-
Λοιπον, οπως υποσχεθηκα, θα σας παραθεσω καποια σχολια, τα πρωτα…
Να θυμησω οτι δεν εχω γνωσεις αυτοκινησης, όπως οι περισσοτεροι στο forum...
Θα σταθω σε διαφορα topics που διαβασα(με), αλλα και σε πραγματα που ειδαμε σε διαφορα βιντεο που αναρτηθηκαν εδώ. Και θα ειμαι υποκειμενικος…
Μετρο συγκρισης, μονο το hatchback που εχω 15 χρονια.
Yaris Cross ACTIVE PLUS feedback (part 1)
Καταρχην, θα πρεπει να σας αναφερω ότι εμεινα περισσοτερο ικανοποιημενος απο τις οποιες προσδοκιες μου…
Πρωτη αισθηση (να θυμησω δεν ειχα κανει TEST DRIVE) που ειχα ειναι οτι οδηγουσα ενα πολυ βαρυ και στιβαρο αυτοκινητο... Αυτο δεν εχει αλλαξει...
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ A
Προερχομενος απο αυτοκινητα με δερματινο σαλονι και επενδυσεις του και στις πορτες αλλα και πιο ''μαλακα' και 'ντελικατα' υλικα πρεπει να ομολογησω οτι ειμαι απολυτα ικανοποιημενος ακομα με το σαλονι του αυτοκινητου και οπτικα και αισθητικα, ειναι πιο ποικιλοχρωμο και ‘ζεστο’ γκρι η καλυτερα σκουρο γκρι.
Και αν και φαινεται λιγο οχι premium το ‘τι είναι’ γυρω μου στις πορτες δε με ενοχλει καθολου. Ισως να εχω πλεον αλλες προτεραιοτητες... Η το γεγονος ότι δε ακουμπαω ουτως η αλλως εκει, να μη μου αφηνει μια αρνητικη αισθηση.
Η ανοιχτη γκρι οροφη του ACTIVE PLUS είναι κατι που ηθελα εξ αρχης, για να εχει την ιδια αισθητικη με το άλλο μου αυτοκινητο και να είναι πιο φωτεινο επισης.
Το εσωτερικο design νομιζω ότι κολλει πιο πολύ σε αυτό και ισως λιγοτερο στο YARIS hatchback αφου τα διαφορετικα επιπεδα στις επιφανειες θυμηζουν κατι από τζιπ, όπως ειπε και ο @miro… Και δε μου βγαινει από μυαλο, βλεποντας και το σχεδιο του καπο και οδηγοντας από ψηλοτερα από το παλαιοτερο μου με τη sport ‘μουρη’ hatchback.
ΠΙΣΩ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ
Ανετος και πολυ ικανοποιητικος και ας ειναι αισθητα πιο μικρος απο το hatchback μου. Σκεφτειτε οτι και ειμαι πανω από 1,90... Η οικογενεια νιωθει luxury πισω, τουλαχιστον ετσι μου απαντησε στην αγωνιωδη ερωτηση μου. Μονο η εισοδος/εξοδος είναι ένα θεμα για την εκπροσωπο του αλλου φυλου που είναι μητερα και βρισκεται παντα, πισω διπλα στο μωρο, σε συγκριση παντα με την απλα και την τεραστια πορτα που εχει στο άλλο.
ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΕΣ
Ισως λογο του μεγαλυτερου υψους, δεν αντιμετωπιζω προβλημα στη τοποθετηση ενος μικρου παιδιου στο καθισματακι του, το οποιο μαλιστα δεν ειναι περιστρεφομενο. Σιγουρα οι πορτες ανοιγουν λιγοτερο αλλα δια ζωσης δε με ενοχλησε, δε το συνειδητοποιω όταν συμβαινει. Το σκεφτομαι τωρα που το γραφω για να σας το αναφερω γιατι πολλοι δημοσιογραφοι, bloggers και youtubers το σχολιασανε.
ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ
Ναι, πραγματι πολυ σκληρα, σε συγκριση με το αυτοκινητο 15ετιας που διαθετω, αλλα νομιζω εμμονικα πιεζω το κεφαλι μου εκει για να δω ποσο σκληρα ειναι! Σιγουρα σε καποιον που θα κανει μια σταση να 'κοιμηθει' καπου δε θα ειναι οτι καλυτερο. Να σας πω ότι μετρησα να δω αν ταιριαζουν τα αλλα, περισσοτερο για να εχω λιγο παραπανω οπτικο πεδιο πισω, όχι πως εχω καποιο θεμα, εκτος από το μεγαλυτερο πεδιο που εχω στο άλλο.
ΤΕΜΠΕΛΗΣ
Δε ειχα αναλογο, ειχα στο καθε καθισμα του αυτοκινητου μονο. Δε τα χρησιμοποιουσα, αφηστε που λογο της ελαφριας κλισης το δικο εμενε και λιγο σηκωμενο προς τα πανω. Οδηγω με τα δυο χερια στο τιμονι... Δεν ειναι τοσο σκληρος κ κατι τοσο ‘τραγικο’ οσο νομιζα απο τις περιγραφες σας. Δεν ειναι σιγουρα βολικος για τις ποτηροθηκες (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΩ ΠΟΤΗΡΟΘΗΚΕΣ) αλλα επειδη το ετερο αυτοκινητο μου δεν εχει τον εχω σχεδον παντα σηκωμενο. Και αποτελει πλεον τον τελειο αποθηκευτικο χωρο για αποδειξεις λιανικης πωλησης απο ταμειακες μηχανες κλπ.
ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ)
Παιχνιδακι, αν και δεν εχω συνηθισει ακομα να κοιτω τη καμερα και ειχα ποτε θεμα με αυτό αφου εχω και απειρα με τετραξονικα. Το μονο που δε μπορω να παρκαρω ευκολα είναι ένα smart!!!
MULTIMEDIA Α (δεν εχω ασχοληθει πολύ μαζι του, μονο ρυθμισεις ηχου εκανα)
Οπως ειχα 'προβλεψει' πολυ πρακτικο το να εχει πολλα κουμπακια...
Βεβαια θα το προτιμουσα να ειχε μια κληση προς τον οδηγο, οπως C-HR...ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Συνολικη... 3,5 λ/100 χμ. συμφωνα με το αυτοκινητο
Αλλα κυριοι, μετρωντας και με τον κλασσικο τροπο, με τον τροπο που το οδηγω ειναι πιο οικονομικο και απο το LPG και με κινηση και Εθνικες οδους… Kaταναλωνει πολυ στις αναβασεις από ότι φαινεται στο ΜyT. Ανεβοκατεβαινω στα 600-700 μετρα, για βολτα…
Και μια φωτο που εβγαλα την 25η Μαρτιου, που ισως ενδιαφερει του πιο γνωστες...
-
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Οι καλύτεροι αυτοκινητικοί κινητήρες στον κόσμο είναι ηλεκτρικοί
Οσο δυνατοι θες, με ροπη παντου, μικρο βαρος, μηδενικη συντηρηση, ασυγκριτη αξιοπιστια.
Συμφωνώ αλλα την οικονομια που σου κανει θα την πληρωσεις μαζεμενη μιας κ το κοστος μπαταριας παει περιπου στα 800ευρω ανά kWh, χωρια την αγορα του που ειναι 6-7 χιλιαρικα παραπανω απο συμβατικο. Αυτα τα γραφω για ενα μεσο πολιτη . Μακαρι να μας περισσεύανε να ειχαμε ολοι ηλεκτρικα κ ενα πιο καθαρο περιβαλλον
-
@xrist0s4 said in Toyota Yaris Cross:
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Οι καλύτεροι αυτοκινητικοί κινητήρες στον κόσμο είναι ηλεκτρικοί
Οσο δυνατοι θες, με ροπη παντου, μικρο βαρος, μηδενικη συντηρηση, ασυγκριτη αξιοπιστια.
Συμφωνώ αλλα την οικονομια που σου κανει θα την πληρωσεις μαζεμενη μιας κ το κοστος μπαταριας παει περιπου στα 800ευρω ανά kWh, χωρια την αγορα του που ειναι 6-7 χιλιαρικα παραπανω απο συμβατικο. Αυτα τα γραφω για ενα μεσο πολιτη . Μακαρι να μας περισσεύανε να ειχαμε ολοι ηλεκτρικα κ ενα πιο καθαρο περιβαλλον
Αυτός ήταν ένας λόγος που και εγώ προχώρησα σε παραγγελία νέου αυτοκινήτου με θερμικό κινητήτα έστω και 1.5 κυβικά από το να πάω είτε σε υβριδικό ή πλήρης ηλεκτρικό. Άσε για το ηλεκτρικό που δεν έχω που να το φορτίσω, μια που στην πόλη Θεσσαλονίκη που ζω και στην περιοχή μου είναι γεμάτο με πολυκατοικίες και ουδεμία θέση έστω και για πάρκινκ και όχι μόνο για φόρτιση.
-
@city-pop said in Toyota Yaris Cross:
Λοιπον, οπως υποσχεθηκα, θα σας παραθεσω καποια σχολια, τα πρωτα…
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Συνολικη... 3,5 λ/100 χμ. συμφωνα με το αυτοκινητο
Αλλα κυριοι, μετρωντας και με τον κλασσικο τροπο, με τον τροπο που το οδηγω ειναι πιο οικονομικο και απο το LPG και με κινηση και Εθνικες οδους… Kaταναλωνει πολυ στις αναβασεις από ότι φαινεται στο ΜyT. Ανεβοκατεβαινω στα 600-700 μετρα, για βολτα…
Μπράβο για τη κατανάλωση, αυτό ξεπερνάει κάθε προσδοκία
-
@xrist0s4 said in Toyota Yaris Cross:
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Οι καλύτεροι αυτοκινητικοί κινητήρες στον κόσμο είναι ηλεκτρικοί
Οσο δυνατοι θες, με ροπη παντου, μικρο βαρος, μηδενικη συντηρηση, ασυγκριτη αξιοπιστια.
Συμφωνώ αλλα την οικονομια που σου κανει θα την πληρωσεις μαζεμενη μιας κ το κοστος μπαταριας παει περιπου στα 800ευρω ανά kWh, χωρια την αγορα του που ειναι 6-7 χιλιαρικα παραπανω απο συμβατικο. Αυτα τα γραφω για ενα μεσο πολιτη . Μακαρι να μας περισσεύανε να ειχαμε ολοι ηλεκτρικα κ ενα πιο καθαρο περιβαλλον
αναφερομαι στα χαρακτηριστικα του μοτερ και μονο. Το αν συμφερει η αγορα του, τι υποδομες υπαρχουν κτλ ειναι αλλο θεμα. Και εγω υβριδικο αγορασα.
-
@xrist0s4 said in Toyota Yaris Cross:
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Οι καλύτεροι αυτοκινητικοί κινητήρες στον κόσμο είναι ηλεκτρικοί
Οσο δυνατοι θες, με ροπη παντου, μικρο βαρος, μηδενικη συντηρηση, ασυγκριτη αξιοπιστια.
Συμφωνώ αλλα την οικονομια που σου κανει θα την πληρωσεις μαζεμενη μιας κ το κοστος μπαταριας παει περιπου στα 800ευρω ανά kWh, χωρια την αγορα του που ειναι 6-7 χιλιαρικα παραπανω απο συμβατικο. Αυτα τα γραφω για ενα μεσο πολιτη . Μακαρι να μας περισσεύανε να ειχαμε ολοι ηλεκτρικα κ ενα πιο καθαρο περιβαλλον
Και όχι μόνο οι μπαταρίες και τα μοτέρ έχουν κινούμενα μέρη, δε νομίζω να έχουν εφευρεθεί άφθαρτα υλικά, απλά είναι καινούργια και δεν έχουν παρουσιάσει ακόμα προβλήματα, θα δούμε σε μερικά χρόνια.
Όσο για το turbo (συγνώμη για το offtopic) θεωρητικά είναι αποδοτικό αλλά και η τουρμπίνα περιστρέφεται κάποια στιγμή θα υπάρξουν φθορές, πιο τίμιο θα ήταν να λέγαν ότι θέλει αλλαγή το cartridge στα 100-120 χιλ χιλιόμετρα.
Τα υβριδικά μέχρι στιγμής έχουν καλά στατιστικά μακροζωίας, θα δούμε στο μέλλον. -
Έχει αποδειχθεί ρε παιδιά. Δεν χαλάει δεν σπάει. Μην ασχολείστε νμε αυτό το θέμα. 20 έτη ιστορία χωρίς πρόβλημα έχουν τα υβριδικά.
Η μπαταρία νομίζω κάνει 1600 ευρώ ολόκληρη. Αλλά δεν την αλλάζουν ολόκληρη μόνο οποια τουβλάκια της έχουν χάσει την απόδοση τους. Στατιστικά είναι σπάνιο να χαλάσει ολόκληρη. Αλλάζεις σταδιακά τα τουβλάκια και πάει για όλες πόσες δεκαετίες
Στα mhev αληθινά γαμάτα τζαπονια, βρίσκεις μπαταρία από γιαπωνια, από κάποιο τρακαρισμένο μάλλον, με ........50 ευρώ!!!
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Έχει αποδειχθεί ρε παιδιά. Δεν χαλάει δεν σπάει. Μην ασχολείστε νμε αυτό το θέμα. 20 έτη ιστορία χωρίς πρόβλημα έχουν τα υβριδικά.
Η μπαταρία νομίζω κάνει 1600 ευρώ ολόκληρη. Αλλά δεν την αλλάζουν ολόκληρη μόνο οποία τουβλάκια της έχουν χάσει τη απόδοση τους. Στατιστικά είναι σπάνιο να χαλάσει ολόκληρη. Αλλάζεις σταδιακά τα τουβλάκια και πάει για όλες πόσες δεκαετίες
Εμένα μου είπαν 2.500 στη toyota, αλλά ποιος ξέρει σε 10 χρόνια τι θα γίνει
-
Για το yaris ή την Corolla;
Οκ το δέχομαι διότι δεν θυμάμαι ακριβώς, πέρασε ένα έτος από τότε που ρώτησα και τα μπερδεύω λίγο.
Αλλά θυμάμαι σίγουρα πως μίλησα με κάποιον ψηλοτεχνικο και μου είπε ότι αλλάζουν τουβλάκια. Σχεδόν ποτέ δεν αλλάζεται όλη η μπαταρία
-
Δεν εχει νοημα να αλλαζεις μεμονωμένα cell σε παλια μπαταρια αν θες να κρατησεις το αυτοκινητο. Ανα πασα στιγμη μπορει να σου χαλασει το επομενο & θα πρεπει να ειναι συνεχεια στο συνεργειο για αλλαγες.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
Για το yaris ή την Corolla;
Οκ το δέχομαι διότι δεν θυμάμαι ακριβώς, πέρασε ένα έτος από τότε που ρώτησα και τα μπερδεύω λίγο.
Αλλά θυμάμαι σίγουρα πως μίλησα με κάποιον ψηλοτεχνικο και μου είπε ότι αλλάζουν τουβλάκια. Σχεδόν ποτέ δεν αλλάζεται όλη η μπαταρία
Για το δικό μου ΄(Yaris Cross) όταν το παρέλαβα, αλλά αυτή είναι σημερινή τιμή, σε 10 και βάλε χρόνια μπορεί να έχει αλλάξει η τεχνολογία και οι τιμές.
-
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Δεν εχει νοημα να αλλαζεις μεμονωμένα cell σε παλια μπαταρια αν θες να κρατησεις το αυτοκινητο. Ανα πασα στιγμη μπορει να σου χαλασει το επομενο & θα πρεπει να ειναι συνεχεια στο συνεργειο για αλλαγες.
Νομίζω έχουν και δείκτη υγείας. Δεν χαλάει αμέσως και ξαφνικά.
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Δεν εχει νοημα να αλλαζεις μεμονωμένα cell σε παλια μπαταρια αν θες να κρατησεις το αυτοκινητο. Ανα πασα στιγμη μπορει να σου χαλασει το επομενο & θα πρεπει να ειναι συνεχεια στο συνεργειο για αλλαγες.
Νομίζω έχουν και δείκτη υγείας. Δεν χαλάει αμέσως και ξαφνικά.
Πάντως σε αυτή την παρουσίαση, δεν άλλαξε μπαταρία μετά από 22 χρόνια, τουλάχιστον όπως αναφέρει στο άρθρο.
-
Τιμοναρα το παλιό. Στο νέο σαν καρτούν είναι το τιμόνι του.
Στο άρθρο λέει ότι χρησιμοποιείται καθημερινά επί 22 έτη και δεν έχει κάνει κιχ. Και ήταν πρωτοπόρο με ολοκαίνουργια τεχνολογία της εποχής.
Ιδιαίτερα μου έκανε εντύπωση για το cvt του που είναι το παλιό κλασικό. Καμία σχέση με το e cvt της ToyotaΠου τα ευρωπαϊκά που με τις τεχνολογίες και κιβώτια τους στα 22 έτη έχεις αλλάξει τα πάντα πανω τους.
-
@andya3 said in Toyota Yaris Cross:
Με εκπλήσει η επιχειρηματολογία για το κόστος του βολάν διπλής μάζας σε σχέση με τα υβριδικά Toyota. Για να φτάσεις στo σημείο να αλλάξεις το βολάν πρέπει να έχεις 150-200k χιλ., δηλαδή πάνω από 15 χρόνια για το μέσο οδηγό.
Στη 15ετία πιστεύετε ότι το Toyota θα είναι αλώβητο? Από τη μπαταρία του υβριδικού μέχρι τον ηλεκτροκινητήρα και τα ένα σωρό πολύπλοκα ηλεκτρονικά και ειδικά εξαρτήματα που φοράει.
Όσον αφορά τα χειροκίνητα σασμάν, δεν φημίζεται η Toyota για την ποιότητά τους. Όσους ξέρω με Anensis δεν έχει βγάλει πάνω από 170K χιλ. το σασμάν χωρίς να κουρέψει κάποιο γρανάζι και να πάει για αλλαγή με μεταχειρισμένο.χαιρετώ την ομήγυρη, εγώ μόνο για το δικό μου μπορώ να πω ( corolla sedan του 1998 άλλαξα σασμάν στα 395 χιλ χιλιόμετρα ) και τώρα έχω 567
-
χαιρετώ την ομήγυρη, εγώ μόνο για το δικό μου μπορώ να πω ( corolla sedan του 1998 άλλαξα σασμάν στα 395 χιλ χιλιόμετρα ) και τώρα έχω 567
Όχι ρε φίλε μου πήρες την πρώτη θέση με τις λιγότερες ζημιές και τα περισσότερα χλμ σε corolla
-
@lap said in Toyota Yaris Cross:
@spiros-0 said in Toyota Yaris Cross:
Δεν εχει νοημα να αλλαζεις μεμονωμένα cell σε παλια μπαταρια αν θες να κρατησεις το αυτοκινητο. Ανα πασα στιγμη μπορει να σου χαλασει το επομενο & θα πρεπει να ειναι συνεχεια στο συνεργειο για αλλαγες.
Νομίζω έχουν και δείκτη υγείας. Δεν χαλάει αμέσως και ξαφνικά.
Δεν ξέρω για δείκτη υγείας. Σίγουρα μπορείς να δεις αν έχουν διαφορετική τάση από τα υπόλοιπα. Υποθέτω πως μπορούν να χαλάσουν ξαφνικά όπως όλες οι μπαταρίες.
Η υπερθέρμανση είναι ο πιο βασικός λόγος. Πλέον στην Toyota έχουν ένδειξη στο ταμπλό αν υπάρξει υπερθέρμανση της μπαταρίας.
Οι πληροφορίες από Αμερική για το Prius δείχνουν πως τα 300.000χλμ είναι εύκολος στόχος για τις μπαταρίες.
-
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
χαιρετώ την ομήγυρη, εγώ μόνο για το δικό μου μπορώ να πω ( corolla sedan του 1998 άλλαξα σασμάν στα 395 χιλ χιλιόμετρα ) και τώρα έχω 567
Όχι ρε φίλε μου πήρες την πρώτη θέση με τις λιγότερες ζημιές και τα περισσότερα χλμ σε corolla
Έχω γείτονα με 600Κ !
-
@alex-mix said in Toyota Yaris Cross:
χαιρετώ την ομήγυρη, εγώ μόνο για το δικό μου μπορώ να πω ( corolla sedan του 1998 άλλαξα σασμάν στα 395 χιλ χιλιόμετρα ) και τώρα έχω 567
Όχι ρε φίλε μου πήρες την πρώτη θέση με τις λιγότερες ζημιές και τα περισσότερα χλμ σε corolla
φίλε μόλις την έχασα από τα 600Κ, δεν πειράζει χαλάλι του, άσε που δεν θα τα πιάσω, έτσι για την "κόντρα" χαχαχαχα !!!! διότι περιμένω το YARIS CROSS STYLE τώρα τον Απρίλιο.
-
Απο καθαρή περιέργεια και για στατιστικούς λόγους δεν βάζουμε τους μήνες που περιμέναμε, ώστε να δούμε τελικά μέσους όρους παράδοσης ?
Η φόρμα
https://forms.gle/vPxxwdAid1rPsoPA9Το αποτέλεσμα (sheet 2)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/10yBqwivVpTy3OcO26SnxZhinvoYOBWww9_1o_vDxzKQ/edit?usp=sharingαν τυχόν βγάζει τίποτα περίεργα θα το διορθώσω αλλά σε 2-3 λεπτά αυτό μπορούσα να βγάλω
Toyota Yaris Cross