Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 134
    • 135
    • 40 / 135
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    123
    2698
    98449
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andya3 last edited by

      Καλά δεν έγραψα μόνο αυτό, πολλά έγραψα, αν εσύ αυτό κατάλαβες ή εκεί θες να εστιάσεις οκ. Το νόημα είναι ότι η χρονική διάρκεια της εγγύησης δεν σχετίζεται απαραίτητα με την ποιότητα του αυτοκινήτου, είναι θέμα πολιτικής after sales της εκάστοτε εταιρείας και τα λεφτά που θέλει να σου πάρει για το αυτοκίνητο θα στα πάρει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, με μικρή ή μεγάλη εγγύηση. Και βέβαια δεν προσπαθώ να πείσω ούτε εσένα ούτε κανέναν άλλο, αυτό πιστεύω αυτό λέω. Ο καθένας τα λεφτά του όπου θέλει τα δίνει και ότι του αρέσει αγοράζει. Δεν περιμένει ούτε από μένα ούτε από σένα να βγει από πάνω αν έχει δίκιο ή άδικο. Εδώ απλώς απόψεις ακούγονται.

      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 last edited by

        Κάτοχος αυτοκινήτων VW τα τελευταία 20 χρόνια.
        Μιλάμε για βλάβες που μπορούν να σου τινάξουν το πορτοφόλι και το μυαλό στον αέρα.
        Και πέρα από τις σοβαρές όπως πχ πιστόνι στους TSI 160HP, βλάβες στο DSG, κτλ, μετά από τα 8 πρώτα χρόνια αρχίζουν και βγάζουν το ένα πίσω από το άλλο.
        Πλέον στα καινούργια έχουν ρίξει και την ποιότητα στα υλικά και στην κατασκευή. Η πλαστικούρα και η τενεκεδένια αίσθηση πάει σύννεφο.
        Οι τιμές όμως ακλόνητες. Στο ύψος τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          lap last edited by

          Τι έβγαλε το dsg???

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • katafractos17
            katafractos17 last edited by katafractos17

            Μιλάω περισσότερο για τα DSG7.
            Αρκετά θέματα με το Megatronic αλλά και άλλα που μπορεί κάποιος να βρει αν ψάξει στα forum της VW.

            Επίσης πάρα πολλά από αυτά τα άκουγες να κοπανάνε όταν είχες ανοιχτό παράθυρο (χωρίς κάποια άλλη παρενέργια ή δυσλειτουργία), αλλά όταν πήγαινες στην αντιπροσωπία σου έλεγε ότι όλα είναι φυσιολογικά και χωρίς κάποιο πρόβλημα.
            Ακούω ότι στα τελευταίας γενιάς DSG7 έχουν διορθώσει κάποια πράγματα αλλά δεν έχω ασχοληθεί πιο αναλυτικά.

            Αλλά και τα χειροκίνητα κοπανάνε όταν είσαι σταματημένος με νεκρά και ρελαντί και όταν πατάς τον συμπλέκτη σταματάει ο θόρυβος. Η επίσημη απάντηση/ενημέρωση/οδηγία της VW από Γερμανία, είναι πως αν το αυτοκίνητο δεν πατηνάρει, το αγνοείς και δεν προβαίνεις σε κάποια αντικατάσταση υλικών μιας και ότι εκτός του ότι θα ξαναπαρουσιαστεί ο ήχος μετά από καμιά 30 χιλιάδες χλμ, δεν υπάρχει και πρόβλημα.
            Ναι αλλά το κοπάνημα το ακούς σαν μλκας σε κάθε φανάρι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Αμφότερες οι πλευρές έχετε ένα δίκιο. Σίγουρα το κόστος της εγγύησης είναι υπολογισμένο μέσα στην τιμή αγοράς ή των σέρβις, αλλά επίσης η επιπλέον εγγύηση είναι σημαντική για έναν αγοραστή που σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο 5+ χρόνια. Όταν ένα Hyundai είναι φτηνότερο από ένα VW και προσφέρει και 5 χρόνια εγγύηση, ο αγοραστής το σκέφτεται αλλιώς. Βέβαια αν θέλει να πάρει VW, αυτό θα πάρει και ας είχε και 6 μήνες εγγύηση.

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @realzeus last edited by

                @realzeus said in VW T-Roc:

                Αμφότερες οι πλευρές έχετε ένα δίκιο. Σίγουρα το κόστος της εγγύησης είναι υπολογισμένο μέσα στην τιμή αγοράς ή των σέρβις, αλλά επίσης η επιπλέον εγγύηση είναι σημαντική για έναν αγοραστή που σκοπεύει να κρατήσει το αυτοκίνητο 5+ χρόνια. Όταν ένα Hyundai είναι φτηνότερο από ένα VW και προσφέρει και 5 χρόνια εγγύηση, ο αγοραστής το σκέφτεται αλλιώς. Βέβαια αν θέλει να πάρει VW, αυτό θα πάρει και ας είχε και 6 μήνες εγγύηση.

                Σωστός. Εγώ τα κοιτάω όλα. αλλά.........

                αν έχω έρωτα με κάποιο μοντέλο οποιασδήπωτε μάρκας δεν θα με εμποδίσει η εγγύση να το αποκτήσω. Το μόνο που λέω είναι ότι είναι στα αρνητικά να έχει τόσο μικρή. Αν γουστάρεις T-ROC ή οτιδήπωτε θα το πάρεις δεν θα σε σταματήσει αυτό. Δεν είπα ποτέ το αντίθετο.

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 last edited by katafractos17

                  Εγώ που έχω φάει στη μάπα τις βλάβες και τα κόστη της VW, ξαφνικά μου φαίνεται πολύ πιο ελκυστικό το Tuscon με την τιμή, την εγγύηση και τη φήμη αξιοπιστίας που συνοδεύει τη Hyundai, σε σχέση με το Tiguan και ας θεωρείται ποιοτικά κατώτερο σε υλικά και κατασκευή. 😁
                  Άλλωστε η ψαλίδα πλέον έχει κλείσει λίγο σε σχέση με το παρελθόν.
                  Παλιά έλεγα: "Ποια Hyundai ρε..." 😃
                  Τώρα αν μου τα έδινες και τα δύο, θα έμπαινα σίγουρα σε δίλλημα ποιο να διαλέξω.

                  cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • cirus
                    cirus @katafractos17 last edited by cirus

                    @katafractos17 said in VW T-Roc:

                    Εγώ που έχω φάει στη μάπα τις βλάβες και τα κόστη της VW, ξαφνικά μου φαίνεται πολύ πιο ελκυστικό το Tuscon με την τιμή, την εγγύηση και τη φήμη αξιοπιστίας που συνοδεύει τη Hyundai, σε σχέση με το Tiguan και ας θεωρείται ποιοτικά κατώτερο σε υλικά και κατασκευή. 😁
                    Άλλωστε η ψαλίδα πλέον έχει κλείσει λίγο σε σχέση με το παρελθόν.
                    Παλιά έλεγα: "Ποια Hyundai ρε..." 😃
                    Τώρα αν μου τα έδινες και τα δύο, θα έμπαινα σίγουρα σε δίλλημα ποιο να διαλέξω.

                    Φιλε η HYUNDAI Και η αδερφή KIA κάθε χρόνο βγαίνουν στις ποιο αξιόπιστες μάρκες. Τι να λέμε αυτό είναι ποιοτητα κατασκευής όχι τα ομορφα εσωτερικα που νομίζουμε και μας αρέσουν.

                    Η VW και η FORD (εχω εγώ) είναι πολύυυυυυυ ποιο κάτω σε αξιοπιστία

                    Ασε που τα τελευταία χρόνια η HYUNDAI έχει αρχήσει να έχει και ομορφα σχέδια και ποιο ποιοτικά υλικά μέσα και τώρα μας αποτελιώνει με τις σπορ εκδοσεις στα σπορ που βγαζει (σειρά N). Τελος με IONIC και το νεο ηλεκτρικο KIA που έβγαλε δείχνει ότι ΚΑΙ ΕΚΕΙ είναι πολύ μπροστά

                    οπότε όποιος την σνομπάρει με βάση το παρελθόν καλά θα κάνει να αλλάξει άποψη σιγά σιγά. Εγώ νομίζω ότι θα κυριαρχήσουν σιγά σιγά οι Κορεάτες

                    ΥΓ και γω τα σνόμπαρα και έλεγα ποια HYUNDAI μωρε στο παρελθόν. Εχω αλλάξει εντελώς άποψη όμως. Από τις κορυφαίες την θεωρώ πια

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Συνηγορώ από τη Γερμανική μου εμπειρία ότι ο φόβος και ο τρόμος των Γερμανών είναι οι Ασιάτες. Ειδικά σε θέματα αξιοπιστίας και τιμών. Τώρα ποιοτικά σε ποιο επίπεδο βρίσκονται οι Ιαπωνοκορεάτες και αν μπορούν να απειλήσουν τους Γερμανούς σε όλα τα επίπεδα θα δείξει ο χρόνος.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        slowmotion last edited by

                        το αυτόματο DSG στο T-roc 1.5 είναι αξιόπιστο ?
                        υγρού ή ξηρού τύπου?

                        J 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jamesd @slowmotion last edited by

                          @slowmotion said in VW T-Roc:

                          το αυτόματο DSG στο T-roc 1.5 είναι αξιόπιστο ?
                          υγρού ή ξηρού τύπου?

                          DQ200 του μαι νοουλεντζ (ξηρού)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fenderiarhs last edited by

                            21 χρονια κατοχος vw, 2 golf (golf 4 kai golf6 tsi 160ps), ενα vw polo, κ ενα vw tiguan 1.5 tsi 150ps και εαν θελουμε να το περιλαβουμε και αυτο group vag ειναι εξαλου ενα Α6 3,2V6. Στα 21 χρονια το μονο που εχω αλλαξει ειναι μια αντλια νερου στο golf 6. Εννοειται τα σερβις γινονταν ευλαβικα και στην ωρα τους. ΟΠοτε τα περι αξιοπιστιας τα ακουω βερεσε. Η βρωμα βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που παιρνανε τα tsi την περιοδο 2005-2012 και νομιζαν οτι πηρανε πορσικο και τα γονατιζανε ειτε με προγραμματα, ειτε με χρηση για την οποια δεν προοριζονταν το αυτοκινητο.

                            T katafractos17 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Ανά πόσα έτη και χιλιόμετρα άλλαζες vw;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                tsek @fenderiarhs last edited by

                                @fenderiarhs said in VW T-Roc:

                                21 χρονια κατοχος vw, 2 golf (golf 4 kai golf6 tsi 160ps), ενα vw polo, κ ενα vw tiguan 1.5 tsi 150ps και εαν θελουμε να το περιλαβουμε και αυτο group vag ειναι εξαλου ενα Α6 3,2V6. Στα 21 χρονια το μονο που εχω αλλαξει ειναι μια αντλια νερου στο golf 6. Εννοειται τα σερβις γινονταν ευλαβικα και στην ωρα τους. ΟΠοτε τα περι αξιοπιστιας τα ακουω βερεσε. Η βρωμα βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που παιρνανε τα tsi την περιοδο 2005-2012 και νομιζαν οτι πηρανε πορσικο και τα γονατιζανε ειτε με προγραμματα, ειτε με χρηση για την οποια δεν προοριζονταν το αυτοκινητο.

                                Δεν είναι τυχαίο που οι Γερμανοί καταναλωτές θεωρούν ότι τα Golf είναι μια μάρκα απο μόνα τους!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • katafractos17
                                  katafractos17 @fenderiarhs last edited by katafractos17

                                  @fenderiarhs said in VW T-Roc:

                                  21 χρονια κατοχος vw, 2 golf (golf 4 kai golf6 tsi 160ps), ενα vw polo, κ ενα vw tiguan 1.5 tsi 150ps και εαν θελουμε να το περιλαβουμε και αυτο group vag ειναι εξαλου ενα Α6 3,2V6. Στα 21 χρονια το μονο που εχω αλλαξει ειναι μια αντλια νερου στο golf 6. Εννοειται τα σερβις γινονταν ευλαβικα και στην ωρα τους. ΟΠοτε τα περι αξιοπιστιας τα ακουω βερεσε. Η βρωμα βγηκε απο κατι πιτσιρικαδες που παιρνανε τα tsi την περιοδο 2005-2012 και νομιζαν οτι πηρανε πορσικο και τα γονατιζανε ειτε με προγραμματα, ειτε με χρηση για την οποια δεν προοριζονταν το αυτοκινητο.

                                  Επειδή εγώ δεν είμαι κάνας πιτσιρικάς που νομίζει ότι πήρε πορσικό αλλά οικογενειάρχης άνθρωπος με παιδιά, σου λέω ότι αν όντως έχεις αλλάξει μόνο μία αντλία νερού, τότε είσαι η φωτεινή εξαίρεση.
                                  Και επειδή μάλλον δεν γνωρίζεις μερικά πράγματα, θα σου πω για παράδειγμα ότι η ζημιά που πάθαινε ο 160αρης TSI στα πιστόνια δεν ήταν δυνατό να προκληθεί από κακή χρήση ενός άμυαλου πιτσιρικά. Όσο και να το ζόριζες δηλαδή το αυτοκίνητο, δεν προκαλούσες πρόβλημα στα πιστόνια και τους κυλίνδρους. Το πρόβλημα ήταν κατασκευαστικό και θέμα χαρτογράφησης και αυτή είναι η επίσημη απάντηση της VW διότι εγώ το ρώτησα όταν το έπαθε το δικό μου αυτοκίνητο και ήθελα να ξέρω αν του είχε βγάλει τα μάτια ή το είχε ζορίσει η προηγούμενη ιδιοκτήτης μιας και το είχα πάρει μεταχειρισμένο.
                                  Το αυτοκίνητο ήταν χαρτί όπως μου απάντησε λοιπόν η VW και φυσικά δεν είχε κανένα μα κανένα ζόρι από κανέναν (το οποίο παρόλα αυτά δεν έπαιζε κανενα ρόλο) και τα service του είχαν γίνει πάντα στην ώρα τους και πλήρη.
                                  Η παραδοχή της VW πάνω στο συγκεκριμένο θέμα για παράδειγμα, είναι πλήρης ότι έχει συμβεί σε πάρα πολλούς κινητήρες και πως μετά την επισκευή αλλάζουν και τη χαρογράφηση του κινητήρα για να μην ξανασυμβεί.
                                  Η πλάκα είναι ότι τη επόμενη ημέρα από εμένα που είχα το αυτοκίνητο στην αντιπροσωπεία όπου το ανοίγαν για να δουν το μέγεθος της ζημιάς, σκάει ένα παλικάρι με ένα Scirocco με ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, το οποίο πάθαινε για 2η φορά γιατί την πρώτη το είχε φτιάξει σε δικό του συνεργείο για να γλυτώσει χρήματα αλλά που δεν γνώριζαν ότι έπρεπε να του αλλάξουν και τη χαρτογράφηση και τι χαρτογράφηση να περάσουν.

                                  Αμέτρητα βέβαια άλλα θέματα που βγάζουν όλα τα VW μετά την 6ετία 7ετία και για τα οποία αν κάνεις μια γύρα σε forum, αντιπροσωπίες και συνεργεία, θα πάρεις μια γεύση.

                                  Καλό είναι λοιπόν να μην τα ακούς βερεσέ και να ακούς και κάποιους που πιθανόν δεν κάνουν κουβέντα καφενίου ώστε να πετάνε 5-10 π@π@ριές για εντυπωσιασμό, ώστε να ακούγονται βερεσέ.

                                  Μόλις πριν μια εβδομάδα προστέθηκε στον κατάλογο και η αντικατάσταση της ηλεκτρονικής κλειδαριάς του χώρου αποσκευών. Αλήθεια σε πόσα αυτοκίνητα τυχαίνει να χαλάσει αυτή η κλειδαριά άραγε; 😁

                                  Ο πατέρας μου και η αδερφή έχουν τόσα και τόσα χρόνια Peugeot (που δεν φημίζεται ως μάρκα για καμιά τεράστια αξιοπιστία) και παρόλα αυτά δεν τους έχουν τύχει τόσα πράγματα, ούτε βρίσκονται συνέχεια στα συνεργεία παρά μόνο ως επί το πλείστον για service.

                                  Καλά αυτοκίνητα τα VW αλλά πάνω στην 4ετία -5ετία δώστε τα. 😀

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    andya3 last edited by

                                    Αγαπητέ Katafractos17, όσο υπερβολικό θεωρώ το φίλτατο fenderiarchs που ισχυρίζεται ότι σε 21 χρόνια του έβγαλε μια αντλία νερού, τόσο αφοριστικό θεωρώ κι εσένα που απαξιώνεις τα vw. Τα VW είναι πολύ καλά αυτοκίνητα, αλλά για κάποιο λόγο γεννούν επιθετικά συναισθήματα σε αρκετούς. Βγάζουν τις ζημιές που βγάζουν κι άλλα αυτοκίνητα στην ηλικία τους. Έχουν και κάποιες ιδιαιτερότητές όπως πολλαπλασιαστές, κλειδαριές, παράθυρα κλπ. Τίποτα το φοβερό κι όμως όλοι "τροχάνε μαχαίρια" εναντίον της VW. Έχω 15 χρόνια το Α3 και άντε να μου έχει βγάλει κάποιες μικροβλάβες της τάξης των 100-200€ κάποιες φορές.
                                    Πράγματι η VW έβγαλε κάποια αποτυχημένα μοντέλα κινητήρων και πλήρωσαν οι ιδιοκτήτες τα σπασμένα, αλλά και ποια εταιρεία δεν το έχει κάνει αυτό? Η Toyota? Όσοι γνωστοί μου έχουν Toyota κάποιων ετών με το λάδι στο πορτ-μπαγκάζ είναι. Κι ο αδελφός μου που έχει το HRV της περιβόητης για την αξιοπιστία της Honda με το λάδι στο πορτ μπαγκάζ είναι και προβλήματα στο σύστημα ψύξης του έχει βγάλει κλπ. Αναρωτιέμαι γιατί μόνο για τη VW έχουν να λένε όλοι.
                                    Και να εκφράσω και μιά απορία μου βρε παιδιά. Τα VW βλέπω στα συνεργεία να τα φτιάχνουν οι κάτοχοι, θα ανοίξουν μια κυλινδρoκεφαλή, θα κάνουν ένα ρεκτιφιέ θα το φέρουν το αυτοκίνητο όπως πρέπει τελικά για να το κρατήσουν αρκετά χρόνια ακόμα. Τα Γιαπωνέζικα γιατί δεν πάει κανένας κάτοχος να τα επισκευάσει και είναι συνέχεια με το λάδι στο χέρι? Μιλάω πάντα για τις εμπειρίες που έχω από τους ανθρώπους του κύκλου μου και είναι αρκετοί.

                                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Μου έχει πει φίλος μου μηχανικός (στην BMW) για την αξιοπιστία: "δες ποιες μάρκες έχουν πολλά εξειδικευμένα συνεργεία...οπότε καταλαβαίνεις ότι για να υπάρχουν τόσα πολλά υπάρχει δουλειά". Απλά πράγματα...όλα τα άλλα είναι ιστορίες ναχαμε να λέγαμε (και ναι είχα πολλές bmw που είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά με πάρα πολλές βλάβες και στον πάτο της αξιοπιστίας).

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • katafractos17
                                        katafractos17 last edited by katafractos17

                                        Δεν θεωρώ ότι απαξιώνω τα VW και αν φαίνεται κάτι τέτοιο, δεν το κάνω ηθελημένα αλλά πιθανότατα βγαίνει λίγο η αγανάκτηση.
                                        Άλλωστε VW έχω κι εγώ και μάλιστα για πάνω από 20 χρόνια όπως έχω αναφέρει ξανά.

                                        Εγώ θεωρώ ότι τα VW και γενικά το γκρουπ βγάζει καλά αυτοκίνητα και από οδηγικής πλευράς αλλά και τεχνολογίας και δυναμικής αν και με τις πλαστικούρες τα έχει χαλάσει λίγο τώρα τελευταία.
                                        Όμως προσωπικά πιστεύω ότι είναι για λίγα χρόνια και μετά το αλλάζεις γιατί αλλιώς για να συνεχίζεις να έχεις τα παραπάνω καλά σημεία που ανέφερα, θα πρέπει να έχεις και να πληρώνεις. Η δική μου η εμπειρία αυτό μου έχει δείξει.
                                        Αν θα ξανά έπαιρνα ποτέ, θα ήταν μόνο με την προϋπόθεση ότι θα το κρατούσα λίγο.

                                        Δε γίνεται μετά την 7ετια να αρχίζουν να μου βγάζουν το ένα πίσω από το άλλο και να σφυρίζω αδιάφορα λέγοντας ότι δεν τρέχει τίποτα.
                                        Δεν ξέρω τι βγάζουν οι άλλες μάρκες αλλά το swift που είχα για πρώτο αυτοκίνητο δε έκανε κιχ όλα τα χρόνια που το είχα και μόνο με service με επιβάρυνε.

                                        Και οι BMW μου αρέσουν και ίσως να έπαιρνα, αλλά ξέρω από πολύ αξιόπιστη πηγή ότι βγάζουν και αυτές τα θέματα τους οπότε θα πρέπει να έχεις και την απαραίτητη πηγή χρημάτων να τις συντηρείς.

                                        Άλλο είναι λοιπόν το ότι μπορεί να μας αρέσουν κάποια αυτοκίνητα και άλλο ότι απαραίτητα είναι και τα πιο αξιόπιστα. Δεν γίνεται να παραβλέπουμε κάποια πράγματα.
                                        Εγώ πρώτος υποστηρίζω ότι το Golf είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία του και αυτό που βάζει τα στάνταρ εδώ και τόσες δεκαετίες αλλά δεν γίνεται να μην αναφέρω και τα στραβά αφού εγώ ο ίδιος τα βιώνω τόσα χρόνια τώρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by

                                          ας ξεκινησουμε με το οτι το τιγκουαν που ειχα μεχρι το μάιο με εξεπληξε ευχαριστα. σαν στησιμο, πατημα, σαν προιον ρε παιδακι μου.
                                          αν παμε ομως στην ιστορια μου με τη φαου, προσωπικα αλλα και στην εταιρεια που περασαν πολλα, θα βρεθει η αιτια που πλεον δεν υπαρχει ουτε ενα του ομιλου στον στολο. ζημιες. οκ, υπηρξαν και καποια που δεν εβγαλαν, ενα ιμπιθα που ομως λογω προβληματων αρχικου σχεδιασμου επρεπε για ενα εξαμηνο να κυκλοφορει με 2 επιβατες μονο, και καποια, κυριως τα πρωτα τι ες άι, που πονεσαν πολυ. τα σασμαν μεγαλη πληγη επισης.

                                          #milf-a-man

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • A
                                            andya3 last edited by

                                            Σε τελική ανάλυση αγαπητοί μου, είναι δεν είναι ζημιάρικα τα vw και τα audi είναι αυτοκινητάρες. Και για τις αυτοκινητάρες, όπως και για τις ωραίες γκόμενες θα πληρώσεις κάτι παραπάνω. Έτσι είναι η ζωή, τι να κάνουμε τώρα. Όποιος θέλει ένα απλούστερο, πιο αξιόπιστο και οικονομικότερο μεταφορικό μέσο φυσικά υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα-νοικοκυρές εκεί έξω...

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            fanis75 cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 40 / 135
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr