Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 3
    • Topics 0
    • Posts 3416
    • Best 2538
    • Groups 0

    Best posts made by antonmone

    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Δεν μου αρέσει που ο μεγάλος μου γιος έκλεισε τα 18,θα βγάλει δίπλωμα,και θέλει αμάξι από Σαρακακη.(colt).
      Μου αρέσει που ο τρίτος και προτελευταίος μου γιος,έκλεισε τους 18 μήνες και θέλει αμάξι από τον Βακάκη.(fisher price).
      Δεν θα αρέσει σε κανέναν από τους 4 γιούς ,που όλα θα μου τα φάει η κόρακλα μου!!!!χαχαχαχα
      5 παιδιά,τα 2 στα 44 και 45, δεν πλήττεις πραγματικά ποτέ!!

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: Nissan Qashqai 2021

      Σύντομη οδήγηση του QQ σήμερα το μεσημέρι,έκδοση Νconnecta αυτόματο.Εξωτερικά το φεισλιφτ έδωσε μια πολύ πιο σύγχρονη εικόνα ειδικά στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου,πίσω μικρές διάφορες με πιο συντηρητική - αδιάφορη εικόνα.Ταιριαστή 18 άρα ζάντα καμμία σχέση με τις εκτρωματικης σχεδίασης της Χ1 πχ.Τα μπροστά φωτιστικά ωραία σχεδιαστικά με μοναδική ένσταση την έκταση του μοτίβο που έχει η μάσκα και το ποσό θα φαίνεται αρμονική στο χρόνο.

      Το εσωτερικο φαίνεται ποιοτικό,λιτό αλλά σύγχρονο ,ισορροπημένο με επιτυχία ανάμεσα στο ψηφιακό και το χρηστικό.Συχρονος ,διαμορφωσιμος πίνακα οργάνων,οθόνη με υπηρεσίες Google και διακόπτες για την ρύθμιση ήχου και φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό με γραφικά από Atari για οποίον δίνει σημασία σε αυτά.Στιβαρή συναρμογή στο τεστ απροσάρμοστου ψυχοπαθή που κουνάει πέρα δώθε τις κονσόλες,εσωτερικές χειρολαβές άθλιες και στην σχεδίαση και στην όψη,αχρείαστες και χωρίς λογική αντανακλάσεις στο πανελακι με τα αλάρμ,volume.Συνολική εικόνα όμως θετικότατη,ωραίες επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό με εργονομία άριστη.Σημειώνω ότι η εικόνα αλλάζει απίστευτα με το συνδυασμό αλκαντάρα και δέρμα στην κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση.

      Χώροι για μπροστά μια χαρά,πίσω για τα γόνατα τέλειοι για Κινέζους,καλοί για εμάς τους νορμαλ,Criuser σταματά να διαβάζεις εδώ ,δεν χώρας πουθενά σαν τον Αγγελακα.Παραφωνία για μένα ότι το πλάτος του καθίσματος πίσω θα μπορούσε να είναι άνετα δέκα πόντους μεγαλύτερο άρα και πολύ πιο άνετο για τους πίσω επιβάτες αλλα αγνωστο γιατί επικράτησε αυτή η επιλογή μεγέθους ,προφανώς οι Ιάπωνες είναι φαν της τεχνικής(οι γυναίκες τους όχι).Χώρος αποσκευών της συγκεκριμένης έκδοσης 480 λίτρα ΑΛΛΑ επιτέλους ένα SUV με στάνταρ ρεζέρβα.Διπλό πάτωμα με εξυπνη διαχείριση των καλυμμάτων,προσωπικά το βρήκα κακό σε σχήμα και μέτριο σε εκμετάλλευση χώρου.

      Στην σύντομη οδήγηση τώρα φυσικά και βλακωδώς με πωλητή,φαίνεται αμέσως η πολύ καλή ήχομονωση της καμπίνας από το εξωτερικό περιβάλλον και η καλή ποιότητα κύλισης στην άθλια σε σημεία άσφαλτο της Λ Αθηνών.Πιο απλά ούτε τα δεκάδες φορτηγά άκουγες δίπλα σου ,ούτε θόρυβο από τα λάστιχα στα σαγρέ κομμάτια.Πολύ ισορροπημένη ανάρτηση στην απόσβεση,πολύ άνετη παρά τις 18αρες,περνάει αθόρυβα τις ανωμαλίες χωρίς δράματα η τριγμούς στο εσωτερικό του,περίπου σαν το Vitara που έχω δηλαδχαχαχαχαχαχαχαχα δεν μπορώ ούτε να το γράψω.

      Δοκιμάστηκε το bsm με αρκετά δυνατό ήχο και οι κάμερες 360 φοβερά βοηθητικές,χρήσιμες αλλά με μέτρια ανάλυση ,οι αισθητήρες πίσω έχουν ηχητική ειδοποίηση αλλά χωρίς απόσταση.Κινητήρας αθόρυβος,ανεβάζει γρήγορα αλλά περνάει θόρυβος σε έντονη πίεση στο προφίλ σπορ.Σε νορμαλ και έκοψε είναι οκ.Το κιβώτιο δεν θυμίζει φυσικά τα cvt της Toyota ούτε της Honda είναι καλύτερο κατά την άποψη μου και με paddles για ανέβασμα εικονικό σχέσεων.Αν το αφήσεις στο sport αλλάζει στον κόφτη.Τέλος άφησα την κατανάλωση που είναι φυσικά πλασματική αλλά όταν σταματήσαμε έγραφε ένα ωραιότατο 19,2!!
      Τιμή δεν αναφέρω γιατί πήρα τιμές χωρίς τέλος ταξινόμησης που είναι αρκετά χαμηλότερες ειδικά στις του τετρακίνητες εκδόσεις εξοπλισμού!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Δεν ειμαι φεμινιστης,το αντιθετο,ομως το γεγονος οτι ο Αναγνωστοπουλος εδωσε εξετασεις σημερα με θεμα η βια κατα των γυναικων!!!!!! δειχνει οτι ειμαστε η μεγαλυτερη χωρα τρολ στον Γαλαξια τουλαχιστον!Αν δεν περασει φετος ,να δωσει και του χρονου με θεμα την αγαπη για τα κατοικιδια!

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: Ford Puma 2019

      Κατα σύμπτωση είδα στο fb του dimsambas έχει ανεβάσει την εξαιρετική ανάρτηση του cirus για το ταξίδι του με το puma του.Απολαυστική γραφή και φυσικά σπάνιο και ικανότατο αυτοκίνητο!
      Τα πρωτα δυο εμετικά σχόλια ήταν για το που βρήκε ο άνθρωπος λεφτά να βάλει βενζινη,κάτι αηδίες με fuelpass,το δεύτερο για μαύρο χρήμα ,παρακάτω δεν είχε γιατί φοβήθηκα μην ξερασουν τα μωρά.
      Κάπου έλεος ρε παιδιά με τις κατσίκες των γειτόνων,πολλή τοξικότητα,λες και αυτοί που έχουν μαυρο χρήμα παίρνουν Ford puma,σκέψου να είχε πάρει καμμία panamera!!!Ασχετο με το φόρουμ εδώ απλά μου έκανε εντυπωση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      IMG_4332-compressed.jpeg

      Στο βάθος Ελαφόνησος.
      Νεαπολη το καλύτερο ηρεμιστικό!

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: VW Tiguan 2024

      @red_monster said in VW Tiguan 2024:

      @criuser said in VW Tiguan 2024:

      @iceman7 said in VW Tiguan 2024:

      @dekouk said in VW Tiguan 2024:

      Κανόνας για μένα,
      Για ότι διορθώνεται με λεφτά ΔΕΝ θα χαλαστώ.....
      Ειδικά άμα μπορώ κ να το διαχειριστώ οικονομικά!
      Θα στεναχωρηθώ πρόσκαιρα κ θα το διαχειριστώ.

      Το είπε κ ο γιατρός πιο πάνω. Θέματα υγείας (σοβαρά κ όχι τόσο σοβαρά) , είναι σοβαρά θέματα κ εκεί τα βάζεις σε μια σειρά κ αλλάζεις προσέγγιση.

      Είμαι στο χώρο της αποκατάστασης κ όπως όλοι οι συνάδελφοι έχουμε δει πολλά άσχημα κ πάντα αναρωτιέμαι..Γιατί όχι σε εμένα ή τα παιδιά μου;

      Στο χρόνο πάνω έπεσε στο καινούριο αυτοκίνητο μέσα σε πάρκιγκ αυτοκίνητο . Στο δεύτερο χρόνο στον περιφερειακό με χτύπησε. από πίσω μου αλλο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα αλλαγή προφυλακτήρα καπώ και μια βάση απορρόφησης στο πλαίσιο.

      Προτιμώ όλα αυτά κ ακόμα παραπάνω από θέματα υγείας στην οικογένειά μου ( κ σε όλους φυσικά).

      Κάποια πράγματα δυστυχώς δεν φτιάχνονται κ με όλα τα λεφτά του κόσμου....

      Αδελφέ όλα έχουν διαβαθμίσεις.
      Δεν θα στεναχωρηθείς το ίδιο με ένα σοβαρό θέμα υγείας αλλά δεν μπορείς να πας για άλλα θέματα και στο άλλο άκρο.
      Την ακούω πολύ τα τελευταία χρόνια αυτή την προσέγγιση και είναι μια χαρά δικαιολογία για ανιωθους, αδιάφορους, ωχαδελφιστες.
      Ελα μωρέ τώρα και τέτοια έχουμε σοβαρότερα να ασχοληθούμε (που μπορεί ναι ποτέ να μη συμβεί)

      Απόλυτα δικαιολογημένος ο Χρήστος και όποιος απαιτεί τον ελάχιστο σεβασμό στους κόπους του, στα λεφτά του και στην όποια καυλα του.
      Οπως είναι αυτοί άνθρωποι και θα στεναχωρηθούν αν ακούσουν ένα μπινελίκι (στις γυναίκες έτσι και αλλιώς από το ένα αυτί μπαίνουν από το άλλο βγαίνουν 😂😂 ) έτσι και εμείς άνθρωποι είμαστε και έχουμε πάντα με τα αμάξια μας ειδική σχέση !

      Θέματα σεβασμού είναι όλα αυτά
      Έννοια που χανεται πια και έχουμε καταντήσει έτσι σαν κοινωνία !

      Πάντως εγώ είμαι αυτό ακριβώς που λες...

      ανιωθος, αδιάφορος, ωχαδελφιστης.

      Καλό θα ήταν να το δοκιμάσετε λίγο...

      Εχει πλάκα...

      Κάνεις και στους άλλους πλάκα...

      Δεν θυμώνεις για βλακείες...

      Υπάρχουν τα σοβαρά για να σε κάνουν να θυμώσεις...

      Εσύ έχεις πιάσει το νόημα της ζωής και Αισθ μερακλής, τσιρς

      Nαι ειναι και αυτο ,το θεμα ειναι να φερεται καποιος στη γυναικα του οπως θα ηθελε να φερονται στην κορη του.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Μαρεσει που στη συγκέντρωση ήταν περισσότεροι οι άντρες από τις γυναίκες.Ο μυθος των αδιαφορων πατεράδων καταρρίπτεται σιγά σιγά.

      Δεν μου αρέσει που υπήρχαν κάποιοι συνομήλικοι μου σχεδόν η λίγο μικρότεροι με μωρά.Τι γίνεται και γεννοβολανε τα γεροντάκια ξαφνικα;

      Μαρεσε απίστευτα το ύφος του διπλανού μου 42αρη με πρώτο παιδί τώρα,όταν στην αναφορά του για τις δυσκολίες που περνάει με το μωρό ,νε ρωτάει εσείς έχετε αλλά παιδάκια;
      Του απάντησα αργά και βασανιστικά ότι έχω αλλά 4.
      Με έκπληκτο έως τρομαγμένο βλεμμα με ρώτησε τι ηλικιας;

      Απάντησα ο πρώτος είναι 21 ετών ,ο τελευταίος 21 μηνών!!!(Αληθεια αυτό ))
      Ακολούθησε παύση και άλλη παύση με κατάληξη σαν ταινια του Αγγελοπουλου!
      Φεύγοντας του είπα ότι απλά ήθελα δεύτερη κόρη και η άλλη με φόρτωσε με τρεις ακόμα μαντράχαλους δεν φανηκε να τον επαναφέρει στην πραγματικότητα.

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: Mitsubishi Lancer 2008

      Ξέθαψα το θέμα τυχαία για να κάνω μια αναφορά προφανώς χωρίς καμμία πρακτική αξία αφού το μοντέλο είναι εκτός αγοράς αρκετα χρόνια τώρα.
      Έχω κλείσει πρόσφατα 302.000 χλμ με το συγκεκριμένο,τα τελευταία 4 χρόνια κάνει 135 χλμ καθημερινά!!1.8 πολύ καλό εξοπλισμένο το 2010 που αγοράστηκε,σκληρά πλαστικά όπως αναφέρθηκε πιο πάνω αλλά ακόμα μετά από 12+ χρόνια είναι σαν την πρώτη μέρα.
      Ακόμα είναι όλα εργοστασιακά εκτός από τα αναλώσιμα,εκτός από μια ασφάλεια για τον κλιματισμό.Ακόμα και δίσκο πλατό εχει το εργοστασιακό.Γενικά πολύ ευχαριστημένος,αξιοπιστία φουλ,ίσως περισσότερο κι από Honda που είχα πριν,οικονομικό σχετικά για την ηλικία,τα κυβικά,το βάρος του,ευχαριστιέσαι ταξίδι.
      Στην πόλη κοπανάει λίγο λογω 18αρας ζάντας,με μειονέκτημα ότι ήθελα καλύτερη ηχομόνωση,οι Ιάπωνες δεν έδιναν σημασία ιδιαίτερη σε αυτό!
      Κρίμα για την εταιρεία που άλλαξε προσανατολισμό και κρίμα για την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα που χαντάκωσε και την Mitsu και λιγότερο τη Honda!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: BYD forum

      Το αν αρέσει κάτι είναι υποκειμενικό ο καθένας φυσικά έχει τα γούστα του.Η χυδαιότητα που αναφέρθηκε όμως για τα Byd είναι άλλο πράγμα.
      Περι χυδαιότητας λοιπόν η Mercedes πχ πούλαγε την Gla στις «φθηνές « εκδόσεις,με bezel μεγαλύτερα από Sony trinitron 32αρα.Αν έβγαζε μια έκδοση πιο κάτω ήταν ικανοί να τη δίνουν μόνο με τα besel χωρίς οθόνες.Το δε τεστ της αντιπροσωπείας στην Κηφισιας κουδουνίζε πιο ποκυ και από κοπάδι πρόβατα στα ορεινά του νόμου Αρκαδίας και όχι δεν έχουν τριγμούς όλες οι μαρκες στα οχήματα τεστ αλλά Mercedes αφού.

      Η BMW με τους αεραγωγούς απομίμηση αλουμινιου;;; τρομάρα τους στη σειρά 1 με 1,99 η εξάδα από τον Αποστολή με τα Jumbo.Η εισαγωγική X1 με ζάντα από Daewoo Lanos που δίνει πρόσθετη χάρη Δανάης Μπάρκα.Οι γρίλιες σε ορισμένα μοντέλα έχουν περισσότερη επιφάνεια από προφυλακτήρα ,καπό και φτερά μαζί αλλά πριμιουμ αφού.

      Οι έτεροι Γερμανοί κόβουν τους διακόπτες από τα πίσω παραθυρα επειδή είναι γαματοι και ντιζαινατοι,η εργονομία τους είναι εξίσου εύκολη με τον χειρισμό αεροσκάφους υπερατλαντικών πτήσεων,με λογισμικό στις οθόνες τους γραμμένο από παιδάκια 6ης δημοτικού σε διακειμμα των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.

      Οι Γάλλοι κάποια στιγμή με αντανακλαστικά πιο αργά και από rewind σε κασετόφωνο Aiwa του 1989,ισως κάπου κάποτε αποφασίσουν τι ιμάντα θα βάλουν στους κινητήρες τους,γιατί με τα adblue λύθηκε το πρόβλημα αλλαγή μέχρι να σβήσει ο ήλιος του ΠΑΣΟΚ.

      Κάποιοι από τους παραπάνω είναι τόσο πριμιουμ γυφτοι που χρεώνουν εξτρα ακόμα και αυτονόητο εξοπλισμό ασφαλείας πχ πλευρικούς,τυφλά σημεία κλπ.

      Φτάνει πια όμως με τη χυδαιότητα ρε κιτρινιαρηδες!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: BYD forum

      Το δελφίνι είναι το πιο vfm αυτοκίνητο της ελληνικής αγοράς αυτή τη στιγμή!Θα ήταν ακόμα και αν κόστιζε 3.000 πάνω ή με ελαφρώς λιγότερο εξοπλισμό!

      Εξωτερικά το βρίσκω όμορφο εκτός από τα φανάρια και τη μάσκα μπροστά.Πισω είναι σούπερ με το μοτίβο των φωτιστικών σωμάτων να κλέβει την παράσταση.Αρμονικες διαστάσεις,νεύρα στις πίσω πόρτες,πολύ όμορφη ζάντα ειδικά στην πρώτη έκδοση.
      Στιβαρό,περνά με άνεση τα τεστ του έλληνα αγοραστή που περιλαμβάνει χτύπημα πόρτας με κροσέ και κλείσιμο αυτής μέχρι να σπάσουν οι μεντεσέδες.Μασιφ κατασκευή,μπρουταλ με τσαχπινιά όμως ειδικά αν το πάρεις στο ωραίο ροζ λιλά χρώμα μπορείς να κάνεις τον gay σφιχτή που όλες κοιτάνε στο γυμναστήριο.

      Εσωτερικά αν και πήγα πολύ θετικά διακείμενος λόγω εξοπλισμού,η κατάσταση είναι κάπως περίεργη αν δεν λάβεις υπόψιν καθόλου τα χρήματα που ζητάει.
      Υπάρχουν αντιφάσεις που αδικούν την προσπάθεια.
      Αφθονία χώρων για τους επιβάτες ειδικά πίσω αλλά μικρός χώρος αποσκευών και δυσαρμονία προσωπικά θα άνταλλαζα λίγη από την ευρυχωρία των πίσω για περισσότερα λίτρα χώρου αποσκευών.

      Ωραία άνετα καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο με καλή πλευρική στήριξη αλλά ή δερμάτινη δεν θα γεράσει καλά,θα περάσει σίγουρα κρίση μέσης ηλικίας.Το ίδιο και τα πλαστικά με τις επενδύσεις στις πόρτες συν ότι μαζεύουν στάμπες και λερωματα σαν μαγνήτης.Μακαρι να κάνω λάθος.Τιμονι με ωραία στεφανη και σωστό μέγεθος.Οθονες με καλή απόκριση και φοβερές κάμερες,αεραγωγοί πολύ όμορφοι αλλά το γυαλιστερό μαύρο είναι too much.

      Τα χερούλια στις πόρτες τραγικά σε αίσθηση,κακή επιλογή ,όπως και οι διακόπτες στο πάνελ χειρισμου.Δεν υπάρχει κάτι το λάθος εργονομικά ,το αντίθετο θα έλεγα αλλά θα μπορούσαν και καλύτερα χωρίς αύξηση του κόστους.Ακατανοητα χαζή η επιλογή του να μην υπάρχει αποθηκευτική κονσόλα κάτω από τον ευμεγέθη τεμπέλη αφού χώρος υπάρχει.Σαν να ξέχασαν να βάλουν κάτι από κάτω.
      Ο ελέφαντας στο δωμάτιο είναι κατά τη γνώμη μου όμως το χρώμα στο εσωτερικό.Ρε Κινέζοι φτιάξατε ενα γλυκούλι,όμορφο χατσμπακ ,νεανικό και μέσα είναι μαύρη μαυρίλα πλάκωσε .Καταθλιψη,λυπημένη θλίψη μαύρο και γκρι παντού αισθάνεσαι ότι σχόλασες από καθαρισμό καμινάδων στο Λονδίνο του 1920!
      Σε αντίθεση με το Atto που έπρεπε να είναι πιο σοβαρό εσωτερικά αλλά αντιθέτως είναι παιδική χαρά με τόσο μπλε που νομίζεις ότι θα βγει ο Ρομπερτ Ουίλλιαμς και θα πει τον ύμνο της ΝΔ!Περιπου το ίδιο έχουν κάνει και με τα εξωτερικά χρώματα.Κατα τη γνώμη μου αν είχαν κάνει πιο σκουρόχρωμοι το Αττο και πιο ζωντανό και φωτεινό το δελφίνι θα ήταν τέλεια!

      Οδηγικά το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό,η ανάρτηση του ισορροπεί ιδανικά στην άνεση και στο κράτημα,δεν κοπανάει πουθενά και δεν τρίζει τίποτα .
      Πολύ ευέλικτο,ιδανικές αναλογίες και υπερβολικά γρήγορο για αμάξι πόλης.Κινεισαι άνετα και γρήγορα είτε μέσα στην πόλη είτε περιαστικά.Υπαρχουν μικροί αεροδυναμικοί και κύλισης θόρυβοι αλλά τίποτα υπερβολικό.

      Ο δεύτερος ελέφαντας στην αυλή αυτή τη φορά είναι τα λάστιχα.Τραγικα λάστιχα όταν το αυτοκίνητο οδηγείται λίγο πιο δυναμικά από ότι ίσως προορίζεται.Σπινιαρουν παντού και πάντα ακόμα και από απότομη επιτάχυνση από τα50χλμ!!!!!Βεβαια αυτό δείχνει και την άλλη όψη του νομίσματος που είναι η άριστη ρύθμιση των ηλεκτρονικών βοηθημάτων.Δεν υπάρχει τίποτα και καμμία κατάσταση που να φέρνει σε δύσκολη θέση το αυτοκίνητο και τον οδηγό.Το αμάξι είναι ασφαλέστατο σε όλες τις συνθήκες,η αναφορά μου στα ελαστικά ήταν σε συνθήκες ακαριαίας επιτάχυνσης και μόνο απλά πρέπει να αναφερθεί.Με ένα σετ κανονικών ελαστικών το αυτοκίνητο θα πετάει!

      Συμπέρασμα:Τα θετικά είναι συντριπτικά περισσότερα από τα αρνητικά που απλά πρέπει να αναφερθούν για να είμαστε δίκαιοι.Καποια όπως το εσωτερικό δέχομαι ότι είναι και εντελώς υποκειμενικά.Το αυτοκίνητο είναι αξιοπρεπέστατο,το απόλυτο παράδειγμα άψογης υλοποίησης,εμπειρίας χρήσης και φυσικά και πάνω από όλα ορθολογικής και σωστής τιμολόγησης.
      Μοναδικός λόγος να προτιμηθεί κάτι άλλο ακόμα και σε παραπάνω χρήματα για τη χρήση που προορίζεται είναι μόνο η μη ύπαρξη θέσης στάθμευσης!
      Κάνει τον ανταγωνισμό να φαίνεται αρχαίος εξοπλιστικά,αργός σε επιδόσεις και τιμολογημένος στα όρια της κλοπής!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      Όλα αυτά που αναφέρεις στο τέλος ειδικά,πραγματικά δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα!
      Σιγά μην περιμένουμε να κερδίσουμε το τζόκερ ,η να πιάσουμε δουλειά στο δημόσιο για να κάνουμε παιδια!
      Παλαιότερα δηλαδή που δεν πληρούνταν καμμία από τις προϋποθέσεις που θέτεις (το εντελώς αντίθετο μάλιστα) οι άνθρωποι δεν έκαναν παιδια;

      Είναι δικαίωμα του καθενός να θέλει να μην κανει οικογενεια αλλά να μην βάζει μπροστά δικαιολογίες για να καλύπτει προσωπικές προτιμήσεις η αδυναμίες!

      Επειδή σε αυτό το θέμα δεν έχεις καμμία εμπειρία και πολύ καλά κανείς,θα πω ότι τα παιδια ειναι απολυτως ευτυχισμενα αν τους δίνεις προσοχή,αγάπη και στήριξη στις επιλογές τους χωρίς να τα κατακρίνεις και να προβάλλεις σε αυτά δικές σου αδυναμίες και θέλω!

      Όλα τα υπόλοιπα που έχετε κάποιοι στο μυαλό σας ότι τα παιδια χρειάζονται σπίτια ,εξοχικά,150 μέρες διακοπές στη Σαντορίνη,καινούργια ps κάθε χρόνο και κινητά κάθε εξάμηνο είναι εντελώς λανθασμένα.
      Αυτά όταν γίνονται τα κάνουν αποκλειστικά οι γονείς για να καλύψουν δικές τους ανεπάρκειες και παραλήψεις και δεν έχουν καμμία σχέση με την ευτυχία και τον ψυχισμό των παιδιών!

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: 2020 Toyota Yaris

      @dublin said in 2020 Toyota Yaris:

      @monman2 said in 2020 Toyota Yaris:

      @v_a said in 2020 Toyota Yaris:

      Ερώτηση προς κατόχους hybrid. Στο yaris έχω παρατηρήσει ότι, κατά τα πρώτα χιλιόμετρα μιας διαδρομής ενώ θα περίμενα τη θερμοκρασία του κινητήρα να ανεβαίνει σταθερά, πολλές φορές αργεί να ανέβει ή ακόμα και αν ανέβει πχ από το 1ο στο 2ο κουτάκι η ένδειξη μετά ξαναπεφτει στο 1ο.
      Η λογική εξήγηση είναι η διαρκής εναλλαγή στο ev mode, απλά ρωτάω αν όντως το έχετε παρατηρήσει και είναι φυσιολογικό.

      Το YC hybrid σήμερα το πρωί 6° , επαρχία ξεκινάω φανάρια κινηση δεν έχει, στα 4 ' είχε τρία κουτάκια μπλε στο όργανο θερμοκρασίας , το κλιματιστικό στους 22° πέταγε ζεστό αέρα , πρόγραμμα οδήγησης normal. Πολύ καλύτερο από το ντίζελ yaris που κάνει διπλό χρόνο να πετάξει ζεστό αέρα.

      Στα τωρινά PSA η λειτουργία του κλιματιστικού είναι σχεδόν ΑΜΕΣΗ.

      Στα τωρινά vitara,ξυπνάμε,μπαίνουμε μεσα,η θερμοκρασία είναι ήδη 21 χειμώνα,17 καλοκαίρι,και περιμένει cappuccino σκέτος στην ποτηροθηκη,με κουλούρι Θεσσαλονίκης πίσω από το χειρόφρενο!
      #chrepia_gallika

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Μου Αρέσει - Δεν μ’ αρέσει [#10]

      IMG_4642-compressed.jpeg

      Ντόπιο μικροζυθοποιί της Πάρου,επίσκεψη χτες ,ξενάγηση ,δοκιμή και αγορά καμμία 30αρια διαφορετικές!

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: Οδήγησα....

      @criuser said in Οδήγησα....:

      @antonmone said in Οδήγησα....:

      Off topic συνεχεια,τι πριν 2 και 5 χρόνια λέτε ότι πήρατε ΚΤΕΛ;Πριν ένα μήνα έστειλα την πεθερά με το ΚΤΕΛ Καλαμάτας ενώ υπήρχε και 2ο αυτοκίνητο ,για τις βαφτίσεις των μωρών!Την ώρα που πέρναγα δίπλα της κάπου στο Αρτεμίσιο ,την πηρα και τηλέφωνο να μας χαιρετήσει και αν ταξιδεύει καλά!
      Θα σέβεστε!!

      Τι ήλπιζες όταν την έστειλες με το ΚΤΕΛ ?
      Πως γλύτωσες την γκρίνια της γυναίκας που κούρασες την Μάνα της ?

      Δεν ήλπιζα σε τίποτα,απλό σπάσιμο γιατί κάνει ζωάρα στην Πάρο όλο το χρόνο και δεν βοηθαει την κόρη της λίγο που έχει πήξει με τα μωρα και φυσικά επειδή είναι πεθερά απλά!
      Γλίτωσα λιγο ακριβά,με ένα ταξίδι στην Βιέννη αμέσως μετά και με ένα ζευγάρι ακουστικά και κλασική Γυθειοτικη απάθεια οσο ειμασταν Καλαματα!
      Φυσικά έχω σαν στάση ζωής ότι όταν υπάρχουν θέματα σε ένα ζευγάρι πάντα φταίνε και οι δυο………….Και αυτή και η μάνα της!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Oι εραστές της σπυριάρας (ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ 2012-13)

      Καλό ταξίδι ξανθε.
      Αυθεντικός,άτυχος στα μεγάλα παιχνίδια και μεγάλος ατακαδορος.

      https://www.sport24.gr/epikairothta/pethane-o-giannis-ioannidis.10192524.amp.html

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Κατά τα αλλά ακόμα 890 χλμ αυτό το ΣΚ ,είμαι στα 16.000 από την Γενάρη.
      Ωραίο και οικονομικό ταξιδάκι,αλλά στο άθλιο οδόστρωμα μετά την Σκάλα Λακωνίας ,προσπαθούσα να βρω εναγωνίως τι ΔΕΝ τρίζει.Πίστη στην παράδοση η Suzuki ήταν όλα οπως στο Swift.Δεν έτριζε και δεν συντόνιζε μόνο το βιβλιαράκι του κατασκευαστή και η άδεια οδήγησης!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Μόλις παρέλαβε,ευτυχής κάτοχος Suzuki vitara all grip αυτοματο ,χειροκίνητο με τίποτα,

      IMG_5206.jpeg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: BYD forum

      Ο μελλοντικός ενδιαφερόμενος για αγορά κάποιου ΒYD θα σας ευγνωμονεί για τις πληροφορίες για τον κινητήρα του Astra!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • RE: FORUM Γονεων και Κηδεμονων...

      Να σας ζησει φιλε ευχομαι τα καλυτερα και για την κορη και για σας!Εκανα και εγω το ιδιο(και χειροτερο μη σου πω).Μετα απο απελπισμενες προσπαθειες να κανω δευτερη κορη πριν λιγες μερες φορτωθηκα 4!!!!μαντραχαλο.το πρωι συνειδητοποιησα οτι εχω εναν 18χρονων,εναν 18 μηνων και εναν 18 ημερων!!!!
      Συνολο 4(εχω και εναν 12) και μια κορη,ολο και καποιον θα εχω ξεχασει μαλλον.
      Εχω τηλεορασεις παντου πλεον για να μην ξανακανω,εκτος απο τα μπανια.....ακομα!

      posted in Αντίλογος
      A
      antonmone
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Έκανα μια σύντομη εκδρομή σήμερα στο Ναύπλιο,να δω πως είναι σε ταξίδι.Πατάει καλά στο δρόμο,ξεκούραστο ταξιδάκι,ο κινητήρας φαίνεται αρκετα καλός ειδικά στις μεσαίες τραβάει πολύ καλά για την ιπποδύναμη του,βοηθά και το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου προφανώς.
      Ταχύτητα 130 με ccκαι προσπεράσεις άνετες όπου χρειάστηκε στον επαρχιακό.Η κατανάλωση ήταν 6,6 θεωρώ αρκετα καλό νούμερο,ισως πέσει λίγο ακόμα μόλις στρωθεί,δεν εχω θεμα όμως ούτως η άλλως ταξιδευω κανονικά με λιγο υψηλότερη ταχύτητα.
      Αν και η 4κινηση δεν ενεπλάκη πουθενά νομίζω,φαίνεται ότι αρκετοί από τους κατόχους που αναφέρουν σημαντικά χαμηλότερες καταναλώσεις στο fb,η λένε δράκους η κινούνται με 100-110 μαξ.(η και τα2)
      Δεν είδα αξιοσημείωτες κλισεις στις στροφες,η ανάρτηση ειναι αρκετα ενδοτική στις κακοτεχνίες αλλά όχι χαλαρή.Θόρυβος από τον κινητήρα ελάχιστος,καλύπτεται από τον θόρυβο κύλισης,ο οποίος με τη σειρά του μετά τα 120 καλύπτεται από τους αεροδυναμικός θορύβους του αμαξώματος ,όποτε απλά δυναμώνεις λίγο τη μουσική.Συνηθίζεται όμως εύκολα ειδικά από όσους έχουμε αλλάξει μόνο ιαπωνικά αυτοκίνητα.
      Τα καθίσματα ειναι άνετα θα έλεγα αλλά σίγουρα στενά,ένας οδηγός με παραπάνω κιλά δεν θα βολευτεί εύκολα.Καλή ορατότητα παντού ,σίγουρα όμως στην αρχή ξενίζει κάποιον που δεν είχε ποτέ sub όπως εγώ.Ταξιδεύεις άνετα αλλά είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση προς το καλύτερο,η οδήγηση σε χαμηλά αυτοκίνητα.
      Συνοψίζοντας τα θετικά που έχω εντοπίσει προς το παρόν, θα έλεγα ότι είναι μια αξιοπρεπέστατη επιλογή που αξίζει κάθε ευρώ από τα χρήματα που κοστίζει,ειδικά στην τιμή προ των αυξήσεων που το πηρα εγώ.
      Στα αρνητικά τώρα,είναι προφανής αν κόβει λίγο το μάτι, η προσπαθεια μείωσης του κόστους όπου μπορεί η Suzuki και η οποία μειώνει το ίδιο της το προϊόν έστω και λίγο.Από την βαφή εσωτερικά ,ειδικά στο πίσω μέρος,τα λάστιχα στις πόρτες,τα πλαστικα πάνελ θυρών και άλλες λεπτομέρειες.
      Τελευταίο όχι αρνητικό αλλά σίγουρα περίεργο είναι ότι οι διακόπτες των παραθύρων πέφτουν σε αφύσικη θέση σε σχέση με το πως τοποθετείται το χέρι στην οδήγηση,είναι τραβηγμένοι πολύ πίσω.
      Αυτά προς το παρόν ,ζήτω προκαταβολικά συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν ήθελα να ξεχάσω κάτι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      A
      antonmone
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 126
    • 127
    • 1 / 127
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr