-
Καλημέρα σας.
Μετά από 3 χρόνια άψογης συμβίωσης με το GP T-Jet ήρθε η ώρα της συμβίωσης με δύο αγγελούδια, που δυστυχώς στο T-Jet με το ζόρι μπορούν να μπουν τα καθισματάκια τους και μόνο με μετακίνηση της πλάτης του καθίσματός μου
Εννοείτε πως καροτσάκι για δίδυμα που να χωράει στο πορτ μπαγκάζ είναι δύσκολο να βρεθεί και θα πρέπει να γίνουν πολλές υποχωρήσεις.
Πάμε λοιπόν σε άλλη φάση που πλέον το ζητούμενο δεν είναι το γρήγορο, αλλά το άνετο!
Δε θέλω να πληρώσω πάνω από 18.000, αυτό είναι το όριό μου και θέλω οικονομικό κινητήρα, γιατί σα μοναδικό αυτοκίνητο θα κινηθεί και στην πόλη και θέλω μια μικτή κατανάλωση στα επίπεδα του T-Jet που είναι 7,5 lt με νορμάλ οδήγηση ή και πιο κάτω.
Επίσης δε θέλω πολύ 'μακρύ' SW, γιατί το πάρκινγκ στη γειτονιά μου είναι μια πολύ πικρή ιστορία και ακόμη και τα 20 cm είναι λόγος να χάσεις μια θέση.
Από ένα ψάξιμο είδα πως το νέο Fabia Reflex με τον TSI είναι αυτό που ίσως χρειάζομαι, έχει τους χώρους, αλλά και τον κινητήρα να κινηθεί άνετα και οικονομικά.
Επίσης το ψάξιμό μου σε άλλες εταιρείες δεν έβγαλε κάτι το αξιόλογο, οπότε είμαι εδώ για να ακούσω γνώμες σας, όχι μόνο για το Fabia, αλλά για και για κάποιο άλλο που εμένα μπορεί να μου έχει διαφύγει.
Είδα και το 4Χ4 της Dacia, αξιοπρεπέστατο και δε θα έλεγα όχι για ένα 4Χ4 σαν πρώην κάτοχος Jimny, αλλά λίγο ψώφιος και αντιοικονομικός η κινητήρας τους, ή κάνω λάθος? Ο diesel δείχνει καλός, αλλά δυστυχώς είναι για άλλες χώρες που έχουν σεβασμό στο περιβάλλον και τον πολίτη -
Καλημέρα σας.
Μετά από 3 χρόνια άψογης συμβίωσης με το GP T-Jet ήρθε η ώρα της συμβίωσης με δύο αγγελούδια, που δυστυχώς στο T-Jet με το ζόρι μπορούν να μπουν τα καθισματάκια τους και μόνο με μετακίνηση της πλάτης του καθίσματός μου
Εννοείτε πως καροτσάκι για δίδυμα που να χωράει στο πορτ μπαγκάζ είναι δύσκολο να βρεθεί και θα πρέπει να γίνουν πολλές υποχωρήσεις.
Πάμε λοιπόν σε άλλη φάση που πλέον το ζητούμενο δεν είναι το γρήγορο, αλλά το άνετο!
Δε θέλω να πληρώσω πάνω από 18.000, αυτό είναι το όριό μου και θέλω οικονομικό κινητήρα, γιατί σα μοναδικό αυτοκίνητο θα κινηθεί και στην πόλη και θέλω μια μικτή κατανάλωση στα επίπεδα του T-Jet που είναι 7,5 lt με νορμάλ οδήγηση ή και πιο κάτω.
Επίσης δε θέλω πολύ 'μακρύ' SW, γιατί το πάρκινγκ στη γειτονιά μου είναι μια πολύ πικρή ιστορία και ακόμη και τα 20 cm είναι λόγος να χάσεις μια θέση.
Από ένα ψάξιμο είδα πως το νέο Fabia Reflex με τον TSI είναι αυτό που ίσως χρειάζομαι, έχει τους χώρους, αλλά και τον κινητήρα να κινηθεί άνετα και οικονομικά.
Επίσης το ψάξιμό μου σε άλλες εταιρείες δεν έβγαλε κάτι το αξιόλογο, οπότε είμαι εδώ για να ακούσω γνώμες σας, όχι μόνο για το Fabia, αλλά για και για κάποιο άλλο που εμένα μπορεί να μου έχει διαφύγει.
Είδα και το 4Χ4 της Dacia, αξιοπρεπέστατο και δε θα έλεγα όχι για ένα 4Χ4 σαν πρώην κάτοχος Jimny, αλλά λίγο ψώφιος και αντιοικονομικός η κινητήρας τους, ή κάνω λάθος? Ο diesel δείχνει καλός, αλλά δυστυχώς είναι για άλλες χώρες που έχουν σεβασμό στο περιβάλλον και τον πολίτη -
Καλημέρα σας.
Μετά από 3 χρόνια άψογης συμβίωσης με το GP T-Jet ήρθε η ώρα της συμβίωσης με δύο αγγελούδια, που δυστυχώς στο T-Jet με το ζόρι μπορούν να μπουν τα καθισματάκια τους και μόνο με μετακίνηση της πλάτης του καθίσματός μου
Εννοείτε πως καροτσάκι για δίδυμα που να χωράει στο πορτ μπαγκάζ είναι δύσκολο να βρεθεί και θα πρέπει να γίνουν πολλές υποχωρήσεις.
Πάμε λοιπόν σε άλλη φάση που πλέον το ζητούμενο δεν είναι το γρήγορο, αλλά το άνετο!
Δε θέλω να πληρώσω πάνω από 18.000, αυτό είναι το όριό μου και θέλω οικονομικό κινητήρα, γιατί σα μοναδικό αυτοκίνητο θα κινηθεί και στην πόλη και θέλω μια μικτή κατανάλωση στα επίπεδα του T-Jet που είναι 7,5 lt με νορμάλ οδήγηση ή και πιο κάτω.
Επίσης δε θέλω πολύ 'μακρύ' SW, γιατί το πάρκινγκ στη γειτονιά μου είναι μια πολύ πικρή ιστορία και ακόμη και τα 20 cm είναι λόγος να χάσεις μια θέση.
Από ένα ψάξιμο είδα πως το νέο Fabia Reflex με τον TSI είναι αυτό που ίσως χρειάζομαι, έχει τους χώρους, αλλά και τον κινητήρα να κινηθεί άνετα και οικονομικά.
Επίσης το ψάξιμό μου σε άλλες εταιρείες δεν έβγαλε κάτι το αξιόλογο, οπότε είμαι εδώ για να ακούσω γνώμες σας, όχι μόνο για το Fabia, αλλά για και για κάποιο άλλο που εμένα μπορεί να μου έχει διαφύγει.
Είδα και το 4Χ4 της Dacia, αξιοπρεπέστατο και δε θα έλεγα όχι για ένα 4Χ4 σαν πρώην κάτοχος Jimny, αλλά λίγο ψώφιος και αντιοικονομικός η κινητήρας τους, ή κάνω λάθος? Ο diesel δείχνει καλός, αλλά δυστυχώς είναι για άλλες χώρες που έχουν σεβασμό στο περιβάλλον και τον πολίτη -
Το πρώτο που σκέφτηκα σαν επιλογή είναι το Kia Venga! Όμορφο, άνετο, ποιοτικό και μαζεμένο σε μέγεθος.
Από Skoda αντί για το Reflex δες το Roomster 1,2 Tsi καλύτερα. Μικρότερες διαστάσεις, πιο άνετο και πιο όμορφο. -
Το ΚΙΑ δεν το είχα δει, δείχνει πολύ καλό και είναι και όμορφο!
Η ένστασή μου είναι μόνο στο κινητήρα του, πολύ πιο αργός και με μεγαλύτερη κατανάλωση από το Fabia.
Το Roomster επίσης δεν έχει και μεγάλες διαφορές, πέρα από την πολυμορφικότητά του. Είναι και αυτό στα υπόψιν. -
Ο κουνιάδος μου είχε παρόμοιο δίλημμα πριν από 1 χρόνο περίπου, τότε που έκανα κι εγώ έρευνα αγοράς, μου άρεσαν κι έχω να προτείνω, χωρίς να ξέρω τις σημερινές τιμές το Seat Altea XL 1,4 TSI και Ford Focus station 1,6 Diesel, τα οποία τότε είχαν περίπου ίδια τιμή (19000)
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
...
Από ένα ψάξιμο είδα πως το νέο Fabia Reflex με τον TSI είναι αυτό που ίσως χρειάζομαι, έχει τους χώρους, αλλά και τον κινητήρα να κινηθεί άνετα και οικονομικά.
...Εγώ όταν μπήκα και έκατσα στο Fabia παραλίγο να φρακάρω. Το πλάτος του αυτοκινήτου μου φάνηκε ιδιαίτερα μικρό και στενόχωρο. Το Reflex μπορεί να έχει το πορτμπαγκάζ wagon αλλά δεν το είδα άνετο στις θέσεις μπρος και πίσω.
Ιδιαίτερα άνετο θα ήταν το 207SW αλλά δεν νομίζω να κυκλοφορεί πλέον στην Ελλάδα.
Από δική μου εμπειρία τεράστιο σε χώρους (και άνετο σε ταξίδια) ήταν (και είναι) το Hyundai Μatrix. Μέχρι και για μετακομίσεις κάνει.Τέλος πάντων. Αυτοκίνητα υπάρχουν πολλά, σίγουρα κάποιο θα σε καλύπτει σε όλους τους τομείς.
-
Μπορείς να κοιτάξεις και το Opel Meriva 1.4 με τους 120 ίππους και με 140. Παίζει με το Kia Venga στα ίδια χωράφια. Από τιμή νομίζω ότι είσαι εντός των 18.000
Meriva 1.4Τ Essentia (120 PS) 15.300 ευρώ
Meriva 1.4Τ Edition (120 PS) 16.200 ευρώ
Meriva 1.4Τ Cosmo (120 PS) 17.300 ευρώMeriva 1.4Τ Edition (140 PS) 17.000 ευρώ
Meriva 1.4 Cosmo (140 PS) 18.100 ευρώ -
Ενα Grand Scenic 1.4 ΤCE στα 19.000 και χωράει μέσα όλο το νοικοκυριό.
Η αλλιώς ένα Megane Estate 1.4 TCE στα 16 με 17 χιλιάρικα που είναι και πανέμορφο.
To νέο Opel Meriva επίσης 1.4 turbo είτε με 120 είτε με 140 άλογα.
Επίσης σε καλή τιμή και το Seat Altea 1.4 TSi αλλά το πιο παλιό μοντέλο από όσα ανέφερα. -
To Peugeot 207 Sw που αναφέρθηκε παραπάνω κυκλοφορεί ξανά. Κ είναι κ εντός των οικονομικών ορίων που θέτεις.Η μόνη αμφιβολία είναι για την κατανάλωσή του.
-
Κυκλοφορεί ξανά το 207SW;Πολύ ενδιαφέρον...
Οι χώροι μπροστά-πίσω είναι πολύ άνετοι και το SW προσφέρει και μεγάλο χώρο στο πορτμπαγκάζ. Νομίζω ότι σε σχέση με το Fabia Reflex είναι πολύ καλύτερη επιλογή.
-
skoda yeti 1,2 tsi?
-
Ενδιαφέρουσα περίπτωση το Meriva, θα το δω πιο προσεκτικά.
Έχω την εντύπωση πως το 207 δεν έχει χώρους? 337 λίτρα μόνο?
Όσο για το Fabia αν είναι στενό θα το κοιτάξω, γιατί σε διαστασεις το βλέπω πιο στενό από το GP και φοβάμει μην είναι σαν το παλιό Terios
To δικίνητο Yeti δεν έχει κάτι παραπάνω από το Fabia, αντίθετα περισσότερη κατανάλωση, μικρότερους χώρους κλπ. Σαν τερακίνητο ίσως αξίζει, αλλά αυτό όχι. -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Καλημέρα σας.
Μετά από 3 χρόνια άψογης συμβίωσης με το GP T-Jet ήρθε η ώρα της συμβίωσης με δύο αγγελούδια, που δυστυχώς στο T-Jet με το ζόρι μπορούν να μπουν τα καθισματάκια τους και μόνο με μετακίνηση της πλάτης του καθίσματός μου
Εννοείτε πως καροτσάκι για δίδυμα που να χωράει στο πορτ μπαγκάζ είναι δύσκολο να βρεθεί και θα πρέπει να γίνουν πολλές υποχωρήσεις.
Πάμε λοιπόν σε άλλη φάση που πλέον το ζητούμενο δεν είναι το γρήγορο, αλλά το άνετο!
Δε θέλω να πληρώσω πάνω από 18.000, αυτό είναι το όριό μου και θέλω οικονομικό κινητήρα, γιατί σα μοναδικό αυτοκίνητο θα κινηθεί και στην πόλη και θέλω μια μικτή κατανάλωση στα επίπεδα του T-Jet που είναι 7,5 lt με νορμάλ οδήγηση ή και πιο κάτω.
Επίσης δε θέλω πολύ 'μακρύ' SW, γιατί το πάρκινγκ στη γειτονιά μου είναι μια πολύ πικρή ιστορία και ακόμη και τα 20 cm είναι λόγος να χάσεις μια θέση.
Από ένα ψάξιμο είδα πως το νέο Fabia Reflex με τον TSI είναι αυτό που ίσως χρειάζομαι, έχει τους χώρους, αλλά και τον κινητήρα να κινηθεί άνετα και οικονομικά.
Επίσης το ψάξιμό μου σε άλλες εταιρείες δεν έβγαλε κάτι το αξιόλογο, οπότε είμαι εδώ για να ακούσω γνώμες σας, όχι μόνο για το Fabia, αλλά για και για κάποιο άλλο που εμένα μπορεί να μου έχει διαφύγει.
Είδα και το 4Χ4 της Dacia, αξιοπρεπέστατο και δε θα έλεγα όχι για ένα 4Χ4 σαν πρώην κάτοχος Jimny, αλλά λίγο ψώφιος και αντιοικονομικός η κινητήρας τους, ή κάνω λάθος? Ο diesel δείχνει καλός, αλλά δυστυχώς είναι για άλλες χώρες που έχουν σεβασμό στο περιβάλλον και τον πολίτηΕπειδή όπως βλέπεις έχεις ακούσει περίπου 10 διαφορετικά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, κάνε ένα ψάξιμο μόνος σου με κύριο στόχο όπως λες την άνεση, πράγμα που σημαίνει ότι το internet ή τα περιοδικά δε βοηθούν και τόσο, όσο να πας ο ίδιος σε αντιπροσωπεία και να δεις από κοντά τους χώρους στα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Μετά από αυτό το ψάξιμο, ουσιαστικά θα είσαι μεταξύ 3-4 αυτοκινήτων, τα οποία θα πεις εδώ ποια είναι για να κινηθείς μεταξύ αυτών γιατί τα αυτοκίνητα που σου έχουν προταθεί είναι ήδη 10. Και θα αυξηθούν, αν δε σε μπερδεύει αυτό, no problem
To meriva αξίζει προσοχής -
Πέρνα από μία Σκόντα και δες την τριάδα που προτάθηκε πιο πάνω. Πιστεύω ότι το Yeti θα σε ικανοποιήσει και με το παραπάνω, έχει χώρους για τέσσερις δίμετρους με τις αποσκευές τους.
-
Ο χρήστης mondeomania έγραψε:
Επειδή όπως βλέπεις έχεις ακούσει περίπου 10 διαφορετικά αυτοκίνητα μέχρι τώρα, κάνε ένα ψάξιμο μόνος σου με κύριο στόχο όπως λες την άνεση, πράγμα που σημαίνει ότι το internet ή τα περιοδικά δε βοηθούν και τόσο, όσο να πας ο ίδιος σε αντιπροσωπεία και να δεις από κοντά τους χώρους στα αυτοκίνητα που σε ενδιαφέρουν. Μετά από αυτό το ψάξιμο, ουσιαστικά θα είσαι μεταξύ 3-4 αυτοκινήτων, τα οποία θα πεις εδώ ποια είναι για να κινηθείς μεταξύ αυτών γιατί τα αυτοκίνητα που σου έχουν προταθεί είναι ήδη 10. Και θα αυξηθούν, αν δε σε μπερδεύει αυτό, no problem
To meriva αξίζει προσοχήςEννοείτε πως θα τα δω από κοντά και θα αποφασίσω, αλλά υπάρχουν αυτοκίνητα που δεν ήξερα καν πως υπάρχουν (όπως πχ της ΚΙΑ), ή άλλα που δεν είχα προσέξει ή θεωρούσα ακριβά (όπως της OPEL) και είναι δύσκολο να πάρεις τις μάρκες μια μια και να ψάχνεις, οπότε με την ερώτηση που έκανα βρήκα 2-3 μοντέλα που ίσως να μην κοιτούσα ποτέ
Σαφώς και θα διαβάσω πολλές απόψεις, κάποιες ίσως άκυρες, αλλά το γεγονός και μόνο πως θα ανακαλύψω την ύπαρξη κάποιων μοντέλων φτάνει.
Και ναι, το Meriva (που δεν είχα προσέξει) είναι άξιο μεγάλης προσοχής, δείχνει πολύ καλό! -
εγω θα λεγα το megane estate για το λογο οτι μπορεις να το παρεις φτηνοτερα απ οτι πραγματικα αξιζει λογω του -3000€...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
εγω θα λεγα το megane estate για το λογο οτι μπορεις να το παρεις φτηνοτερα απ οτι πραγματικα αξιζει λογω του -3000€...Επίσης δε θέλω πολύ 'μακρύ' SW, γιατί το πάρκινγκ στη γειτονιά μου είναι μια πολύ πικρή ιστορία και ακόμη και τα 20 cm είναι λόγος να χάσεις μια θέση.
Με 4.56μ δεν το λες και κοντό το Megane.
-
απλα νομιζω οτι η τιμη του ειναι τοσο καλη οποτε ισως κανει μια παραχωρηση...και σιγουρα θα τον εξυπηρετησει περισσοτερο απο μερικα αλλα πιο κοντα κ πιο ακριβα!
-
Οταν κιόλας άλλες επιλογές είναι εως και λίγο πάνω από 4,30, ίσως έκανε μια παραχώρηση για το Megane Estate στα 4,5 με αποζημίωση τους χώρους που παίρνει και από τη στιγμή ποθυ οι τιμές του παίζουν εως -3.500 κάτω.
Επιλογή "μικρού" οικογενειακού