-
me too
-
Να έρθουμε κι εμείς που δεν έχουμε, να χαζέψουμε κάνα CX-30;
-
Να έρθουμε κι εμείς που δεν έχουμε, να χαζέψουμε κάνα CX-30;
ναι ετσι ειναι μπορουμε να έρθουμε να τα χαζέψουμε και μεις αν κανονίσετε?
-
Καλησπέρα. Μετά την αναβάθμιση του site έχει προκύψει κάποιο πρόβλημα με το συγκεκριμένο τοπικ; Έκανα προσπάθεια για να το εντοπίσω .
-
@miata-saint said in Mazda CX-30:
Με πήραν από την αντιπροσωπεία να μου που πως τελικά η έκδοση με τα 150 άλογα έρχεται:
-
κατόπιν παραγγελίας
-
με τη γνωστή 4-5μηνη καθυστέρηση στην παράδοση
-
με τιμή αυτή που φαίνεται στο configurator
Σήμερα ρώτησα για την έκδοση με τα 150Hp και μου είπαν ότι πλέον δεν υπάρχει και αφορά παλαιά αυτοκίνητα.
-
-
Οδήγησα μετά από Tuscon & Xceed το CX 30 στην αυτόματη έκδοση & τον Skyactiv-X κινητήρα (186Hp).
Για κάποιον σαν και μένα που δεν ενδιαφέρεται για χώρους (Tuscon) είναι μακράν το πιο οδηγόκεντρικό (ακολουθεί αμέσως μετά το Xceed).
Είναι το πιο "κλειστοφοβικό" αλλά έχει την καλύτερη θέση οδήγησης.
Τα άλογα δεν φαίνονται αλλά για μένα είναι μια χαρά (νομίζω ότι δεν είναι πιο αργό από τα άλλα δύο).
Η ποιότητα απλά ασύγκριτη.
Είναι 1.400€ ακρυβότερο από το Tucson (Auto/2WD)
θα θυσιάσω το αυτόματο (νομίζω δεν θα μου λείψει)και λέω να πάω στην AWD/GT Plus έκδοση του CX 30.Μου θύμισε την αίσθηση που μου έδωσε το Forester, όταν πρωτοανέβηκα, ότι το οδηγώ (όχι μετακινώ) χρόνια.
-
Εξαιρετικά και τα χειροκίνητα Mazda αλλά να ξέρεις πως θυσιάζεις ένα πολύ καλό, αν όχι το καλύτερο, αυτόματο κιβώτιο. Δεν είναι απ τα διπλοσύμπλεκτα. Αν η 4κινηση της Mazda είναι το ίδιο αποτελεσματική και χρήσιμη, δεν ξέρω.
-
@piliourits said in Mazda CX-30:
Εξαιρετικά και τα χειροκίνητα Mazda αλλά να ξέρεις πως θυσιάζεις ένα πολύ καλό, αν όχι το καλύτερο, αυτόματο κιβώτιο. Δεν είναι απ τα διπλοσύμπλεκτα. Αν η 4κινηση της Mazda είναι το ίδιο αποτελεσματική και χρήσιμη, δεν ξέρω.
Όντως ήταν καλό το κιβώτιο αλλά οι μετακινήσεις μου είναι κατά βάση εκτός αστικού ιστού οπότε προτιμώ το AWD (δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματική) για να χαίρομαι όσο μου επιτρέπετε λίγο πιο ιδιαίτερες διαδρομές (είμαι κάτοχος Subaru Forester και έχω καλομάθει !!!)
-
@ivank said in Mazda CX-30:
@piliourits said in Mazda CX-30:
Εξαιρετικά και τα χειροκίνητα Mazda αλλά να ξέρεις πως θυσιάζεις ένα πολύ καλό, αν όχι το καλύτερο, αυτόματο κιβώτιο. Δεν είναι απ τα διπλοσύμπλεκτα. Αν η 4κινηση της Mazda είναι το ίδιο αποτελεσματική και χρήσιμη, δεν ξέρω.
Όντως ήταν καλό το κιβώτιο αλλά οι μετακινήσεις μου είναι κατά βάση εκτός αστικού ιστού οπότε προτιμώ το AWD (δεν ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματική) για να χαίρομαι όσο μου επιτρέπετε λίγο πιο ιδιαίτερες διαδρομές (είμαι κάτοχος Subaru Forester και έχω καλομάθει !!!)
Μαρέσεις, επιτέλους και ένας σαν και του λόγου μου που προτιμάει τα χειροκίνητα.
-
Στην παραλία Σκαλωσιά στο Λουτράκι, τα τελευταία 100m είναι σαθρός ιδιαίτερα επικλινής χωματόδρομος, όπου οι κάτοικοι -έχοντας δει τα πάντα- έχουν βάλει ταμπέλα "μόνο 4Χ4". Φυσικά κατά την αναχώρηση, η ανηφόρα είναι εξαιρετική δοκιμασία για την απόδοση του AWD. Με εντυπωσίασε, καθώς όχι απλώς ανέβηκα ατσαλάκωτος αλλά το αυτοκίνητο ούτε καν χαζοσπίναρε στο ελάχιστο. Το δικό μου είναι e-SkyactivX, AWD, χειροκίνητο όπου από την αρχή έβαλα Goodyear Vector4Season SUV για να κινούμε παντού απροβλημάτιστα
-
Θέλει αρκετή προσοχή.
Άλλο τα all season ή four season και άλλο τα all terrain.
Να μη σου πω και ότι τα περισσότερα απο αυτά είναι και πιό μαλακά/ευαίσθητα από τα street θερινά... -
@tjk said in Mazda CX-30:
Θέλει αρκετή προσοχή.
Άλλο τα all season ή four season και άλλο τα all terrain.
Να μη σου πω και ότι τα περισσότερα απο αυτά είναι και πιό μαλακά/ευαίσθητα από τα street θερινά...ακριβως... να δεις πως σκιζεται το 4 εποχων σε πετρα.... ειναι αμαρτια να βαλεις αυτο το αυτοκινητο σε τετοια ταλαιπωρια και μαλιστα με αυτα τα λαστιχα.
και η ανηφορα εκει δεν ειναι καποιου ειδους κριτηριο οφροαντοσυνης. μην ξεθαρρευετε με ενα περισσοτερο σηματακι απο ουσια τετρακινησης και λαστιχα που κατι γραφουν για τετρα. το ματσουντα ειναι εξαιρετο σαν κατασκευη κυριως εντος δρομου.
και σε λαστιχα νομιζω οτι μπορει να φορεσει michelin lat cross για να εχει κατι εστω και λιγο χωματινο. -
Το αυτοκίνητο σίγουρα δεν είναι για πραγματικό off road αλλά για βατούς, μέτριας δυσκολίας χωματόδρομους που θα σου επιτρέψει να απολαύσεις την υπέροχη Ελληνική φύση.
Απαραίτητο φυσικά η αγορά ρεζέρβας ανάγκης.
Τους περιορισμούς βάζουν τα λάστιχα, απόσταση από το έδαφος σε συνδυασμό με τις γωνιές προσέγγισης - διαφυγής.
-
Παιδιά κακά τα ψέματα έχει δίκιο ο ψιψινελ.
Έχεις φράγκα; Τότε αγοράζεις μαζί με το mazda και ένα αληθινό offroader. Καλύτερο το jimny, πιο νορμάλ σε όλους τους τομείς το vitara, πιο λίγα μπιμπικινια το duster.
Εγώ ονειρεύομαι κάτι μαχιντρα αλλά οκ να είμαστε ρεαλιστές.Τώρα αν δεν έχεις φράγκα τότε σημαίνει ότι έφτασες στα όρια σου για το mazda με τα τεκμήρια του κτλ οπότε και εκτός δρόμου να το βγάλεις μια ζημιά να του κάνεις στα κατσαβραχα, δεν θα έχεις φράγκα για να το επισκευάσεις.
Οπότε χωματακι και μέχρι εκεί....μη ξυνεστε στην γκλίτσα
Απλά τετραγωνάκια είναι η υπόθεση. -
To αυτοκίνητο είναι ένα midle size premium cross over και σίγουρα δεν απευθύνεται σε νταστεράδες μήτε αμετανόητους mono#vitara. Τυχεροι όσοι το παίρνουν παραβλέποντας τα 2 λίτρα. Τα υλικά, το design η μηχανολογία του παραπέμπουν σε hi-end υλοποίηση με σαφώς street προσανατολισμό. Το μόνο ψεγάδι του σε σχέση με την κατηγορία που παίζει είναι οι χώροι του. Η εμφάνιση του είναι για κοστουμαρισμένους γιαπηδες και όχι για κυνηγούε κορφών. Από μένα αυθαίρετα πάντα και χαλαρά 4 στα 5 πράσινα αστέρια και 4,2 στα 5 ως προς την τελική βαθμολογία (αυτό στην κλίμακα hi-end για όσους γνωρίζουν). Εκεί που το ντουστ που αγαπώ παίρνει μόλις 3 πράσινα με 2,9 και το βιτ 3,1.
-
Αν θέλουμε να κατανοήσουμε τον όρο off road σημαίνει εκτός δρόμου και όχι εκτός ασφαλτόδρομου όπως εσφαλμένα εννοείται. Φυσικά αυτοκίνητα όπως mazda cx-30, peugeot 3008, suzuki vitara, dacia duster απλώς δεν διανοούνται να κινηθούν σε τέτοιες συνθήκες. Jeep wrangler, toyota hilux κλπ σαφώς θα κινηθούν σε αυτές τις διαδρομές. Περί A/T και all season είναι σαφής ο διαχωρισμός τους και φυσικά όλα τα ελαστικά εαν δεν προσέξεις σκίζονται. Το κατά πόσο είναι τα Goodyear για εκτός ασφαλτόδρομου χρήση, η επιλογή τους ως πρώτη τοποθέτηση σε Jeep Renegade trailhawk, Jeep Compass trailhawk, Peugeot 3008 με grip control κλπ, υπογραμίζουν την ικανότητά τους. @ivank η AUTOONE μέχρι πρόσφατα είχε διαθέσιμο CX-30 AWD για δοκιμή
-
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Αν θέλουμε να κατανοήσουμε τον όρο off road σημαίνει εκτός δρόμου και όχι εκτός ασφαλτόδρομου όπως εσφαλμένα εννοείται. Φυσικά αυτοκίνητα όπως mazda cx-30, peugeot 3008, suzuki vitara, dacia duster απλώς δεν διανοούνται να κινηθούν σε τέτοιες συνθήκες. Jeep wrangler, toyota hilux κλπ σαφώς θα κινηθούν σε αυτές τις διαδρομές. Περί A/T και all season είναι σαφής ο διαχωρισμός τους και φυσικά όλα τα ελαστικά εαν δεν προσέξεις σκίζονται. Το κατά πόσο είναι τα Goodyear για εκτός ασφαλτόδρομου χρήση, η επιλογή τους ως πρώτη τοποθέτηση σε Jeep Renegade trailhawk, Jeep Compass trailhawk, Peugeot 3008 με grip control κλπ, υπογραμίζουν την ικανότητά τους. @ivank η AUTOONE μέχρι πρόσφατα είχε διαθέσιμο CX-30 AWD για δοκιμή
δεν υπαρχει καν απαντηση σε αυτα που αναφερεις. συμπαθεια μονο.
κρατησε αυτο το νουμερο στο κινητο σου 6977805905 'ΠΟΒ'. επειδη δεν ερχονται οι οδικες εκτος ασφαλτου, ειναι ομαδα εθελοντων που αν καποιος βρισκεται κοντα θα σε βοηθησει. μην τους πεις ομως οτι εισαι χωρις ρεζερβα, ουτε αυτοι θα ερθουν. -
Να κάνω μια ερώτηση μιας και έχει τεθεί το συγκεκριμένο θέμα.
Το κιτ επισκευής μέχρι τι εύρος ζημιάς διορθώνει; -
@katafractos17 said in Mazda CX-30:
Να κάνω μια ερώτηση μιας και έχει τεθεί το συγκεκριμένο θέμα.
Το κιτ επισκευής μέχρι τι εύρος ζημιάς διορθώνει;τρυπουλα απο προκα.
-
@gatoz said in Mazda CX-30:
@ss_76 said in Mazda CX-30:
Αν θέλουμε να κατανοήσουμε τον όρο off road σημαίνει εκτός δρόμου και όχι εκτός ασφαλτόδρομου όπως εσφαλμένα εννοείται. Φυσικά αυτοκίνητα όπως mazda cx-30, peugeot 3008, suzuki vitara, dacia duster απλώς δεν διανοούνται να κινηθούν σε τέτοιες συνθήκες. Jeep wrangler, toyota hilux κλπ σαφώς θα κινηθούν σε αυτές τις διαδρομές. Περί A/T και all season είναι σαφής ο διαχωρισμός τους και φυσικά όλα τα ελαστικά εαν δεν προσέξεις σκίζονται. Το κατά πόσο είναι τα Goodyear για εκτός ασφαλτόδρομου χρήση, η επιλογή τους ως πρώτη τοποθέτηση σε Jeep Renegade trailhawk, Jeep Compass trailhawk, Peugeot 3008 με grip control κλπ, υπογραμίζουν την ικανότητά τους. @ivank η AUTOONE μέχρι πρόσφατα είχε διαθέσιμο CX-30 AWD για δοκιμή
δεν υπαρχει καν απαντηση σε αυτα που αναφερεις. συμπαθεια μονο.
κρατησε αυτο το νουμερο στο κινητο σου 6977805905 'ΠΟΒ'. επειδη δεν ερχονται οι οδικες εκτος ασφαλτου, ειναι ομαδα εθελοντων που αν καποιος βρισκεται κοντα θα σε βοηθησει. μην τους πεις ομως οτι εισαι χωρις ρεζερβα, ουτε αυτοι θα ερθουν.Δεν επρόκειτο περί απάντησης, αλλά για κοινή λογική. Σε ευχαριστώ για το τηλέφωνο, αλλά η οδική βοήθεια φυσικά εξυπηρετεί στις εντός χωματόδρομου διαδρομές ανά την επικράτεια καθώς διαθέτει τα απαραίτητα οχήματα. Χαίρομαι που συμφωνούμε για τις προδιαγραφές οχημάτων και ελαστικών
Mazda CX-30