-
To honda jazz?
-
Στο Laguna η τιμή που έχει στο site είναι με την έκπτωση να υποθέσω?
To Jazz το έχω δει από κοντά και δεν έχει μεγάλες διαφορές στους χώρους από το GP. Ελάχιστα μεγαλύτερο, οπότε δεν αξίζει. -
Ποια τιμη;
Η τιμη καταλογου ειναι 24.300 για το 1.6 16V και πρεπει να εχει εκπτωση περιπου 4.000 - 5.000 euros...Σ αυτη τη περιπτωση παιρνεις μεσαιο με τη τιμη μικρομεσαιου...
Το μονο αρνητικο του αυτοκινητου ειναι ο κινητηρας ο οποιος του προσφερει νορμαλ επιδοσεις χωρις κατι παραπανω...(βεβαια πριν λιγα χρονια τετοιοι κινητηρες θεωρουνταν γρηγοροι για την κατηγορια).
Και μιας και θες χωρους για δυο καθισματακια για διπλο καροτσι τοτε ειναι μονοδρομος να πας σε μικρομεσαιο αυτοκινητο και οχι τυπου jazz, gp και λοιπα... -
Δε θα σκέφτεσαι τίποτα κάτω από 500 λτ πορτ-μπαγκάζ αλλιώς ό,τι θες με μπαγκαζιέρα οροφής μόνιμη.
Αν μπορείς πάρε μεσαίο, και λόγω ασφάλειας και λόγω πλάτους πίσω. Εννοείται 5-πορτο.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Ποια τιμη;
Η τιμη καταλογου ειναι 24.300 για το 1.6 16V και πρεπει να εχει εκπτωση περιπου 4.000 - 5.000 euros...Σ αυτη τη περιπτωση παιρνεις μεσαιο με τη τιμη μικρομεσαιου...Μπερδεύτικα, Megane εννοούσα.
Ναι λέω για την τιμή καταλόγου, που είναι για το 1,4 19.600, οπότε αν με την έκπτωση είναι στα 16.100 είναι φοβερή τιμή και φυσικά αξίζει.
Στα υπόψιν και αυτό, με μια μικρή παραχώρηση στο θέμα του μήκους, αλλά κάπου θα πρέπει να συμβιβαστείς.
Γενικά ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες ότι στην τιμή καταλόγου δεν έχουν την έκπτωση, εκτός και αν το αναφέρουν, όπως πχ η ΚΙΑ? -
Θα σου πρότεινα να αποφασισεις πρώτα τι καροτσακι θα έχεις( αν δεν το έχεις ήδη, 2 μονά ή 1 διπλό) και να πας στις αντιπροσωπειες με αυτό. Γιατί είναι μπελάς το καροτσάκι αν δεν χωράει στο πορτπαγκάζ.
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Ποια τιμη;
Η τιμη καταλογου ειναι 24.300 για το 1.6 16V και πρεπει να εχει εκπτωση περιπου 4.000 - 5.000 euros...Σ αυτη τη περιπτωση παιρνεις μεσαιο με τη τιμη μικρομεσαιου...Μπερδεύτικα, Megane εννοούσα.
Ναι λέω για την τιμή καταλόγου, που είναι για το 1,4 19.600, οπότε αν με την έκπτωση είναι στα 16.100 είναι φοβερή τιμή και φυσικά αξίζει.
Στα υπόψιν και αυτό, με μια μικρή παραχώρηση στο θέμα του μήκους, αλλά κάπου θα πρέπει να συμβιβαστείς.
Γενικά ισχύει για όλες τις αντιπροσωπείες ότι στην τιμή καταλόγου δεν έχουν την έκπτωση, εκτός και αν το αναφέρουν, όπως πχ η ΚΙΑ?ετσι ακριβως ειναι...21.100 ειναι η dynamic που απο εξοπλισμο εχει τα παντα και δεν θα σου λειψει τιποτα...Με τα εξοδα πινακιδων και τα σχετικα θα πας στα 17.500 με 18.000 αναλογως την εκπτωση που θα πετυχεις και τη προσφορα που θα σου κανουν...Σκεψου το συγκεκριμενο αυτοκινητο το ψηνω και γω γιατι το θεωρω πανεμορφο σε σχεση με το 5πορτο και ειμαι μονο 26 χρονων και εργενης (το μηκος και το τελευταιο με κανει να δισταζω γιατι οσο να ναι ειναι καπως να σαι πιτσιρικας με
Γιατι στη renault στη Πατρα πχ μου ειχαν δωσει τιμη κανα 500αρι με 700αρι πιο ακριβα απ οτι σε μια Renault στην Αθηνα για το coupe που ειχα ρωτησει... -
Ο χρήστης nyfitsa έγραψε:
Θα σου πρότεινα να αποφασισεις πρώτα τι καροτσακι θα έχεις( αν δεν το έχεις ήδη, 2 μονά ή 1 διπλό) και να πας στις αντιπροσωπειες με αυτό. Γιατί είναι μπελάς το καροτσάκι αν δεν χωράει στο πορτπαγκάζ.Δε θα διαλέξω αυτοκίνητο με βάση το καροτσάκι, αλλά καροτσάκι με βάση το αυτοκίνητο
Κατάλαβα τι λες, είναι μεγάλο πρόβλημα για όσους δεν το έχουν ζήσει, αλλά σε ένα αυτοκίνητο με 500 λίτρα γενικά βρίσκεις καροτσάκι που να χωράει, στο Punto και τα υπόλοιπα μικρά δε χωράει τίποτα. -
Πρόσφατα έκανα μια εκτεταμένη έρευνα (χωρίς τεστ-ντράιβ όμως), επειδή έχω 'ανάλογο' θέμα με τους χώρους του Clio και δύο παιδιά 4ων και 2 ετών (η αγορά δυστυχώς αναβάλλεται, ελέω οικονομικής αβεβαιότητας ...). Παράλληλα, έχω και αντίστοιχο πρόβλημα ...χωροταξίας στη γειτονιά μου και στο πάρκινγκ μου, ενώ χρησιμοποιώ κατά 80% το αυτοκίνητο στην πόλη.
Θα έλεγα λοιπόν, πως αν αγόραζα κάτι τώρα αυτό θα ήταν ένα Honda Jazz 1.4 Elegance με μηχανικό κιβώτιο. Έχει προσφορά -1000 € για τον Ιούλιο και με μια επέκταση εγγύησης για +3 χρόνια (σύνολο 6) κοστίζει κάτι ελάχιστο παραπάνω από 16000, με το κλειδί στο χέρι. Βέβαια όπως ανέφερες, δεν κάνει και την τόσο μεγάλη διαφορά στους χώρους, αλλά δύο παιδικά καθίσματα πίσω τα χωράει ΥΠΕΡ-άνετα, ενώ είμαι σίγουρος πως ένα 'διπλό' καρότσι διδύμων μπαίνει στο χώρο αποσκευών του. Για ταξίδι πέραν του Σαββατοκύριακου βέβαια θα χρειαστείς μπαγκαζιέρα οροφής (εγώ έχω ήδη, γι' αυτό και μιλάω ...).
Σαν **δεύτερη **επιλογή, θα πήγαινα στο Skoda Fabia Reflex Style (ΟΧΙ στο Scout, προσωπικά δεν μ' αρέσει). Με κάποια αξεσουάρ που ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ χρειάζεται (το Style είναι πολύ 'φτωχό') φτάνει στα 17400 € (πάντα με το κλειδί στο χέρι, μεταλλικό χρώμα και διετή επέκταση εγγύησης-συνολικά 4 χρόνια), αλλά επειδή τα αξεσουάρ παραγγέλνονται, περιμένεις και 3 μήνες ...
Τρίτη και τελευταία επιλογή, το KIA Venga 1.6 Panorama Plus. Είναι, από την άποψη εξοπλισμού, η έκδοση-μονόδρομος για το συγκεκριμένο μοντέλο στα 1.6 λίτρα. Μειονεκτεί στο ότι 'ακουμπάει' τιμολογιακά μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα (όπως το Megane Estate TCE, που αναφέρθηκε), αφού ξεπερνάει τα 19300 € (κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα) !! Επιπλέον, εισάγεται η έκδοση αυτή κατόπιν παραγγελίας, οπότε πάλι περιμένεις κανένα δίμηνο ...
Στη Citroen μπήκα και αμέσως ...βγήκα !! Το C3 Picasso στα 1.6 λίτρα (μονόδρομος ο κινητήρας αυτός σε τόσο βαρύ αμάξωμα...) απλά δεν υπάρχει και 'κανένας δεν ξέρει' πότε θα το ξαναεισάγουν !! -
To Jazz όντως είναι πολύ καλή λύση, αλλά όπως είπα μικρές οι διαφορές με το Punto, αν και εργονομικά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά στους χώρους.
Το Venga κάνει μια μικρή 'απάτη' με τα λίτρα, τα 500+ που λέει είναι με το 'πατάρι' και στην πραγματικότητα είναι 400+.
Όντως το Fabia είναι πολύ κοντά σε αυτό που θέλω και στα υπέρ του ο 1200άρης κινητήρας με τη χαμηλή κατανάλωση, τα τέλη κλπ.
Το Megane super ευκαιρία, αλλά λίγο πιο μακρύ από ότι θα ήθελα -
Δυστυχώς για διδυμοκαρότσι οι επιλογές σου είναι λίγες. Επειδή έχω διδυμοκαρότσι, το χωρεσα με το ζόρι στο χώρο αποσκευών ενός xsara και παρόλα τα 410 λίτρα (πλήρως εκμεταλεύσιμα) είχε χώρο μόνο για ένα ακόμη σακίδιο.
Αν θέλεις να το βάζεις κατά μήκος, τότε το mclaren χωράει μόνο στο Grand scenic
Αν θέλεις να το βάζεις στο πλάτος, τότε θα σου πρότεινα το απλό scenic1.4Tce. μικρότερο σε μήκος από το megane estate και με πολύ μεγαλύτερους χώρους (δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει το megane estate από τη στιγμή που η renault βγάζει τα scenic) -
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
(δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει το megane estate από τη στιγμή που η renault βγάζει τα scenic)Ε, ενταξει μπορει καποιος να θελει χωρους αλλα να μην του αρεσει το στυλ του πολυμορφικου και να προτιμα κατι πιο 'συμβατικο'. Το πατωμα του μεγκαν υπαρχει ετσι κι αλλιως οποτε δε νομιζω να ειναι κ ασυμφορο το κοστος παραγωγης!! Εκτος αυτων, υπαρχει μεγαλο κοινο για τα SW, οχι στην Ελλαδα βεβαια...
-
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Δυστυχώς για διδυμοκαρότσι οι επιλογές σου είναι λίγες. Επειδή έχω διδυμοκαρότσι, το χωρεσα με το ζόρι στο χώρο αποσκευών ενός xsara και παρόλα τα 410 λίτρα (πλήρως εκμεταλεύσιμα) είχε χώρο μόνο για ένα ακόμη σακίδιο.
Αν θέλεις να το βάζεις κατά μήκος, τότε το mclaren χωράει μόνο στο Grand scenic
Αν θέλεις να το βάζεις στο πλάτος, τότε θα σου πρότεινα το απλό scenic1.4Tce. μικρότερο σε μήκος από το megane estate και με πολύ μεγαλύτερους χώρους (δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει το megane estate από τη στιγμή που η renault βγάζει τα scenic)Το Megane Estate έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών από το Scenic (όχι το Grand), ενώ είναι και περί τα 2,5 χιλιάρικα φθηνότερο !
Για άλλη μια φορά κρίμα, που δεν εισάγεται το Clio Estate, με τα 440 λίτρα του χώρου αποσκευών του. Δε νομίζω ένα 1.2 TCE Dynamique να κόστιζε πάνω από 16000 € (τιμή καταλόγου)... -
Ο χρήστης pk33 έγραψε:
Δυστυχώς για διδυμοκαρότσι οι επιλογές σου είναι λίγες. Επειδή έχω διδυμοκαρότσι, το χωρεσα με το ζόρι στο χώρο αποσκευών ενός xsara και παρόλα τα 410 λίτρα (πλήρως εκμεταλεύσιμα) είχε χώρο μόνο για ένα ακόμη σακίδιο.
Αν θέλεις να το βάζεις κατά μήκος, τότε το mclaren χωράει μόνο στο Grand scenic
Αν θέλεις να το βάζεις στο πλάτος, τότε θα σου πρότεινα το απλό scenic1.4Tce. μικρότερο σε μήκος από το megane estate και με πολύ μεγαλύτερους χώρους (δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει το megane estate από τη στιγμή που η renault βγάζει τα scenic)Το mclaren το έχω και μάλλον δε χωράει πουθενά και το κατά μήκος χλωμό για τα περισσότερα αυτοκίνητα, που να βρεις 110+ εκ. βάθος πορτμπαγκαζ?
Στο λοξό το κόβω να το βάζω, αν και θα πάρω μάλλον της Inglesina το μπρος πίσω με περίπου 90 εκ. μήκος, από τα πιο 'κοντά' στην αγορά, που δυστυχώς και αυτό δεν το εισάγει κανείς όπως το Clio που είπε ο φίλος, οπότε παραγγελία από Ιταλία. -
Αυτό εννοούσα για το διδυμοκαροτσι. Θέλει ψάξιμο αν δεν το έχεις ήδη αγοράσει και πρέπει είσαι με την μεζούρα στο χέρι.
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Το mclaren το έχω και μάλλον δε χωράει πουθενάΤο Mclaren για τα δίδυμα σαν αυτό
μπήκε 2 φορές άνετα και χωρίς καμιά μεταβολή στο Micra ένω το ίδιο άνετα έχει μπει και σε C3. -
Δεν το έχω δοκιμάσει, το ίδιο έχω, αλλά το μέτρησα και είδα πως στο Grande Punto δεν με χωράει, έχει μια διαφορά 10+ εκ. Φυσικά παίζει ρόλο και η διάταξη του πορτμπαγκαζ, στο GP είναι λίγο στενό.
Επιλογή "μικρού" οικογενειακού