@a-d-p said in Leasing Crossover - SUV:
@alyster said in Leasing Crossover - SUV:
@stefan147 said in Leasing Crossover - SUV:
Υπάρχει ένα ιδιότυπο καθεστώς ως προς αυτό. Απ' ότι θυμάμαι απ' όταν έκανα fleet management, με μια υπεύθυνη δήλωση ο νόμιμος εκπρόσωπος "παίρνει πάνω του" τα οχήματα που έχουν ΦΠ αλλά τελικά χρεώνεται για το ένα από αυτά. Φυσικά είναι κόστος που βαρύνει την όποια εταιρία και όχι τον άνθρωπο.
Επειδή δεν είναι πολύ μεγάλη η εταιρεία, δε θέλω να τη βαρύνω ή τον εκπρόσωπο με τον ΦΠ, αλλιώς θα είχα ήδη πάρει το RAV4 2.5 PHEV.
Το T-Cross με τον 1.5 όντως έχει μεγάλη κατανάλωση?
Γιατί αν βρίσκεται γύρω στα 6-7 λίτρα τότε το θεωρώ εντάξει.
Εξαρτάται...
Εγώ έχω το λίγο βαρύτερο T-ROC με τον ίδιο κινητήρα και είμαι στα 2.5 λίτρα/ 100 χλμ παραπάνω, σε σχέση με το baleno, κάνοντας τις ίδιες διαδρομές.
Συγκεκριμένα, είμαι στα 9.1 λίτρα μετά από 2500χλμ
Την χαμηλότερη κατανάλωση την είδα Σήμερα στην επιστροφή από Νικήτη Χαλκιδικής έκαψε μόνο 5 λίτρα, με πολύ χαλαρή οδήγηση, μέση ωριαία 65χλμ/ώρα, φορτωμένο τίγκα και φουλ κλιματιστικό.
Σε ταξίδι Αλεξανδρούπολη, με τον ίδιο φόρτο, έκαψε 8.2 λίτρα με μέση ωριαία 93χλμ/ώρα.
Για το δικό μου στυλ οδήγησης και τις διαδρομές που κάνει το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει περίπτωση να καίει 6-7 λίτρα.
8-9λ λίτρα είναι πολλά για μένα, εφόσον δεν έχει μεγάλη διαφορά σε βάρος το T-Cross, οπότε πάνω κάτω στα ίδια θα είναι.
Μου φαίνεται πως θα πρέπει να θυσιάσω την απόσταση από το έδαφος για να έχω περισσότερες επιλογές, πάντως hatchback με τουλάχιστον 16εκ. ground clearance θα το σκεφτόμουν.
Δεν είναι ότι το βγάζω off road, απλά θέλω να είμαι ήσυχος πως δε θα βρω κάπου χωρίς να χαμηλώσω την ταχύτητα μου π.χ. σε κάτι άκυρες γραμμές τρένων που υπάρχουν ξεχασμένες σε αρκετές ΒΙ.ΠΕ.