-
@strom said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Πάντως αν ισχύει και στην Ελλάδα (έστω στο περίπου) η τιμή των 30000 για την έκδοση allure+ για το sw 308, θεωρώ ότι είναι πολύ καλή πρόταση για οικογενειακό αμάξι, μένει να δούμε μόνο live τους χώρους για τους πίσω
Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Μια χαρά πληρέστατη χωρίς υπερβολές η Allure+ και μια τιμή στα 30κ για 1,2 puretech EAT8 θα είναι λογική με τα σημερινά δεδομένα. Αν δεις το link ανωτέρω στο SW δίνει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το hatchback αν και στα μέχρι τώρα reviews φαίνεται να έχουν ακριβώς τους ίδιους χώρους για τα πόδια. Θα φανεί. 608L ο αποσκευών στο SW πάντως, μια χαρά.
-
Και που να δεις, την περασμένη εβδομάδα είδα μια αντίκα, την πρώτη Σειρά 5 της BMW. Δεν πρέπει να ήταν πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή Σειρά 1!
-
@tgd said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Και που να δεις, την περασμένη εβδομάδα είδα μια αντίκα, την πρώτη Σειρά 5 της BMW. Δεν πρέπει να ήταν πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή Σειρά 1!
Δεν είναι και τόσο κοντά...4.30 ο Άσσος (F40), 4,62 η 5αρα (Ε12).
Όμως: μεταξόνιο 2,67 ο Άσσος και 2,64 η 5αρα!! Επίσης είναι πιο φαρδύς ο Άσσος. -
@fanis75 said in Peugeot 308 2021 - 2022:
@tgd said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Και που να δεις, την περασμένη εβδομάδα είδα μια αντίκα, την πρώτη Σειρά 5 της BMW. Δεν πρέπει να ήταν πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή Σειρά 1!
Δεν είναι και τόσο κοντά...4.30 ο Άσσος (F40), 4,62 η 5αρα (Ε12).
Όμως: μεταξόνιο 2,67 ο Άσσος και 2,64 η 5αρα!! Επίσης είναι πιο φαρδύς ο Άσσος.Σωστά, η πρώτη 3άρα (Ε21) είχε μήκος 4,35 και μεταξόνιο 2,56.
Η τωρινή 3άρα (G20) 4.70 και 2,85
Εγώ με την F46: μήκος 4,60, μεταξόνιο 2,80 -
Πρώτα τεστ από το L'Automobile.
Puretech 130 + EAT8 :
https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/30885-nouvelle-peugeot-308-1-000-km-et-3-jours-au-volant-de-la-version-puretech-130-auto -
This post is deleted! -
@strom said in Peugeot 308 2021 - 2022:
https://www.autoexpress.co.uk/peugeot/308/356014/new-peugeot-308-2021-review
Παράπονα για τους διαθέσιμους χώρους πίσω, από ότι φαίνεται εξακολουθεί να είναι πίσω από focus σε θέμα οδηγικής ευχαρίστησης
Δεν νομίζω να είχε κανείς ελπίδα για κάτι τέτοιο. Βασικά θεωρώ απίθανο να ήταν και αυτή η στόχευση της εταιρίας. Τα δυνατά χαρτιά τους είναι η άνεση και το design. Να το γυρίσουν ξαφνικά και να προσπαθήσουν να το παίξουν Ford/Honda για να βγάλουν τιμόνια/αναρτήσεις πρώτον θα μείωνε λόγω κόστους το περιθώριο κέρδους τους, δεύτερον δεν είναι εγγυημένη η επιτυχία της εφαρμογής (πολλοί το προσπάθησαν, ελάχιστοι το κατάφεραν) και τρίτον δεν είναι η εύκολη λύση.
Έχει βρει την "χρυσή αγελάδα" και αρμέγει άκοπα η Peugeot. Μην ζητάμε θαύματα. Εδώ δεν είχε το σθένος να δώσει μεγαλύτερους χώρους πίσω όταν η ίδια εταιρεία αναγνώριζε μέχρι πρότινος αυτό ως βασικό της λάθος το οποίο έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στο να μην έχει την αναμενόμενη εμπορική πορεία το παρόν 308! Οδηγικά χαρακτηριστικά θα έδινε στο νέο 308; Effortless costless evolution of the same basic idea που λένε και στο χωριό μου....
-
Πολύ σωστά @sabas: πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι με οθόνες και design, γιατί να ασχοληθεί με κάτι άλλο και να μειώσει το κέρδος της? Επιχείρηση είναι...και εγώ το ίδιο θα έκανα!
-
This post is deleted! -
Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως σχεδόν όλοι τρικύλινδρους έχουν κάτω από τα 1400-1600 κυβικά.
-
@realzeus said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως σχεδόν όλοι τρικύλινδρους έχουν κάτω από τα 1400-1600 κυβικά.
Και εκεί είναι που λες πρέπει να χτυπήσω VAG, γιατί δίνει τετρακύλινδρο 1.5Τ στην κατηγορία..!
-
Ε καλά μην το παρατραβάμε τώρα...
-
Εαν θες σώνει και ντε 4κύλινδρο (δεν βρίσκω τον λόγο) παίρνεις μια Κορόλα, γλυτώνεις και 10 χιλιάρικα, έχεις και διπλά ψαλίδια πίσω και καις και τα μισά καύσιμα.
-
Λύσσα το κάνατε...
-
Το 308 είναι τιμολογιακά ανάμεσα στο 2008 και στο 3008.
Ισως έτσι δικαιολογείται το στενό πίσω κάθισμα .
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά , για όλη την Ευρώπη , εκτός των οτομπαν , ίσως μέχρι το τέλος του χρόνου , αφού αν έχουμε κυβέρνηση με πράσινους , θα μπουν και εκεί τα 130 χαω , τα δυναμικά χαρακτηριστικά λοιπόν με τόσες κάμερες παντού , ίσως να μην έχουν πια τόσο κοινό , όσο οι οθόνες και η πολυτέλεια.Και μέχρι πριν 10 χρόνια που ταξίδευα συχνά Ευρώπη , αυτό που είχα μάθει σε όλες τις γλώσσες είναι η λέξη μποτιλιάρισμα , που έβλεπα στους πίνακες των αυτοκινητόδρομων.
Προφανώς τώρα θα είναι χειρότερα , όπως βλέπουμε και στο χάρτη του γούγλη. -
Το ότι υπάρχουν εταιρείες όπως η (ομόσταυλη πλέον) Alfa Romeo, η BMW, η Ford κλπ που βγάζουν οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα σημαίνει ότι υπάρχει και το κοινό και οι δρόμοι. Για να μην μιλήσουμε για τα διάφορα σπορ μοντέλα. Απλά η Peugeot απευθύνεται σε άλλο κοινό. Ας μην δικαιολογούμε όμως τα πάντα μέσα από τα γαλλικά μας γυαλιά.
-
Μπορεί αυτό το κοινό να μην ενδιαφέρει τόσο το μάρκετινγκ πλέον, όπως έγινε και με τα τετρακίνητα.
Δεν δικαιολογώ κάτι . Απλά εκφράζω σκέψη γιατί έγινε λιγότερο οδηγοκεντρικό το νέο 308 σε σχέση με το παλαιό και παρέμεινε στενάχωρο πίσω.
-
This post is deleted! -
@fanis75 said in Peugeot 308 2021 - 2022:
Εαν θες σώνει και ντε 4κύλινδρο (δεν βρίσκω τον λόγο) παίρνεις μια Κορόλα, γλυτώνεις και 10 χιλιάρικα, έχεις και διπλά ψαλίδια πίσω και καις και τα μισά καύσιμα.
Φάνη είπαμε να οδηγάμε και λίγο, μην πηγαίνει μόνο του!
-
This post is deleted!
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)