-
Αλήθεια εσείς πως περνάτε στο fat32 stick το αρχείο των 7,6GB όταν έχει δεδομένα όρια στα 4GB;;;...
Νομίζω το είχα κάνει exFat. Το έχεις δοκιμάσει?
-
Νομίζω το είχα κάνει exFat. Το έχεις δοκιμάσει?
Το exFat δεν μου το αναγνωρίζει το όχημα. Θα δοκιμάσω να το κάνω format σε exFat αλλά όχι με την γρήγορη διαδικασία και θα ξαναπροσπαθησω. Ειπώθηκε ότι ακόμα και αυτό παίζει ρόλο. Θα φανεί.
Κατά τα λοιπά φυσικά απέτυχε και χύμα στο stick fat32 η διαδικασία (βλέπετε φωτό που ακολουθεί).
Μίλησα με αντιπροσωπεία και έστειλα σχετικό mail παραπόνων (ξέρω τους έκανα τα 3 2...).
Αν η προσπάθεια με deep format σε exFat πετύχει θα σας ενημερώσω.
-
Μα ΔΕΝ πρέπει να περάσεις αρχειο 7γιγα στο usb stick.
Αποσυμπίεσέ το πρώτα και αντίγραψε στο στικάκι (fat32) τους φακέλους που θα προκύψουν.
-
Μα ΔΕΝ πρέπει να περάσεις αρχειο 7γιγα στο usb stick.
Αποσυμπίεσέ το πρώτα και αντίγραψε στο στικάκι (fat32) τους φακέλους που θα προκύψουν.
Το αρχείο που προκύπτει μετά το unzip είναι 7,6GB. Προφανώς εμπεριέχει και χάρτες.
Τεσπά είχαμε απρόσμενα θετική εξέλιξη. 10:22' έφυγε το mail παραπόνων και πήγα γυμναστήριο να αποβάλλω λίγα από τα νεύρα μου. 12:10' ακόμα δεν είχα προλάβει να τελειώσω τις διατάσεις του κλεισίματος έπεσε τηλέφωνο από τον υπεύθυνο του τεχνικού τμήματος της αντιπροσωπείας.
Μετά τις συγνώμες μου έκλεισαν ραντεβού Δευτέρα πρωί με αυτοκίνητο αντικατάστασης για να το κάνουν αυτοί. Τουλάχιστον δεν είναι γαϊδούρια. Τώρα το τι θα κάνουν με τον τεμπέλη υπάλληλό τους καθόλου δεν απασχολεί.
Πάντως είναι κρίμα και άδικο γιατί ο περισσότερος κόσμος δεν είναι εδώ μέλος ή γενικότερα δεν γνωρίζει οπότε θα έμενε στα λόγια τους με το πρόβλημα άλυτο.
Ευχαριστώ όλους σας για την πολύτιμη βοήθειά σας.
-
https://ibb.co/LgtvBRF
https://ibb.co/SvxncLWΕίπαμε σήμερα να πάμε μια εκδρομουλα σε όμορφα χωριά της Χαλκιδικής αλλά στην επιστροφή έπρεπε να μας το βγάλει ξινό η Γαλλίδα....
Μια εβδομάδα ακριβώς πέρασε από τις 29/08/2021 όταν και μου πέρασαν το latest update ύστερα από δικό μου mail διαμαρτυρίας. Αυτό που μεσολάβησε και δεν σας ανέφερα για να μην spammαρω είναι ότι με πήραν από τον "Σ" για βαθμολογίες ως προς την επίσκεψη μου στην εδώ αντιπροσωπεία όπου φυσικά τους έθαψα καθώς για κακή τους τύχη όποτε έδινα κακή βαθμολογία ανά κατηγορία είχα το δικαίωμα να πω και τον λόγο.
Όπως είναι λογικό μετά τα σημερινά χάλια θα φύγει νέο mail με το οποίο θα ζητήσω άμεσα αντικατάσταση του info. Δεν μπορούμε να ασχολούμαστε μια με δύο φορές τον μήνα με ανούσιους ελέγχους και χάσιμο πρωινών στην αντιπροσωπεία. Εφόσον ούτε το update δεν διόρθωσε το θέμα πλέον θα κοινοποιήσω το επόμενο mail μου και στον "Σ" επιφυλασσόμενος πάντως νόμιμου δικαιώματός μου.
ΥΓ: Ειλικρινά αν δεν είχα άλλα ανοικτά μέτωπα στα οικονομικά μου αυτή την περίοδο θα πήγαινα αύριο το πρωί να το έκανα τραμπα με CHR. Τόσο πολύ με έχει κουράσει/ξενερώσει. Από την άνοιξη και εδώ κάθε μήνα ασχολούμαστε με αυτό το θέμα (μεταξύ άλλων όπως λαμπάκι ελέγχου στάθμης λαδιού) ενώ το αμάξι κάνει καθημερινές ταξίδι 1:10' και άλλα τόσα επιστροφή για την εργασία της συζύγου. Απαράδεκτη κατάσταση, ψυχοφθόρα και δεν με απασχολεί καθόλου αν αυτοί θεωρούν ότι πρέπει να αποδεχθώ το "ε τα κάνει αυτά". Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη.
-
Έχεις όντως θέμα μαλλον με προβληματική μονάδα.
Έχουμε το ίδιο μοντέλο (diesel εγώ) και δεν είχα ποτε θέμα με το infotainment.Να ζητήσεις οπωσδήποτε αντικατάσταση του info
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
ΥΓ: Ειλικρινά αν δεν είχα άλλα ανοικτά μέτωπα στα οικονομικά μου αυτή την περίοδο θα πήγαινα αύριο το πρωί να το έκανα τραμπα με CHR.
Πολύ καλή επιλογή το chr, εγώ πάντως Χρήστο το βρήκα πολύ καλό όσες φορές το οδήγησα. Αλλά είναι αυτό που είχες πει παλιότερα toyota μόνο κασέρι λόγω επιτοκιου, β) εγώ κάνω πολλά χλμ σε επαρχία καθόλου πόλη, με χάλασε που εβγαλε την έκπτωση.
Υ. Γ οι λόγοι είναι αποκλείστηκα για μένα και δεν σημαίνει πως δεν ζηλεύω με την καλή την έννοια
-
Εμένα πάλι το CHR μου φένεται ακατάλληλο. Έχουν κάνει πάρα πολλα λάθη και εργονομικά και σε θέμα χώρων κτλ... 1000 φορές Corolla
-
Διαβάζω πως βγήκε μια αναβάθμιση για το κύκλωμα φόρτισης του e208 και την αναβάθμιση την κάνουν τα επίσημα service (λογικό).
Έχει κανένας εμπειρία με τους εντός Αττικής (δεν είχα ποτέ Peugeot) , είναι κάποιος πιο συννενοήσιμος για να ελέγξει + κάνει την αναβάθμιση αν χρειαστεί (ίσως την έχει ήδη, θα δοκιμάσω πρώτα);
Το δύσκολο της εξίσωσης είναι πως το ΙΧ θα είναι leasing και τα επίσημα της leasing είναι χάλι μαύρο (όλα σε 1), δεν θέλω να ανοίξω συζήτηση.
Δεν αναλαμβάνουν καν τα recalls, είναι απλά για τα τυπικά λάδια,φίλτρα,κτλ. -
@sabas_thess Επειδη το επανέλαβες πολλές φορές οτι το αποσυμπιεσμένο αρχείο ειαι 7+ gb, τα κατέβασα τώρα που είχα χρόνο στη διάθεση μου. Νομίζω πως κάτι δεν κάνεις σωστα.
7+gb ειναι όλος ο φάκελος, αλλά τα μεγαλύτερα αρχεία εντός του ειναι αυτά που βλέπεις (ειναι ο χαρτης ΕΕ). Τα αρχεία αυτά φυσικά και χωρούν στο FAT32 usb stick που λένε οι οδηγίες της PSA. Τα υπόλοιπα αρχεία ειναι της τάξης των kb.
-
Όπως προκύπτει από παλαιότερο post δεν προχώρησα την διαδικασία εφόσον τους έβαλα να το κάνουν αυτοί ως όφειλαν εξαρχής. Τώρα αν έκανα κάτι λάθος στην διαδικασία καλά κάνεις και το αναφέρεις ώστε να ξέρει όποιος το επιχειρήσει αλλά σκέψου το ενδεχόμενο να μου καταλόγιζαν την μαύρη οθόνη επειδή επιχείρησα να περάσω μόνος μου το update και "κάτι έκανα λάθος".
Btw με πήραν σήμερα το πρωί να με ενημερώσουν, μετά το χθεσινό mail, πως εφόσον το πρόβλημα δεν διορθώθηκε με το update πρέπει να το πάω να το βάλουν στο διαγνωστικό ώστε να στείλουν την αναφορά σφάλματος στην Γαλλία για "οδηγίες επόμενου βήματος". Ε δεν άντεξα και του είπα "τις υπόλοιπες φορές που ήρθα δηλαδή δεν το βάλατε στο διαγνωστικό, μαντεύατε;;". Τεσπά όλη η φάση είναι μέγιστο ξενέρωμα. Όσες φορές έχω πάει αντιπροσωπεία εκτός σέρβις στον 1,5 χρόνο δεν είχα πάει τα πρώτα 10 χρόνια του Octavia.
Τους ανέφερα το ενδεχόμενο όλο αυτό να εμπεριέχει δόλο με σκοπό να παρέλθει η εργοστασιακή εγγύηση (έως 12/2021) ώστε μετά που μπαίνω σε χρόνους επέκτασης να τους είναι ευκολότερο να μου καταλογίσουν ευθύνη για την βλάβη. Φυσικά με διαβεβαίωσαν ότι η επέκταση έχει ακριβώς την ίδια ισχύ ενώ έχει υπάρξει περίπτωση όπου έγινε δωρεάν αντικατάσταση σε info οχήματος εκτός εγγύησης καθώς δεν προέκυπτε ευθύνη του ιδιοκτήτη. Οψόμεθα και είμαι πάρα πολύ επιφυλακτικός.
Σήμερα πάλι η σύζυγος μου ανέφερε καθυστερήσεις ενεργοποίησης κινητήρα από το S&S το οποίο την ανησύχησε. Την τελευταία φορά στην αντιπροσωπεία το είχα αναφέρει και αυτό. Έκαναν έλεγχο στην μπαταρία την οποία βρήκαν σε άριστη κατάσταση και το απέδωσαν στην προσαρμογή του συστήματος στις παρούσες καιρικές συνθήκες. Βγάλε άκρη τώρα....
-
To "φταίει ο καιρός, πρέπει να προσαρμοστεί το όχημα στις καιρικές συνθήκες" είναι ότι πιο αστείο έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό.
Τι να πω ρε φίλε υπομονή και όποτε μπορέσεις δωσε το να ηρεμήσεις.
Σωστό το σχόλιο "τις άλλες φορές δηλαδή δεν το βάζατε στο διαγνωστικό;". -
Η αγορά νέου αυτοκινήτου πρέπει να είναι μια θετική εμπειρία και όχι να σε γεμίζει άγχος. Λυπάμαι για την ταλαιπωρία και ελπίζω να βγάλουν άκρη και εσύ να χαρείς το αυτοκίνητό σου.
-
Ευχαριστώ πολύ κύριοι. Τι να σας πω ότι όποτε είναι στον δρόμο η σύζυγος και με καλεί απαντάω "τι έπαθε πάλι;!";...
Δεν το εύχομαι ούτε στον εχθρό μου αυτό το συναίσθημα. Τέλος πάντων, άλλοι έχουν πάθει πολύ χειρότερα και τα διαβάζουμε καθημερινά. Εύχομαι σύντομα να τελειώνω γιατί είναι πραγματικά πάρα πολύ απλό. Αλλαγή info και πέρασμα latest update.
Δυστυχώς, όσο και αν το θέλω, δεν μπορώ να το αλλάξω το 308 αυτή την στιγμή. Πιστέψτε με θα το έκανα ήδη εν ριπή οφθαλμού. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα όσα ζω θα είναι καθοριστικής σημασίας για την επιλογή του δικού μου οχήματος με το καλό στο άμεσο μέλλον.
Αρκετά σας έπριξα, θα postαρω την κατάληξη του θέματος όταν αυτή επέλθει.
-
Τι τραβάει ο άνθρωπος...?
Αλλάξτε το multimedia να τελειώνουμε...εδώ αλλάζουν αλλά και άλλα ....πανάκριβα...κόλλησαν στο multimedia.Αν μας διαβάζουν.....Αϊντε.... Σοβαρευτείτε...
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Τι τραβάει ο άνθρωπος...?
Αλλάξτε το multimedia να τελειώνουμε...εδώ αλλάζουν αλλά και άλλα ....πανάκριβα...κόλλησαν στο multimedia.Αν μας διαβάζουν.....Αϊντε.... Σοβαρευτείτε...
Το τρέχον λειτουργικό σύστημα για το infotainment της PSA είναι από την Continental αν θυμάμαι καλά και έρχεται από το μακρινό 2015. Ξεπερασμένο UI όσο δε πάει και αρκετά προβλήματα με κολλήματα.
Το νέο σύστημα πάντως που ξεκινά με το 308, και προφανώς θα περάσει και στα άλλα νέα οχήματα που ακολουθούν, φαίνεται πολύ ωραίο και σύγχρονο. -
@costasar said in [PEUGEOT FORUM]
Το νέο σύστημα πάντως που ξεκινά με το 308, και προφανώς θα περάσει και στα άλλα νέα οχήματα που ακολουθούν, φαίνεται πολύ ωραίο και σύγχρονο.
Η ομορφιά μας μάρανε, αξιόπιστο να είναι....
-
Και ευχρηστο θα συμπλήρωνα
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
και το απέδωσαν στην προσαρμογή του συστήματος στις παρούσες καιρικές συνθήκες. Βγάλε άκρη τώρα....
Δεν παλεύονται τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Πραγματικά δηλαδή, δεν παλεύονται.
Πάντα "κάπου το αποδίδουν". Ποτέ δεν λένε στα ίσα ότι έχει πρόβλημα κάτι. Πάντα "κάτι άλλο φταίει".
Καλό κουράγιο. Δεν έχω να γράψω κάτι άλλο.
-
Κουράγιο... Κάτι ανάλογο (όχι τόσο σημαντικό) αντιμετωπίζω και εγώ αυτές τις μέρες...
Μετά την αλλαγή παρμπρίζ αντί να χρησιμοποιήσουν καινούριο gel pad διπλής όψης για να κολλήσουν τον αισθητήρα των υαλοκαθαριστήρων στο τζάμι, βάλανε το ίδιο (!), με αποτέλεσμα λόγω της αλλοίωσης της κόλλας από το ξεκόλλημα να είναι "λερωμένο" και να μην αναγνωρίζει σωστά την βροχή... Δεν δουλεύει όπως πριν.
Μόλις βρήκαμε ότι έφταιγε αυτό υποτίθεται ότι το καθάρισαν (!) και μου είπαν πως τώρα είναι οκ. Ρίχνοντας νερό από μπουκάλι ακριβώς πάνω στον αισθητήρα ενεργοποιείται. Σε κανονική βροχή όμως όχι! Η ευαισθησία δηλαδή δεν είναι σωστή.
Σήμερα τους κάλεσα να ζητήσω να παραγγείλουν καινούριο. Μιλάμε για ένα στρογγυλό αυτοκόλλητο διάφανο διπλής όψης διαμέτρου 3-4 εκατοστά! Πόσο να κοστίζει; Η απάντηση ήταν δε μας το βγάζει το σύστημα ως ανταλλακτικό μεμονομένο και πρέπει να δούμε πως θα το αλλάξουμε!!!
Πραγματικά μερικές καταστάσεις είναι αστείες. Πιέζεις με ευγένεια (αρχικά) και ζητάς τα αυτονόητα.
PEUGEOT FORUM