Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    28
    97
    4472
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      azmo last edited by azmo

      Επέστρεφα σήμερα Αθήνα και ενώ ήμουν στην εθνική στην μεσαία λωρίδα χαλαρός με το cruise control στα 100 χλμ, έρχεται ένας πλακώμενος από πίσω, μου παίζει φώτα, τον αγνοώ, και με προσπερνά απο αριστερά κορναροντας και μουτζώνοντας.

      Έκανα κάτι λάθος; Ειναι τα 100χλμ λίγα για μεσαια λωρίδα; Έπρεπε να παω δεξια;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Θωρητικά πρέπει να βρίσκεσαι στην τέρμα δεξιά λωρίδα, εκτός αν προσπερνάς κάποιον. Πρακτικά ήταν βλάκας που σε κόρναρε ενώ είχε την αριστερή ελεύθερη δίπλα του.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          azmo last edited by

          Δεν ήμουν δεξιά γιατί είχε φορτηγά. Θα ηταν πιο ασφαλές αν μπαινοβγαινα μεταξύ δεξιάς και μεσαιας λωρίδας για να τα προσπερνάω απο το να κρατάω μια λογική (πιστεύω) ταχύτητα στη μεσαία λωρίδα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by katafractos17

            Σηκώνει μεγάλη συζήτηση το θέμα μιας και μιλάμε για Ελλάδα, αλλά το σίγουρο είναι ότι δεν υπήρχε λόγος ούτε να σου ανάψει φώτα αφού υπάρχει η αριστερή για να προσπεράσει, ούτε φυσικά να πετάει μούτζες και μπινελίκια ως κλασικής παλαιάς κοπής ελληνάρας.

            Από εκεί και πέρα αφού στην Ελλάδα το ανώτατο όριο και για την αριστερή λωρίδα είναι τα 130χλμ, μπορεί κάποιος πηγαίνοντας με το γράμμα του νόμου να πει ότι τα 100χλμ είναι μια σχετικά αποδεκτή ταχύτητα για τη μεσαία λωρίδα
            Προσωπικά όμως πάω στη μεσαία με 120-130 με cruise control και όταν χρειαστεί ανοίγομαι και προσπερνάω. Όταν δεν έχει κίνηση καρφώνω και 140 καμιά φορά. Με 100χλμ θα πήγαινα δεξιά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • cirus
              cirus last edited by

              Συμφωνα με τον ΚΟΚ ήσουν σωστός.

              Ο άλλος ήταν βλάκας να κορνάρει και να μουτζωσει ενώ υπήρχε η αριστερή ελεύθερη να προσπεράσει.

              Αν πάω τοσο σιγά πάντως εγω πιανω την δεξια. Στην μεσαία πάω αν είναι με 120 τουλάχιστον. Ξαναλέω σύμφωνα με τον ΚΟΚ δεν έκανες τίποτα λάθος απλά συζητάμε.

              Cirus the virus

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                tgd last edited by

                Όχι ακριβώς. Ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να οδηγείς δεξιά. Αν η δεξιά είναι άδεια, πρέπει να οδηγείς στην δεξιά.

                Με 90 πάνε τα φορτηγά στην Εθνική. Το να πας με 100 στη μεσαία είναι πολύ μικρή διαφορά ταχύτητας.

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • I
                  iceman7 last edited by

                  Σιγουρα θέμα η ταχυτητα στη μεσαια λωριδα.. αλλά εδω ο καθένας κανει του κεφαλιου ..
                  χθες απόγευμα ΑΟ προς Κηφισίας, 2 μηχανες πήγαιναν με το πάσο τους στην αριστερή συζητώντας και μαλιστα η συνεπιβάτης της μιας επαιζε ανεμελα με το αριστερό της πόδι που κουνουσε τραλαλα...

                  Και να τους κανεις σινιάλο παιζει να στην πέσουν ολοι οι διτροχοι από διπλα για δηθεν bullying!
                  Συνθηκες ζουγκλας

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tutuyo last edited by

                    Ο ηλίθιος που σου επαιξε τα φωτα ηταν απλα ενας ηλιθιος. Simple as that

                    απο την στιγμη που υπαρχει χωρος να περασει, ποιο το νοημα οποιασδηποτε "αντιπαραθεσης"?

                    ειναι απλα ο εγωισμος του
                    πρεπει να κανεις ΕΣΥ στην ακρη, να στριμωχθεις ΕΣΥ αναμεσα στα φορτηγα, για να περασω ΕΓΩ. Αλλα οχι απο εκει που μπορω να περασω, να μην στριψω καν το τιμονι μου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • cirus
                      cirus @tgd last edited by

                      @tgd said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:

                      Όχι ακριβώς. Ο ΚΟΚ λέει ότι πρέπει να οδηγείς δεξιά. Αν η δεξιά είναι άδεια, πρέπει να οδηγείς στην δεξιά.

                      Με 90 πάνε τα φορτηγά στην Εθνική. Το να πας με 100 στη μεσαία είναι πολύ μικρή διαφορά ταχύτητας.

                      Ειπα ότι με αυτήν την ταχύτητα δεξια θα κινουμουν όχι στην μεσαία.

                      Δεν νομίζω οτι σύμφωνα με τον ΚΟΚ λέει πουθενα κάτι για 100χλμ/ω ότι πρέπει να είσαι δεξια.

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Γενικά πας δεξιά.

                        Αν είναι πρακτικό αυτό; όχι δεν ειναι

                        Και εμένα με εκνευρίζουν αυτοί που πάνε στη μεσαία με άδεια όλες τις άλλες αλλά και εγώ το κάνω,οπότε κάνω την πάπια

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          harisma23 last edited by harisma23

                          Πάντα στην εθνική με λίγη ή μέτρια κίνηση οδηγώ όσο πιο δεξιά μπορώ. Αυτό είναι το σωστό! Επιχειρήματα του στυλ "πάω με το όριο ταχύτητας στην αριστερή ή με 100 στη μεσαία", εφόσον είναι άδειες οι δεξιότερες λωρίδες ΔΕΝ ευσταθούν. Γενικά 100 Km/h είναι μικρή ταχύτητα για τις σύγχρονες εθνικές οδούς με όρια 120-130 και όταν κάποιος μπαστακώνεται με 100 στη μεσαία, δημιουργεί συχνά πρόβλημα στη ροή της κίνησης και εκνευρισμό στους υπόλοιπους οδηγούς.

                          Γενικά όμως η οδήγηση στην εθνική θέλει λογική, εμπειρία και σωστη εκτίμηση της στιγμής. Όταν κάποιος θεωρεί π.χ. ότι η δεξιά λωρίδα είναι μόνο για φορτηγά και λεωφορεία ή ότι τα 100 είναι μια χαρά για τη μεσαία λωρίδα ή ότι στα 130 του ανήκει δικαιωματικά η αριστερή λωρίδα, τότε υπάρχει πρόβλημα.

                          "Διαβάστε" κατά περίπτωση την κίνηση και αποφασίστε σε ποιες λωρίδες θα κινηθείτε, με κανόνα την κίνηση όσο πιο δεξιά γίνεται και γνώμονα την διευκόλυνση της ροής της κίνησης. Μην κοιτάτε σαν ηλίθιοι τους άλλους να σας προσπερνάνε από δεξιά με 120 και από αριστερά με 130+, ενώ εσείς κινείστε μακάριοι με 100 στη μεσαία λωρίδα! Όλα αυτά θα τα καταλάβετε πολύ εύκολα στην πράξη αν οδηγήσετε μια φορά στις autobahn, που αποτελούν το καλύτερο σχολείο, λόγω και της οδηγικής παιδείας και πειθαρχίας των γερμανών και του εύρους των ταχυτήτων.

                          I 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • S
                            super-t last edited by

                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              azmo last edited by

                              Εντάξει με πείσατε. Θα πηγαίνω τέρμα δεξιά με αυτοκίνητο 205 ίππων για να μην βάζω τους καγκουρες που θέλουν να κάνουν ραλλυ με τα μπρίκια τους στον κόπο να πιάσουν την αριστερή λωρίδα.

                              cirus H katafractos17 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                super-t last edited by

                                έγινε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iceman7 @harisma23 last edited by

                                  @harisma23 said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:

                                  Πάντα στην εθνική με λίγη ή μέτρια κίνηση οδηγώ όσο πιο δεξιά μπορώ. Αυτό είναι το σωστό! Επιχειρήματα του στυλ "πάω με το όριο ταχύτητας στην αριστερή ή με 100 στη μεσαία", εφόσον είναι άδειες οι δεξιότερες λωρίδες ΔΕΝ ευσταθούν. Γενικά 100 Km/h είναι μικρή ταχύτητα για τις σύγχρονες εθνικές οδούς με όρια 120-130 και όταν κάποιος μπαστακώνεται με 100 στη μεσαία, δημιουργεί συχνά πρόβλημα στη ροή της κίνησης και εκνευρισμό στους υπόλοιπους οδηγούς.

                                  Γενικά όμως η οδήγηση στην εθνική θέλει λογική, εμπειρία και σωστη εκτίμηση της στιγμής. Όταν κάποιος θεωρεί π.χ. ότι η δεξιά λωρίδα είναι μόνο για φορτηγά και λεωφορεία ή ότι τα 100 είναι μια χαρά για τη μεσαία λωρίδα ή ότι στα 130 του ανήκει δικαιωματικά η αριστερή λωρίδα, τότε υπάρχει πρόβλημα.

                                  "Διαβάστε" κατά περίπτωση την κίνηση και αποφασίστε σε ποιες λωρίδες θα κινηθείτε, με κανόνα την κίνηση όσο πιο δεξιά γίνεται και γνώμονα την διευκόλυνση της ροής της κίνησης. Μην κοιτάτε σαν ηλίθιοι τους άλλους να σας προσπερνάνε από δεξιά με 120 και από αριστερά με 130+, ενώ εσείς κινείστε μακάριοι με 100 στη μεσαία λωρίδα! Όλα αυτά θα τα καταλάβετε πολύ εύκολα στην πράξη αν οδηγήσετε μια φορά στις autobahn, που αποτελούν το καλύτερο σχολείο, λόγω και της οδηγικής παιδείας και πειθαρχίας των γερμανών και του εύρους των ταχυτήτων.

                                  Χάρη όλοσωστος!
                                  Κινείσαι ανάλογα με τις συνθήκες της κίνησης.
                                  Όταν η κυκλοφορία στην αριστερή είναι στα 130 και πάνω (δεν εξετάζουμε το νόμιμο τώρα) και σχετικά πυκνή και πας στη μεσαια με 100 τον έσκισες αυτόν που θέλει να κινηθεί κάπου ενδιάμεσα. Ή θα τον πας καροτσάκι με 100 είτε θα λαχταρησει να μπεις για λίγο αριστερά να σε περάσει.

                                  Μάλιστα πιο εκνευριστικό είναι να είναι πράγματι άδεια η δεξιά (κυριως κάτι Κυριακές που απαγορεύονται τα φορτηγά) και να βλέπεις τέτοια. Ε εκεί είναι που προσπερνάω και από δεξιά πατώντας και ΛΕΑ γιατι κάποιοι κοιμισμενοι τότε είναι που αποφασίζουν να κάνουν δεξιά.

                                  Γενικά οδηγουμε πάντα βλέποντας γύρω μας. Ελέγχουμε καθρεπτες συνεχως, όχι σαν τα άλογα με τις παρωπίδες μόνο μπροστά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • cirus
                                    cirus @azmo last edited by cirus

                                    @azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:

                                    Εντάξει με πείσατε. Θα πηγαίνω τέρμα δεξιά με αυτοκίνητο 205 ίππων για να μην βάζω τους καγκουρες που θέλουν να κάνουν ραλλυ με τα μπρίκια τους στον κόπο να πιάσουν την αριστερή λωρίδα.

                                    Και 800 αλογα να έχεις αν πας με 100 ενοχλείς, είναι τελείως ΑΣΤΟΧΟ το πόσα άλογα έχεις. Ποιο παραλογο από το πια λωρίδα να πιάνεις σε σχεση με πόσα άλογα έχεις και όχι με πόσο πηγαίνεις δεν μπορουσες να γράψεις. Ειναι το ίδιο άστοχο με τους περισσότερους κατοχους MERSEDE που επειδή έχουν MERSENDE νομίζουν ότι έχουν παντού προτεραιότητα και στην Εθνική κάθονται μόνιμα και αδιάκοπα στην αριστερή λωρίδα (δεν ισχύει για όλους)

                                    Σου είπα ήδη ότι ο άλλος ηταν ηλίθιος που σε μούτζωσε και κορναρε γιατι για μενα από τον ΚΟΚ είσαι ενταξει.

                                    Αλλά στην θεση σου θα πήγαινα δεξια 100χλμ είναι πολύ λίγα για εθνικη με 3 λωρίδες και ενοχλείς πολλούς. Ζητησες την άποψη μας και στην είπαμε.

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • H
                                      harisma23 @azmo last edited by

                                      @azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:

                                      Εντάξει με πείσατε. Θα πηγαίνω τέρμα δεξιά με αυτοκίνητο 205 ίππων για να μην βάζω τους καγκουρες που θέλουν να κάνουν ραλλυ με τα μπρίκια τους στον κόπο να πιάσουν την αριστερή λωρίδα.

                                      Εκτός Ελλάδας δεν έχεις οδηγήσει ποτέ, ε;

                                      Αυτοί οι άσχετοι π.χ. οι Γερμανοί είναι τελείως βλάκες που σε άδεια εθνική πάνε στη δεξιά λωρίδα με 150, έτσι;

                                      Εμείς βέβαια ξέρουμε καλύτερα, γιατί από το γαϊδούρι και το πεζό 2, πήγαμε κατευθείαν στα GTi...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 @azmo last edited by katafractos17

                                        @azmo said in Μεσαία λωρίδα και ορια ταχυτητας:

                                        Εντάξει με πείσατε. Θα πηγαίνω τέρμα δεξιά με αυτοκίνητο 205 ίππων για να μην βάζω τους καγκουρες που θέλουν να κάνουν ραλλυ με τα μπρίκια τους στον κόπο να πιάσουν την αριστερή λωρίδα.

                                        Ενώ ανοίγεις το topic και ζητάς τη γνώμη των χρηστών του forum για το αν έκανες κάτι λάθος, μετά γράφεις το παραπάνω που δείχνει ότι τελικά δεν έψαχνες για γνώμες αλλά για επιβεβαίωση και ταύτηση απόψεων με τη δική σου.
                                        Όταν λοιπόν αυτό δεν έγινε, φαίνεται σαν να "πειράχτηκες" και αλλάζεις το ύφος γράφοντας κάτι που όμως ουσιαστικά ούτε δικαιολογεί κάτι, ούτε έχει σχέση με κάτι.
                                        Η αναφορά στην ιπποδύναμη του αυτοκινήτου σου, καθώς και στα μπρίκια των άλλων, πέραν ότι δεν ενδιαφέρουν στη συγκεκριμένη συζήτηση, είναι και παντελώς άσχετα με την απορία που εξέφρασες στο αρχικό post.
                                        Έγραψαν τόσοι άνθρωποι ότι θα πήγαιναν δεξιά. Κάτσε σκέψου το.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • monman2
                                          monman2 last edited by monman2

                                          Ο azmo σας
                                          δούλεψε κανονικά!

                                          Του απαντήσατε όλοι με κόσμιο τρόπο αλλά επειδή δεν είπατε ξεκάθαρα ότι αυτός που του έπαιξε τα φώτα είναι μ@λ@κ@ς δεν άντεξε και αποκαλύφθηκε ,τώρα ξέρουμε ποιος είναι ποιός... και φυσικά σιγά μη πιστέψουμε ότι υπήρχαν φορτηγά δεξιά🚊 📲

                                          και azmo να ξέρεις και εγώ φώτα και κόρνες μπας και ξυπνήσεις γιατί ένα μπρίκι ντίζελ έχω και στα 100 η 6η δεν φορτώνει καλά κάνει συντονισμό ...

                                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            manast last edited by

                                            Η λέξη κλειδί είναι "χαλαρός". Οταν οδηγείς χαλαρός φταίνε όλοι οι άλλοι (αν τους δεις καν).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr