Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

86 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.

Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.

Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.

Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.

Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:

Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.

Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.

Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.

Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.

Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.

Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.

up
10 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Καλησπέρα και καλή χρονιά.

Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.

Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.

Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.

Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.

Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:

Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.

Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.

Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.

Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.

Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.

Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.

up
7 users have voted.
Nikos Golf
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 21/12/2011 - 14:09
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Για την ασφαλεια ξερω πως εχει πολυ φτηνη

up
6 users have voted.
Κ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 22 ώρες
Joined: 09/12/2008 - 10:47
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Nομιζω οτι δεν επιτρεπεται αλλος επιβατης εκτος απο τον συνοδηγο σε αυτα.

up
6 users have voted.

Κώστας

Andreas-Qashqai
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/01/2014 - 20:41
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Στα διπλοκαμπίνα επιτρέπονται πέντε νομίζω

up
10 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Ναι παίδες, στα διπλοκάμπινα τετράπορτα επιτρέπονται κανονικά 5 επιβάτες. Πληρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας που υπάρχουν και στα συμβατικά αυτοκίνητα

up
6 users have voted.
G-ATOS
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/03/2009 - 14:23
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Επιτρέπονται όσοι επιβάτες αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας. Κανονικά όμως σαν επαγγελματικό όχημα απαιτείται επαγγελματικό δίπλωμα αν δεν είσαι ο ιδιοκτήτης ή ο οδηγός - υπάλληλος της εταιρείας που ανήκει το όχημα. Επίσης ανάλογα με το τι αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας, υπάρχει περιορισμός για το τι μπορείς να μεταφέρεις. Πχ αν η άδεια κυκλοφορίας είναι για αγροτικά προϊόντα δεν έχεις το δικαίωμα να μεταφέρεις τα έπιπλα σου πχ... Όλα αυτά βέβαια σπάνια ελέγχονται, ειδικά στην επαρχία, αλλά επειδή θα κυκλοφορείς και στην Αθήνα όπως αναφέρεις, και οι νόμοι υπάρχουν καλό είναι να τα έχεις στα υπόψιν σου πριν προχωρήσεις στη κίνηση σου, αν δεν τα ξέρεις ήδη.

up
4 users have voted.
antonn
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 31 λεπτά
Joined: 16/06/2011 - 21:03
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο

up
4 users have voted.
mrclouzo
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 3 ημέρες
Joined: 02/02/2013 - 20:23
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Από την στιγμή που καλύπτονται οι ανάγκες σου το διπλοκάμπινο 4χ4 είναι μια πολύ καλή λύση. Πλέον έχουν φτάσει σε τέτοια σημεία εξέλιξης που δεν υστερούν τόσο πολύ οδηγικά-ποιοτικά από τα συμβατικά τετρακίνητα και βέβαια έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες off road και τεράστιες δυνατότητες ρυμούλκησης και φόρτωσης.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι έχουν μηδενικό τεκμήριο και γενικά τα ετήσια πάγια έξοδα (τέλη κυκλοφορίας-ασφάλεια) είναι πολύ χαμηλά. Από καταναλώσεις μην περιμένεις θαύματα αλλά με τέτοιο βάρος είναι φυσικό επακόλουθο.
Το ranger είναι όντως πολύ καλό, εγώ θα έριχνα μια ματιά και σε isuzu - nissan - mitsubishi. Τo hilux είναι σταθερή αξία αλλά ξεφεύγει νομίζω στην τιμή + ότι κάπου πήρε το μάτι μου ότι κόντεψε να ανατραπεί στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Πιστεύω ότι τα specs πάνω κάτω ίδια είναι, κάνε ένα test drive σε όλα και μετά πας σε αυτό που σου αρέσει περισσότερο.

up
2 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

antonn":scqnm7v3 wrote:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο

Υπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.

Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.

Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.

up
9 users have voted.
adensa
Offline
Last seen: Πριν από 5 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 22/03/2015 - 10:29
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

LeRoi01":ln83ttmw wrote:
antonn":ln83ttmw wrote:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο

Υπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.

Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.

Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.

https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... E%AF%CE%B1 ?

up
5 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

adensa":zj1ob1ym wrote:
LeRoi01":zj1ob1ym wrote:
antonn":zj1ob1ym wrote:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο

Υπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.

Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.

Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.

https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... E%AF%CE%B1 ?

Παραθέτω από το link:

Από εκεί και πέρα κάθε μετακίνηση από και προς οπουδήποτε είναι ελεύθερη, αφού η απελευθέρωση της αγοράς των διπλοκάμπινων έγινε ουσιαστικά για να χρησιμοποιούνται και ως επαγγελματικά και ως επιβατικά, προκειμένου οι αγρότες-επαγγελματίες να μην αναγκάζονται να κατέχουν και δεύτερο αυτοκίνητο (επιβατικό) για να εξυπηρετούνται.

up
4 users have voted.
Andreas-Qashqai
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/01/2014 - 20:41
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Επειδή κατάγομαι από αγροτική περιοχή, όλοι χρησιμοποιούν τα διπλοκάμπινα σαν οικογενειακά και ποτέ δεν έχει κάνει τέτοιον έλεγχο η τροχαία. Πόσο μάλλον να μπει ποινή....

up
6 users have voted.
antonn
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 31 λεπτά
Joined: 16/06/2011 - 21:03
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

αρα αλλαξανε τα πραγματα και καλως αλλαξαν

up
5 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Έχουμε μπει στην τελική ευθεία και όλο αυτό το χρονικό διάστημα έγινα σοφότερος από το πολύ ψάξιμο.

Μέχρι πριν μία εβδομάδα είχα καταλήξει στο Ranger Double Cab 4X4 2,2 Limited Edition.

Το αυτοκίνητο βγαίνει τελική τιμή με μεταλλικό και πινακίδες με την απαλλαγή 28.500 και στη συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει ABS, ESP, 7 αερόσακους, cruise control, 8" οθόνη αφής με Sync 3 και Navi, δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εμπρός κ πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, διζωνικός κλίματισμός, rollbar, σκαλοπάτια, κλείδωμα του πίσω διαφορικού, off road pack. Κοινώς είναι πιο πλήρες ίσως κι από τα σύγχρονα επιβατικά.

Και όπως συμβαίνει πάντα στη ζωή, έφαγα κεραμίδα. Να σημειώσω ότι έχω δει κατά σειρά Ranger, L200, Hilux και είχα στο μυαλό να δω και το Amarok, αλλά με απέτρεπε αυτός ο V6 3λιτρος κινητήρας, καθώς φανταζόμουν ότι η τιμή θα ξέφευγε σημαντικά, όπως επίσης και η κατανάλωση.

Τελικά επισκέφθηκα χθες μία έκθεση και έμαθα τα εξής.

Μόνο V6 3.0 το νέο Amarok (κινητήρας που φοράει το Audi A6) με επιλογή ανάμεσα σε 204 ή 224 άλογα και στην βασική του έκδοση 4 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμός, 6,5 οθόνη αφής, μόνιμη τετρακίνηση 4 Motion με αυτόματο 8αρι σασμάν, κλείδωμα του πίσω διαφορικού και στα χαρτιά την χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας (7,9l/100km)

Δεν έχει Navi, δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα, σκαλοπάτια, rollbar και το σημαντικότερο, πίσω αερόσακους οροφής. (αεροκουρτίνες)

Τελική τιμή 29.500.

Και διαβάζω παντού ότι είναι το more car like pick up που μπορεί να έχει κανείς. Μάλιστα ο κινητήρας του επιτυγχάνει 0-100 σε 8,5 δευτερόλεπτα περίπου.

Η απορία που γεννάται λοιπόν εδώ είναι η εξής: Αξίζει να θυσιάσει κανείς τόσο εξοπλισμό για την οδηγική απόλαυσή ενός V6 3.0?

Ford Ranger

Pros:
- Δυναμική αμερικάνικη εμφάνιση
- Πλήρες πακέτο εξοπλισμού
- Ελαφρώς Καλύτερη τιμή
- 4L στην τετρακίνηση
- Ο κινητήρας του είναι παλιός και δοκιμασμένος
- Ανάρτηση που απορροφά καλύτερα τους κραδασμούς στην άσφαλτο
- Άπειρες πρίζες και θήκες για αντικείμενα
- Καλό infotainment σύστημα
- Εξαιρετικός χώρος για τους πίσω επιβάτες

Cons:
- Αδύναμος κινητήρας
- Ποιότητα συναρμογής στο ταμπλό και φθηνά πλαστικά
- Μεγαλύτερη κατανάλωση
- Στενότερη καρότσα

Amarok

Pros
- Ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του
- Μόνιμη τετρακίνηση και δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού
- Εργονονομία στο εσωτερικό
- Ικανοποιητικό επίπεδο βασικού εξοπλισμού
- Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
- Κατανάλωση
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Φώτα πορείας bi-Xenon με φώτα ημέρας LED

Cons
- Δεν διαθέτει cruise control
- Η τετρακίνηση δεν διαθέτει 4L. Αν κολλήσεις σε τραβάνε, δεν ξεκολλάς.
- Φτωχό επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό
- Άγνωστες παιδικές ασθένειες, καθώς δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα με αυτό τον κινητήρα και αυτό το κιβώτιο
- Απουσία πίσω αερόσακων
- Οι θήκες που έχει υπολείπονται του ανταγωνισμού
- Εμφανώς στενότερος χώρος πίσω επιβατών

Με όλα τα παραπάνω εσείς τι θα διαλέγατε?

Υπενθυμίζω ότι το αυτοκίνητο θα μεταφέρει βάρη 2-3 φορές το χρόνο και θα πατάει χωράφι άλλες τόσες, συνεπώς μας ενδιαφέρει η απόδοση και η συμπεριφορά στην άσφαλτο.

PS Το L200 το απέρριψα γιατί παραείναι αγροτικό και δεν SUVίζει, ενώ το Hilux για την εμφάνιση καθαρά.

up
8 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 15 λεπτά
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Από την στιγμή που ενδιαφέρει κυρίως η άσφαλτος, τότε το VW είναι μάλλον καλύτερη επιλογή. Είναι με άλλα λόγια καλύτερο επιβατικό, αλλά χειρότερο εργαλείο. Θα φοβόμουν όμως την αξιοπιστία του...

up
5 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Το θέμα αξιοπιστίας με τρομάζει κυρίως στο θέμα του αυτόματου κιβωτίου.

Επιπλέον με τρομάζουν και τα κόστη του service.

up
2 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 40 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Θα προτιμούσα το Ford, κυρίως λόγο αξιοπιστίας, αντιπροσωπείας, εξοπλισμού και κόστους συντήρησης.

up
6 users have voted.
limited_one
Global Moderator, Moderator
Εικόνα limited_one
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 12/10/2008 - 20:05
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Έχεις επιβεβαιώσει οτι πληρείς τις προϋποθέσεις για την αγορά ως Ι.Χ. Αγροτικού; Άκουσα οτι εχει αλλάξει η νομοθεσία αλλα δεν την έχω δει

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

up
9 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Μωρέ και εγώ σε Ford είχα καταλήξει (έχω και έγκριση για χρηματοδότηση) αλλά είναι αυτός ο V6 κινητήρας κτήνος που επιτυγχάνει επιδόσεις επιβατικού συν το αυτόματο σασμάν που με κάνουν να έχω δεύτερες σκέψεις.

Το 4motion σύστημα απορώ πώς είναι δυνατόν να μην καίει τα κερατά του πάντως

up
4 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

limited_one":ti7qfqh1 wrote:
Έχεις επιβεβαιώσει οτι πληρείς τις προϋποθέσεις για την αγορά ως Ι.Χ. Αγροτικού; Άκουσα οτι εχει αλλάξει η νομοθεσία άλλα δεν την έχω δει

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Η μητέρα μου είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότης και αυτή τη στιγμή που εμείς γράφουμε, ο λογιστής ετοιμάζει την χαρτούρα για απαλλαγή ΦΠΑ, προκειμένου να την υποβάλλει μέχρι την Παρασκευή στην εφορία. (έχω λάβει προτιμολόγιο από Ranger)

Αν άλλαξε ο νόμος, θα άλλαξε για όσους έπαιρναν αγροτικό έχοντας στην κατοχή τους απλώς ένα αγροτεμάχιο.

Επιπλέον έμαθα ότι στην αθάνατη Ελλαδάρα, οι επιβάτες που αναγράφει η άδεια καθορίζονται από το εκάστοτε παράρτημα του υπουργείου Μεταφορών. Στον Βόλο τα βγάζουν τετραθέσια, στη Λάρισα πενταθέσια.

Ό,τι να'ναι κοινώς...

up
4 users have voted.
limited_one
Global Moderator, Moderator
Εικόνα limited_one
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 2 ημέρες
Joined: 12/10/2008 - 20:05
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

LeRoi01":2b44x3r6 wrote:

Αν άλλαξε ο νόμος, θα άλλαξε για όσους έπαιρναν αγροτικό έχοντας στην κατοχή τους απλώς ένα αγροτεμάχιο.

Επιπλέον έμαθα ότι στην αθάνατη Ελλαδάρα, οι επιβάτες που αναγράφει η άδεια καθορίζονται από το εκάστοτε παράρτημα του υπουργείου Μεταφορών. Στον Βόλο τα βγάζουν τετραθέσια, στη Λάρισα πενταθέσια.

Ό,τι να'ναι κοινώς...

Ναι έχεις δίκιο για αυτο τελικά. Μόνο οι κατα κύριο επάγγελμα αγρότες πλέον μπορούν να αγοράσουν αγροτικό.

Όσον αφορά τα καθίσματα που αναγράφει η άδεια, έφερα μια κλούβα από το εξωτερικό με τρεις θέσεις και εδώ η τοπική διεύθυνση μεταφορών αρνήθηκε να αναγράφει η νέα Ελληνική άδεια με τρεις θέσεις...

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

up
9 users have voted.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 8 ώρες
Joined: 16/03/2003 - 02:12
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Σαν ιδιοκτήτης L200 κάτι έχω κι εγώ να πω επί του θέματος. Εντάξει, εσύ φίλε θέλεις το φορτηγάκι σαν επιβατικό, εγώ το έχω σαν εργαλείο.
Δεν θα σου πω κάτι για όλα αυτά τα θέματα επιδόσεων και άνεσης που παραθέτεις. Είναι θέμα προτεραιότητας και τσέπης. Σε αυτές τις εποχές που έχουμε έρθει, όλα αυτά τα φορτηγάκια είναι κάτι παραπάνω από ικανά να μεταφέρουν οικογένειες με όλες τις ανέσεις.
Αυτό που θέλω να σου τονίσω είναι ότι σε αυτή τη κατηγορία, να μην περιμένεις πουθενά χαμηλά έξοδα συντήρησης. Πάμε λοιπόν εκεί που καταλήγουν όλα. Αξιοπιστία!!! Πάλι, θα έλεγα ότι σε αυτή τη κατηγορία λίγο πολύ όλα είναι αξιόπιστα. Μην ξεχνάμε ότι έχουν φτιαχτεί - ΚΑΙ- για δύσκολες "καταστάσεις" όχι μόνο για φρου φρου και αρώματα. Να ξέρεις όμως, όπως είπα, ότι χαλάει... θα σε πονάει ότι και να πάρεις!!!
Βάλε το χέρι σου στο πορτοφ εεεε σόρρυ, στη καρδιά και αποφάσισε!!!

Κι όταν το αγοράσεις, είσαι υποχρεωμένος να καταθέσεις εντυπώσεις!!!

up
7 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Είσαι ο άνθρωπός μου! Αν ήθελα μόνο αγροτικό θα έπαιρνα L200. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι καλούμαι να πάω από ένα επιβάτικο full extra σε ένα φορτηγάκι και κοιτάζω να υποστώ τις λιγότερες δυνατές θυσίες. Το ρημάδι το L200 λοιπόν υστερεί σημαντικά σε πίσω χώρους, σε σχέση με το Ranger πάντα και στον εξοπλισμό. Από όσα Pick up είδα είναι το πλέον σπαρτιατικό και κυρίως το ταμπλό του θυμίζει έντονα που διέθεταν μόνο ταχύτητες και τιμόνι (αν είχε και χειρόφρενο κάτω από το τιμόνι θα μιλούσαμε για 2000! )
Δεν μπορώ βέβαια να αγνοήσω το εξαιρετικό σύστημα τετρακινησής του και την ιδιαιτερη εμφανισή του, όπως επίσης και το γεγονός ότι αποτελεί την οικονομικότερη πρόταση της αγοράς (25.500€) περίπου, 3.000 φθηνότερο από το Ranger. Εντούτοις έχω δει τόσα πολλά Reviews για τα Pick up όλο αυτό τον καιρό και τόσα συγκριτικά που δεν μπορώ παρά να επιλέξω το Ranger που βγαίνει κορυφαίο allarounder Pick up. Φυσικά και θα καταθέσω εντυπώσεις μετά τα πρώτα χιλιόμετρα!

up
6 users have voted.
LeRoi01
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/12/2016 - 22:50
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Ξέρει κανείς να μου πει τι ακριβώς σημαίνει Μέγιστη Αποδεκτή Μάζα Φορτωμένου Οχήματος?

Έχω βρει ότι αφορά τη μέγιστη μάζα φορτωμένου οχήματος που αναγράφεται ως μέγιστη αποδεκτή στην άδεια κυκλοφορίας του.

Αυτό τι σημαίνει ουσιαστικά? Βλέπω ότι στους μη αγρότες που διατηρούν αγροτική εκμετάλλευση επιτρέπεται να διατηρούν αγροτικό όχημα με ΜΑΜΦΟ μέχρι 2,5 τόνους. Αυτό αφορά το φορτίο του οχήματος και μόνο, δηλαδή ωφέλιμο + επιβάτες ας πούμε ή μετράει και το βάρος του οχήματος?

Δηλαδή το Ranger και σχεδόν όλα τα διπλοκάμπινα έχουν μικτό βάρος πάνω από 3 τόνους (3200) συγκεκριμένα.

Ο μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότης δεν έχει πρόσβαση σε αυτή την κατηγορία?

up
5 users have voted.
meco
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 4 ημέρες
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Re: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στη χρήση διπλοκάμπινου αυτοκινήτου για επιβατικό. Οδηγείται κανονικά με ερασιτεχνικό δίπλωμα.
Η δική μου επιλογή είναι το Mitsubishi L200 διότι έχει τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό (μπορούμε να επιλέξουμε την τετρακίνηση στην άσφαλτο και αν την επιλέξουμε στο χώμα δεν μειώνεται η ευελιξία).
Έχει και το FIAT Fullback και επειδή είναι στην ουσία ένα L200 ίσως να αποτελεί μία πιο οικονομική και εξίσου καλή επιλογή.
Τέτοια 4κίνηση έχει επίσης το VW Amarok (νομίζω) σε κάποιες εκδόσεις όπου είναι όμως μόνιμα τετρακίνητο.
Αν δεν μας ενδιαφέρει η 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό (πολύ κακώς νομίζω) τότε Toyota Hilux. Απορώ πως καταφέρνουν να πουλάνε ακόμα οι άλλοι.

up
7 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo