Jan 14, 2017, 7:24 PM

Από την στιγμή που καλύπτονται οι ανάγκες σου το διπλοκάμπινο 4χ4 είναι μια πολύ καλή λύση. Πλέον έχουν φτάσει σε τέτοια σημεία εξέλιξης που δεν υστερούν τόσο πολύ οδηγικά-ποιοτικά από τα συμβατικά τετρακίνητα και βέβαια έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες off road και τεράστιες δυνατότητες ρυμούλκησης και φόρτωσης.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι έχουν μηδενικό τεκμήριο και γενικά τα ετήσια πάγια έξοδα (τέλη κυκλοφορίας-ασφάλεια) είναι πολύ χαμηλά. Από καταναλώσεις μην περιμένεις θαύματα αλλά με τέτοιο βάρος είναι φυσικό επακόλουθο.
Το ranger είναι όντως πολύ καλό, εγώ θα έριχνα μια ματιά και σε isuzu - nissan - mitsubishi. Τo hilux είναι σταθερή αξία αλλά ξεφεύγει νομίζω στην τιμή + ότι κάπου πήρε το μάτι μου ότι κόντεψε να ανατραπεί στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Πιστεύω ότι τα specs πάνω κάτω ίδια είναι, κάνε ένα test drive σε όλα και μετά πας σε αυτό που σου αρέσει περισσότερο.