το είχα Αύγουστο-Σεπτέμβρη, αλλά ας το δούμε σαν Χριστουγεννιάτικο δώρο!
Πήρα το ST Line σε Solar Silver, μου άρεσε σαν χρώμα και σαν επιπλέον εξτρά/δώρο συναγερμό.
Στην αναμονή λοιπόν για νεότερα!
Άσχετο:
Βλέπω πως έχουν ετοιμοπαράδοτο το δικό μου σε τιμή 24.748!!! Κάπου 4.000 πάνω από την τιμή καταλόγου δηλαδή. Τυπογραφικό λάθος, θα υπάρχει έκπτωση, ή ψάχνουμε το θύμα που το θέλει εδώ και τώρα;
giwrgosth
@giwrgosth
Ηλεκτρονικός - Για αυτό το forum? Φυσικά 4 τροχοί!
Best posts made by giwrgosth
-
RE: Ford Puma 2019
Latest posts made by giwrgosth
-
RE: Ford Puma 2019
Καλημέρα στην παρέα!
Αν και παρακολουθώ το forum ανελλιπώς τα τελευταία 20+ χρόνια, μόλις διαπίστωσα πως το τελευταίο μου ποστ ήταν όταν αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο πριν 11 χρόνια!!! Πως περνούν τα άτιμα...
Το Yeti μου έκλεισε τα 11 χρόνια ζωής, εγώ τα 54 και είπα να πάω σε κάτι πιο σύγχρονο και ταυτόχρονα νεανικό!
Μετά από ψάξιμο κατέληξα στο Puma και οι λόγοι ήταν αρκετοί, με βασικό ίσως αυτό της χρηματοδότησης, γιατί 1% δεν βρίσκεις πουθενά σήμερα, όπως φυσικά της εγγύησης, αλλά και του αυτοκινήτου πάνω από όλα, αφού ένα τεστ με έπεισε για να είναι το επόμενο αυτοκίνητό μου!
Η παραγγελία έγινε τέλη Ιουλίου και η παράδοση προβλέπετε τέλη 10ου, αρχές 11ου, αλλά βλέποντας τι συμβαίνει στο χώρο δεν έχω κάνει καν τον κόπο να ρωτήσω που βρισκόμαστε! Δυστυχώς λόγω κάποιας ασυνεννοησίας για την εκτίμηση του Yeti χάθηκε χρόνος, γιατί όπως μου είχε πει ο πωλητής αν η παραγγελία γινόταν αρχές Ιουλίου μπορεί να το είχα Αύγουστο-Σεπτέμβρη, αλλά ας το δούμε σαν Χριστουγεννιάτικο δώρο!
Πήρα το ST Line σε Solar Silver, μου άρεσε σαν χρώμα και σαν επιπλέον εξτρά/δώρο συναγερμό.
Στην αναμονή λοιπόν για νεότερα!
Άσχετο:
Βλέπω πως έχουν ετοιμοπαράδοτο το δικό μου σε τιμή 24.748!!! Κάπου 4.000 πάνω από την τιμή καταλόγου δηλαδή. Τυπογραφικό λάθος, θα υπάρχει έκπτωση, ή ψάχνουμε το θύμα που το θέλει εδώ και τώρα; -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Δεν το έχω δοκιμάσει, το ίδιο έχω, αλλά το μέτρησα και είδα πως στο Grande Punto δεν με χωράει, έχει μια διαφορά 10+ εκ. Φυσικά παίζει ρόλο και η διάταξη του πορτμπαγκαζ, στο GP είναι λίγο στενό.
-
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Δυστυχώς για διδυμοκαρότσι οι επιλογές σου είναι λίγες. Επειδή έχω διδυμοκαρότσι, το χωρεσα με το ζόρι στο χώρο αποσκευών ενός xsara και παρόλα τα 410 λίτρα (πλήρως εκμεταλεύσιμα) είχε χώρο μόνο για ένα ακόμη σακίδιο.
Αν θέλεις να το βάζεις κατά μήκος, τότε το mclaren χωράει μόνο στο Grand scenic
Αν θέλεις να το βάζεις στο πλάτος, τότε θα σου πρότεινα το απλό scenic1.4Tce. μικρότερο σε μήκος από το megane estate και με πολύ μεγαλύτερους χώρους (δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει το megane estate από τη στιγμή που η renault βγάζει τα scenic)Το mclaren το έχω και μάλλον δε χωράει πουθενά και το κατά μήκος χλωμό για τα περισσότερα αυτοκίνητα, που να βρεις 110+ εκ. βάθος πορτμπαγκαζ?
Στο λοξό το κόβω να το βάζω, αν και θα πάρω μάλλον της Inglesina το μπρος πίσω με περίπου 90 εκ. μήκος, από τα πιο 'κοντά' στην αγορά, που δυστυχώς και αυτό δεν το εισάγει κανείς όπως το Clio που είπε ο φίλος, οπότε παραγγελία από Ιταλία. -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
To Jazz όντως είναι πολύ καλή λύση, αλλά όπως είπα μικρές οι διαφορές με το Punto, αν και εργονομικά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στους χώρους.
Το Venga κάνει μια μικρή 'απάτη' με τα λίτρα, τα 500+ που λέει είναι με το 'πατάρι' και στην πραγματικότητα είναι 400+.
Όντως το Fabia είναι πολύ κοντά σε αυτό που θέλω και στα υπέρ του ο 1200άρης κινητήρας με τη χαμηλή κατανάλωση, τα τέλη κλπ.
Το Megane super ευκαιρία, αλλά λίγο πιο μακρύ από ότι θα ήθελα -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Ο χρήστης nyfitsa έγραψε:
Θα σου πρότεινα να αποφασισεις πρώτα τι καροτσακι θα έχεις( αν δεν το έχεις ήδη, 2 μονά ή 1 διπλό) και να πας στις αντιπροσωπειες με αυτό. Γιατί είναι μπελάς το καροτσάκι αν δεν χωράει στο πορτπαγκάζ.Δε θα διαλέξω αυτοκίνητο με βάση το καροτσάκι, αλλά καροτσάκι με βάση το αυτοκίνητο
Κατάλαβα τι λες, είναι μεγάλο πρόβλημα για όσους δεν το έχουν ζήσει, αλλά σε ένα αυτοκίνητο με 500 λίτρα γενικά βρίσκεις καροτσάκι που να χωράει, στο Punto και τα υπόλοιπα μικρά δε χωράει τίποτα. -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ποια τιμη;
Η τιμη καταλογου ειναι 24.300 για το 1.6 16V και πρεπει να εχει εκπτωση περιπου 4.000 - 5.000 euros...Σ αυτη τη περιπτωση παιρνεις μεσαιο με τη τιμη μικρομεσαιου...Μπερδεύτικα, Megane εννοούσα.
Ναι λέω για την τιμή καταλόγου, που είναι για το 1,4 19.600, οπότε αν με την έκπτωση είναι στα 16.100 είναι φοβερή τιμή και φυσικά αξίζει.
Στα υπόψιν και αυτό, με μια μικρή παραχώρηση στο θέμα του μήκους, αλλά κάπου θα πρέπει να συμβιβαστείς.
Γενικά ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες ότι στην τιμή καταλόγου δεν έχουν την έκπτωση, εκτός και αν το αναφέρουν, όπως πχ η ΚΙΑ? -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Στο Laguna η τιμή που έχει στο site είναι με την έκπτωση να υποθέσω?
To Jazz το έχω δει από κοντά και δεν έχει μεγάλες διαφορές στους χώρους από το GP. Ελάχιστα μεγαλύτερο, οπότε δεν αξίζει. -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Ο χρήστης mondeomania έγραψε:
Επειδή όπως βλέπεις έχεις ακούσει περίπου 10 διαφορετικά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, κάνε ένα ψάξιμο μόνος σου με κύριο στόχο όπως λες την άνεση, πράγμα που σημαίνει ότι το internet ή τα περιοδικά δε βοηθούν και τόσο, όσο να πας ο ίδιος σε αντιπροσωπεία και να δεις από κοντά τους χώρους στα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Μετά από αυτό το ψάξιμο, ουσιαστικά θα είσαι μεταξύ 3-4 αυτοκινήτων, τα οποία θα πεις εδώ ποια είναι για να κινηθείς μεταξύ αυτών γιατί τα αυτοκίνητα που σου έχουν προταθεί είναι ήδη 10. Και θα αυξηθούν, αν δε σε μπερδεύει αυτό, no problem
To meriva αξίζει προσοχήςEννοείτε πως θα τα δω από κοντά και θα αποφασίσω, αλλά υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν ήξερα καν πως υπάρχουν (όπως πχ της ΚΙΑ), ή άλλα που δεν είχα προσέξει ή θεωρούσα ακριβά (όπως της OPEL) και είναι δύσκολο να πάρεις τις μάρκες μια μια και να ψάχνεις, οπότε με την ερώτηση που έκανα βρήκα 2-3 μοντέλα που ίσως να μην κοιτούσα ποτέ
Σαφώς και θα διαβάσω πολλές απόψεις, κάποιες ίσως άκυρες, αλλά το γεγονός και μόνο πως θα ανακαλύψω την ύπαρξη κάποιων μοντέλων φτάνει.
Και ναι, το Meriva (που δεν είχα προσέξει) είναι άξιο μεγάλης προσοχής, δείχνει πολύ καλό! -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Ενδιαφέρουσα περίπτωση το Meriva, θα το δω πιο προσεκτικά.
Έχω την εντύπωση πως το 207 δεν έχει χώρους? 337 λίτρα μόνο?
Όσο για το Fabia αν είναι στενό θα το κοιτάξω, γιατί σε διαστασεις το βλέπω πιο στενό από το GP και φοβάμει μην είναι σαν το παλιό Terios
To δικίνητο Yeti δεν έχει κάτι παραπάνω από το Fabia, αντίθετα περισσότερη κατανάλωση, μικρότερους χώρους κλπ. Σαν τερακίνητο ίσως αξίζει, αλλά αυτό όχι. -
RE: Επιλογή "μικρού" οικογενειακού
Το ΚΙΑ δεν το είχα δει, δείχνει πολύ καλό και είναι και όμορφο!
Η ένστασή μου είναι μόνο στο κινητήρα του, πολύ πιο αργός και με μεγαλύτερη κατανάλωση από το Fabia.
Το Roomster επίσης δεν έχει και μεγάλες διαφορές, πέρα από την πολυμορφικότητά του. Είναι και αυτό στα υπόψιν.