-
Λοιπον εγραφα σε ενα συνφορουμιτη εχθες το λογο που προτεινω ασυστολα τα βιταρια. δεν βρισκω κατι αναλογο σε αυτα που κυκλοφορουν.
παμε παλι το στορυ.
ο γατος παιρνει αυτοκινητα με ληζινγκ, δεν ειναι προνομιουχος ή φραγκατος. ετσι ομως τα αλλαζει συχνα. συνηθως 3 χρονια ειναι αρκετα. οταν λοιπον ειχε σκυλοβαρεθει το πανεμορφο στη αρχη πουγκ 508 σκεφτηκε τοτες να παει σε σουβ μικρουλι, μολις σκαγανε μυτη. αψηλο ομως και μη τετρα, γκομενα χωρις κωλαρα. στις επιλογες που υπηρχαν δεν εβρισκε κατι να πηγαινει καλα, να στριβει, να χωραει παντου, να χωραει τεσσερις και αμα λαχει να χωνεται σε χωμα. ουτε τα βιταρα που ηταν ή αργα με την ατουρμπιστη βενζινα ή αγροτικα με τα μαζουτ. και τοτες ανακοινωθηκε το τουρμπατο, την ιδια μερα το παραγγειλε στο ληζ αν και οι σουζαιοι δεν το ηξεραν καν, υπηρχε και η πισινη αν εβγαινε μαπα να το δωσει το αψηλο σε καποιον αλλον και να παρει ο ιδιος αλλο καρο. το πρωτο τουρμπατο που εσκασε ελλαντα ηταν του γατου. αφου το γεμισε με τον καταλογο της σουζ, την ημερα που το πηρε ειδε οτι πραγματι παει τον κωλο του, στριβει εξαιρετικα, σαν 147 με φαγωμενα λαστιχα ενα πραμα, και την επομενη το πηγε στη κορυφη στα γερανεια και μετα στη λασπη στο δεντροσπιτο στα πισια. πραγματι βγηκε διαμαντακι χωρις ζημιες και χωρις ειναι η αληθεια να το εχω βαρεθει ουτε δευτερολεπτο 5 χρονια τωρα. υπαρχει ομως πλεον κολοσιαιο προβλημα με το ληζ. τα αυτοκινητα τα δικα μου και του συνεταιρου μου τα παιρνω με εξαγορα στη τριετια. οταν ειχε φτασει η τριετια εσκαψα την αγορα να βρω αντικαταστατη, τιποτες. οποτε ειπα στο ληζ να το συνεχισουμε μεχρι να βρω κατι να γουσταρω επισης. εχουν πλεον περασει 2 χρονια, εχει μηδενικη αναποσβεστη αξια και πλεον μου εκατσαν στο κεφαλι οι ληζ να τελειωνει η υποθεση. οποτε αναζητηση νεου.
παμε να δουμε τι ψαχνουμε. πρωτα το οικονομικο. δεν με ενδιαφερει πλεον η εξαγορα στη 3ετια, προσεχως θα αλλαξει τοσο η αυτοκινηση που δεν θελω να ασχοληθω. οποτε λεμε ληζ με πρωτο μισθωμα εως 10000 με φπα, και υπολοιπα μισθωματα εως 6 κατοσταρικα με φπα, 36 μηνες, 15k το χρονο. σιγουρα να μην εχει απαφτο το πολυτελειας που εχουν τα κλασσικα διλιτρα γιατι ηδη με σκιζει ο εφορας, αν μπορει με τους νεους νομους να μην επιβαρυνομαι φορολογικα με τη χρηση του, ακομη καλυτερα. δεν με νοιαζει η καταναλωση, αρκει να ειναι μεχρι 10-12 λιτρα. οι απαλλαγες στη μικτη να ειναι 100 εως μαξ 200 γιουρα, η εταιρεια ληζ να ειναι ή η εξεκιουτιβ ή η ληζπλαν και με τη καμια ομως χερτζ, αβις και γενικα αυτες που κανουν την απατεωνια να σερβιρουν και καλα μονοι τους, δεν εμπιστευομαι τον 23χρονο παραλιγο μηχανικο απο τα επιδοτουμενα του οαεδ.
σε αμαξι, πρεπει να ειναι, ατυχως, αψηλο και ετουτο. εχω μεν ενα θηριο για το χωμα, αλλα ειναι διθεσιο και δεν ταξιδευει πανω απο 100, αμα πας παραπανω τα μαντολαστιχα θα τα βρεις σε νταστ ιν δε γουιντ. προφανως θα γουσταρα να παρω και ενα χαμηλο, αλλα και δεν βγαινουν τα φραγκα και υπαρχουν αλλα 2 στην οικογενεια και θα ερθει μολις ζητησει η κορακλα ενα ακομη. αψηλο ομως για να ειναι ειπαμε, θελω κωλαρα, δηλαδη τετρακινηση. μη ξεστομισετε περι γκριπ στο γατο, ξευρετε την αποψη του. επισης δεν θελω να χωραει τα σερβιτσια για μετακομιση, θελω να ειναι κοντο οσο παιρνει. και να πηγαινει καλα, δεν θα αφησω κατι που ταξιδευει ανετα με 150-170 για κανενα σαλιγκαρο. και φυσικα να στριβει με αξιοπρεπεια. και να μην χαλαει. οθονομπλιμπλικα κλπ, αρκει να συνδεω το κινητο, μακαρι να εχει κλασσικα οργανα και οχι γουιντοους 11. θα προτιμουσα να αποφυγω πριμια, με εχει βαλει στο ματι μια γρια γειτονισα και εγω τη βασκανια τη πιστευω. οπως πιστευα και τον χαριλαο καποτες και μου εμεινε κουσουρι. ηλεκτρικα και λοιπα δεκτα, αρκει να παιρνουν και βενζινα, ειμαι αρκετα ανωμαλος ακομη για να θεωρω τα ραντεβου στη θεσαλλονικη οτι πρεπει να βγαινουν αυθημερον. κιβωτιο προτιμω κατι σε αυτοματακι αλλα μην ακουσω για διπλοσυμπλεχτο, μου θυμιζει κατι σε χαλασμενο αυγο. προτιμηση μεγαλη υπαρχει σε αλφες, ματσουντα, χοντα. που δεν νομιζω να εχουν κατι. οποτε εχω δει ενα προπελατο X1 με λεει συνδυασμενα 220, που εγω δεν τα πολυπιστευω. εχουν οι κορεατες καποια, τους γουσταρω πολυ καθως μου αρεσουν οι ατεχνες μεν ξεχωριστες δε εμφανισεις τους αλλα η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη.
και αφου σας απεκλεισα σχεδον ολη την αγορα, ακουω γνωμες, ακομη και απο τα αποκλεισμενα. εκτος απο βιτ φυσικα. πρεπει να βαλω παραγγελια μεχρι τελος αυγουστου.
-
Λοιπον εγραφα σε ενα συνφορουμιτη εχθες το λογο που προτεινω ασυστολα τα βιταρια. δεν βρισκω κατι αναλογο σε αυτα που κυκλοφορουν.
παμε παλι το στορυ.
ο γατος παιρνει αυτοκινητα με ληζινγκ, δεν ειναι προνομιουχος ή φραγκατος. ετσι ομως τα αλλαζει συχνα. συνηθως 3 χρονια ειναι αρκετα. οταν λοιπον ειχε σκυλοβαρεθει το πανεμορφο στη αρχη πουγκ 508 σκεφτηκε τοτες να παει σε σουβ μικρουλι, μολις σκαγανε μυτη. αψηλο ομως και μη τετρα, γκομενα χωρις κωλαρα. στις επιλογες που υπηρχαν δεν εβρισκε κατι να πηγαινει καλα, να στριβει, να χωραει παντου, να χωραει τεσσερις και αμα λαχει να χωνεται σε χωμα. ουτε τα βιταρα που ηταν ή αργα με την ατουρμπιστη βενζινα ή αγροτικα με τα μαζουτ. και τοτες ανακοινωθηκε το τουρμπατο, την ιδια μερα το παραγγειλε στο ληζ αν και οι σουζαιοι δεν το ηξεραν καν, υπηρχε και η πισινη αν εβγαινε μαπα να το δωσει το αψηλο σε καποιον αλλον και να παρει ο ιδιος αλλο καρο. το πρωτο τουρμπατο που εσκασε ελλαντα ηταν του γατου. αφου το γεμισε με τον καταλογο της σουζ, την ημερα που το πηρε ειδε οτι πραγματι παει τον κωλο του, στριβει εξαιρετικα, σαν 147 με φαγωμενα λαστιχα ενα πραμα, και την επομενη το πηγε στη κορυφη στα γερανεια και μετα στη λασπη στο δεντροσπιτο στα πισια. πραγματι βγηκε διαμαντακι χωρις ζημιες και χωρις ειναι η αληθεια να το εχω βαρεθει ουτε δευτερολεπτο 5 χρονια τωρα. υπαρχει ομως πλεον κολοσιαιο προβλημα με το ληζ. τα αυτοκινητα τα δικα μου και του συνεταιρου μου τα παιρνω με εξαγορα στη τριετια. οταν ειχε φτασει η τριετια εσκαψα την αγορα να βρω αντικαταστατη, τιποτες. οποτε ειπα στο ληζ να το συνεχισουμε μεχρι να βρω κατι να γουσταρω επισης. εχουν πλεον περασει 2 χρονια, εχει μηδενικη αναποσβεστη αξια και πλεον μου εκατσαν στο κεφαλι οι ληζ να τελειωνει η υποθεση. οποτε αναζητηση νεου.
παμε να δουμε τι ψαχνουμε. πρωτα το οικονομικο. δεν με ενδιαφερει πλεον η εξαγορα στη 3ετια, προσεχως θα αλλαξει τοσο η αυτοκινηση που δεν θελω να ασχοληθω. οποτε λεμε ληζ με πρωτο μισθωμα εως 10000 με φπα, και υπολοιπα μισθωματα εως 6 κατοσταρικα με φπα, 36 μηνες, 15k το χρονο. σιγουρα να μην εχει απαφτο το πολυτελειας που εχουν τα κλασσικα διλιτρα γιατι ηδη με σκιζει ο εφορας, αν μπορει με τους νεους νομους να μην επιβαρυνομαι φορολογικα με τη χρηση του, ακομη καλυτερα. δεν με νοιαζει η καταναλωση, αρκει να ειναι μεχρι 10-12 λιτρα. οι απαλλαγες στη μικτη να ειναι 100 εως μαξ 200 γιουρα, η εταιρεια ληζ να ειναι ή η εξεκιουτιβ ή η ληζπλαν και με τη καμια ομως χερτζ, αβις και γενικα αυτες που κανουν την απατεωνια να σερβιρουν και καλα μονοι τους, δεν εμπιστευομαι τον 23χρονο παραλιγο μηχανικο απο τα επιδοτουμενα του οαεδ.
σε αμαξι, πρεπει να ειναι, ατυχως, αψηλο και ετουτο. εχω μεν ενα θηριο για το χωμα, αλλα ειναι διθεσιο και δεν ταξιδευει πανω απο 100, αμα πας παραπανω τα μαντολαστιχα θα τα βρεις σε νταστ ιν δε γουιντ. προφανως θα γουσταρα να παρω και ενα χαμηλο, αλλα και δεν βγαινουν τα φραγκα και υπαρχουν αλλα 2 στην οικογενεια και θα ερθει μολις ζητησει η κορακλα ενα ακομη. αψηλο ομως για να ειναι ειπαμε, θελω κωλαρα, δηλαδη τετρακινηση. μη ξεστομισετε περι γκριπ στο γατο, ξευρετε την αποψη του. επισης δεν θελω να χωραει τα σερβιτσια για μετακομιση, θελω να ειναι κοντο οσο παιρνει. και να πηγαινει καλα, δεν θα αφησω κατι που ταξιδευει ανετα με 150-170 για κανενα σαλιγκαρο. και φυσικα να στριβει με αξιοπρεπεια. και να μην χαλαει. οθονομπλιμπλικα κλπ, αρκει να συνδεω το κινητο, μακαρι να εχει κλασσικα οργανα και οχι γουιντοους 11. θα προτιμουσα να αποφυγω πριμια, με εχει βαλει στο ματι μια γρια γειτονισα και εγω τη βασκανια τη πιστευω. οπως πιστευα και τον χαριλαο καποτες και μου εμεινε κουσουρι. ηλεκτρικα και λοιπα δεκτα, αρκει να παιρνουν και βενζινα, ειμαι αρκετα ανωμαλος ακομη για να θεωρω τα ραντεβου στη θεσαλλονικη οτι πρεπει να βγαινουν αυθημερον. κιβωτιο προτιμω κατι σε αυτοματακι αλλα μην ακουσω για διπλοσυμπλεχτο, μου θυμιζει κατι σε χαλασμενο αυγο. προτιμηση μεγαλη υπαρχει σε αλφες, ματσουντα, χοντα. που δεν νομιζω να εχουν κατι. οποτε εχω δει ενα προπελατο X1 με λεει συνδυασμενα 220, που εγω δεν τα πολυπιστευω. εχουν οι κορεατες καποια, τους γουσταρω πολυ καθως μου αρεσουν οι ατεχνες μεν ξεχωριστες δε εμφανισεις τους αλλα η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη.
και αφου σας απεκλεισα σχεδον ολη την αγορα, ακουω γνωμες, ακομη και απο τα αποκλεισμενα. εκτος απο βιτ φυσικα. πρεπει να βαλω παραγγελια μεχρι τελος αυγουστου.
-
Βολβο xc40;
-
Το νέο Βιτ σε τετρακούνητο (έχει 11 άλογα λιγότερα κλπ κλπ) νομίζω είναι το μόνο που θα σε καλύψει αν οι επιδόσεις του είναι συν πλην 1'.
Για Stelvio δεν σε βλεπω, ουτε για CR-V η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη. To CX-30 ίσως, δεν ξερω σε τι μοτορια βγαινει 4κουνητο
Μην το κουράζεις πολύ, πάρε ένα ίδιο
-
Το μόνο που βρίσκω σαν εναλλακτική του Vit. είναι το ίδιο το Vit. ή Rene 1.3 AT9 (αυτόματο 9άρι,δεν είναι το DCCT) 180hp Awd.
Υπό πίεση πίνει τ'άντερα του (δηλ. μπορεί να φτάνει από 8-8,5 και 12-13 που λες), αλλά αφού δεν σε επηρεάζει ο.κ.
Το μόνο θέμα του είναι ότι δεν είναι στριφτερό.
-
νικ, ιδιο δεν παιρνω, εχω ηδη το καλο, το προ φέις λιφτ, που το εχω και σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες. σιγα μη το παρω σε εκδοση χουβερ-ηλεκτρικη σκουπα.
Εχεις τα ανταλλακτικά για σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες και τα βαζεις στο καινουργιο. Και ο doc συμφωνεί
-
Βολβο xc40;
για πες? τι κιβωτιο εχουνε? μια μαρκα που εχω χρονια πολλα να ασχοληθω τι βγαζει και ακουγεται να εχει ενδιαφερον.
νικ, ιδιο δεν παιρνω, εχω ηδη το καλο, το προ φέις λιφτ, που το εχω και σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες. σιγα μη το παρω σε εκδοση χουβερ-ηλεκτρικη σκουπα.
σημειωστε οτι δεν υπαρχει απο το φεισ λιφτ και μετα η εκδοση s που ειχε τα παντα ολα και γενικα θεωρειται η καλυτερη εκδοση σε βιτ, ειναι πανω απο τη glx. επισης οτι τα προ φεις λιφτ δεν εβγαλαν ποτες κανενα θεμα, τα φεις λιφτ εχουν πολυ ευαισθητα ρανταρια που ειναι και διπλα και δεν γουσταρω το συνεχες μπιπ-μπιπ. στο μεταξυ με τα φεις λιφτ δεν δινουν πια το κιτ προστασιας απο πετρες με τα πλαστικα, μεγαλο φαουλ. τα χιμπριντ ουτε το συζηταω, εχω το 'καλο' που το ψαχνουν ολοι και θα παρω το 'άλλο'?
-
Από κιβώτιο, ο γουγλης λέει αησιν 8ρι
-
Το βολβό σύμφωνα με τον γουγλη λέει αησιν 8ρι
-
Το μόνο που βρίσκω σαν εναλλακτική του Vit. είναι το ίδιο το Vit. ή Rene 1.3 AT9 (αυτόματο 9άρι,δεν είναι το DCCT) 180hp Awd.
Υπό πίεση πίνει τ'άντερα του (δηλ. μπορεί να φτάνει από 8-8,5 και 12-13 που λες), αλλά αφού δεν σε επηρεάζει ο.κ.
Το μόνο θέμα του είναι ότι δεν είναι στριφτερό.
κιμ, το βιτ το s παει και καλυτερα και ειναι κλαση πανω εκτος δρομου. και στριβει και καλυτερα. να εβγαζε τρέιχλόουκ που ειχε εξαγγειλει με 1.3, ναι το επαιρνα, με 2 λιτρο πετρελαιο ομως ποτες. αληθεια ιταλια βγαινει το 1.3?
για να μην απανταω διαρκως, το τρέιλχόουκ εχει καλες γωνιες και καλο υψος. δεν εχει κοντα, μην ακουτε μαλακιες της φιατ, μονο μια πιο κοντη 1η εχει και τη λεει λοου. αμα ητανε ετσι τα κοντα.... ομως μου κανει το οχημα.
-
Tεό, το Βιτ θα το κρατήσεις? Εαν ναι, τότε κοιτάς άλλα, εαν όχι, τότε πάρε ένα ίδιο σε αυτόματο αλλά το GLX (να ζητήσεις να στο φέρουν!) με ηλιοροφή.
Σε άλλα με τις δυνατότητες του Βιτ και χωρίς φόρο πολυτελείας, δύσκολο. Θα πρέπει να πας σε κανένα Range οπότε τα λεφτά είναι πολλά. Σε προπέλλα η PHEV X1 είναι καλή περίπτωση, αλλά μην περιμένεις πολλά εκτός δρόμους. Εντός όμως είναι και στριφτερή και πολύ γρήγορη. Αλλιώς χτύπα μαι Στέλβιο, τουλλάχιστον να γουστάρεις Άλφα. Υπάρχει και το Κούγκα το τετρακούνα με απόλα μέσα και σε PHEV εαν θές.
Τέλος δες και Σουμπαρού, δεν ξέρω τι έχουν κάνει με τα μοτόρια αλλά και τρίβουν και πανε εκτός δρόμου.
-
Για Stelvio δεν σε βλεπω, ουτε για CR-V η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη.
H Stelvio παίζει σε εντελώς άλλη κλάση τιμής, απόδοσης κλπ. Επίσης η τετρακίνησή της είναι κορυφαία, αλλά εντελώς σπορ. Βασικά είναι πισωκίνητη και στέλνει μπροστά όταν χρειάζεται. Έχει όμως και κάποιες εκτός δρόμου ικανότητες. Είπαμε όμως ότι είναι αλλού τιμολογιακά, όπως επίσης και δίλιτρη.
-
panormus772 wrote:
Το μόνο που βρίσκω σαν εναλλακτική του Vit. είναι το ίδιο το Vit. ή Rene 1.3 AT9 (αυτόματο 9άρι,δεν είναι το DCCT) 180hp Awd.
Υπό πίεση πίνει τ'άντερα του (δηλ. μπορεί να φτάνει από 8-8,5 και 12-13 που λες), αλλά αφού δεν σε επηρεάζει ο.κ.
Το μόνο θέμα του είναι ότι δεν είναι στριφτερό.
κιμ, το βιτ το s παει και καλυτερα και ειναι κλαση πανω εκτος δρομου. και στριβει και καλυτερα. να εβγαζε τρέιχλόουκ που ειχε εξαγγειλει με 1.3, ναι το επαιρνα, με 2 λιτρο πετρελαιο ομως ποτες. αληθεια ιταλια βγαινει το 1.3?
για να μην απανταω διαρκως, το τρέιλχόουκ εχει καλες γωνιες και καλο υψος. δεν εχει κοντα, μην ακουτε μαλακιες της φιατ, μονο μια πιο κοντη 1η εχει και τη λεει λοου. αμα ητανε ετσι τα κοντα.... ομως μου κανει το οχημα.
Δεν ξέρω αν γίνεται σε λίζινγκ, αλλά αν βάλεις τον μπρος προφυλακτήρα του Trailhawk, λύνεται το πρόβλημά σου με την γωνία προσέγγισης.
-
teo mak wrote:
Βολβο xc40;
για πες? τι κιβωτιο εχουνε? μια μαρκα που εχω χρονια πολλα να ασχοληθω τι βγαζει και ακουγεται να εχει ενδιαφερον.
νικ, ιδιο δεν παιρνω, εχω ηδη το καλο, το προ φέις λιφτ, που το εχω και σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες. σιγα μη το παρω σε εκδοση χουβερ-ηλεκτρικη σκουπα.
σημειωστε οτι δεν υπαρχει απο το φεισ λιφτ και μετα η εκδοση s που ειχε τα παντα ολα και γενικα θεωρειται η καλυτερη εκδοση σε βιτ, ειναι πανω απο τη glx. επισης οτι τα προ φεις λιφτ δεν εβγαλαν ποτες κανενα θεμα, τα φεις λιφτ εχουν πολυ ευαισθητα ρανταρια που ειναι και διπλα και δεν γουσταρω το συνεχες μπιπ-μπιπ. στο μεταξυ με τα φεις λιφτ δεν δινουν πια το κιτ προστασιας απο πετρες με τα πλαστικα, μεγαλο φαουλ. τα χιμπριντ ουτε το συζηταω, εχω το 'καλο' που το ψαχνουν ολοι και θα παρω το 'άλλο'?
Χμμ... πολύ ωραίο και κατάλληλο για 'αμάξι του αφεντικού' με ρεζερβέ θέση πάρκινγκ στην εταιρεία, αλλά απ' τα βίντεο μου φαίνεται θα περνάμε από δίπλα εμείς με τα κουβαδακια με καλα λαστιχα και γκριπ, και θα του κορνάρουμε... και δεν θα έχουμε ποιος να μας ξεκολλήσει στο τέλος.
το μυαλό μου και μένα πήγε σε mazda και το Trailhawk...
Το οποίο τελευταίο μάλλον είναι η πιο ρεαλιστική επιλογή για Ελλάδα και τον Γάτο, με καλό κιβώτιο καλή 4κίνηση, τα αργά του κλπ.
ΠιΕς
Τα κάνει αυτά το vitara?
-
Ας πετάξω και γω μια μπόμπα. Γάτε eclipse cross 4x4 ?
-
Προδότη(!)
οι ποδιές που έχεις κάνουν σε diesel να τις αγοράσω; (φαντάζομαι όχι...)
Αντέχεις XC40 Τ4 ή T5 AWD με 8ταχυτο αυτόματο? Μου αρέσει πολύ σαν σχήμα, αυτόματο είναι (δεν λέει ότι είναι διπλοσύμπλεκτο, κάτι άλλο είναι), πρεστίζ, πιότητα κύλισης, είναι και σχετικά συμμαζεμένο... Από αξιοπιστία και λοιπά δεν γιγνώσκω.
-
Το ξέρω πως δε τα συμπαθείς γάτε αλλά στο μυαλό μου το μόνο που έρχεται κοντά είναι το Duster Prestige 4x4 1.3 150hp!
Υποτίθεται πως έχει βελτιωθεί κάπως και η ποιότητα στο εσωτερικό. Δε μιλάω για υλικά αλλά για συναρμογή.
-
Έρχονται πράσινα κουλοΕσπα όποτε θα βάλεις δυο φορτιστές.
Toyota RAV4 prime
0-100 5,6 (πηγαίνεις αθόρυβα και χαϊδεύεις την κοκκινομάλλα μιλφ και μετά εξαφανίζεσαι)
ότι επιβάρυνση έχεις από κινητήρα φορολογικά θα την πάρεις πίσω από τα κουλόμετρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η λογική λέει ότι μέσα στο 2021 θα βγει και αντίστοιχο σουτζούκι αλλά δεν ξέρω έαν μπορείς να περιμένεις.
-
Τελικά το αντίστοιχο Σουζούκι θα είναι έτοιμο για Ευρώπη τον Σεπτέμβρη
https://insideevs.com/news/431767/suzuki-across-phev-announced/
Σουζουκι Ακροσς Τετρακίνητο, 0-100 κάτω από έξι, χώρους για μπαγκάζια και ότι θα πληρώσεις λόγω 2.5 το παίρνεις πίσω από το 30% επιδότησεις των plugin για τις εταιρίες.
-
Έρχονται πράσινα κουλοΕσπα όποτε θα βάλεις δυο φορτιστές.
Toyota RAV4 prime
0-100 5,6 (πηγαίνεις αθόρυβα και χαϊδεύεις την κοκκινομάλλα μιλφ και μετά εξαφανίζεσαι)
ότι επιβάρυνση έχεις από κινητήρα φορολογικά θα την πάρεις πίσω από τα κουλόμετρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η λογική λέει ότι μέσα στο 2021 θα βγει και αντίστοιχο σουτζούκι αλλά δεν ξέρω έαν μπορείς να περιμένεις.
για leasing ειναι πολυ καλη επιλογη, καθως αν θυμαμαι καλα, δινει εκτπωση φορου 150% του μισθωματος
Κατι αλλο για τον γατο