@ataim said in Toyota Yaris Cross:
Έχω βαρεθεί να βλέπω κόσμο να γκρινιάζει για τα cvt κιβώτια και την άσχημη αίσθηση, ωραία καταλαβαίνω ότι έχουμε όλοι για χρόνια εκπαιδευτεί σε κάτι άλλο όμως οι συγκεκριμένες μεταδόσεις είναι καλύτερες από τις συμβατικές σε πληθώρα καθημερινών συνθηκών. Αυτό δεν το προβάλλει κανένας δημοσιογράφος γιατί απλά στα td δεν το αντιλαμβάνονται. Θες μποτιλιάρισμα στο Κολωνάκι, θες παρκάρισμα σε 10 τοις εκατό κλίση στου Ζωγράφου, θες ανάβαση στην Πάρνηθα, θες άμεση αλλαγή λωρίδας, θες να το πατήσεις να προλάβεις το φανάρι; Όλα αυτά και άλλα πολλά όπως ησυχία, μηδέν κραδασμοί κ ταλαντώσεις, μηδέν πίεση στον κινητήρα, στα δίνει απλόχερα, και όλοι ασχολούνται με την άσχημη κατά τα άλλα αίσθηση!
Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου και αυτό που το στέλνει ακριβώς εκτός συναγωνισμού είναι η συγκεκριμένη μετάδοση την οποία εκτιμάς στην καθημερινότητα εντός πόλης, ειδικά στις συνθήκες που αντιμετωπίζουμε πλέον στο λεκανοπέδιο οπου η ηλεκτροποιηση είναι μονόδρομος.
Καλύτερα δεν θα μπορούσες να τα πεις. Κανείς δεν έκανε τεστ σε πραγματικές συνθήκες μέσα στην Αθήνα. Να είσαι Παρασκευή μεσημέρι Πειραιά , όταν σχολάς από την δουλειά, να θες να πας Μεταμόρφωση από Κηφισό και το μποτιλιάρισμα να ξεκινάει από την είσοδο του ΣΕΦ.....Τι να λέμε τώρα...Εκεί θα καταλάβουν όλοι την πραγματική κατανάλωση.