Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 24
    • Best 0
    • Groups 0

    leroi01

    @leroi01

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    24
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    leroi01 Unfollow Follow

    Latest posts made by leroi01

    • RE: Ford Kuga

      Ο χρήστης Sugarman1975 έγραψε:
      Fordpass checked. Αρκετά καλό.

      Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      Στο ελληνικό app store για iOS δεν βρίσκω κάτι σχετικό, ούτε το Ford Alexa που προαναφέρθηκε. Μιλάτε για περιβάλλον Android? Επίσης η ανάπτυξη του Spotify σε περιβάλλον Ford Sync που τερματίστηκε, υποθέτω πως δεν αφορά την εφαρμογή στο Apple car play, σωστά;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης nick.geo έγραψε:

      Εγώ παιδιά γλυκοκοιτάζω το αμαροκ v6 που έχει θεϊκό μοτέρ και δύναμη, από τα πικαπ. Με τρομάζει όμως ο όγκος του για να πω την αλήθεια. Εντάξει, Κηφισο θα ανεβοκατεβαινει, και έχω πάρκινγκ δουλειά και σπίτι, αλλά όπως και να το πάρεις κάπου θα χρειαστεί να πας, αυτό είναι θηρίο 5.25 μ! Και 2.20 φάρδος με τους καθρέφτες. Εσείς όσοι έχετε πώς το δουλεύετε Αθήνα? Είναι δύσκολο? Κατά τα άλλα σούπερ το θεωρώ, πολύ μεγαλοπρεπες καταστάσεις.. Από επιβατικά σκέφτομαι το tiguan 190 4motion dsg...

      Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      και γιατί θες αγροτικό για ανεβοκατέβασμα στο ποτάμι; [emoji57]

      Για να γλυτώσω 1300€ παροχή σε είδος κάθε χρόνο για τα επόμενα 10 χρόνια, να περνάω το ΦΠΑ και τις αποσβέσεις σε όλα τα έξοδα του, και να έχω 4κινηση για τα χιονοδρομικά και το βουνό από κινητήρα Q7 /cayenne! Θέλω πολύ ο τσιπρας να μου πάρει το δεύτερο μου αμάξι αντί να του πληρώσω εγώ άλλο ένα!

      Και εγώ το γλυκοκοίταζα, αλλά η κυρά VW μου φαίνεται ότι μας δουλεύει στα μούτρα μας με την κατανάλωση που δίνει. 7,6 l/100 χλμ. από V6 3λιτρο κινητήρα με 200+ άλογα και 4motion, ούτε οι ίδιοι δεν παίζει να το πιστεύουν αυτό συν τα έξοδα service για αυτόν τον κινητήρα.

      Επιπλέον, όταν το κοιτούσα δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο και μου ζητούσαν το 40% προκαταβολή και 6 μήνες παράδοση.

      Επιπλέον ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι ψιλοαπαράδεκτος, κυρίως όσον αφορά την απόσταση των εμπρός θέσεων από τα γόνατα, ενώ δεν διαθέτει και πίσω πλευρικούς αερόσακους, συνεπώς αν θέλεις να βάλεις κανένα παιδί, το σκέφτεσαι διπλά και τριπλά.

      Τελικά πήρα το Ranger και δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή.

      Τώρα για το μέγεθος, συνήθεια είναι όπως όλα, αλλά κέντρο Αθήνας ας πούμε δεν σκέφτομαι να ανέβω με αυτό. Στην παραλιακή κινούμαι περισσότερο και στον Κηφισό, όπου δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Πέρασα και μία φορά από Κηφισίας για να πάρω έναν φίλο, αλλά στα σοκάκια των Αθηνών αποφεύγω να μπαίνω για να μην αγχώνομαι.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Mercedes X Class concept

      Βασικά δεν νομίζω ότι στοχεύουν κανέναν αγρότη γενικότερα. Το συγκεκριμένο απευθύνεται σε lifestyle τύπους που θέλουν να φορτώνουν ποδήλατα κλπ στην καρότσα και να την κάνουν για ΣΚ.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Επιλογή Αγροτικού συνάρτηση :χιλιόμετρα-μάρκα-τιμή-κυβικα

      Με βάση τους περιορισμούς που έχεις θέσει εγώ θα φρόντιζα να πάρω το νεότερο και με τα λιγότερα χιλιόμετρα όχημα, κοινώς το δεύτερο DMax που εμφανίζεται στον πίνακα σου

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Επανέρχομαι για να συνεισφέρω στο θέμα. Πέντε μήνες τώρα κυκλοφορώ μόνο με το Ford Ranger Αθήνα - Βόλο. Επιπλέον πήγα διακοπές στην Κρήτη με το συγκεκριμένο όχημα και δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με τροχαία ανεξάρτητα από το τι μετέφερα στην καρότσα. Ίσως βέβαια παίζει ρόλο και το γεγονός ότι δε με σταμάτησαν αλλά από την άλλη δεν ένιωσα ότι διατρέχω τον κίνδυνο καθώς σε όσα μπλόκα συνάντησα πέρασα απαρατήρητος. Κοινώς θεωρώ ότι είναι θέμα τύχης και ενδεχομένως κατανόησης του αστυνομικού που θα σε σταμάτησει. Θεωρώ μάλιστα το γεγονός πως το αυτοκίνητο είναι διπλοκάμπινο αποσκοπεί ακριβώς σε αυτό: Δηλαδή στην μεταφορά επιβατών χρησιμοποιώντας την καρότσα ως μπαγαζιέρα στον ελεύθερο χρόνο του ιδιοκτήτη. Τέλος έχω την υποψία ότι μόνο μεικτό κλιμάκιο μπορεί να σου βεβαιώσει παράβαση για το φορτίο και όχι απλό κλιμάκιο τροχαίας.

      Sent from my iPad using Tapatalk

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Έτσι, για την σύγκριση, μιας και αναφέρθηκε το μεγεθός του

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης meco έγραψε:

      Εντούτοις δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι κάποιος που χρησιμοποιεί το L200 του για ταξίδι ας πούμε, χρησιμοποιεί το super select 4WD σύστημα περισσότερο από το 2H.

      Ναι, αλλά αλλά στο δρόμο προς το χιονοδρομικό που ανέφερες η 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι αυτή που ενδείκνυται.
      Ακόμα και σε σχετικά δύσβατους χωματόδρομους εξυπηρετεί καλύτερα μιας και σε μια στενή φουρκέτα πιθανόν να μην χρειαστείς μανούβρα. Με τα δικά μου κριτήρια αυτό είναι πολύ σημαντικό. Όσο για την άνεση για να είμαι ειλικρινής δεν έχω άποψη (μόνο σε καινούριο hilux έχω μπει -έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος) αλλά πόσο χειρότερο να είναι;

      Σεβαστή η αποψή σου και να ξέρεις έχω τυρρανηθεί πάρα πολύ εδώ και ένα μήνα για την τελική μου επιλογή, αλλά επαναλαμβάνω ότι οι μόνες επιλογές που είχα σε τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό είναι οι εξής δύο: Mitsubishi L200 και VW Amarok.

      Το L200 έχει μικρότερους χώρους, κυρίως πίσω, εμφανώς φθηνότερα πλαστικά και απαρχαιωμένο infotainment ενώ σε όλα τα review αναφέρεται η όχι και τόσο άνετη καβάλα του. Επίσης η αίσθηση που μου έδωσε το αυτοκίνητο όταν κάθησα στη θέση του οδηγού, είναι ότι οδηγούσα ένα αγροτικό παλιάς κοπής. Τιμή 25.500

      Για το Amarok από την άλλη, έχω χάσει τον ύπνο μου. V6 κινητήρας με 204 άλογα, επιδόσεις επιβατικού στο δρόμο, συναρμογή, ποιοτικότατα πλαστικά, άνετη θέση οδήγησης, αυτόματο 8αρι σασμαν, 4motion τετρακίνηση. Δεν έχει πίσω αερόσακους (τράτζικ) και όποιος κάθεται πίσω βλασφημάει την ώρα και τη στιγμή. Επιπλέον δεν διαθέτει αργό, ενώ δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα για να δούμε τα κουσούρια του. Τιμή χωρίς Navi, rollbar και πλαϊνά σκαλοπάτια 29.500.

      Και ρωτάω εγώ τώρα, αν ψάχνεις ένα αυτοκίνητο με ταβάνι τα 28.000 που θέλεις να συνδυάζει τεχνολογία, άνεση, πλήρες πακέτο εξοπλισμού και ασφάλειας και να σου παρέχει και ένα δυνατό σύστημα τετρακίνησης το οποίο θα χρησιμοποιήσεις 10 φορές το χρόνο, ενώ τα περισσότερα χιλιόμετρα θα τα κάνεις στην εθνική, προκειμένου να αντικαταστήσεις το C4 σου, ποιο θα επέλεγες;

      Το νέο Hilux είναι εξίσου άνετο με το Ranger. Μην υποθέτεις ότι το ίδιο άνετο είναι το D Max ή το L200 ας πούμε, γιατί δεν είναι σε καμία περίπτωση.

      Και μην ξεχνάς ότι για Qashqai πετρέλαιο ξεκίνησα και κατέληξα εκεί που κατέληξα

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ο χρήστης meco έγραψε:
      Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στη χρήση διπλοκάμπινου αυτοκινήτου για επιβατικό. Οδηγείται κανονικά με ερασιτεχνικό δίπλωμα.
      Η δική μου επιλογή είναι το Mitsubishi L200 διότι έχει τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό (μπορούμε να επιλέξουμε την τετρακίνηση στην άσφαλτο και αν την επιλέξουμε στο χώμα δεν μειώνεται η ευελιξία).
      Έχει και το FIAT Fullback και επειδή είναι στην ουσία ένα L200 ίσως να αποτελεί μία πιο οικονομική και εξίσου καλή επιλογή.
      Τέτοια 4κίνηση έχει επίσης το VW Amarok (νομίζω) σε κάποιες εκδόσεις όπου είναι όμως μόνιμα τετρακίνητο.
      Αν δεν μας ενδιαφέρει η 4κίνηση με κεντρικό διαφορικό (πολύ κακώς νομίζω) τότε Toyota Hilux. Απορώ πως καταφέρνουν να πουλάνε ακόμα οι άλλοι.

      Το Mitsubishi L200 είναι ωραίο αγροτικό, αλλά υπολείπεται σε συμπεριφορά επιβατικού στο θέμα της ανάρτησης. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι ο χειρότερος στην κατηγορία του και το εσωτερικό του είναι καμιά 10ετία πίσω συν το ότι το infotainment συστημά του είναι για κλάμματα. Στα συν η τετρακινησή του και η χαμηλή τιμή του (με 25.000 έχεις πλήρες αγροτικό). Προσωπικά δεν μου αρέσει ιδιαιτέρως και η εξωτερική του εμφάνιση.

      Για το Fullback τα ίδια.

      Το Amarok είναι ιδανικό για αυτά που το θέλω, αλλά πρώτον δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο και θέλουν 40% προκαταβολή για να το παραγγείλουν και παράδοση σε 4 μήνες ενώ δεν εμπιστεύομαι και την εταιρεία στα νούμερα κατανάλωσης που δίνει (V6 τρίλιτρος με 204 άλογα, 7,1 μεικτή...)

      Η τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό δεν μας ενδιαφέρει γιατί ο προσανατολισμός είναι 80% άσφαλτος, 20% χώμα. Κοινώς τετρακινηση μόνο στο χωράφι 10 φορές το χρόνο και σε κανένα χιονοδρομικό αν δεν έχει καθαρίσει ο δρόμος.

      Και πάμε τώρα και στον πρώην βασιλιά της κατηγορίας, το Hilux. Πρώτον είναι άσχημος. Δεύτερον, ξεπερνάει τα τριάντα χιλιάρικα και υπολείπεται σε εξοπλισμό και τρίτον ο χώρος για τους πισω επιβάτες είναι μικρότερος από το Ranger.

      Καινούργιο Hilux δεν έχω δει ακόμα πουθενά στο δρόμο και σε ότι Review έχω διαβάσει το Ranger βγαινει νικητής.

      Το θέμα αξιοπιστίας για εμένα δεν υφίσταται. Μια ζωή Ford είχαμε στην οικογένεια και δεν αντιμετωπίσαμε πρόβλημα. Αλλά είναι και θέμα συντήρησης και θέμα τύχης και τα πάντα εξαρτώνται από το After sales support. Αν θέλει μια εταιρεία να σε στηρίξει και εκτός εγγύησης θα το κάνει, όταν προκύπτει σημαντικό πρόβλημα. Αν όχι, θα σε γδάρει.

      PS Είδα χθες το Navara. Εντυπωσιακή η τιμή του και η εγγυησή του. 2.4 diesel με 190 άλογα και διπλό τούρμπο, full extra κοστίζει 30k.
      Πίσω έβρισκε το κεφάλι, ενώ υπάρχουν και παράπονα για την ανάρτηση.

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Ξέρει κανείς να μου πει τι ακριβώς σημαίνει Μέγιστη Αποδεκτή Μάζα Φορτωμένου Οχήματος?

      Έχω βρει ότι αφορά τη μέγιστη μάζα φορτωμένου οχήματος που αναγράφεται ως μέγιστη αποδεκτή στην άδεια κυκλοφορίας του.

      Αυτό τι σημαίνει ουσιαστικά? Βλέπω ότι στους μη αγρότες που διατηρούν αγροτική εκμετάλλευση επιτρέπεται να διατηρούν αγροτικό όχημα με ΜΑΜΦΟ μέχρι 2,5 τόνους. Αυτό αφορά το φορτίο του οχήματος και μόνο, δηλαδή ωφέλιμο + επιβάτες ας πούμε ή μετράει και το βάρος του οχήματος?

      Δηλαδή το Ranger και σχεδόν όλα τα διπλοκάμπινα έχουν μικτό βάρος πάνω από 3 τόνους (3200) συγκεκριμένα.

      Ο μη κατά κύριο επάγγελμα αγρότης δεν έχει πρόσβαση σε αυτή την κατηγορία?

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • RE: Αγροτικό αυτοκινητο για επιβατικό

      Είσαι ο άνθρωπός μου! Αν ήθελα μόνο αγροτικό θα έπαιρνα L200. Το πρόβλημα που έχω είναι ότι καλούμαι να πάω από ένα επιβάτικο full extra σε ένα φορτηγάκι και κοιτάζω να υποστώ τις λιγότερες δυνατές θυσίες. Το ρημάδι το L200 λοιπόν υστερεί σημαντικά σε πίσω χώρους, σε σχέση με το Ranger πάντα και στον εξοπλισμό. Από όσα Pick up είδα είναι το πλέον σπαρτιατικό και κυρίως το ταμπλό του θυμίζει έντονα που διέθεταν μόνο ταχύτητες και τιμόνι (αν είχε και χειρόφρενο κάτω από το τιμόνι θα μιλούσαμε για 2000! )
      Δεν μπορώ βέβαια να αγνοήσω το εξαιρετικό σύστημα τετρακινησής του και την ιδιαιτερη εμφανισή του, όπως επίσης και το γεγονός ότι αποτελεί την οικονομικότερη πρόταση της αγοράς (25.500€) περίπου, 3.000 φθηνότερο από το Ranger. Εντούτοις έχω δει τόσα πολλά Reviews για τα Pick up όλο αυτό τον καιρό και τόσα συγκριτικά που δεν μπορώ παρά να επιλέξω το Ranger που βγαίνει κορυφαίο allarounder Pick up. Φυσικά και θα καταθέσω εντυπώσεις μετά τα πρώτα χιλιόμετρα!

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      leroi01
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr