Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...
Latest posts made by g-atos
-
RE: Hyundai i30 2017
-
RE: Hyundai i30 2017
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
RE: Hyundai i30 2017
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
RE: Hyundai i30
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
RE: Hyundai i30
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
RE: Hyundai i30
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της...
Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα... -
RE: Hyundai i30 Fastback
Αν κάποιος πιστεύει στο 2018 πως ένα accent του 1995 και ένα i30 του 2018 δεν είναι τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα, μάλλον δεν έχει ιδέα όμως... Η αν το προτιμάς η καταναλωτική του συνείδηση είναι λανθασμένη.. Οποιαδήποτε μάρκα είναι άδικο να την κρίνεις σήμερα με ένα μοντέλο της πριν 23 χρόνια, πόσο μάλλον τη Hyundai. Και το λέω για τη Hyundai όχι για να ισχυριστώ πως είναι η κορυφαία μάρκα φυσικά, αλλά αναμφισβήτητα είναι μια εταιρεία που η εξέλιξη στα μοντέλα της είναι εξαιρετικά μεγάλη με χαοτικές διαφορές, σε ποιότητα, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία κτλ σε σχέση με το παρελθόν της... Δεν υπάρχει πια η εποχή που τα μοντέλα της ήταν απλώς φτηνά και προσιτά αυτοκίνητα που τα θα τα έπαιρνες για να κάνεις τη δουλειά σου οικονομικά και θα σε αντάμειβε απλώς με αξιοπιστία και πλούσιο εξοπλισμό, αλλά με σημαντικές παραχωρήσεις σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά... Πλέον τα σημερινά μοντέλα της Hyundai είναι εφάμιλλα με τον μέσο ανταγωνισμό τους σε κάθε τομέα και είναι λογικό να έχουν αλλάξει και οι τιμές τις προς τα πάνω, εφόσον αγοράζεις ένα ανώτερο αυτοκίνητο από το παρελθόν σε κάθε τομέα...
-
RE: Αγορά μεταχειρισμένου εως 6000€
Για χρήση κυρίως μέσα στη πόλη είναι προτιμότερο να μείνεις στη μικρή κατηγορία που είναι το i10. Θα είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις και πιο βολικό σε παρκάρισμα. Επίσης στη τιμή που κοιτάς υπάρχει και το Fiat Panda, το οποίο μαζί με το i10 είναι δύο από τα καλύτερα μικρά και σε καλύπτουν πλήρως στις απαιτήσεις που έχεις για αξιοπιστία, τιμές ανταλλακτικών κτλ.
Το i10 υπερτερεί του panda σε χώρο αποσκευών που είναι μεγαλύτερος και στα 1,2 κυβικά είναι λίγο πιο δυνατό από το Fiat το οποίο είναι μια εξίσου πολύ καλή επιλογή για μικρό.
Και στα δύο αυτά μικρά πάντως, αν τα οδηγήσεις θα εκτιμήσεις πάρα πολύ την άριστη περιμετρική ορατότητα που προσφέρουν χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τους μεγάλους καθρέφτες, ενώ στις γυναίκες βοηθάει και η ψηλή θέση οδήγησης τους.
Το fabia είναι επίσης καλή επιλογή αν σου αρέσει με σταθερό πάτημα, που σου δίνει μια λίγο παραπάνω αίσθηση σιγουριάς στον ανοιχτό δρόμο, χωρίς να σημαίνει πως τα άλλα δυο μικρά δε θα σε καλύψουν στο τομέα αυτό για μικρά ταξιδάκια.
Το καλύτερο θα είναι να τα δεις και από κοντά και αν μπορείς να τα οδηγήσεις για να δεις κι εσύ πιο σου κάθεται καλύτερα και είναι πιο κοντά στα θέλω σου. -
RE: Ζώα,ζώα,ζώα....... [#5]
Ούτε η νταλίκα βλέπω να έχει ανάψει φλας ούτε το yaris και αυτό γιατί εκεί που έχουν μπει θα ακολουθήσουν υποχρεωτική πορεία προς τα αριστερά. Η νταλίκα πήγε τέρμα δεξιά ώστε να 'ανοιχτεί' για να μπορέσει να πάρει τη στροφή και το yaris βρήκε το χώρο από αριστερά να χωθεί για να στρίψει πρώτο.
Πιθανώς επειδή τελικά το yaris πέρασε μπροστά και η νταλίκα έπεσε πάνω του, νομικά να φταίει η νταλίκα. Ηθικά όμως πιστεύω πως φταίει το yaris που χώθηκε με το έτσι θέλω για να βγει μπροστά από τη νταλίκα και προκάλεσε το ατύχημα. -
RE: Καινούργιο μέχρι 13.000
Νομίζω πως στατιστικά οι περισσότερες γυναίκες προτιμούν τα yaris. Ίσως παίζει και ρόλο πως είναι το πιο συνηθισμένο αυτοκίνητο στις σχολές οδηγών και ίσως λόγω συνήθειας-βολέματος το προτιμούν, μαζί φυσικά με άλλα προτερήματα που έχει όπως αξιοπιστία κτλ.
Στο θέμα μας τώρα, εφόσον είναι ικανοποιημένη από το i10, θα είναι μια καλή επιλογή το i20. Τόσο με τον 1,0 turbo που με τη σχετική έκπτωση είναι κοντά στο μπάτζετ, όσο και με τον ατμοσφαιρικό 1,2, εφόσον δεν θέλει να πάρει κάτι πάνω από 1,3 κυβικά. Θα έχει περισσότερους χώρους από το i10 και δε θα χρειαστεί να αλλάξει συνεργείο εάν είναι ικανοποιημένη και σε αυτό το τομέα. Αναμένεται σύντομα το facelift αλλά αναλόγως τις προτιμήσεις που έχει, ίσως αυτό σταθεί μια καλή ευκαιρία για μια καλύτερη έκπτωση σε μια πιο πλούσια έκδοση με περισσότερο εξοπλισμό.
Μια δεύτερη καλή εναλλακτική είναι το Kia rio, το οποίο θα έχει και 7 χρονιά εγγύηση, ενώ σε γενικές γραμμές για ποιότητα, επιδόσεις και οδική συμπεριφορά ισχύει ότι και για το i20.
Μια τρίτη πολύ καλή εναλλακτική λύση, αν την ενδιαφέρει να έχει και μια καλύτερη οδική συμπεριφορά από τα προηγούμενα δύο, είναι το ford fiesta με τον κινητήρα 1.0 ecoboost αλλά νομίζω ξεφεύγει οριακά από το μπάτζετ που έχει ορίσει.
Τέλος το corsa για να πέσει κάτω από τα 1.4 κυβικά έχει σαν μονόδρομο τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 1,2 ο οποίος είναι λιγότερο ισχυρός από τον αντίστοιχο ατμοσφαιρικό 1,2 των i20-rio.