Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 51
    • 52
    • 13 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    76
    1021
    74852
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sabas_thess @strom last edited by

      @strom said in Peugeot 308 2021 - 2022:

      Πάντως αν ισχύει και στην Ελλάδα (έστω στο περίπου) η τιμή των 30000 για την έκδοση allure+ για το sw 308, θεωρώ ότι είναι πολύ καλή πρόταση για οικογενειακό αμάξι, μένει να δούμε μόνο live τους χώρους για τους πίσω

      Συμφωνώ απόλυτα με όσα λες. Μια χαρά πληρέστατη χωρίς υπερβολές η Allure+ και μια τιμή στα 30κ για 1,2 puretech EAT8 θα είναι λογική με τα σημερινά δεδομένα. Αν δεις το link ανωτέρω στο SW δίνει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το hatchback αν και στα μέχρι τώρα reviews φαίνεται να έχουν ακριβώς τους ίδιους χώρους για τα πόδια. Θα φανεί. 608L ο αποσκευών στο SW πάντως, μια χαρά.

      "I am what you made me", D.V.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tgd last edited by

        Και που να δεις, την περασμένη εβδομάδα είδα μια αντίκα, την πρώτη Σειρά 5 της BMW. Δεν πρέπει να ήταν πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή Σειρά 1!

        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • fanis75
          fanis75 moderator @tgd last edited by

          @tgd said in Peugeot 308 2021 - 2022:

          Και που να δεις, την περασμένη εβδομάδα είδα μια αντίκα, την πρώτη Σειρά 5 της BMW. Δεν πρέπει να ήταν πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή Σειρά 1!

          Δεν είναι και τόσο κοντά...4.30 ο Άσσος (F40), 4,62 η 5αρα (Ε12).
          Όμως: μεταξόνιο 2,67 ο Άσσος και 2,64 η 5αρα!! Επίσης είναι πιο φαρδύς ο Άσσος.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            tgd @fanis75 last edited by fanis75

            @fanis75 said in Peugeot 308 2021 - 2022:

            @tgd said in Peugeot 308 2021 - 2022:

            Και που να δεις, την περασμένη εβδομάδα είδα μια αντίκα, την πρώτη Σειρά 5 της BMW. Δεν πρέπει να ήταν πολύ μεγαλύτερη από την τωρινή Σειρά 1!

            Δεν είναι και τόσο κοντά...4.30 ο Άσσος (F40), 4,62 η 5αρα (Ε12).
            Όμως: μεταξόνιο 2,67 ο Άσσος και 2,64 η 5αρα!! Επίσης είναι πιο φαρδύς ο Άσσος.

            Σωστά, η πρώτη 3άρα (Ε21) είχε μήκος 4,35 και μεταξόνιο 2,56.
            Η τωρινή 3άρα (G20) 4.70 και 2,85
            Εγώ με την F46: μήκος 4,60, μεταξόνιο 2,80

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 last edited by

              Πρώτα τεστ από το L'Automobile.

              Puretech 130 + EAT8 :
              https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/30885-nouvelle-peugeot-308-1-000-km-et-3-jours-au-volant-de-la-version-puretech-130-auto

              Hybride 225:
              https://www.automobile-magazine.fr/tous-les-essais/article/30886-essai-nouvelle-peugeot-308-hybride-225-ch-ses-forces-ses-faiblesses

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                strom last edited by

                This post is deleted!
                S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sabas_thess @strom last edited by

                  @strom said in Peugeot 308 2021 - 2022:

                  https://www.autoexpress.co.uk/peugeot/308/356014/new-peugeot-308-2021-review

                  Παράπονα για τους διαθέσιμους χώρους πίσω, από ότι φαίνεται εξακολουθεί να είναι πίσω από focus σε θέμα οδηγικής ευχαρίστησης

                  Δεν νομίζω να είχε κανείς ελπίδα για κάτι τέτοιο. Βασικά θεωρώ απίθανο να ήταν και αυτή η στόχευση της εταιρίας. Τα δυνατά χαρτιά τους είναι η άνεση και το design. Να το γυρίσουν ξαφνικά και να προσπαθήσουν να το παίξουν Ford/Honda για να βγάλουν τιμόνια/αναρτήσεις πρώτον θα μείωνε λόγω κόστους το περιθώριο κέρδους τους, δεύτερον δεν είναι εγγυημένη η επιτυχία της εφαρμογής (πολλοί το προσπάθησαν, ελάχιστοι το κατάφεραν) και τρίτον δεν είναι η εύκολη λύση.

                  Έχει βρει την "χρυσή αγελάδα" και αρμέγει άκοπα η Peugeot. Μην ζητάμε θαύματα. Εδώ δεν είχε το σθένος να δώσει μεγαλύτερους χώρους πίσω όταν η ίδια εταιρεία αναγνώριζε μέχρι πρότινος αυτό ως βασικό της λάθος το οποίο έπαιξε κυρίαρχο ρόλο στο να μην έχει την αναμενόμενη εμπορική πορεία το παρόν 308! Οδηγικά χαρακτηριστικά θα έδινε στο νέο 308; Effortless costless evolution of the same basic idea που λένε και στο χωριό μου....

                  "I am what you made me", D.V.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Πολύ σωστά @sabas: πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι με οθόνες και design, γιατί να ασχοληθεί με κάτι άλλο και να μειώσει το κέρδος της? Επιχείρηση είναι...και εγώ το ίδιο θα έκανα!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • S
                      strom last edited by

                      This post is deleted!
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως σχεδόν όλοι τρικύλινδρους έχουν κάτω από τα 1400-1600 κυβικά.

                        babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • babisstinson
                          babisstinson @realzeus last edited by

                          @realzeus said in Peugeot 308 2021 - 2022:

                          Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως σχεδόν όλοι τρικύλινδρους έχουν κάτω από τα 1400-1600 κυβικά.

                          Και εκεί είναι που λες πρέπει να χτυπήσω VAG, γιατί δίνει τετρακύλινδρο 1.5Τ στην κατηγορία..!

                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ε καλά μην το παρατραβάμε τώρα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • fanis75
                              fanis75 moderator last edited by fanis75

                              Εαν θες σώνει και ντε 4κύλινδρο (δεν βρίσκω τον λόγο) παίρνεις μια Κορόλα, γλυτώνεις και 10 χιλιάρικα, έχεις και διπλά ψαλίδια πίσω και καις και τα μισά καύσιμα.

                              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                              babisstinson S 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Λύσσα το κάνατε... 😂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Το 308 είναι τιμολογιακά ανάμεσα στο 2008 και στο 3008.
                                  Ισως έτσι δικαιολογείται το στενό πίσω κάθισμα .
                                  Τα δυναμικά χαρακτηριστικά , για όλη την Ευρώπη , εκτός των οτομπαν , ίσως μέχρι το τέλος του χρόνου , αφού αν έχουμε κυβέρνηση με πράσινους , θα μπουν και εκεί τα 130 χαω , τα δυναμικά χαρακτηριστικά λοιπόν με τόσες κάμερες παντού , ίσως να μην έχουν πια τόσο κοινό , όσο οι οθόνες και η πολυτέλεια.

                                  Και μέχρι πριν 10 χρόνια που ταξίδευα συχνά Ευρώπη , αυτό που είχα μάθει σε όλες τις γλώσσες είναι η λέξη μποτιλιάρισμα , που έβλεπα στους πίνακες των αυτοκινητόδρομων.
                                  Προφανώς τώρα θα είναι χειρότερα , όπως βλέπουμε και στο χάρτη του γούγλη.

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                  Εμαθα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Το ότι υπάρχουν εταιρείες όπως η (ομόσταυλη πλέον) Alfa Romeo, η BMW, η Ford κλπ που βγάζουν οδηγοκεντρικά αυτοκίνητα σημαίνει ότι υπάρχει και το κοινό και οι δρόμοι. Για να μην μιλήσουμε για τα διάφορα σπορ μοντέλα. Απλά η Peugeot απευθύνεται σε άλλο κοινό. Ας μην δικαιολογούμε όμως τα πάντα μέσα από τα γαλλικά μας γυαλιά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Μπορεί αυτό το κοινό να μην ενδιαφέρει τόσο το μάρκετινγκ πλέον, όπως έγινε και με τα τετρακίνητα.

                                      Δεν δικαιολογώ κάτι . Απλά εκφράζω σκέψη γιατί έγινε λιγότερο οδηγοκεντρικό το νέο 308 σε σχέση με το παλαιό και παρέμεινε στενάχωρο πίσω.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...
                                      Εμαθα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        strom last edited by

                                        This post is deleted!
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • babisstinson
                                          babisstinson @fanis75 last edited by

                                          @fanis75 said in Peugeot 308 2021 - 2022:

                                          Εαν θες σώνει και ντε 4κύλινδρο (δεν βρίσκω τον λόγο) παίρνεις μια Κορόλα, γλυτώνεις και 10 χιλιάρικα, έχεις και διπλά ψαλίδια πίσω και καις και τα μισά καύσιμα.

                                          Φάνη είπαμε να οδηγάμε και λίγο, μην πηγαίνει μόνο του!
                                          😁 😁

                                          2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                                          2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            strom @fanis75 last edited by

                                            This post is deleted!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 13 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr