Ξέρει κανείς πως υπολογίζεται η ένδειξη του υπολοίπου βενζίνης; Παίρνει πληροφορία κατευθείαν από το φλοτέλ της βενζίνης ή το κάνει ο υπολογιστής ταξιδιού με κάποιο άλλο υπολογισμό;
Latest posts made by pk33
-
RE: Renault Scenic Mk3
-
RE: Ford C-Max vs Peugeot 5008 vs Peugeot 3008 vs Citroen C4 Pic
3 καθισματακια παιδικά έχω βάλει στο Grand scenic άνετα. Το διδιμοκαρότσι χωράει κατά μήκος του αυτοκινήτου, σημαντικότατο γιατί αφήνει τα άλλα 2/3 του χώρου αποσκευών ελεύθερα.
Έχω βάλει μέσα: δυδιμοκαρότσι. παρκοκρέβατο, 2 καρεκλάκια φαγητού ΙΚΕΑ, 2 μεγάλες βαλίστες , ένα μεγάλο σάκο, 2 τσάντες laptop, σακούλες με παπούτσια, μπανιερά κτλ, ψυγείο(οκ αυτό στο χώρο των ποδιών της 2ης σειράς), 2 κιβώτια κρασιά, αυτοκινητάκι (αυτά τα μικρά που καβαλάνε να κουτσούβελα). και φυσικά 3 παιδιά και εγώ με τη γυναίκα μουΜΕ τον 1.4tce όμως φτάνει χαλαρά τα 10,5 λίτρα κατανάλωση και με λάστιχα energy saver
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
Ο χρήστης thymios έγραψε:
ποιά η γνώμη σας για σκελετό με κοιλοδοκούς και τοίχους παντού με ξηρά δόμηση (εσωτερικούς και εξωτερικούς-με τσιμεντοσανίδα);
Εννοείς μεταλλικό σκελετό;
Τι θέλεις να φτιάξεις;Ναι, Σπίτι θέλω να φτιάξω. 3όροφη κατοικία με υπόγειο
-
RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
ποιά η γνώμη σας για σκελετό με κοιλοδοκούς και τοίχους παντού με ξηρά δόμηση (εσωτερικούς και εξωτερικούς-με τσιμεντοσανίδα);
-
RE: Renault Megane III
Μήπως έχει κανείς μετατρέψει το 1.4TCe σε υγραέριο;
-
RE: Renault Scenic Mk3
έχει εγκαταστήσει κανείς κιτ για υγραεριοκίνηση;
-
RE: Περί ΔΕΗ
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
DC vs AC στην μεταφοράhttp://social.windenergyupdate.com/offs ... shore-wind
Αυτό παίζει αλλά σε χώρες με μεγάλα μήκη γραμμών μεταφοράς (συγκρίσιμα με το μήκος κύματος του εναλλασόμενου που είναι 6.000χλμ), όπου εκεί πλέον η γραμμή μεταφοράς σε εναλλασσόμενο γίνεται κεραία (δίπολο λ/4, λ/2) και τα πράγματα περιπλέκονται πάρα πολύ όπως και μεγάλες τάσεις (750KV). Έτσι το συνεχές είναι μονόδρομος. Σε χώρες όπως η Ελλάδα που η μεγαλύτερη σε μήκος γραμμή (μεταξύ 2 ΚΥΤ) είναι περίπου 200 χλμ και έχουμε το πολύ 400άρες γραμμές, το πλεονέκτημα του συνεχούς εξανεμίζεται
-
RE: Γνωμη για νεο αυτοκινητο γιατί πελάγωσα!
μια απορία: γιατί κανείς δεν αναφέρει και τους κορεάτες;
Για δες λίγο το KIA ceed ή το αδελφάκι του Hyundai i30
Επίσης πέρνα λίγο και από Opel για να δεις το Meriva που έχει πολύ καλούς χώρους (και όχι το astra).Κοίτα λίγο και το skoda YETI, και το c3 picasso αν θέλεις κάτι ξεχωριστό. Ο αδελφός μου που έχει το 1,4 μια χαρά πάει με 4 άτομα μέσα και γεμάτο χώρο αποσκευών.
Αν δεν ενδιαφέρεσαι για μεταπωλητική αξία θα σου έλεγα να πας σε ότι φτηνότερο βρείς. Σίδερα στο δρόμο είναι τα αυτοκίνητα για να κάνουμε τη δουλειά μας. Σκέψου πως θα ένιωθες άν έπαιρνες ένα πακετάκι 2.000 ευρώ και το πετούσες απλά στο δρόμο. Ε αυτό κάνεις όταν παίρνεις ένα ακριβότερο αυτοκίνητο.
Αν εξαιρέσεις κάτι dacia ή κάποια κινέζικα και ινδικά, όλα τα άλλα αυτοκίνητα ασφαλή είναι για τον μέσο οδηγό που δεν θέλει να αυτοκτονήσει ή να δολοφονήσει. Βρες το φτηνότερο με τον καλύτερο εξοπλισμό και κράτα το μέχρι να το πετάξεις. Αν τώρα έχεις μεγαλεία νεόπλουτου φαντασμένου που πιστεύει ότι το αυτοκίνητο είναι προέκταση του εγώ του, τότε πάω πάσο....πάρε το πιο φαντεζί.
Αν ενδιεφέρεσαι για μεταπωλητική αξία, σκέψου ότι αυτό το δίλημα θα το αντιμετωπίσεις σε 6 -7-8 χρόνια. Για δες τι μεταπωλητική αξία έχει σήμερα ένα 1,8...τίποτα. Πριν από 2 χρόνια όμως τα πράγματα ήταν αλλιώς, έτσι και σε 8 χρόνια (αν ζήσουμε μέχρι τότε) τα πράγματα πάλι θα είναι αλλιώς. Άρα το κριτήριο της μεταπωλητικής αξίας είναι κάτι το εξαιρετικά ασαφές γιατί αποφασίζεις για μετά από 8 χρόνια με βάση του τί βλέπεις τώρα.
Από αξιοπιστία, μπορεί να πάρεις VAG και να τρέχεις στα συνεργεία, όπως το ίδιο μπορεί να γίνει με ένα renault, με ένα KIA, με ένα Hyundai, και από την άλλη μπορείς να δεις στους δρόμους nissan και φιατάκια 20ετίας και βάλε.Από κατανάλωση, αν δεν πάς σε SUV, οι παράμετροι που παίζουν ρόλο είναι τόσοι πολλοί που δεν θα βγάλεις άκρη.
-
RE: Πρώτο αυτοκίνητο
έχω ένα xsara του 2002 πενταθέσιο, 1,6 με κλιματισμό, το θέλεις;
-
RE: Mercedes B-class (2012)
ώς κάτοχος πολυμορφικού γαλλικού και παλιότερα πεντάπορτου πάλι γαλλικού, θα ήθελα να επισημάνω ότι:
- η Αclass θεωρώ ότι έχει τους καλύτερους χώρους κάτω από τα 4 μέτρα. Είναι υπόδειγμα εκμετάλευσης χώρων.
- Το αντίστοιχο ισχύει και για την τωρινή B-class. Έχει μήκος 4,25 μέτρα με χώρους εφάμιλους αυτοκινήτων (ακόμη και πολυμορφικών) που έχουν 30 εκατοστά μεγαλύτερες διαστάσεις.
- Από τις C και πάνω το πράγμα χαλάει. Θεωρώ ότι η ουσία τελειώνει και κοστίζει πολύ περισσότερο η μούρη
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν βάζει τον κινητήρα της Renault (το 1,4 TCE)