Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατι αλλο για τον γατο
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Κατι αλλο για τον γατο
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    45
    193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz last edited by

      Λοιπον εγραφα σε ενα συνφορουμιτη εχθες το λογο που προτεινω ασυστολα τα βιταρια. δεν βρισκω κατι αναλογο σε αυτα που κυκλοφορουν.

      παμε παλι το στορυ.

      ο γατος παιρνει αυτοκινητα με ληζινγκ, δεν ειναι προνομιουχος ή φραγκατος. ετσι ομως τα αλλαζει συχνα. συνηθως 3 χρονια ειναι αρκετα. οταν λοιπον ειχε σκυλοβαρεθει το πανεμορφο στη αρχη πουγκ 508 σκεφτηκε τοτες να παει σε σουβ μικρουλι, μολις σκαγανε μυτη. αψηλο ομως και μη τετρα, γκομενα χωρις κωλαρα. στις επιλογες που υπηρχαν δεν εβρισκε κατι να πηγαινει καλα, να στριβει, να χωραει παντου, να χωραει τεσσερις και αμα λαχει να χωνεται σε χωμα. ουτε τα βιταρα που ηταν ή αργα με την ατουρμπιστη βενζινα ή αγροτικα με τα μαζουτ. και τοτες ανακοινωθηκε το τουρμπατο, την ιδια μερα το παραγγειλε στο ληζ αν και οι σουζαιοι δεν το ηξεραν καν, υπηρχε και η πισινη αν εβγαινε μαπα να το δωσει το αψηλο σε καποιον αλλον και να παρει ο ιδιος αλλο καρο. το πρωτο τουρμπατο που εσκασε ελλαντα ηταν του γατου. αφου το γεμισε με τον καταλογο της σουζ, την ημερα που το πηρε ειδε οτι πραγματι παει τον κωλο του, στριβει εξαιρετικα, σαν 147 με φαγωμενα λαστιχα ενα πραμα, και την επομενη το πηγε στη κορυφη στα γερανεια και μετα στη λασπη στο δεντροσπιτο στα πισια. πραγματι βγηκε διαμαντακι χωρις ζημιες και χωρις ειναι η αληθεια να το εχω βαρεθει ουτε δευτερολεπτο 5 χρονια τωρα. υπαρχει ομως πλεον κολοσιαιο προβλημα με το ληζ. τα αυτοκινητα τα δικα μου και του συνεταιρου μου τα παιρνω με εξαγορα στη τριετια. οταν ειχε φτασει η τριετια εσκαψα την αγορα να βρω αντικαταστατη, τιποτες. οποτε ειπα στο ληζ να το συνεχισουμε μεχρι να βρω κατι να γουσταρω επισης. εχουν πλεον περασει 2 χρονια, εχει μηδενικη αναποσβεστη αξια και πλεον μου εκατσαν στο κεφαλι οι ληζ να τελειωνει η υποθεση. οποτε αναζητηση νεου.

      παμε να δουμε τι ψαχνουμε. πρωτα το οικονομικο. δεν με ενδιαφερει πλεον η εξαγορα στη 3ετια, προσεχως θα αλλαξει τοσο η αυτοκινηση που δεν θελω να ασχοληθω. οποτε λεμε ληζ με πρωτο μισθωμα εως 10000 με φπα, και υπολοιπα μισθωματα εως 6 κατοσταρικα με φπα, 36 μηνες, 15k το χρονο. σιγουρα να μην εχει απαφτο το πολυτελειας που εχουν τα κλασσικα διλιτρα γιατι ηδη με σκιζει ο εφορας, αν μπορει με τους νεους νομους να μην επιβαρυνομαι φορολογικα με τη χρηση του, ακομη καλυτερα. δεν με νοιαζει η καταναλωση, αρκει να ειναι μεχρι 10-12 λιτρα. οι απαλλαγες στη μικτη να ειναι 100 εως μαξ 200 γιουρα, η εταιρεια ληζ να ειναι ή η εξεκιουτιβ ή η ληζπλαν και με τη καμια ομως χερτζ, αβις και γενικα αυτες που κανουν την απατεωνια να σερβιρουν και καλα μονοι τους, δεν εμπιστευομαι τον 23χρονο παραλιγο μηχανικο απο τα επιδοτουμενα του οαεδ.

      σε αμαξι, πρεπει να ειναι, ατυχως, αψηλο και ετουτο. εχω μεν ενα θηριο για το χωμα, αλλα ειναι διθεσιο και δεν ταξιδευει πανω απο 100, αμα πας παραπανω τα μαντολαστιχα θα τα βρεις σε νταστ ιν δε γουιντ. προφανως θα γουσταρα να παρω και ενα χαμηλο, αλλα και δεν βγαινουν τα φραγκα και υπαρχουν αλλα 2 στην οικογενεια και θα ερθει μολις ζητησει η κορακλα ενα ακομη. αψηλο ομως για να ειναι ειπαμε, θελω κωλαρα, δηλαδη τετρακινηση. μη ξεστομισετε περι γκριπ στο γατο, ξευρετε την αποψη του. επισης δεν θελω να χωραει τα σερβιτσια για μετακομιση, θελω να ειναι κοντο οσο παιρνει. και να πηγαινει καλα, δεν θα αφησω κατι που ταξιδευει ανετα με 150-170 για κανενα σαλιγκαρο. και φυσικα να στριβει με αξιοπρεπεια. και να μην χαλαει. οθονομπλιμπλικα κλπ, αρκει να συνδεω το κινητο, μακαρι να εχει κλασσικα οργανα και οχι γουιντοους 11. θα προτιμουσα να αποφυγω πριμια, με εχει βαλει στο ματι μια γρια γειτονισα και εγω τη βασκανια τη πιστευω. οπως πιστευα και τον χαριλαο καποτες και μου εμεινε κουσουρι. ηλεκτρικα και λοιπα δεκτα, αρκει να παιρνουν και βενζινα, ειμαι αρκετα ανωμαλος ακομη για να θεωρω τα ραντεβου στη θεσαλλονικη οτι πρεπει να βγαινουν αυθημερον. κιβωτιο προτιμω κατι σε αυτοματακι αλλα μην ακουσω για διπλοσυμπλεχτο, μου θυμιζει κατι σε χαλασμενο αυγο. προτιμηση μεγαλη υπαρχει σε αλφες, ματσουντα, χοντα. που δεν νομιζω να εχουν κατι. οποτε εχω δει ενα προπελατο X1 με λεει συνδυασμενα 220, που εγω δεν τα πολυπιστευω. εχουν οι κορεατες καποια, τους γουσταρω πολυ καθως μου αρεσουν οι ατεχνες μεν ξεχωριστες δε εμφανισεις τους αλλα η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη.

      και αφου σας απεκλεισα σχεδον ολη την αγορα, ακουω γνωμες, ακομη και απο τα αποκλεισμενα. εκτος απο βιτ φυσικα. πρεπει να βαλω παραγγελια μεχρι τελος αυγουστου.

      #milf-a-man

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • gatoz
        gatoz last edited by

        Λοιπον εγραφα σε ενα συνφορουμιτη εχθες το λογο που προτεινω ασυστολα τα βιταρια. δεν βρισκω κατι αναλογο σε αυτα που κυκλοφορουν.

        παμε παλι το στορυ.

        ο γατος παιρνει αυτοκινητα με ληζινγκ, δεν ειναι προνομιουχος ή φραγκατος. ετσι ομως τα αλλαζει συχνα. συνηθως 3 χρονια ειναι αρκετα. οταν λοιπον ειχε σκυλοβαρεθει το πανεμορφο στη αρχη πουγκ 508 σκεφτηκε τοτες να παει σε σουβ μικρουλι, μολις σκαγανε μυτη. αψηλο ομως και μη τετρα, γκομενα χωρις κωλαρα. στις επιλογες που υπηρχαν δεν εβρισκε κατι να πηγαινει καλα, να στριβει, να χωραει παντου, να χωραει τεσσερις και αμα λαχει να χωνεται σε χωμα. ουτε τα βιταρα που ηταν ή αργα με την ατουρμπιστη βενζινα ή αγροτικα με τα μαζουτ. και τοτες ανακοινωθηκε το τουρμπατο, την ιδια μερα το παραγγειλε στο ληζ αν και οι σουζαιοι δεν το ηξεραν καν, υπηρχε και η πισινη αν εβγαινε μαπα να το δωσει το αψηλο σε καποιον αλλον και να παρει ο ιδιος αλλο καρο. το πρωτο τουρμπατο που εσκασε ελλαντα ηταν του γατου. αφου το γεμισε με τον καταλογο της σουζ, την ημερα που το πηρε ειδε οτι πραγματι παει τον κωλο του, στριβει εξαιρετικα, σαν 147 με φαγωμενα λαστιχα ενα πραμα, και την επομενη το πηγε στη κορυφη στα γερανεια και μετα στη λασπη στο δεντροσπιτο στα πισια. πραγματι βγηκε διαμαντακι χωρις ζημιες και χωρις ειναι η αληθεια να το εχω βαρεθει ουτε δευτερολεπτο 5 χρονια τωρα. υπαρχει ομως πλεον κολοσιαιο προβλημα με το ληζ. τα αυτοκινητα τα δικα μου και του συνεταιρου μου τα παιρνω με εξαγορα στη τριετια. οταν ειχε φτασει η τριετια εσκαψα την αγορα να βρω αντικαταστατη, τιποτες. οποτε ειπα στο ληζ να το συνεχισουμε μεχρι να βρω κατι να γουσταρω επισης. εχουν πλεον περασει 2 χρονια, εχει μηδενικη αναποσβεστη αξια και πλεον μου εκατσαν στο κεφαλι οι ληζ να τελειωνει η υποθεση. οποτε αναζητηση νεου.

        παμε να δουμε τι ψαχνουμε. πρωτα το οικονομικο. δεν με ενδιαφερει πλεον η εξαγορα στη 3ετια, προσεχως θα αλλαξει τοσο η αυτοκινηση που δεν θελω να ασχοληθω. οποτε λεμε ληζ με πρωτο μισθωμα εως 10000 με φπα, και υπολοιπα μισθωματα εως 6 κατοσταρικα με φπα, 36 μηνες, 15k το χρονο. σιγουρα να μην εχει απαφτο το πολυτελειας που εχουν τα κλασσικα διλιτρα γιατι ηδη με σκιζει ο εφορας, αν μπορει με τους νεους νομους να μην επιβαρυνομαι φορολογικα με τη χρηση του, ακομη καλυτερα. δεν με νοιαζει η καταναλωση, αρκει να ειναι μεχρι 10-12 λιτρα. οι απαλλαγες στη μικτη να ειναι 100 εως μαξ 200 γιουρα, η εταιρεια ληζ να ειναι ή η εξεκιουτιβ ή η ληζπλαν και με τη καμια ομως χερτζ, αβις και γενικα αυτες που κανουν την απατεωνια να σερβιρουν και καλα μονοι τους, δεν εμπιστευομαι τον 23χρονο παραλιγο μηχανικο απο τα επιδοτουμενα του οαεδ.

        σε αμαξι, πρεπει να ειναι, ατυχως, αψηλο και ετουτο. εχω μεν ενα θηριο για το χωμα, αλλα ειναι διθεσιο και δεν ταξιδευει πανω απο 100, αμα πας παραπανω τα μαντολαστιχα θα τα βρεις σε νταστ ιν δε γουιντ. προφανως θα γουσταρα να παρω και ενα χαμηλο, αλλα και δεν βγαινουν τα φραγκα και υπαρχουν αλλα 2 στην οικογενεια και θα ερθει μολις ζητησει η κορακλα ενα ακομη. αψηλο ομως για να ειναι ειπαμε, θελω κωλαρα, δηλαδη τετρακινηση. μη ξεστομισετε περι γκριπ στο γατο, ξευρετε την αποψη του. επισης δεν θελω να χωραει τα σερβιτσια για μετακομιση, θελω να ειναι κοντο οσο παιρνει. και να πηγαινει καλα, δεν θα αφησω κατι που ταξιδευει ανετα με 150-170 για κανενα σαλιγκαρο. και φυσικα να στριβει με αξιοπρεπεια. και να μην χαλαει. οθονομπλιμπλικα κλπ, αρκει να συνδεω το κινητο, μακαρι να εχει κλασσικα οργανα και οχι γουιντοους 11. θα προτιμουσα να αποφυγω πριμια, με εχει βαλει στο ματι μια γρια γειτονισα και εγω τη βασκανια τη πιστευω. οπως πιστευα και τον χαριλαο καποτες και μου εμεινε κουσουρι. ηλεκτρικα και λοιπα δεκτα, αρκει να παιρνουν και βενζινα, ειμαι αρκετα ανωμαλος ακομη για να θεωρω τα ραντεβου στη θεσαλλονικη οτι πρεπει να βγαινουν αυθημερον. κιβωτιο προτιμω κατι σε αυτοματακι αλλα μην ακουσω για διπλοσυμπλεχτο, μου θυμιζει κατι σε χαλασμενο αυγο. προτιμηση μεγαλη υπαρχει σε αλφες, ματσουντα, χοντα. που δεν νομιζω να εχουν κατι. οποτε εχω δει ενα προπελατο X1 με λεει συνδυασμενα 220, που εγω δεν τα πολυπιστευω. εχουν οι κορεατες καποια, τους γουσταρω πολυ καθως μου αρεσουν οι ατεχνες μεν ξεχωριστες δε εμφανισεις τους αλλα η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη.

        και αφου σας απεκλεισα σχεδον ολη την αγορα, ακουω γνωμες, ακομη και απο τα αποκλεισμενα. εκτος απο βιτ φυσικα. πρεπει να βαλω παραγγελια μεχρι τελος αυγουστου.

        #milf-a-man

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          teo-mak last edited by

          Βολβο xc40;

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • nickthetrib
            nickthetrib last edited by

            Το νέο Βιτ σε τετρακούνητο (έχει 11 άλογα λιγότερα κλπ κλπ) νομίζω είναι το μόνο που θα σε καλύψει αν οι επιδόσεις του είναι συν πλην 1'.

            Για Stelvio δεν σε βλεπω, ουτε για CR-V η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη. To CX-30 ίσως, δεν ξερω σε τι μοτορια βγαινει 4κουνητο

            Μην το κουράζεις πολύ, πάρε ένα ίδιο

            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              panormus772 last edited by

              Το μόνο που βρίσκω σαν εναλλακτική του Vit. είναι το ίδιο το Vit. ή Rene 1.3 AT9 (αυτόματο 9άρι,δεν είναι το DCCT) 180hp Awd.

              Υπό πίεση πίνει τ'άντερα του (δηλ. μπορεί να φτάνει από 8-8,5 και 12-13 που λες), αλλά αφού δεν σε επηρεάζει ο.κ.

              Το μόνο θέμα του είναι ότι δεν είναι στριφτερό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • nickthetrib
                nickthetrib @gatoz last edited by

                νικ, ιδιο δεν παιρνω, εχω ηδη το καλο, το προ φέις λιφτ, που το εχω και σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες. σιγα μη το παρω σε εκδοση χουβερ-ηλεκτρικη σκουπα.

                Εχεις τα ανταλλακτικά για σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες και τα βαζεις στο καινουργιο. Και ο doc συμφωνεί

                And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • gatoz
                  gatoz @teo-mak last edited by

                  Βολβο xc40;

                  για πες? τι κιβωτιο εχουνε? μια μαρκα που εχω χρονια πολλα να ασχοληθω τι βγαζει και ακουγεται να εχει ενδιαφερον.

                  νικ, ιδιο δεν παιρνω, εχω ηδη το καλο, το προ φέις λιφτ, που το εχω και σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες. σιγα μη το παρω σε εκδοση χουβερ-ηλεκτρικη σκουπα.

                  σημειωστε οτι δεν υπαρχει απο το φεισ λιφτ και μετα η εκδοση s που ειχε τα παντα ολα και γενικα θεωρειται η καλυτερη εκδοση σε βιτ, ειναι πανω απο τη glx. επισης οτι τα προ φεις λιφτ δεν εβγαλαν ποτες κανενα θεμα, τα φεις λιφτ εχουν πολυ ευαισθητα ρανταρια που ειναι και διπλα και δεν γουσταρω το συνεχες μπιπ-μπιπ. στο μεταξυ με τα φεις λιφτ δεν δινουν πια το κιτ προστασιας απο πετρες με τα πλαστικα, μεγαλο φαουλ. τα χιμπριντ ουτε το συζηταω, εχω το 'καλο' που το ψαχνουν ολοι και θα παρω το 'άλλο'?

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    teo-mak last edited by

                    Από κιβώτιο, ο γουγλης λέει αησιν 8ρι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • T
                      teo-mak @teo-mak last edited by

                      Το βολβό σύμφωνα με τον γουγλη λέει αησιν 8ρι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • gatoz
                        gatoz @panormus772 last edited by

                        Το μόνο που βρίσκω σαν εναλλακτική του Vit. είναι το ίδιο το Vit. ή Rene 1.3 AT9 (αυτόματο 9άρι,δεν είναι το DCCT) 180hp Awd.

                        Υπό πίεση πίνει τ'άντερα του (δηλ. μπορεί να φτάνει από 8-8,5 και 12-13 που λες), αλλά αφού δεν σε επηρεάζει ο.κ.

                        Το μόνο θέμα του είναι ότι δεν είναι στριφτερό.

                        κιμ, το βιτ το s παει και καλυτερα και ειναι κλαση πανω εκτος δρομου. και στριβει και καλυτερα. να εβγαζε τρέιχλόουκ που ειχε εξαγγειλει με 1.3, ναι το επαιρνα, με 2 λιτρο πετρελαιο ομως ποτες. αληθεια ιταλια βγαινει το 1.3?

                        για να μην απανταω διαρκως, το τρέιλχόουκ εχει καλες γωνιες και καλο υψος. δεν εχει κοντα, μην ακουτε μαλακιες της φιατ, μονο μια πιο κοντη 1η εχει και τη λεει λοου. αμα ητανε ετσι τα κοντα.... ομως μου κανει το οχημα.

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Tεό, το Βιτ θα το κρατήσεις? Εαν ναι, τότε κοιτάς άλλα, εαν όχι, τότε πάρε ένα ίδιο σε αυτόματο αλλά το GLX (να ζητήσεις να στο φέρουν!) με ηλιοροφή.

                          Σε άλλα με τις δυνατότητες του Βιτ και χωρίς φόρο πολυτελείας, δύσκολο. Θα πρέπει να πας σε κανένα Range οπότε τα λεφτά είναι πολλά. Σε προπέλλα η PHEV X1 είναι καλή περίπτωση, αλλά μην περιμένεις πολλά εκτός δρόμους. Εντός όμως είναι και στριφτερή και πολύ γρήγορη. Αλλιώς χτύπα μαι Στέλβιο, τουλλάχιστον να γουστάρεις Άλφα. Υπάρχει και το Κούγκα το τετρακούνα με απόλα μέσα και σε PHEV εαν θές.

                          Τέλος δες και Σουμπαρού, δεν ξέρω τι έχουν κάνει με τα μοτόρια αλλά και τρίβουν και πανε εκτός δρόμου.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • realzeus
                            realzeus @nickthetrib last edited by

                            Για Stelvio δεν σε βλεπω, ουτε για CR-V η τετρακινηση τους ειναι για τον αχιλεα το βολιωτη.

                            H Stelvio παίζει σε εντελώς άλλη κλάση τιμής, απόδοσης κλπ. Επίσης η τετρακίνησή της είναι κορυφαία, αλλά εντελώς σπορ. Βασικά είναι πισωκίνητη και στέλνει μπροστά όταν χρειάζεται. Έχει όμως και κάποιες εκτός δρόμου ικανότητες. Είπαμε όμως ότι είναι αλλού τιμολογιακά, όπως επίσης και δίλιτρη.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • realzeus
                              realzeus @gatoz last edited by

                              panormus772 wrote:

                              Το μόνο που βρίσκω σαν εναλλακτική του Vit. είναι το ίδιο το Vit. ή Rene 1.3 AT9 (αυτόματο 9άρι,δεν είναι το DCCT) 180hp Awd.

                              Υπό πίεση πίνει τ'άντερα του (δηλ. μπορεί να φτάνει από 8-8,5 και 12-13 που λες), αλλά αφού δεν σε επηρεάζει ο.κ.

                              Το μόνο θέμα του είναι ότι δεν είναι στριφτερό.

                              κιμ, το βιτ το s παει και καλυτερα και ειναι κλαση πανω εκτος δρομου. και στριβει και καλυτερα. να εβγαζε τρέιχλόουκ που ειχε εξαγγειλει με 1.3, ναι το επαιρνα, με 2 λιτρο πετρελαιο ομως ποτες. αληθεια ιταλια βγαινει το 1.3?

                              για να μην απανταω διαρκως, το τρέιλχόουκ εχει καλες γωνιες και καλο υψος. δεν εχει κοντα, μην ακουτε μαλακιες της φιατ, μονο μια πιο κοντη 1η εχει και τη λεει λοου. αμα ητανε ετσι τα κοντα.... ομως μου κανει το οχημα.

                              Δεν ξέρω αν γίνεται σε λίζινγκ, αλλά αν βάλεις τον μπρος προφυλακτήρα του Trailhawk, λύνεται το πρόβλημά σου με την γωνία προσέγγισης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • piliourits
                                piliourits @gatoz last edited by

                                teo mak wrote:

                                Βολβο xc40;

                                για πες? τι κιβωτιο εχουνε? μια μαρκα που εχω χρονια πολλα να ασχοληθω τι βγαζει και ακουγεται να εχει ενδιαφερον.

                                νικ, ιδιο δεν παιρνω, εχω ηδη το καλο, το προ φέις λιφτ, που το εχω και σκυλοφτιαγμενο με ψηλωματα και ποδιες. σιγα μη το παρω σε εκδοση χουβερ-ηλεκτρικη σκουπα.

                                σημειωστε οτι δεν υπαρχει απο το φεισ λιφτ και μετα η εκδοση s που ειχε τα παντα ολα και γενικα θεωρειται η καλυτερη εκδοση σε βιτ, ειναι πανω απο τη glx. επισης οτι τα προ φεις λιφτ δεν εβγαλαν ποτες κανενα θεμα, τα φεις λιφτ εχουν πολυ ευαισθητα ρανταρια που ειναι και διπλα και δεν γουσταρω το συνεχες μπιπ-μπιπ. στο μεταξυ με τα φεις λιφτ δεν δινουν πια το κιτ προστασιας απο πετρες με τα πλαστικα, μεγαλο φαουλ. τα χιμπριντ ουτε το συζηταω, εχω το 'καλο' που το ψαχνουν ολοι και θα παρω το 'άλλο'?

                                Χμμ... πολύ ωραίο και κατάλληλο για 'αμάξι του αφεντικού' με ρεζερβέ θέση πάρκινγκ στην εταιρεία, αλλά απ' τα βίντεο μου φαίνεται θα περνάμε από δίπλα εμείς με τα κουβαδακια με καλα λαστιχα και γκριπ, και θα του κορνάρουμε... και δεν θα έχουμε ποιος να μας ξεκολλήσει στο τέλος.

                                Youtube Video

                                Youtube Video

                                το μυαλό μου και μένα πήγε σε mazda και το Trailhawk...

                                Το οποίο τελευταίο μάλλον είναι η πιο ρεαλιστική επιλογή για Ελλάδα και τον Γάτο, με καλό κιβώτιο καλή 4κίνηση, τα αργά του κλπ.

                                Youtube Video

                                ΠιΕς

                                Τα κάνει αυτά το vitara?

                                Youtube Video

                                Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • alex-mix
                                  alex-mix last edited by

                                  Ας πετάξω και γω μια μπόμπα. Γάτε eclipse cross 4x4 ?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • F
                                    fiverg last edited by

                                    Προδότη(!)

                                    οι ποδιές που έχεις κάνουν σε diesel να τις αγοράσω; (φαντάζομαι όχι...)

                                    Αντέχεις XC40 Τ4 ή T5 AWD με 8ταχυτο αυτόματο? Μου αρέσει πολύ σαν σχήμα, αυτόματο είναι (δεν λέει ότι είναι διπλοσύμπλεκτο, κάτι άλλο είναι), πρεστίζ, πιότητα κύλισης, είναι και σχετικά συμμαζεμένο... Από αξιοπιστία και λοιπά δεν γιγνώσκω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • dimitriscsd
                                      dimitriscsd last edited by

                                      Το ξέρω πως δε τα συμπαθείς γάτε αλλά στο μυαλό μου το μόνο που έρχεται κοντά είναι το Duster Prestige 4x4 1.3 150hp!

                                      Υποτίθεται πως έχει βελτιωθεί κάπως και η ποιότητα στο εσωτερικό. Δε μιλάω για υλικά αλλά για συναρμογή.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • G
                                        george1977 last edited by

                                        Έρχονται πράσινα κουλοΕσπα όποτε θα βάλεις δυο φορτιστές.

                                        Toyota RAV4 prime

                                        0-100 5,6 (πηγαίνεις αθόρυβα και χαϊδεύεις την  κοκκινομάλλα μιλφ και μετά εξαφανίζεσαι)

                                        ότι επιβάρυνση έχεις από κινητήρα φορολογικά θα την πάρεις πίσω από τα κουλόμετρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

                                        Youtube Video

                                        Η λογική λέει ότι μέσα στο 2021 θα βγει και αντίστοιχο σουτζούκι αλλά δεν ξέρω έαν μπορείς να περιμένεις.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • G
                                          george1977 last edited by

                                          Τελικά το αντίστοιχο Σουζούκι θα είναι έτοιμο για Ευρώπη τον Σεπτέμβρη

                                          https://insideevs.com/news/431767/suzuki-across-phev-announced/

                                          Σουζουκι Ακροσς Τετρακίνητο, 0-100 κάτω από έξι, χώρους για μπαγκάζια και ότι θα πληρώσεις λόγω 2.5 το παίρνεις πίσω από το 30% επιδότησεις των  plugin για τις εταιρίες.

                                          https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/neo-suzuki-across-einai-ena-metamfiesmeno-toyota-rav4-phev

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • D
                                            dettol @george1977 last edited by

                                            Έρχονται πράσινα κουλοΕσπα όποτε θα βάλεις δυο φορτιστές.

                                            Toyota RAV4 prime

                                            0-100 5,6 (πηγαίνεις αθόρυβα και χαϊδεύεις την  κοκκινομάλλα μιλφ και μετά εξαφανίζεσαι)

                                            ότι επιβάρυνση έχεις από κινητήρα φορολογικά θα την πάρεις πίσω από τα κουλόμετρα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

                                            Youtube Video

                                            Η λογική λέει ότι μέσα στο 2021 θα βγει και αντίστοιχο σουτζούκι αλλά δεν ξέρω έαν μπορείς να περιμένεις.

                                            για leasing ειναι πολυ καλη επιλογη, καθως αν θυμαμαι καλα, δινει εκτπωση φορου 150% του μισθωματος

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr