Ο χρήστης meco έγραψε:
Εντούτοις δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι κάποιος που χρησιμοποιεί το L200 του για ταξίδι ας πούμε, χρησιμοποιεί το super select 4WD σύστημα περισσότερο από το 2H.
Ναι, αλλά αλλά στο δρόμο προς το χιονοδρομικό που ανέφερες η 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι αυτή που ενδείκνυται.
Ακόμα και σε σχετικά δύσβατους χωματόδρομους εξυπηρετεί καλύτερα μιας και σε μια στενή φουρκέτα πιθανόν να μην χρειαστείς μανούβρα. Με τα δικά μου κριτήρια αυτό είναι πολύ σημαντικό. Όσο για την άνεση για να είμαι ειλικρινής δεν έχω άποψη (μόνο σε καινούριο hilux έχω μπει -έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος) αλλά πόσο χειρότερο να είναι;
Σεβαστή η αποψή σου και να ξέρεις έχω τυρρανηθεί πάρα πολύ εδώ και ένα μήνα για την τελική μου επιλογή, αλλά επαναλαμβάνω ότι οι μόνες επιλογές που είχα σε τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι οι εξής δύο: Mitsubishi L200 και VW Amarok.
Το L200 έχει μικρότερους χώρους, κυρίως πίσω, εμφανώς φθηνότερα πλαστικά και απαρχαιωμένο infotainment ενώ σε όλα τα review αναφέρεται η όχι και τόσο άνετη καβάλα του. Επίσης η αίσθηση που μου έδωσε το αυτοκίνητο όταν κάθησα στη θέση του οδηγού, είναι ότι οδηγούσα ένα αγροτικό παλιάς κοπής. Τιμή 25.500
Για το Amarok από την άλλη, έχω χάσει τον ύπνο μου. V6 κινητήρας με 204 άλογα, επιδόσεις επιβατικού στο δρόμο, συναρμογή, ποιοτικότατα πλαστικά, άνετη θέση οδήγησης, αυτόματο 8αρι σασμαν, 4motion τετρακίνηση. Δεν έχει πίσω αερόσακους (τράτζικ) και όποιος κάθεται πίσω βλασφημάει την ώρα και τη στιγμή. Επιπλέον δεν διαθέτει αργό, ενώ δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα για να δούμε τα κουσούρια του. Τιμή χωρίς Navi, rollbar και πλαϊνά σκαλοπάτια 29.500.
Και ρωτάω εγώ τώρα, αν ψάχνεις ένα αυτοκίνητο με ταβάνι τα 28.000 που θέλεις να συνδυάζει τεχνολογία, άνεση, πλήρες πακέτο εξοπλισμού και ασφάλειας και να σου παρέχει και ένα δυνατό σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα χρησιμοποιήσεις 10 φορές το χρόνο, ενώ τα περισσότερα χιλιόμετρα θα τα κάνεις στην εθνική, προκειμένου να αντικαταστήσεις το C4 σου, ποιο θα επέλεγες;
Το νέο Hilux είναι εξίσου άνετο με το Ranger. Μην υποθέτεις ότι το ίδιο άνετο είναι το D Max ή το L200 ας πούμε, γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση.
Και μην ξεχνάς ότι για Qashqai πετρέλαιο ξεκίνησα και κατέληξα εκεί που κατέληξα