-
Δεν θα το ακύρωνες, γιατί εκεί που τελειώνει η τιμή του C4, δηλαδή στις 30-31000, θα ξεκινάει το DS4, το οποίο είναι μόνο αυτόματο , μην το ξεχνάμε...
-
Λες να μην το ξέρω? Επίσης το C4 το πήρα 33.000€ μετά τις όποιες εκπτώσεις. Ε θα βάζα και άλλα 3-4Κ για να έχει και το DS τον ίδιο εξοπλισμό. Κλάιν. Είναι πραγματικό premium, πλην ημιάκαμπτου, οπότε νομίζω τ' αξίζει.
-
Αμα έφτασε στα 33000 και με έκπτωση, τότε το πρίμιουμ αδελφάκι θα έχει πάει κοντά στα 50000 με τον ίδιο εξοπλισμό.
-
37 με 38 το υπολογίζω το DS4 1.5 EAT8 με ηλιοροφή, matrix, τα συστήματα ασφαλείας κτλ. Δε μπορεί να πάει παραπάνω από BMW 1 με ίδιο εξοπλισμό. Όπως επίσης δε μπορεί να πάει παραπάνω από DS7.
-
Συγνώμη αλλά από πoια πληροφορία προκύπτει ότι πάει "όπως νάναι" στον δρόμο;
Μπορεί και να συμβαίνει. Δεν το οδήγησα. Αλλά από που το ξέρουμε;Παιδιά μπερδέυεστε...ΔΕΝ είπα ότι παει όπως νάναι στον δρόμο το DS4, έλεος!!
Έκφραση είναι για τους ημι-άκαμπτους γενικά, ώς δόση υπερβολής για αυτό που έγραψα, ότι ο κόσμος κοιτάει τα φρου φρού και μπλιμπλίκια και όχι την οδική συμπεριφορά.
-
Εγώ πάντως θα επαναλάβω την παρατήρησή μου.
Μιλώντας πάντα για κινητήρα BlueHDi 130 με αυτόματο κιβώτιο, ο Γάλλος πληρώνει:
Citroen Shine 32.200
Peugeot 308 Active + 31.350
Peugeot Allure 33.350
DS4 Bastille+ 32.100Ο Έλληνας πληρώνει:
Citroen Shine 28.450
Peugeot 308 Active + 26.700
Peugeot Allure 30.000
Συνεπώς, κατ' αναλογία η DS4 Bastille+ γιατί να μη βγει 28.500;Εκτός εάν οι παραπάνω εκδόσεις δεν είναι ίδιες σε Ελλάδα και Γαλλία.
-
Παραδοσιακά υπάρχει μια ουσιαστική διαφορά στις τιμές καταλόγου Ελλάδας και Γαλλίας. Εμείς πληρώνουμε τις τιμές καταλόγου, άντε με μια μικρή έκπτωση ή κάποια δωράκια, ενώ οι Γάλλοι παίρνουν εκπτώσεις επί των τιμών καταλόγου από 5-6 % ως και πάνω από 30% (μέσω ενδιάμεσων - mandataires λέγονται στη Γαλλία).
-
Αυτό που θέλω να πω, είναι ότι είτε με έκπτωση είτε χωρίς, στη Γαλλία τα παραπάνω μοντέλα (εκδόσεις) θεωρούνται ίδιας περίπου αξίας.
Και κάτι ακόμη. Αναμφίβολα, πρόκειται για ένα πολύ όμορφο και πιθανότατα ποιοτικό αυτοκίνητο (DS4). Αλλά στην Ελλάδα πόσοι ξέρουν την DS; 8 στους 10 υποψήφιους αγοραστές δεν ξέρουν ότι υπάρχει τέτοια εταιρεία! Για να "μπει στον χάρτη" πέραν της εμφάνισης θα πρέπει να υπάρχει και οικονομικό κίνητρο για να πουλήσει.
-
@andreas72 said in DS4 2021:
Για να "μπει στον χάρτη" πέραν της εμφάνισης θα πρέπει να υπάρχει και οικονομικό κίνητρο για να πουλήσει.
Δεν τους ενδιαφέρει στην Ελλάδα, το έχουν ξεκαθαρίσει και φαίνεται και από τις τιμές. Όταν ένα αξιοπρεπές DS3 κόστιζε €35.000!!!
-
Τέλος της άλλης εβδομάδας θα έχουμε τιμές, πήρα τηλ. στο DS Store.
-
Μαλλον για αυτο καταργησαν εκδοσεις του DS7 και αυξησαν και τιμες (απο €40.000!!) πλεον!! Για να εχει χώρο (εμπορικά) το 4αρι.
-
Αμ πως! Είναι και πρέμιο.
-
Έχει μπει κάποιος σε Ds4; Με ενδιαφέρουν οι πίσω χώροι. Είναι κατηγορίας golf ή μικρότεροι; Φαίνονται μικροί και να μην λίγο μεγαλύτεροι πχ του polo. Υπάρχει κάποιος που τους ειδε; Ποια η άποψή του; Ευχαριστώ.
-
Μεταξόνιο κατά πολύ μεγαλύτερο αυτό του 4 σε σχέση με golf:
Η παρουσίαση στις εκθέσεις ήταν για αυτή την εβδομάδα, είχαν πει θα με καλούσαν αλλά δεν...
Δεν ξέρω αν έχει εμφανιστεί κάπου εκτός από τα δημοσιογραφικά που βλέπουμε στα διάφορα site.
-
Μεταξόνιο κατά πολύ μεγαλύτερο αυτό του 4 σε σχέση με golf:
Η παρουσίαση στις εκθέσεις ήταν για αυτή την εβδομάδα, είχαν πει θα με καλούσαν αλλά δεν...
Δεν ξέρω αν έχει εμφανιστεί κάπου εκτός από τα δημοσιογραφικά που βλέπουμε στα διάφορα site.
απο Τεταρτη στη εκθεση στο Χαλανδρι μου ειπαν. άνοιξαν και τα ραντεβου για τεστ drive.
-
Δεν εχω φωτογραφία του πίσω χώρου αλλά πίστεψέ με είναι πολύ μεγαλύτερος ο χώρος για τους πίσω απο ότι στο Golf.
Εννοείται ότι είναι το πιο όμορφο αμαξι που έχω δεί. (Για <40χιλ)Στη Γαλλία η τιμή του για το παραπάνω αμάξι ΒlueHDi Performance Line είναι:
-
Απίστευτα πανέμορφο αυτοκίνητο!!! Θα το αγόραζα μονο και μονο να το κοιτάω…τωρα που ειναι και εξαιρετικό πρέπει να σπάσει ταμία!!
-
Μέσα, πέρα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ds, μοιάζει πολύ με το Peugeot 308
-
@alexis-kapsalis said in DS4 2021:
Δεν εχω φωτογραφία του πίσω χώρου αλλά πίστεψέ με είναι πολύ μεγαλύτερος ο χώρος για τους πίσω απο ότι στο Golf.
Εννοείται ότι είναι το πιο όμορφο αμαξι που έχω δεί. (Για <40χιλ)Στη Γαλλία η τιμή του για το παραπάνω αμάξι ΒlueHDi Performance Line είναι:
Ωωωωω,
Εντάξει όπως το βλέπω τώρα σε αυτό το ασημί γκρι σε αυτή την έκδοση δεν υπάρχει τίποτα πιο εντυπωσιακό στο δρόμο αυτή στιγμή εκτός από supersport κατασκευές!
Παίρνω πίσω ότι είχα πει λίγο καιρό για σχεδιαστιαστικες ακρότητες , την μπροστινή μάσκα πως είναι τραβηγμένη σαν αυτές που σχεδιάζει τελευταία η BMW κλπ βλακείες που έγραψα.
Ζήτω ταπεινά συγνώμη , εύχομαι να την "πατήσουν" πολλοί και να το επιλέξουν σε σχέση με μια BMW , AUDI , Mercedes , είναι πραγματικό κόσμημα!
Θυμάμαι που μου άρεσε πολύ η Χ2 σε καλές εκδόσεις όταν την έβλεπα στο δρόμο, τούτο εδώ το κάνει να μοιάζει σαν φτωχό συγγενή! -
Σας το έχω γράψει εδώ και μήνες. Αυτό το αυτοκίνητο θα βάλει την DS στον χάρτη. Αποφεύγει κάτι κιτς ακρότητες και εργονομικά λάθη των 3 και 7, είναι σε άλλη φάση.. είναι πραγματικά πανέμορφο. Αν έπαιρνα "Premium" θα πήγαινα για το Cross καρφωτος.
DS4 2021