-
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.
Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.
Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.
Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.
Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:
Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.
Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.
Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.
Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.
Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.
Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.
Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.
Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.
Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.
Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:
Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.
Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.
Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.
Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.
Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.
Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.
-
Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Έψαξα αλλά δεν βρήκα κάποιο σχετικό νήμα, συνεπώς ανοιπγω το παρόν.
Τον τελευταίο καιρό έχω ξεκινήσει μία έρευνα αγοράς για να αγοράσω νέο αυτοκίνητο.
Κινήθηκα στην αγορά των SUV καθώς μετά από 10 χρόνια συνύπαρξης με ένα Citroen C4 1.6 χαμηλωμένο που φοράει από τη μάνα του ελαστικά 205/45/17 κατέληξα στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό οδικό δικτυο κάνει μόνο για ψηλά οχήματα.
Η κατηγορία των SUV με απογοητευσε, καθώς οι τιμές ανεβαίνουν αρκετά ψηλά και για να αποκτήσει κανείς τετρακίνητο όχημα πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Επειδή η μητέρα μου είναι αγρότης σκέφτομαι να κινηθώ για αγορά νέου αγροτικού οχήματος (το παλιό έχει αχρηστευθεί) το οποίο θα χρησιμεύσει και ως επιβατικό. Κοινώς πάμε απευθείας στην κατηγορία διπλοκάμπινου 4Χ4.
Τα οικονομικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι τα εξής:
Το 10% της χρηματοδότησης ετησίως εκπίπτει από τη φορολογία. Επιπλέον το πετρέλαιο που θα καταναλώνω περνάει στα ετήσια έξοδα που αφαιρούνται από το αγροτικό εισόδημα. Επιπλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι χαμηλά, ωστόσο δεν έχω ιδέα τι συμβαίνει με την ασφάλεια.
Τα χρηστικά + μιας τέτοιας κίνησης είναι προφανή. Με ένα ποσό κοντά στις 27.000 μπορείς να αποκτήσεις ένα καλά εξοπλισμένο τετρακίνητο όχημα με χώρο για 5 επιβάτες και δυνατό πετρελαιοκινητήρα, το οποίο ανά πάσα στιγμή μπορεί να μεταφέρει φορτίο. Αυτό είναι δευτερεύον στη δική μου περίπτωση, αλλά κανένας χώρος αποσκευών δεν φτάνει μία καρότσα.
Το αυτοκίνητο θα κινείται και εντός της Αθήνας, ενώ θα διανύει περί τα 1000 χιλιόμετρα το μήνα.
Επιπλέον, σκέφτομαι για αγροτικό, σε περίπτωση που τα τζιμάνια της κυβέρνησης αποφασίσουν να φορολογήσουν τους πετρελαιοκινητήρες όπως ακούγεται τον τελευταίο καιρό.
Προσωπικά μου αρέσει το Ford Ranger. Το έχω δει στο δρόμο, έχω διαβάσει για τον εξοπλισμό του και το θεωρώ νούμερο ένα επιλογή για τη χρήση που το θέλω.
Θα ήθελα τα + και τα - μιας τέτοιας κίνησης κατά τη δική σας άποψη και να συζητήσουμε για υποψήφια μοντέλα.
-
Για την ασφαλεια ξερω πως εχει πολυ φτηνη
-
Nομιζω οτι δεν επιτρεπεται αλλος επιβατης εκτος απο τον συνοδηγο σε αυτα.
-
Στα διπλοκαμπίνα επιτρέπονται πέντε νομίζω
-
Ναι παίδες, στα διπλοκάμπινα τετράπορτα επιτρέπονται κανονικά 5 επιβάτες. Πληρούνται όλοι οι κανόνες ασφαλείας που υπάρχουν και στα συμβατικά αυτοκίνητα
-
Επιτρέπονται όσοι επιβάτες αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας. Κανονικά όμως σαν επαγγελματικό όχημα απαιτείται επαγγελματικό δίπλωμα αν δεν είσαι ο ιδιοκτήτης ή ο οδηγός - υπάλληλος της εταιρείας που ανήκει το όχημα. Επίσης ανάλογα με το τι αναγράφεται στην άδεια κυκλοφορίας, υπάρχει περιορισμός για το τι μπορείς να μεταφέρεις. Πχ αν η άδεια κυκλοφορίας είναι για αγροτικά προϊόντα δεν έχεις το δικαίωμα να μεταφέρεις τα έπιπλα σου πχ... Όλα αυτά βέβαια σπάνια ελέγχονται, ειδικά στην επαρχία, αλλά επειδή θα κυκλοφορείς και στην Αθήνα όπως αναφέρεις, και οι νόμοι υπάρχουν καλό είναι να τα έχεις στα υπόψιν σου πριν προχωρήσεις στη κίνηση σου, αν δεν τα ξέρεις ήδη.
-
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο
-
Από την στιγμή που καλύπτονται οι ανάγκες σου το διπλοκάμπινο 4χ4 είναι μια πολύ καλή λύση. Πλέον έχουν φτάσει σε τέτοια σημεία εξέλιξης που δεν υστερούν τόσο πολύ οδηγικά-ποιοτικά από τα συμβατικά τετρακίνητα και βέβαια έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες off road και τεράστιες δυνατότητες ρυμούλκησης και φόρτωσης.
Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι ότι έχουν μηδενικό τεκμήριο και γενικά τα ετήσια πάγια έξοδα (τέλη κυκλοφορίας-ασφάλεια) είναι πολύ χαμηλά. Από καταναλώσεις μην περιμένεις θαύματα αλλά με τέτοιο βάρος είναι φυσικό επακόλουθο.
Το ranger είναι όντως πολύ καλό, εγώ θα έριχνα μια ματιά και σε isuzu - nissan - mitsubishi. Τo hilux είναι σταθερή αξία αλλά ξεφεύγει νομίζω στην τιμή + ότι κάπου πήρε το μάτι μου ότι κόντεψε να ανατραπεί στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Πιστεύω ότι τα specs πάνω κάτω ίδια είναι, κάνε ένα test drive σε όλα και μετά πας σε αυτό που σου αρέσει περισσότερο. -
Ο χρήστης antonn έγραψε:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριοΥπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.
Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.
Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.
-
Ο χρήστης LeRoi01 έγραψε:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο
Υπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.
Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.
Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.
https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... E%AF%CE%B1 ?
-
Ο χρήστης adensa έγραψε:
Επισης στα πισω καθισματα μπορει να ειναι μονο εργατες και σε κατευθυνση απο και προς το χωραφι. Εμας παντως στην Κρητη μας εψαχναν για αυτο. Στην Αθηνα με την οικογένειά σου πισω μια φορα σίγουρα θα σε πιασουν και η ποινη ειναι για ολη την ελαφρυνση που γλιτωσες. Πας δικαστήριο
Υπάρχει κάποιο link για αυτό τον κανονισμό; Πρώτη φορά το ακούω και μου φαίνεται πραγματικά αστείο. Το προηγούμενο αγροτικό ήταν ένα Opel Campo 4X4 δίπορτο με πίσω καμπίνα και μας έχει σταματήσει με 4 άτομα φορτωμένο η τροχαία για αλκοτεστ. Ούτε καν αναφέρθηκε ο αριθμός των ατόμων.
Χθες ήμουν Παρνασσό για snowboard, τα μισά αυτοκίνητα στο parking ήταν τετράθυρα αγροτικά φορτωμένα με κόσμο. Μέχρι και παιδικά καρεκλάκια είχαν φορτωμένα.
Ακόμα κι αν υπάρχει αυτός ο νόμος δεν εφαρμόζεται και καλώς θεωρώ.
https://www.google.gr/webhp?sourceid=ch ... E%AF%CE%B1 ?
Παραθέτω από το link:
Από εκεί και πέρα κάθε μετακίνηση από και προς οπουδήποτε είναι ελεύθερη, αφού η απελευθέρωση της αγοράς των διπλοκάμπινων έγινε ουσιαστικά για να χρησιμοποιούνται και ως επαγγελματικά και ως επιβατικά, προκειμένου οι αγρότες-επαγγελματίες να μην αναγκάζονται να κατέχουν και δεύτερο αυτοκίνητο (επιβατικό) για να εξυπηρετούνται.
-
Επειδή κατάγομαι από αγροτική περιοχή, όλοι χρησιμοποιούν τα διπλοκάμπινα σαν οικογενειακά και ποτέ δεν έχει κάνει τέτοιον έλεγχο η τροχαία. Πόσο μάλλον να μπει ποινή....
-
αρα αλλαξανε τα πραγματα και καλως αλλαξαν
-
Έχουμε μπει στην τελική ευθεία και όλο αυτό το χρονικό διάστημα έγινα σοφότερος από το πολύ ψάξιμο.
Μέχρι πριν μία εβδομάδα είχα καταλήξει στο Ranger Double Cab 4X4 2,2 Limited Edition.
Το αυτοκίνητο βγαίνει τελική τιμή με μεταλλικό και πινακίδες με την απαλλαγή 28.500 και στη συγκεκριμένη έκδοση περιλαμβάνει ABS, ESP, 7 αερόσακους, cruise control, 8' οθόνη αφής με Sync 3 και Navi, δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, εμπρός κ πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, διζωνικός κλίματισμός, rollbar, σκαλοπάτια, κλείδωμα του πίσω διαφορικού, off road pack. Κοινώς είναι πιο πλήρες ίσως κι από τα σύγχρονα επιβατικά.
Και όπως συμβαίνει πάντα στη ζωή, έφαγα κεραμίδα. Να σημειώσω ότι έχω δει κατά σειρά Ranger, L200, Hilux και είχα στο μυαλό να δω και το Amarok, αλλά με απέτρεπε αυτός ο V6 3λιτρος κινητήρας, καθώς φανταζόμουν ότι η τιμή θα ξέφευγε σημαντικά, όπως επίσης και η κατανάλωση.
Τελικά επισκέφθηκα χθες μία έκθεση και έμαθα τα εξής.
Μόνο V6 3.0 το νέο Amarok (κινητήρας που φοράει το Audi A6) με επιλογή ανάμεσα σε 204 ή 224 άλογα και στην βασική του έκδοση 4 αερόσακους, ESP, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμός, 6,5 οθόνη αφής, μόνιμη τετρακίνηση 4 Motion με αυτόματο 8αρι σασμάν, κλείδωμα του πίσω διαφορικού και στα χαρτιά την χαμηλότερη κατανάλωση της κατηγορίας (7,9l/100km)
Δεν έχει Navi, δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα, σκαλοπάτια, rollbar και το σημαντικότερο, πίσω αερόσακους οροφής. (αεροκουρτίνες)
Τελική τιμή 29.500.
Και διαβάζω παντού ότι είναι το more car like pick up που μπορεί να έχει κανείς. Μάλιστα ο κινητήρας του επιτυγχάνει 0-100 σε 8,5 δευτερόλεπτα περίπου.
Η απορία που γεννάται λοιπόν εδώ είναι η εξής: Αξίζει να θυσιάσει κανείς τόσο εξοπλισμό για την οδηγική απόλαυσή ενός V6 3.0?
Ford Ranger
Pros:
- Δυναμική αμερικάνικη εμφάνιση
- Πλήρες πακέτο εξοπλισμού
- Ελαφρώς Καλύτερη τιμή
- 4L στην τετρακίνηση
- Ο κινητήρας του είναι παλιός και δοκιμασμένος
- Ανάρτηση που απορροφά καλύτερα τους κραδασμούς στην άσφαλτο
- Άπειρες πρίζες και θήκες για αντικείμενα
- Καλό infotainment σύστημα
- Εξαιρετικός χώρος για τους πίσω επιβάτες
Cons:
- Αδύναμος κινητήρας
- Ποιότητα συναρμογής στο ταμπλό και φθηνά πλαστικά
- Μεγαλύτερη κατανάλωση
- Στενότερη καρότσα
Amarok
Pros
- Ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του
- Μόνιμη τετρακίνηση και δυνατότητα κλειδώματος του διαφορικού
- Εργονονομία στο εσωτερικό
- Ικανοποιητικό επίπεδο βασικού εξοπλισμού
- Αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων
- Κατανάλωση
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Φώτα πορείας bi-Xenon με φώτα ημέρας LED
Cons
- Δεν διαθέτει cruise control
- Η τετρακίνηση δεν διαθέτει 4L. Αν κολλήσεις σε τραβάνε, δεν ξεκολλάς.
- Φτωχό επίπεδο εξοπλισμού σε σχέση με τον ανταγωνισμό
- Άγνωστες παιδικές ασθένειες, καθώς δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα με αυτό τον κινητήρα και αυτό το κιβώτιο
- Απουσία πίσω αερόσακων
- Οι θήκες που έχει υπολείπονται του ανταγωνισμού
- Εμφανώς στενότερος χώρος πίσω επιβατών
Με όλα τα παραπάνω εσείς τι θα διαλέγατε?
Υπενθυμίζω ότι το αυτοκίνητο θα μεταφέρει βάρη 2-3 φορές το χρόνο και θα πατάει χωράφι άλλες τόσες, συνεπώς μας ενδιαφέρει η απόδοση και η συμπεριφορά στην άσφαλτο.
PS Το L200 το απέρριψα γιατί παραείναι αγροτικό και δεν SUVίζει, ενώ το Hilux για την εμφάνιση καθαρά.
-
Από την στιγμή που ενδιαφέρει κυρίως η άσφαλτος, τότε το VW είναι μάλλον καλύτερη επιλογή. Είναι με άλλα λόγια καλύτερο επιβατικό, αλλά χειρότερο εργαλείο. Θα φοβόμουν όμως την αξιοπιστία του...
-
Το θέμα αξιοπιστίας με τρομάζει κυρίως στο θέμα του αυτόματου κιβωτίου.
Επιπλέον με τρομάζουν και τα κόστη του service.
-
Θα προτιμούσα το Ford, κυρίως λόγο αξιοπιστίας, αντιπροσωπείας, εξοπλισμού και κόστους συντήρησης.
-
Έχεις επιβεβαιώσει οτι πληρείς τις προϋποθέσεις για την αγορά ως Ι.Χ. Αγροτικού; Άκουσα οτι εχει αλλάξει η νομοθεσία αλλα δεν την έχω δει
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό